Денені дамыту жүйесі
Презентация қосу
Мұғалім туралы түйіндеме.
Аты – жөні: Бекбауов Нұрбек Сембайұлы
Мамандығы: Дене тәрбиесі пәні
мұғалімі
Жұмыс орны: Қызылқоға ауданы
№ 9 орта мектеп
Санаты: ІІ
Еңбек өтілі: 6 жыл
Мақсатым: Бәсекеге қабілетті жеке тұлға
қалыптастыру
Жетістіктерім: 2007жылы аудандық пед оқуда
сынып жетекшілік жұмысыммен ІІ орын,обл.
“алғыс хатпен” 2008жылы облыстық салалық
кәсіподақ ұйымының “Құрмет грамотасы”,
2008жылы селолық “Үздік мұғалім”
номинация иегері, 2010жылы тәрбие саласы
бойынша іс-тәжірибем облыс көлеміне
таратылуға ұсынылды. 2010жылы ауданадық
Сабақтарда пайдалатын құралдарым,
керекті материалдарым:
Мультимедиялық проектор,
жылжымалы тақта, олимпиада
жеңімпаздарының фото
суреттері, Қазақстанның
спортшылары туралы
мәліметтер жинағы, Б.А.Қ
журналдар. Түрлі стратегиялар,
даму мониторингтерін.
Сабақта қолданатын жаңа
әдіс – тәсілдерім және технологияларым.
1. Сын тұрғысынан оқыту
технологиясы.
2. Деңгейлеп оқыту технологиясы.
3. Ұлттық педогогокалық
негіздері.
Баяндама
Тақырыбы:
Дене шынықтыру пәнінде
жаңа инновациялық
технологияларды пайдалана
отырып, білім сапасын
арттыру тәжірибемнен.
Машықтандыру
Дене мәдениетін
Қимыл қалыптастыру
қозғалысты
береді
Дене тәрбиесі сабағы Денені
не береді? шынықтыру,
тәрбиелеу
Мемлекеттік
стандартық
Бағдарламаны
Жалпы дамыту
жоспарлай білу Нормативтік жаттығуларын
тест жаттығуларды меңгертеді
игерту
Жоспарым:
1. Дене тәрбиесі сабағында сын тұрғысынан
ойлау технологиясын тиімді пайдалану
жолдары.
2. Деңгейлеп саралап оқыту
технологиясының тиімді жолдары мен
орындалу жүйесі.
3. Жаңа инновациялық технологияларды
пайдалана отырып, білім сапасын
арттыру.
4. Жаңа идеялар арқылы жеткен
нәтежиелерім.
5. Қорытынды: Сараптама
Сауықтыру Тәрбиелеу
Денені дамыту жүйесі
Білім беру Қалыптастыру
Дене тәрбиесі сабағында
сын тұрғысынан
ойлау технологиясын
тиімді пайдалану.
Осы технологияның
шығармашылық
бөлігін
басшылыққа Күтілетін нәтижені,
ала отырып ой толғау дене тәрбиесі пәніне
жасауға болады. деген
(мыс: дене шынықтыру қызығушылықтары
сабағында сабақты артады. Оқушы
ойын түрінде Дене шынықтыру
шығармашылығы,
ұйымдастыру керек) сабағында онда 5-6
осы арқылы өзін-өзі басқаруы,
құрметі, сыныптарға сергіту
Оқушылардың
эстетикалық сәтін алуға болады
биімділігін
арттыруға талғамы артады
болады.
Деңгейлеп саралап оқыту
технологиясы
мысалы: жеңіл
логикалық сұрақтар
Сынып оқушыларына беру арқылы
жеңілдеп
тапсырмалар беруге болады
мысалы: практикалық
түрде орындату
Сәл күрделі жаттығулар жаттығуларды
жасату.
береді
мысалы: сұрақтарды
Сабақтың қиын сатысында бере отырып, оқушыға
Көрсетілген сұрақтар беру практикалық түрде
орындату
арқылы жаттығуларды
орныдату.
Бұдан қандай нәтежиелерге қол
жеткізуге болады? Сабақ барысында
1. Алдымен оқушының не? деген сұрағына: Сабақта
шынайлық, оқыту бар екенін көрсету.
2.Оқушының қашан? деген сұрағына: Сабақтан кейін
болатын жағдайды толық анықтатуға көз жеткізу
қажет.
3. Оқушының қайда? деген сұрағына: Оқушының
және ұстаз арасындағы серіктесін анықтап
нәтежиеге қол жеткізу қажет.
Қорыта айтқанда: Мен алдымен жеке тұлғаның
әлеуметтік, құзіреттілігін дамытуды керек еттім.
Сол арқылы ұжымдық зеттеуге қол жетіздім,
яғни оқушының өзін-өзі басқарудағы әлеуеті
артты.
Жаңа идеяларды қолдана отырып,
орындалатын жұмыс бағытым.
1. Оқушымен қарым-қатынасты қалыптастыру
2. Оқушының логикалық ойлау қабілетін
дамыту
3. Әр оқушының әрекетін, ұлттық болмысын
пайдалануға жұмыстану.
4. Оқушының ұлттық моральнің орындалуын
қамтамасыз ету.
5. Оқушының санасын, сенімін,
көзқарасын,білімін артыру.
6. Оқушының парасатын, ойлауын
қалыптастыра отырып машықтандыру.
Осы бағыттарда сабақтарда ұлттық ойын
түрін тиімді пайдалану қажет.
Жұмыстарымның нәтиежесінде
Тілектесова Әйгерімнің аудандық,
облыстық спартакиадаға қатынасып,
жүлделі орындарға ие болды.
Аудандық, облыстық тоғызқұмалақ сайысынан
көрініс.
Оқушым Тілектесова Әйгерім қатынасып келді.
Қорытынды
Ең бастысы, оқу үрдісінде міндетті пәндерде
оқушылардың теориялық білімін әлеуметтік
қалыптастыруға мән беру керек.
1) Әр оқушының білімі, қабілеті қалыптасады.
2) Оқушының бойындағы жетістіктері
көрінеді.
3) Оқушылар қиындықтарды жеңеді,
әлеуетті артады.
4) Жан-жақты дамуға қол жеткізеді.
Панарамал
ық сабақ
Күні: 2.12.2010
Сыныбы: 9г (қыздар тобы)
Сабақтың тақырыбы:
“Акробатикалық
жаттығулар”
Панарамалық сабақ
Мақсаты:
1) Оқушыларға жаңа сабақты
толық меңгерту.
2) Қимыл-қозғалыс әрекетін
дамыту.
3) Ептілікке, шапшаңдыққа
тәрбиелеу.
Өтетін орны: Спорт зал
Керекті құралдар: Гимнастикалық
төсеніштер, ысқырғыш, мультимедиялық
тақта.т.б
Әдісі: Түсіндірме, практикалық
Түрі: Жаңа сабақ
Ұйымдастыру бөлімі:15минут
1. Сапқа тұру
2. Мәлімдеме қабылдау, түгендеу
3. Саптық жаттығулар орындау,( Оң ж/е солға
бұрылу, кері бұрылу)
4. Алаңда жәй жүру ж/е жүгіру жаттығулары
арқылы денені қыздырынатын жаттығулар
жасау
5. Орындарында орындалатын әр түрлі
гимнасикалық жаттығулар орындау (Үй
тапсырмасын барлық оқушыға көрсету
арқылы, кезекші практикалық айробикалық
жаттығуларды жасау)
Негізгі бөлімі: 20-25 минут
1. Сапқа тұру
2. Жаңа сабақты түсіндіру,тақырып пен
мақсатымен таныстырып өту.
3. Көрекілік суреттер арқылы түсіндіру,
практикалық түрде орындап көрсету.
4. Оқушыларға жаңа сабақ жаттығуларын
орндату.
5. Қазақстандық гимнасшыларға тоқталу.
1- жаттығу.
Аяқты алшақ қойып тұру қалпынан алға
домалап түсу.
2-жаттығу.
Алға қарай домалап
түсіп, түргелу және
қарсы лақтырылған
волейбол добын
қағып алу
3-жаттығу
Қолды тіреп отыру ж/е төмен басылып
отыру қалпынан артқа қарай домалап түсу.
4-жаттығу
Артқа домалап,
Артқа жаурынға
домалап, жаурынға тұру.
тұру.
5-жаттығу
Қарлығаш бинесін салу.
6- жаттығу
Көпір салу
7- жаттығу
Қазақстанның гимнастикалық акробатика
жаттығуларынан олимпиада жеңімпазы.
ӘЛИЯ ЮСУПОВА
Бейджин олимпиадасындағы
кезінде.
2007-жылы Алматы қаласында өткен
халықаралық гимнасшылар байқауы.
Қорытынды бөлімі. 5-минут
1. Сапқа тұру
2. БҮҮ-стратегиясы
3. Үйге тапсырма
“Акробатикалық
жаттығуларды жасау”
4. Бағалау
Б Ү Ү-стратегиясы
Білемін
Үйренгенім
Үйренетінім
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz