Денені дамыту жүйесі



Мұғалім туралы түйіндеме.
Аты - жөні: Бекбауов Нұрбек Сембайұлы
Мамандығы: Дене тәрбиесі пәні мұғалімі
Жұмыс орны: Қызылқоға ауданы
№ 9 орта мектеп
Санаты: ІІ
Еңбек өтілі: 6 жыл
Мақсатым: Бәсекеге қабілетті жеке тұлға қалыптастыру
Жетістіктерім: 2007жылы аудандық пед оқуда сынып жетекшілік жұмысыммен ІІ орын, обл. “алғыс хатпен” 2008жылы облыстық салалық кәсіподақ ұйымының “Құрмет грамотасы”, 2008жылы селолық “Үздік мұғалім” номинация иегері, 2010жылы тәрбие саласы бойынша іс-тәжірибем облыс көлеміне таратылуға ұсынылды. 2010жылы ауданадық білім бөлімінің “алғыс хатымен” марапаталдым.

Сабақтарда пайдалатын құралдарым, керекті материалдарым:
Мультимедиялық проектор, жылжымалы тақта, олимпиада жеңімпаздарының фото суреттері, Қазақстанның спортшылары туралы мәліметтер жинағы, Б. А. Қ журналдар. Түрлі стратегиялар, даму мониторингтерін.

Сабақта қолданатын жаңа әдіс - тәсілдерім және технологияларым.
1. Сын тұрғысынан оқыту технологиясы.
2. Деңгейлеп оқыту технологиясы.
3. Ұлттық педогогокалық негіздері.

Баяндама
Тақырыбы:
Дене шынықтыру пәнінде жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру тәжірибемнен.

Машықтандыру
Дене мәдениетін
қалыптастыру
Денені
шынықтыру,
тәрбиелеу
Жалпы дамыту
жаттығуларын
меңгертеді
Нормативтік
тест жаттығуларды
игерту
Мемлекеттік
стандартық
Бағдарламаны
жоспарлай білу
Қимыл
қозғалысты
береді
Дене тәрбиесі сабағы
не береді?

Жоспарым:
1. Дене тәрбиесі сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясын тиімді пайдалану жолдары.
2. Деңгейлеп саралап оқыту технологиясының тиімді жолдары мен орындалу жүйесі.
3. Жаңа инновациялық технологияларды пайдалана отырып, білім сапасын арттыру.
4. Жаңа идеялар арқылы жеткен нәтежиелерім.
5. Қорытынды: Сараптама

Сауықтыру
Тәрбиелеу
Денені дамыту жүйесі
Қалыптастыру
Білім беру

Дене тәрбиесі сабағында
сын тұрғысынан
ойлау технологиясын
тиімді пайдалану.
Осы технологияның
шығармашылық
бөлігін
басшылыққа
ала отырып ой толғау
жасауға болады.
(мыс: дене шынықтыру
сабағында сабақты
ойын түрінде
ұйымдастыру керек)
осы арқылы
Оқушылардың
биімділігін
арттыруға
болады.
Күтілетін нәтижені,
дене тәрбиесі пәніне
деген
қызығушылықтары
артады. Оқушы
шығармашылығы,
өзін-өзі басқаруы,
құрметі,
эстетикалық
талғамы артады
Дене шынықтыру
сабағында онда 5-6
сыныптарға сергіту
сәтін алуға болады

Деңгейлеп саралап оқыту
технологиясы
Сынып оқушыларына
жеңілдеп
тапсырмалар беруге болады
Сәл күрделі жаттығулар
береді
Сабақтың қиын сатысында
Көрсетілген сұрақтар беру
арқылы жаттығуларды
орныдату.
мысалы: жеңіл логикалық сұрақтар беру арқылы
мысалы: практикалық түрде орындату жаттығуларды жасату.
мысалы: сұрақтарды бере отырып, оқушыға практикалық түрде орындату

Бұдан қандай нәтежиелерге қол жеткізуге болады? Сабақ барысында
1. Алдымен оқушының не? деген сұрағына: Сабақта шынайлық, оқыту бар екенін көрсету.
2. Оқушының қашан? деген сұрағына: Сабақтан кейін болатын жағдайды толық анықтатуға көз жеткізу қажет.
3. Оқушының қайда? деген сұрағына: Оқушының және ұстаз арасындағы серіктесін анықтап нәтежиеге қол жеткізу қажет.
Қорыта айтқанда: Мен алдымен жеке тұлғаның әлеуметтік, құзіреттілігін дамытуды керек еттім. Сол арқылы ұжымдық зеттеуге қол жетіздім, яғни оқушының өзін-өзі басқарудағы әлеуеті артты.

Жаңа идеяларды қолдана отырып, орындалатын жұмыс бағытым.
1. Оқушымен қарым-қатынасты қалыптастыру
2. Оқушының логикалық ойлау қабілетін дамыту
3. Әр оқушының әрекетін, ұлттық болмысын пайдалануға жұмыстану.
4. Оқушының ұлттық моральнің орындалуын қамтамасыз ету.
5. Оқушының санасын, сенімін, көзқарасын, білімін артыру.
6. Оқушының парасатын, ойлауын қалыптастыра отырып машықтандыру.

Осы бағыттарда сабақтарда ұлттық ойын түрін тиімді пайдалану қажет.

Жұмыстарымның нәтиежесінде
Тілектесова Әйгерімнің аудандық, облыстық спартакиадаға қатынасып, жүлделі орындарға ие болды.

Аудандық, облыстық тоғызқұмалақ сайысынан көрініс. Оқушым Тілектесова Әйгерім қатынасып келді.

Ең бастысы, оқу үрдісінде міндетті пәндерде оқушылардың теориялық білімін әлеуметтік қалыптастыруға мән беру керек.
1) Әр оқушының білімі, қабілеті қалыптасады.
2) Оқушының бойындағы жетістіктері көрінеді.
3) Оқушылар қиындықтарды жеңеді, әлеуетті артады.
4) Жан-жақты дамуға қол жеткізеді.
Қорытынды

Панарамалық сабақ

Күні: 2. 12. 2010 Сыныбы: 9г (қыздар тобы) Сабақтың тақырыбы: “Акробатикалық жаттығулар”
Панарамалық сабақ

Мақсаты:
1) Оқушыларға жаңа сабақты толық меңгерту.
2) Қимыл-қозғалыс әрекетін дамыту.
3) Ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу.

Өтетін орны: Спорт зал
Керекті құралдар: Гимнастикалық төсеніштер, ысқырғыш, мультимедиялық тақта. т. б
Әдісі: Түсіндірме, практикалық
Түрі: Жаңа сабақ

Ұйымдастыру бөлімі:15минут
1. Сапқа тұру
2. Мәлімдеме қабылдау, түгендеу
3. Саптық жаттығулар орындау, ( Оң ж/е солға бұрылу, кері бұрылу)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz