Нақ осы шақ
Презентация қосу
Лисаков қаласы
“№3 орта мектебі” ММ
Қазақ тілі мен қазақ
әдебиеті пәндері
мұғалімі
Бермуканова Айгүл
Мұхтарқызы
Семинар тақырыбы:
“12 жылдық білім
мұғалім мен оқушының
құзырлығын дамыту”
Мақсаты:
• Оқыту үрдісін ұлттық құндылықтарға
негіздеп, оқушыларға көпдеңгейлі білім
беруді ұйымдастыру.
• Білімнің жаңа сапалы деңгейін қамтамасыз
етуге бағытталған құрылымдық және
мазмұндық жаңартуларды қалыптастыру.
• Жеке тұлғаның еркін, үйлесімді дамуын және
креативті ойлай алу қабілетін заман
талабына сай дамыту.
Семинарға ұсынылған сабақтың
тақырыбы:
Осы шақ. Нақ осы шақ
Сабақтың мақсаты: білімділік- осы шақ,
нақ осы шақ етістіктерінің мағынасы,
жасалуы, түрлері туралы түсінік
қалыптастыру.; тәрбиелік – сөйлемдер
арқылы адамгершілік, патриотизмге
тәрбиелеу; дамытушылық – ойлау,
сөйлеу, ойда сақтау дағдылары мен
іскерлік белсенділіктерін дамыту.
Сабақтың барысы.
Үй тапсырмасын сызба арқылы сұрау.
мағынасы
шақтың мағынасы
Етістіктің
шақтары
жасалуы шақтың түрлері
қолданылуы
Сөйлем ойлату арқылы дәлелдету.
2.Жаңа сабақ.
I. 1. Сабақ өтіп жатыр.
2.Сабақ өтеді
3.Жаңбыр жауып тұр.
4. Жаңбыр жауды .
(Сөйлемдерді оқыту арқылы оқиғаның
жүзеге асу мерзімін, етістіктердің
жасалуын көрсеткізу арқылы ереже
шығару.)
II. Сызбасы
Осы шақ
мағыналық белгісі түрлері
ауыспалы
осы шақ
сөйлеп тұрған
кездегі іс - әрекет нақ осы шақ
дағдылы іс- әрекет
күрделі
дара
III. жасалуы.
Қалып етістіктері: отыр, тұр, жатыр, жүр және
осылардың жіктелуі арқылы
Көсемше тұлғалы етістіктердің қалып етістіктерме
тіркесуі арқылы екендігін сөйлемді талдау
барысында түсіндіріледі.
Жаттығу (жұмыстар сайыс түрінде деңгейлік
тапсырмалар беру арқылы өтеді . Әр тур бойынша
бағаланып отырады.)
I кезең.
«Тез осы шақ етістікті тап»
1-топ. Лейтенант Темников басқарған пулеметшілер тобын
Калинин майданына жіберіп отыр. Бұлар Невель қаласын
жаудан азат етуге келіп тұр.
2-топ. Олардың ішінде Мәншүк те бар еді. Оны соғыстың ең
қауіпті жеріне баруға міндеттеп тұр. Жау әскері Невель
қаласынан шабуылға шығып жатыр.
3-топ. Бірақ өжет қыз жау аяғын ілгері бастырмай, оларды
шөпше жапырып жатыр. Батыр қыздың жараланғанын
байқаған жау әскерлері ілгерілеп жүрді.
II кезең
Жалпы сыныптық тапсырма.
126-жаттығу.
а) мәтінді оқу. ә) неліктен «Ер ана» аталып тұр?
б) нақ осы шақ етістіктерді тауып жазу.
1-топ 1,2- сөйлем, 2-топ 3,4- сөйлем, 3-топ 5,6,7- сөйлем
2. 127- жаттығу. Сөйлемдерді көшіріп жазып,
күрделі нақ осы шақ етістіктерді табу және талдау.
(Сатылай кешенді морфологиялық талдау жасау).
3.128-жаттығу (ауызша)
1) әңгімеге тақырып қою. 2) нақ осы шақ етістіктерді табу.
1-топ 1,2,3-сөйлем, 2-топ 4,5 –сөйлем, 3-топ 6,7- сөйлем
III кезең
Шығармашылық жұмыс.
Әр топ осы шақ етістіктермен жұмбақ ойлау.
Мәтін құрастыру: «Қатені тап» ойыны түрінде жүргізіледі.
1-топ «Ерлік» 2-топ «Батылдық» 3-топ «Жүректілік»
(әр топ мәтіндерін оқығанда, келесі топ қатесін түзетеді)
Қорытынды шығару, бағалау:
топ I тур II тур III тур қорытынды баға
I
II
III
Жалпыұжымдық тапсырма
Ойтолғау жазу.
«Мен ерлік жасауды қалай түсінемін»
Эссе.
Мұғалім әрқашан да өз ісінің лайықты маманы сатысында болуы үшін өзінің
жеке ізденісі аздық етері сөзсіз.Сондықтан да біліктілігін көтеру институттарындағы
өтетін семинардың пайдасы өте көп.Курс, семинарға келген мұғалімдердің келген
күннен бастап ізденушілік, шығармашылық қабілетін ашуға жағдай жасауға күш
салынады.Мұғалім өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім .
Ұстаздардың ортақ мақсаты жеке тұлғаны қалыптастыру болса, оқушы бойынан
табылатын жақсы қасиеттің бәрі мұғалімнің бойында да болу керек.
Кәсіби біліктілікке – кең өріс демекші, кәзіргі заман талабына сай мазмұн
мен жаңа әдіс – құралдарды, оларды жүзеге асырудың тиімді тәсілдерін меңгеру
дәрежесімен сараланатын, іс- әрекеттің субъектісіне, нақты мамандық өкіліне
сапалы мінездеме мен баға беру. Кәсіби біліктілік – бұл кәсіби іс - әрекеттегі
субъекттің үнемі өсу үстінде болатын өзін -өзі дамыту үрдісі.
Мұғалім «сабақ беру әдісімде нені өзгертемін?» деген сұрақ негізін алдына
мақсат етіп қойса, онда әрекеттің жаңа түрлерін қолдану, жаңа ақпаратты
практикада пайдалану, курсқа дейінгі білімі мен жаңа білімді салыстыру,
алдағы жұмысының жаңа бағытын анықтау, жоспар- жоба құру –жаңа кәсіби
көзқарасқа қалыптастыру болып табылады.
Оқытушылар оқытудың жаңа технологиясының әртүрлі стратегияларын
меңгеріп, оны орынды қолдана білу жеке тұлғаны оқыту мен тәрбиелеуде
жан –жақты білім беру.нәтижелі болмақ. Осындай жаңа технологияны оқыту
, құзырлығын дамыту барысында семинар мен кустардың пайдасы зор.
Оның ішінде теориялық білімді практикалық жұмыстармен ұштастырып отырса, нұр үстіне нұр болмақ.
Ізгілік пен адалдық –
Жақсы қасиет белгісі.
Шыншылдық пен адалдық –
Білімпаз ұстаз үлгісі.
Жаңа ұстаз үлгісін
Басшылыққа алайық
Еңбектеніп тынымсыз
Тұлға болып қалайық!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz