Прогрессияның мүшелерінің санын табыңдар



Әбу Досмұхамбетов атындағы дарынды балаларға
арналған облыстық гимназия-интернаты

Ұлттық бірыңғай тест
тапсырмаларын орындау тәсілдері
(ашық сабақ- презентация)

11 сынып

Мұғалімі: Четтыкбаева Роза Абдрахмановна
Сабақтын мақсаты:

1. Кейбір тақырыптар бойынша тест тапсырмаларын
тиімді тәсілдерімен шығаруға үйрету;

2. Ауызша тез есептеуге дағдыландыру.

3. Кейбір есептерді шығару барысында жасанды
әдістермен пайдалануға үйрету.
Сабақтың көрнекілігі:
Компьютер, интерактивті тақта

Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру кезеңі.
2. Тақырыптар бойынша анықтамалары мен
формулаларын қайталап, есептерді тиімді
тәсілдерімен шығаруға үйрету.
Квадрат теңдеудің
коэффициенттерінің қасиеті
ax2+bx+c=0, а≠ 0.
с
1) a+b+c=0, онда x1=1, x2=
а

с
2) a+c=b, онда x1= -1, x2= -
а
Теңдеуді шешіңдер:

1)2x2-1502x+1500=0

Жауабы: x1=1, x2= 750.

2)11x2-100x-111=0

111
Жауабы: x1=-1, x2=
Иррационал теңсіздіктер.
f (x) < a, f (x) > a, aєR

1) Арифметикалық түбірдің мәні:
f (x) = a, a≥ 0.

2) Функцияның анықталу облысы

f(x)≥0. х- ?
Теңсіздіктерді шешіңдер:

1) 10 х 5 3
Жауабы: ø

2) x2 9 2

Жауабы: (-∞; -3]U[3;+∞)
Прогрессия.

1) Арифметикалық an m an m
прогрессияның an
қасиеті: 2
2) Геометриялық
прогрессияның bn bn m bn m
қасиеті:
немесе

bn bn m bn m
1) Арифметикалық прогрессияның
алғашқы төрт мүшесінің қосындысы
40-қа, ал соңғы төрт мүшесінің
қосындысы 104-ке тең,ал алғашқы n
мүшесінің қосындысы 216-ға тең.
Прогрессияның мүшелерінің санын
табыңдар.
Шешуі:

a1 a2 a3 a4 40,
an an 1 an 2 an 3 104,
S n 216. Табу керек: n
(a1 an ) (a2 an 1 ) (a3 an 2 ) (a4 an 3 ) 40 104
4(a1 an ) 144 (a1 an ) 36.
(a1 an )n 36n
Sn 18n,
2 2
S n 216, онда
18n 216 n 12. Жауабы: 12
• Арифметикалық прогрессияны құрайтын үш

мүшенің қосындысы 30-ға тең. Егер екінші

мүшесінен 2-ні азайтса, геометриялық

прогрессия шығады.

Осы сандарды табыңдар.
Шешуі:
a1 a2 a3 30, a1 a3 2a2 , онда a1 a2 d ,
b1 a1 ; b2 a2 2; b3 a3. 3a2 30, онда a3 a2 d .
Табу керек: a1 , a2 , a3 a2 10,
b1 a1 ; b2 a2 2 10 2; b3 a3 ;
b1 10 d ; b2 8; b3 10 d .
b2 b1 b3 ;
82 (10 d ) (10 d ) 100 d 2 64, онда
d 2 36 d 6;
a1 10 6 4; a2 8; a3 10 6 16.
немесе
a1 10 6 16; a2 8; a3 10 6 4.

Жауабы: 4; 10;16 немесе 16; 10; 4
Векторлар
Берілгені:

a b 12, a 8,

a b 8, b 5.
Табу керек:

a векторы мен b векторының арасындағы бұрышты.
Шешуі:
2 2 2
2 2 2
a b (a b) a 2ab b a 2 a b cos b 144,
2 2 2
2 2 2
a b (a b) a 2ab b a 2 a b cos b 64;

Бірінші өрнектен екінші өрнекті мүшелеп азайтсақ ,
шығады:
20 1
4 a b cos 80 cos 60 .
8 5 2

Жауабы: 60°
Нүкте мен түзудің арасындағы қашықтық
А төбесінен АВС үшбұрыш жазықтығына АМ перпендикуляр түзуі
жүргізілген. С бұрышы 300-қа тең. Егер АС = 12 см, АМ = 2 3 см болса,
1) А нүктесінен ВС түзуіне дейінгі қашықтықты табыңдар;
2) М нүктесінен ВС түзуіне дейінгі қашықтықты табыңдар.
М

беу
Үш перпендикуляр
туралы теореманы перпендикуляр

Көл
қолданамыз.

и я А
к ц
о е
В Пр

F АF және МF –
300
Ізделінген қашықтық
С
СВ АF СВ MF Жауабы: 6см, 4 3 см
проекция Көлбеу
Химиялық концентрацияға
байланысты мәселе есептер
15 литр 10%-тік тұз ерітіндісіне 5%-тік
тұз ерітіндісі араластырылып, 8%-тік
ерітінді алынған. Қанша литр 5%-тік
ерітінді қосылған?
Шешуі:

10% 3% 15л
8%
5% 2% х л

10 – 8 = 2;
8 – 5 = 3.

15 2
x 10( л)
3 Жауабы: 10 л
Теңіз суының құрамында 5% тұз бар
(массасы бойынша).
80 кг теңіз суына, ондағы тұздың
мөлшері 4% болу үшін
қанша тұщы су құю керек?
Шешуі:

5% 4% 80кг
4%
0% 1% х кг

80 1
x 20(êã)
Жауабы: 20 кг.
Тригонометрия
Өрнектің мәнін тап:

sin20°· sin40°· sin60°· sin80°
Шешуі:
sin20°· sin40°· sin60°· sin80°=
=1/2(cos20º- cos60º)·1/2(cos20º- cos140º)=
=1/4(cos20º-1/2)(cos20º+ cos40º)=
1/4(cos220º-1/2 cos20º+ cos20º· cos40º-
-1/2 cos40º)=1/4[(1+cos40º)/2-1/2cos20º+
+1/2(cos20º+ cos60º) - 1/2cos40º]=
1/4(1/2-1/2 cos20º+1/2cos20º+1/2·1/2) =
=1/4(1/2+1/4)=1/4·3/4=3/16.
Жауабы: 3/16
Прогрессия, логарифм, тригонометрия

• Тізбек bn рекурренттік түрде берілген.
b1=251/2+log216, b2=sin(π/6)-tg(π/4), bn+1= bn+ bn-1,
онда b4 b5-ң мәні ?
Шешуі:
b1=251/2+log216, b2=sin(π/6)-tg(π/4),
bn+1= bn+ bn-1, b4·b5?
b1= 5+4=9, b2= 1/2-1= -1/2,
b3= b2+ b1=9 - 0,5= 8,5;
b4= b2+ b3= 8,5 - 0,5 =8;
b5= b4+ b3= 8+ 8,5 =16,5
b4· b5= 16,5 · 8= 132.
Жауабы: 132
Кейбір жағдайда
1 мысал: Өрнекті ықшамда:

sin( ) sin( ) sin( )

cos cos cos cos cos cos

A) 2 B) 1 C) 0 D) 6 E) 4
Кейбір оқушылар осы есепті шығару үшін керек
формулаларды ұмытып қалу мүмкін. Онда мынадай
әдісті қолдануға болады .
Мысалы, α = β = γ десек. Онда өрнектің мәні 0-ге тең
екенін көреміз ( С жауабы)
1 мысал: Өрнекті ықшамда:
a3 1 a2 a

ab b a a a b
a b 1 a 1 2a 1 a 1
A) ; B) ; C) ; D) ; E) .
a 1 a b a b a b a b

Шешуі:
a=1, b=0 деп алсақ, берілген өрнектің
мәні және В) жауабының мәні
1-ге тең болады, сондықтан оны ізделінген
сан деп есептейміз.
3. Өзіндік жұмыс
1)50%-тік қышқыл ерітіндісін алу үшін 30 г 15%-тік қышқыл ерітіндісіне 75%-тік
сол қышқыл ерітіндісін қосу керек. Қосатын 75%-тік қышқыл ерітіндісінің
мөлшерін табыңыз.
Жауабы: 42 г
2) Теңдеуді шешіңдер: 11х2+27х+16=0.
Жауабы: {-1; -16/11}
3) 2 х 1 7

Жауабы: ø
4)cos2(α+β)+ cos2(α-β)-cos2α cos2β
Жауабы: 1
5)Арифметикалық прогрессияның алтыншы және сегізінші мүшелерінің
қосындысы 20-ға тең. Бесінші мен тоғызыншы мүшелерінің қосындысын
табыңдар.
Жауабы: 20
4. Үйге тапсырма:

Тест жинақтарынан осындай есептерді
тауып, көрсетілген тәсілдермен
шығарыңдар.

Ұқсас жұмыстар
Айырымын табыңдар
Геометриялық прогрессияның алғашқы n мүшесінің қосындысы
Формулаларды пайдалануды білу
Сан тізбегі
Теріс мүшелерінің саны
Арифметикалық прогрессияның жалпы мүшесінің формуласын анықтау
«Геометриялық прогрессия»
Прогрессия туралы тарихи мәлімет
Арифметиклық прогрессия
Арифметикалық прогрессия
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz