Болымсыз етістіктің жұрнақтарын ата




Презентация қосу
Мақсаты: Оқушылардың ойлау
қабілетін,
ой ұшқырлығын арттыру.
Оқушылардың ұйымшылдыққа,
нақты пәнге қызығушылыққа ,
жауапкершілікке, өзін-өзі
тәрбиелеуге тәрбиелеу.
Ұйымдастырушылық қабілетін
дамыту.
І. Ширату. Таныстыру, ұраны
ІІ. Ойға шабуыл. Сұрақ-жауап
ІІІ. Ойлан,тап.
ІV.Кім жылдам?
V.Шығармашылық жұмыс
VІ.Бұл кім?
VІІ.Жалғасын тап
Алғырлар командасы
1.Кез-келген санды 1-ге көбейтсе қандай сан шығады?
2. Көбейтудің қасиетін ата?
3. 300 бен 10-ның бөліндісі нешеге тең.
4. Кім?не? деген сұраққа жауап беретін сөйлем мүшесін ата.
5.Сөздің мағынасын өзгертетін қосымшаны қалай атаймыз?
6. Болымсыз етістіктің жұрнақтарын ата?
7. Қазақстан Республикасынның астанасын ата?
8. Ас қорыту мүшелерін ата?
9. Өзің тұратын аймақта шығатын пайдалы қазбаларды ата?
10. “Өнер, білім бар жұрттар ” өлеңінен үзінді оқы.
11. Мақалды жалғастыр: Батыр туса - ел ырысы,
............. ...........................
12. “Жас Абай” портретін салған кім?
Тапқырлар командасы
1.Кез-келген санды 0-ге көбейтсе қандай сан шығады?
2.Көбейтудің компоненттерін ата?
3. 696 мен 3-тің бөліндісі нешеге тең?
4. Қандай? Қай? деген сұраққа жауап беретін сөз
табын ата?
5. Мәтін түрлерін ата?
6. “Оқы” деген болымды етістікті,болымсыз етістікке
айналдыр.
7.Қазақстан Республикасының президентін ата?
8. Адамның есту мүшесін ата?
9. Табиғат құбылыстарын ата?
10.Үш биді ата?
11.С.Сейфуллиннің “Дала” өлеңінен үзінді айт.
12. Жылы түстерді ата?
Қарағым,оқу оқы,босқа жүрме!
Ойынға,құр қаларсың,көңіл бөлме!
Жолама,шақырса да қасына ерме!
Кідірме,аялдама,алға ұмтыл,
Алам деп көктен жұлдыз қолың серме!
Бұлақтың қайнап жатқан көзіне
жақын , қазандай бір қара тасты
қойыпты да, тасқа: “Ей ,
Жолаушы,болсаң,осы таза
бұлақтай бол!” деп жазыпты.
Қошан қайтарда атасын
таусылмайтын сұраулармен
көп мазалауға шамасы
келмей, өзіне қойылған
жалғыз сауалға тезірек жауап
табуға тырысумен болған.
Жауар бұлттай түнеріп,
Жасындай жауға тиген ер.
Күміс балдақ қылышы
Көкті тілде суырылса,
Жауы жерге кірген ер.
---Әй,жігіттер, қазақ қазақ болғалы
талай-талай қамаудан өткен. Талай
шабуыл-жортуларды басынан
кешірген. Халық өз ойлаған
мақсатына да жеткен сонау кездегі
Исатай,Абай мен Шоқандар халыққа
қызмет етумен есімдерін мәңгі
қалдырды.
Боз жусан –даладағы тіршіліктің тірегі.
Күннің ыстығын қайырып,жердің
дымұылын сақтап тұрған осынау киелі
өсімдік. Малыңа азықболып, басыңа
береке дарытушы да осы жусан.
IV.Кім жылдам?
V.Шығармашылық жұмыс
Сарқыраған, өзен, таулардан, су,
қуанады, гүлдейді,, көктем, ағады,
бәйшешектер,келеді,құстар,аулада
балалар,далада.
Кім туралы айтылды?
Қазақтың аса көрнекті ақыны,ірі қоғам
қайраткері,өте білімдар ғалымы,Торғай
өңірінде туған,балаларға арнап тұңғыш
қазақ “ Әліппесін” жазған. Оның “Оқуға
шақыру”, “Әліппенің атасы” т.б
шығармаларымен таныспыз.Бұл кім
туралы айтылған?
Кім туралы айтылды?
Қазақтың аса көрнекті ақыны,Солтүстік
Қазақстан облысының тумасы,4 жастан
мектеп табалдырығын аттаған,өз ұлтың
өте жақсы көрген ,жастарға үміт артқан
ақын.Оның “Қарағым”, “Аққала” т.б
шығармаларымен таныспыз.Бұл кім
туралы айтылған?
7 Жалғасын тап

Отан от .............................
Найзасыз ер болмайды,.............
Ел іші........................
Өз елім............................
Жері байдың...................
Жаздың бір күні....................
Сабағы жаман жемістің...................
Не ексең .............................
Еліңді сүйсең.........................
Ердің сыншысы...............................
Жақсы болсаң.................................
Адам болатын бала................

Ұқсас жұмыстар
Етістік ағашы
Етістікті бекіту сабағы. Презентация. 6-сынып
Зерде зияткерлік ойыны
Етістіктің түрленуі. Шақ туралы түсінік
Сабақты етістік Салт етістік қимыл
Етістік туралы түсінік
Тұйық етістік
Тұйық етістік. Мемлекеттік тіл
Сабақты және салт етістіктер
Болымды етістіктер мен болымсыз етістіктер
Пәндер