Құрама тест




Презентация қосу
Баяндамашы Е.Тауфихұлы
Оқыту үрдісіндегісіндегі ең
маңызды бөлімнің бірі-оқытудың т
нәтижесін тексеру.Бақылаудың
барлық түрін әдісін,формасын
қажетті жағдайда орындау жүйелі
түрде дұрыс қолдану ,оқыту
сапасын жоғарлатып,оқушылардың
үлгеріміндегі жетіспеушілікті дер
кезінде ашуға мүмкіндік береді.
Оқушылардың білімі
мен білігін тексерудің
түрлі формалары
Бақылау түрлері

Тест Сынақ Жазбаша

-Толықтыру тест
-еске түсіру
-балама тест
-Релелік
-реттілік тест -таңдау
-Диктант
- релелік
-шығарма
сәйкестік(үлестіру -айналмалы -мазмұндама т.б
) -қарапайым
-аралас тест
-таңдамалы тест
-құрама тест
Тест- ағылшын тілінен(test)
«байқау», «бақылау», «зерттеу»,
деген мағнаны білдіреді.
1864 жылы
Дж Фишер құрастырған, оны
Гринвич госпитальіндегі мектеп
пайдаланған.
Толықтыру тесті
Оқушыларға тапсырма сөйлем түрінде
беріледі де сөйлемдегі кей сөздің
орнына (цифр,формула, сөз т.б ) үш
нүкте беріледі.Мұндай тапсырмадағы
жауап қысқа, тұжырымды бір мәнді
болуы шарт.
Мысалы:
..... гармоны жетіспесе ағзаның
иммундық қабілеті төмендейді.
(тимозин)
Еске түсіру тесті.
Сұрақ нақты беріліп, жауабы бір
мәнді болуы шарт.
Тестінің сұрақтарын жасағанда сұрақ
нақта анық қойылады да, ал жауабы
сөз, сан, формула т. б түрде
беріледі.Мысалы;Жасушаны
зерттейтін ғылым.(цитология)
Балама тесті.
Сөйлем қысқа,
мазмұнды,тұжырымды бір
мәнді болғаны дұрыс.Тестінің
мұндай түрінің жауабы
«Иә,жоқ»,
«Дұрыс,дұрыс емес», «+,-» т.б
беріледі.
Реттілік,бірізділік тесті.
Бақылауобьектісі
(құбылыс,шама,формула т,б) ретімен
жазылуы(айтылуы) керек.
Тест тапсырмасын дайындағанда саны
10 шақты болғаны дұрыс.
Мысалы;
Ауыз қуысы,жұтқыншақ, қарын,
аш ішек,өңеш, ұлтабар, тік ішек,
тоқ ішек
Сәйкестік тесті
Мағынасы бір-бірімен
байланысты тапсырмалардың екі
бағанға әртүрлі ретпен
орналасуы.Мұндай тест жасауда
бірінші бағанда қысқа
тұжырымды сөйлем болса, екінші
бағанда сәйкес сөз, белгі, сызба
болуы керек.
Мыс
Аралас тесті
Оқушыға берілетін тапсырма
әртүрлі тест түрінде.
Мысалы:Толықтыру, таңдамалы
Таңдамалы тест
Оқушыға берілетін
тапсырмамен қоса оның
дұрыс және дұрыс емес
жауаптары беріледі.
Құрама тест

Жұлынның қызметі

Анықтымасы Анықтамасы
Тестіні білім беруде пайдалану оқушылардың
өзін-өзі тексеруіне мүмкіндік ашатындықтан
есеп беру әдісі -оқу әдісіне айналып
отыр.Сондықтан бұл әдісті бір-бірімен
байланыстырып қана қоймай білімді тексеру,
бекіту, қайталау сол сияқты жүйелеудің де
құралы және оқушылардың білімін тексеруде
уақытты үнемдейді,өздері осы үрдіске тікелей
араласатындықтан қызығушылықтарын,
белсенділіктерін арттырады.
ІІ .Сынақ
-Релелік

-Таңдаулы релелік:Оқушы деңгейлік тапсырманы
өзі таңдайды.
ІІІ жазбаша
1.Диктант
2.Мазмұндама
3.Шығарма
4.Бақылау жұмысы т.б
Айналмалы сынақ.Әрбір оқушыға
жеке тапсырма беру.Тапсырма
орындалғаннан кейін келесі
оқушының тапсырамсымен
ауыстыру.

Қарапайым сынақ.
Сұрақ-жауап

Ұқсас жұмыстар
Жай бөлшектердің қасиеттері
Паскаль тілінің басқару шартты және шартсыз көшу операторлары
Солтүстік жарты шар материктерін қайталау сабағы
Тіркемесі бар машинамен бірнеше рет қатынап, бірінші күні
Оңтүстік Американың физикалық картасы
Зеректер еліне саяхат
Цикл операторлары
Тестті құру технологиясы мен бейімдеу
Жұп сандар Тақ сандар
Тарауды қайталауға арналған жаттығулар
Пәндер