Тура теңсіздікті теріп жаз



Рационал сандарды салыстыру тақырыбына есептер шығару

Үй тапсырмаларының шығарылуы: А-тобы №367 есеп. Тура теңсіздікті теріп жаз: 2) 4) 5) В-тобы №370 есеп. Сандарды салыстырыңдар: 1) (-3) (-1) ; 2) (-0, 25) (-0, 4) ; 3) (-0, 99) (-100) 4) (-1, 75) (-1, 5) ; 5) (-0, 375) (-0, 25) ; 6) (-0, 85) (-0, 86)

Деңгейлік тапсырмалар:
р/с
А-тобы
В-тобы
С-тобы
1.
2
3
Салыстырыңдар:
-128 және -235
Есептеңдер:
6. 5 +-5=
Салыстырыңдар:
0, 2 және -11, 2
Жұлдызшаның орнына тиісті цифрларды қойыңдар:
А) -3, 5* -3, 58;
Б) 6, 3 6, *8
Өрнектің мәнін табыңдар:
-7. 2+5 =
Сандарды салыстырыңдар:
-10. 3және 9. 8
-0, 75және -0, 875
Тіңсіздікті тура теңсіздікке айналдыратың х-тің мәнін табыңдар:
-0, 2 х 2
Сандарды өсу ретімен жаз:
-6; 0; -4, 5; 2, 6; 6, 2.
Теңдеуді шешіңдер:
5х=42, 35

№372 есеп. Мына сандар қандай бүтін сандардың аралығында орналасқан? Қос теңсіздік түрінде жазыңдар: Үлгі: -3, 7саны қандай бүтін сандар арасында орналасқанын табайық: -4 -3, 7 -3 1) 2) 2, 3; 3) -7, 8; 4) -0, 2; 5) -10, 1; 6) 0, 9; 7) 8) -18, 2

№373 есеп. Салыстырыңдар: 1) -3, 9және3, 9; 2) 30және-50; 3) -1, 4және-14; 4) ; 5) ; 6)

Тест тапсырмалары: 1) Тура теңсіздікті көрсет: а) -4 -5; б) -5 -7 ; с) -7 -5 2) Теңдеудің түбірін көрсет: х+1=4 а) -5; 5; б) -3; 3; с) -3 3) -(-(-(-74) ) ) неге тең? А) -74; б) 74; с) 0 4) -30; 0, 2; -9 сандарының қайсысының модулі үлкен? А) 0, 2; б) -9; с) -30 5) -20; 0, 4: -7, 4 сандарының қайсысының модулі кіші? А) -20; б) 0, 4; с) -7, 4

№374 есеп (ауызша) Мына теңсіздіктердің қайсысы тура: х 0; х у; х у; 11+х у; мұндағы х-оң сан; у-теріс сан.

№378 есеп. Х-тің бүтін мәнін табыңдар: 1) ; 2) ; 3) -4, 9 х -3, 2; 4) -8, 5 х -7, 25; 5) ; 6) -0, 5 х 0, 1

№379 есеп. Салыстырып, жұлдызшаның орнына тиісті теңсіздік белгісін қойыңдар: 1) (-5) * (-5, 7) онда -5 * -5, 7 2) (-7) * (-6, 3) онда -7 * -6, 3 3) (-2) * (-1, 25) онда -2 * -1, 25 4) (-9) * (-8, 7) онда -9 * -8, 7

Сәйкестендіру тесті: Қарама-қарсы сандарды табыңдар және табылған сандарды өсу ретімен орналастыр 3 -1, 5 5 6 1, 5 -3 -6 0, 2 -0, 2 -5 Өсу ретімен жаз:

Сематикалық картамен жұмыс: Оқылған мақал-мәтелдердің ішінен сематикалық картада бар сандарды және оған қарама-қарсы сандарды тауып, үш тілге аудар және сандарды кему ретімен орналастыр.
Ізделінді сан
Берілген сан
-7
-30
-4
-6
30
4
7
6

Үйге тапсырма: А-тобы: №371есеп В-тобы: №382 есеп

Атырау облысы Қызылқоға ауданы Кенбай орта мектебі Математика пәні мұғалімі Г. Ізғараева
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz