Оқушылардың ақыл - ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру


Slide 1

14. 02. 13 жыл

Slide 2

Біліктілік: Оқушыларға сүйір бұрыштың тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы синустыың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру формулаларымен таныстыру, осы формулаларды тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және есептерді шығару кезінде қолдануды үйрету;

Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру.

Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне қызығушылығын арттыру, оқушыларды алғырлыққа, шапшандыққа тәрбиелеу.

Slide 3

І. Ұйымдастыру.

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

ІІІ. Жаңа сабақ. “Ой қозғау”

ІҮ. Бекіту бөлімі.

1. Сәйкестендіру тесті

2. “Математикалық жәрмеңке” деңгейлік тапсырмалар

Ү. Бағалау

Slide 4

Егер бұрышының функциялары берілсе, онда оларды α бұрышына байланысты тригонометриялық функцияларға келтіру ыңғайлы.

Келтіру формулаларын k =1; 2; 3; 4 болған жағдайда, өрнегін, яғни бұрыштары үшін қарастырамыз.

Slide 5

х

у

В1

D1

C1

D

B

C

α

O

A

ОА=R α бұрышына бұрамыз, сосын π/2+ α бұрамыз. ОА- ОВ-ОВ1 радиусына бұрамыз.

Slide 6

ЕРЕЖЕ

«жұмыстық» бұрыштар арқылы келтіру:

«Жазыңқы» бұрыштар арқылы келтіру:

Функцияның аты

Ауысады

Ауыспайды

Таңбасы

оң жағының таңбасы сәйкес ширектегі келтірілген функцияның таңбасымен бірдей жазылады

Slide 7

Бұдан шығады.

Slide 8

Жоғарыдағы формулаларды пайдаланып, tgα, ctgα-нің келтіру формуласын шығаруға болады.

Slide 9

Есте сақта!!!

Егер келтірілген тригонометриялық функцияның аргументі (бұрышы) π ±α (180 ±α), 2π ±α (360 ±α) түрінде болса, онда оның аты өзгермейді.

Егер келтірілген тригонометриялық функцияның аргументі (бұрышы) π/2 ±α (90 ±α), 3π/2 ±α (270 ±α) түрінде болса, онда синус косинусқа, косинус синусқа, тангенс котангенске, котангенс тангенске өзгереді;

Келтіру формуласының оң жағының таңбасы сәйкес ширектегі келтірілген функцияныі таңбасымен бірдей жазылады.

Slide 10

х

sin x

Cosα

cos α

-sin α

sinα

-cosα

-cosα

sinα

-sinα

cosx

-sinα

sinα

-cosα

-cosα

sinα

-sinα

cosα

cosα

tg x

-ctg α

ctg α

tg α

-tg α

-ctg α

ctg α

tg α

-tg α

ctg x

-tg α

tg α

ctg α

-ctg α

-tg α

tg α

ctg α

-ctg α

Slide 11 Slide 12

1. Сәйкестендіру тесті(өрнекті ықшамда)

tg(π-α)

cos α

ctg(π+α)

tg α

sin(360-α)

-tgα

cos(360-α)

ctgα

ctg(360-α)

- sinα

tg(360+α)

- ctgα

Slide 13

Оқулықпен жұмыс №334

Slide 14

"Математикалық жәрменке"

Деңгейлік есептер

Slide 15

І деңгей

1. 2.

Өрнекті ықшамда:

а) 75 ә) 150 б) 200 бұрыштарының барлық тригонометриялық функциясын аргументі 45- тан аспайтын функциямен ауыстырыңдар.

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

Өрнекті ықшамда:

Slide 16

І деңгей

1. 2.

Өрнекті ықшамда:

ІІ деңгей

ІІІ деңгей

Өрнекті ықшамда:

Slide 17 Slide 18

Сабақ аяқталды

Рахмет

Slide 19
Ұқсас жұмыстар
ОЙЛАУ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК ТУРАЛЫ
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін арттыру
Интерактивті оқыту әдістемесі
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Бастауыш мектеп
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
Мұғалім туралы мәлімет
Белсенділік танымдық қабілетті арттыру - оқушылардың дамуына жағдай жасау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz