Оқушылардың ақыл - ойын дамыту, ойлау қабілетін жетілдіру




Презентация қосу
14.02.13 жыл
Біліктілік: Оқушыларға сүйір бұрыштың
тригонометриялық функциясының әрбір бұрышындағы
синустыың, косинустың, тангенстің, котангенстің келтіру
формулаларымен таныстыру, осы формулаларды
тригонометриялық өрнектерді түрлендіруде және
есептерді шығару кезінде қолдануды үйрету;
Дамытушылық: Оқушылардың ақыл-ойын дамыту,
ойлау қабілетін жетілдіру.
Тәрбиелік: Оқушылардың алгебра пәніне
қызығушылығын арттыру, оқушыларды алғырлыққа,
шапшандыққа тәрбиелеу.
І. Ұйымдастыру.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ. “Ой қозғау”
ІҮ. Бекіту бөлімі.
1.Сәйкестендіру тесті
2.“Математикалық жәрмеңке” деңгейлік
тапсырмалар
Ү. Бағалау

Егер k бұрышының функциялары берілсе, онда
оларды α бұрышына байланысты тригонометриялық
функцияларға келтіру ыңғайлы.

Келтіру формулаларын k =1;2;3;4 болған жағдайда, k
3 2
өрнегін, яғни ; ; ;2 бұрыштары
үшін
2 2
қарастырамыз.
у ОА=R α бұрышына бұрамыз,
В1 сосын π/2+ α бұрамыз. ОА-
C1
ОВ-ОВ1 радиусына бұрамыз.
D B
α A B1 D1 y1
D1 O C х sin
2 R R
BC y
sin
R R

BС x OC x
cos 1 1 1 cos
2 R R R R
У

ЕРЕЖЕ 2

Х
0

«жұмыстық» «Жазыңқы»
бұрыштар арқылы бұрыштар арқылы
келтіру: келтіру:
3 5
; ;
2 2 2
; ... ; 2 ; 3 ; ...
Функцияның Ауысады Ауыспайды
аты
Таңбасы оң жағының таңбасы сәйкес ширектегі
келтірілген функцияның таңбасымен бірдей
жазылады

Бұдан sin cos ; cos sin шығады.
2 2

sin cos ; cos sin
2 2
sin sin ; cos cos
sin sin ; cos cos
3 3
sin cos ; cos sin
2 2
3 3
sin cos ; cos sin
2 2
sin 2 sin ; cos 2 cos

sin 2 sin ; cos 2 cos
Жоғарыдағы формулаларды пайдаланып, tgα,ctgα-нің
келтіру формуласын шығаруға болады.

tg ctg ; ctg tg
2 2
tg tg ; ctg сtg
3 3
tg ctg ; ctg tg
2 2
tg 2 tg ; ctg 2 сtg
Есте сақта!!!
-Егер келтірілген тригонометриялық
функцияның аргументі (бұрышы) π ±α (180 ±α),
2π ±α (360 ±α) түрінде болса, онда оның аты
өзгермейді.
-Егер келтірілген тригонометриялық
функцияның аргументі (бұрышы) π/2 ±α (90
±α), 3π/2 ±α (270 ±α) түрінде болса, онда синус
косинусқа, косинус синусқа, тангенс
котангенске, котангенс тангенске өзгереді;
-Келтіру формуласының оң жағының таңбасы
сәйкес ширектегі келтірілген функцияныі
таңбасымен бірдей жазылады.
х

3
2
2 2 2
900 900 1800 1800 2700 2700 3600 360
0

sin x Cosα cos α -sin α sinα -cosα -cosα sinα -sinα

cosx -sinα sinα -cosα -cosα sinα -sinα cosα cosα

tg x -ctg α ctg α tg α -tg α -ctg α ctg α tg α -tg α

ctg x -tg α tg α ctg α -ctg α -tg α tg α ctg α -ctg α
1. Сәйкестендіру тесті(өрнекті ықшамда)
tg(π-α) cos α
ctg(π+α) tg α
sin(360-α) -tgα
cos(360-α) ctgα
ctg(360-α) - sinα
tg(360+α) - ctgα
Оқулықпен жұмыс №334
1. tg 1800 2. sin 2 1800 1
ctg 900 cos 3600

а)75 ә) 150 б)200 бұрыштарының барлық
тригонометриялық функциясын аргументі 45- тан
аспайтын функциямен ауыстырыңдар.

1. sin 900 cos 1800 tg 2700 ctg 3600
2. sin cos tg ctg
2 2
3. sin 2 2700 sin 2 3600 ctg 3 3600 tg 3 900
4.tg tg 2 cos 2 sin 2 2
2 2
1. 2.
1 cos

0

а ) sin 900 150 cos150 а ) sin 180 30 sin 15
0 0
а ) sin 1800 200 sin 200
cos 900 150 sin 150 cos 1800 300 cos150 cos 1800 200 cos 200
tg 900 150 ctg150 tg 1800 300 tg150 tg 1800 200 tg 200
ctg 900 150 tg150 ctg 1800 300 ctg150 ctg 1800 200 ctg 200

1. 2ctg
2.2 cos
3.1
4. 1

Ұқсас жұмыстар
ОЙЛАУ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ ТҮСІНІК ТУРАЛЫ
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Бастауыш сынып оқушыларының ізденушілік, шығармашылық қабілеттерін арттыру
Интерактивті оқыту әдістемесі
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың логикалық ойлау қабілетін дамытуды педагогикалық тұрғыдан негіздеу
Бастауыш мектеп
Тәрбиешілердің оқу қызметіне қатысу
Мұғалім туралы мәлімет
Белсенділік танымдық қабілетті арттыру - оқушылардың дамуына жағдай жасау
Пәндер