Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету




Презентация қосу
-Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету;
- Алгоритмдерді Packal программалау тіліне аударуды меңгерту;
- тапсырмаларға сәйкес программа құра білеге үйрету;

-Оқушының логикалық ой қорытуларын дамыту;
-Оқушыны шешім қабылдай білуге баулу, алған білімдерін шығармашылықпен
қолдануға дағдыландыру;
-программа құрудағы дағды мен шеберлік-іскерліктерін қалыптастыру;

-қойған мақсатқа жетуге тәрбиелеу;
-Жүйелі және ретті жұмыс жасауға тәрбиелеу;
-Қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Паскаль тілінде бағдарлама жазу
алгоритмін оқушыларға меңгерту.

Интерактивті –практикалық сабақ.

Дағды мен шеберлікті қалыптастыру;

интерактивті тақта, слайд-оқулық,
есеп-тапсырмалар, слайд-сызбалар.
Басы

Х-ті енгізу

1-оператор

2-оператор

Нәтижесі-у

Соңы
Алгоритм деп ... айтады.

А) көзделген мақсатқа жетудегі
ережелердің реттілігін;
B) командалар тізімін;
C)көзделген мақсат қажетуге
бағытталған амалдарды ретімен орындау
үшін орындаушыға берілген түсінікті және
нақты тапсырманы айтады.
Төмендегі келтірілген қасиеттердің қайсысы
алгоритмнің қасиеті болып саналмайды?

А) түсініктілік;
В) қолайлылық;
С) жинақтылық;
Д) дискеттілік.
Айнымалы түгелдей берілген болып саналады,
егер оның ...

А) типі, аты
В) аты, мәні;
С) типі , мәні;
Д) типі, аты, мәні берілсе.
Айнымалылардың а:=-2, в:= 11, с: =8 мәндері берілген.
а: =а+6; в: =в+а; с: =с+15 меншіктеу командалары сериясының
орындалу нәтижесін анықтаңдар.

А) а: =4; в: =15; с: =23.
В) а: =4; в: =9; с: =23;
С) а: =4; в: =13; с: =15.
у=2х(х2 -15) өрнегінің мәнін есептеу алгоритмінің
дұрыс нұсқасын анықтаңдар:

А) алг есептеу
басы
2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;
х-ті х-ке көбейту; нәтижені R2 деп белгілеу;
R2-ден 15-ті азайту; нәтижені R3 деп белгілеу;
R1-ді R3-ке көбейту; нәтижені У деп белгілеу.
В) алг есептеу
басы
2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;
х2-тан 15 –ті азайту; нәтижені R2 деп белгілеу;
R1-ді 2-ге көбейту; нәтижені у деп белгілеу.
№1
Берілген x пен y сандарының қосындысын,
айырмасы мен көбейтіндісінің
мәндерін есептеу программасын құру керек.
Алгоритм Программа
Алг есептеу program A1;
Арг x,y var x, y, s, p, r: real;
Нәт R1, R2, R3 begin
Басы writeln ( ‘х, у –ті енгіз’);
R1: = x+y readln (x,y);
R2: = x-y s:=x+y;
R3: = x*y p:=x-y;
Соңы r:=x*y;
writeln (‘x+y=’ , s, ‘x-y=’,p,
‘x*y=’,r);
readln;
end.
№2
а12 –сін 6 қадаммен есептейтін
алгоритм мен программа мен құру
керек
Алгоритм Программа

Алг дәреже program A2;
Арг a, b,c, d,e, f var a, b,c, d,e, f,g: real;
Нәт g begin
Басы writeln ( ‘а-ны енгіз’);
b=a*a readln (а);
c=b*b b=a*a;
d=c*c c=b*b;
e= d*b d=c*c;
f=e*a e= d*b;
g=f*a f=e*a;
Соңы g=f*a;
writeln (‘g=’ ,g);
readln;
end.
№3
У-ті есепту үшін алгоритм мен программа құру
керек.х 5 х 3

У= 6 х 1
Алгоритм Программа
Алг функция program A3;
Арг х var x, y: real;
Нәт у begin
Басы writeln ( ‘х –ті енгіз’);
R1: = х*х readln (x);
R2: = 5*х y:=(sqr(x)-5*x+3)/(6*x-1);
R3: = R1- R2 writeln (‘y=’ , y);
R4: = R3+3 readln;
R5: =6*х end.
R6: = R5-1
У:= R4/ R6
Соңы
№4
Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген.
Фигураның боялған бөлігінің ауданын есептеу үшін
алгоритм мен программа
а 2 а 2
құру керек.
S= 2 + 4
program A4;
var a,s: real;
begin
writeln ( ‘a –ны енгіз’);
readln (a);
s:=sqr(a/2)+3.14*(sqr(a/4));
writeln (‘s=’ , s);
readln;
end.
№5
Үш сан берілген.
Олардың арифметикалық ортасын
табу үшін алгоритм мен программа құру керек.
Программа
Алгоритм
Алг арифметикалық орта program A5;
Арг а,в,с var а,в,с,у : real;
Нәт у begin
Басы writeln ( ‘а,в,с-ны енгіз’);
R1: = а+в+с readln (а,в,с);
У: = R1/3 y:=(а+в+с)/3
Соңы writeln (‘y=’ , y);
readln;
end.
І- нұсқа
1.Мына өрнектерді Packal тілінле жазып, олардың мәндерін
есептеу керек:256+ 2
148 1,25

2.Packal тілінде келтірілген өрнектерге сәйкес келетін арифметикалық
өрнектерді жазу керек:
(sin(3)+sqrt(35.8))/(2.6+sqr(1.3))
3.Үшбұрыш қабырғаларының а,в,с ұзындықтары берілген.
Үшбұрыштың ауданын есептеу үшін программа құру керек.
4.а8 есептеу үшін программа құру керек.
5.Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген. Фигураның боялған бөлігінің
ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа құру керек.
ІІ-нұсқа
1.Мына өрнектерді Packal тілінле жазып, олардың мәндерін
есептеу керек:
1148,25 1,14
4 +
2,5
156
2. Packal тілінде келтірілген өрнектерге сәйкес келетін арифметикалық
өрнектерді жазу керек:
abs(sin(75*pi/180)-5)+(3.2+sqr(1/5))/2.3
3. Дұрыс үшбұрыштың ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа
құру керек.
4. а10 есептеуге арналған программа құру керек.
5. Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген. Фигураның боялған бөлігінің
ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа құру керек.
Алгоритм Программа

Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Психологияны оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Болашақ педагог психологтың жаңа форматтағы қарым-қатынас жүйесіндегі орны
Бастауыш мектепте компьютерлік технологияны қолданудың қазіргі жағдайы
Химия пәні бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау жолдары
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Айырымын табыңдар
Шешім қабылдай білу қабілеті
Пәндер