Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету
Презентация қосу
-Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету;
- Алгоритмдерді Packal программалау тіліне аударуды меңгерту;
- тапсырмаларға сәйкес программа құра білеге үйрету;
-Оқушының логикалық ой қорытуларын дамыту;
-Оқушыны шешім қабылдай білуге баулу, алған білімдерін шығармашылықпен
қолдануға дағдыландыру;
-программа құрудағы дағды мен шеберлік-іскерліктерін қалыптастыру;
-қойған мақсатқа жетуге тәрбиелеу;
-Жүйелі және ретті жұмыс жасауға тәрбиелеу;
-Қарым –қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Паскаль тілінде бағдарлама жазу
алгоритмін оқушыларға меңгерту.
Интерактивті –практикалық сабақ.
Дағды мен шеберлікті қалыптастыру;
интерактивті тақта, слайд-оқулық,
есеп-тапсырмалар, слайд-сызбалар.
Басы
Х-ті енгізу
1-оператор
2-оператор
Нәтижесі-у
Соңы
Алгоритм деп ... айтады.
А) көзделген мақсатқа жетудегі
ережелердің реттілігін;
B) командалар тізімін;
C)көзделген мақсат қажетуге
бағытталған амалдарды ретімен орындау
үшін орындаушыға берілген түсінікті және
нақты тапсырманы айтады.
Төмендегі келтірілген қасиеттердің қайсысы
алгоритмнің қасиеті болып саналмайды?
А) түсініктілік;
В) қолайлылық;
С) жинақтылық;
Д) дискеттілік.
Айнымалы түгелдей берілген болып саналады,
егер оның ...
А) типі, аты
В) аты, мәні;
С) типі , мәні;
Д) типі, аты, мәні берілсе.
Айнымалылардың а:=-2, в:= 11, с: =8 мәндері берілген.
а: =а+6; в: =в+а; с: =с+15 меншіктеу командалары сериясының
орындалу нәтижесін анықтаңдар.
А) а: =4; в: =15; с: =23.
В) а: =4; в: =9; с: =23;
С) а: =4; в: =13; с: =15.
у=2х(х2 -15) өрнегінің мәнін есептеу алгоритмінің
дұрыс нұсқасын анықтаңдар:
А) алг есептеу
басы
2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;
х-ті х-ке көбейту; нәтижені R2 деп белгілеу;
R2-ден 15-ті азайту; нәтижені R3 деп белгілеу;
R1-ді R3-ке көбейту; нәтижені У деп белгілеу.
В) алг есептеу
басы
2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;
х2-тан 15 –ті азайту; нәтижені R2 деп белгілеу;
R1-ді 2-ге көбейту; нәтижені у деп белгілеу.
№1
Берілген x пен y сандарының қосындысын,
айырмасы мен көбейтіндісінің
мәндерін есептеу программасын құру керек.
Алгоритм Программа
Алг есептеу program A1;
Арг x,y var x, y, s, p, r: real;
Нәт R1, R2, R3 begin
Басы writeln ( ‘х, у –ті енгіз’);
R1: = x+y readln (x,y);
R2: = x-y s:=x+y;
R3: = x*y p:=x-y;
Соңы r:=x*y;
writeln (‘x+y=’ , s, ‘x-y=’,p,
‘x*y=’,r);
readln;
end.
№2
а12 –сін 6 қадаммен есептейтін
алгоритм мен программа мен құру
керек
Алгоритм Программа
Алг дәреже program A2;
Арг a, b,c, d,e, f var a, b,c, d,e, f,g: real;
Нәт g begin
Басы writeln ( ‘а-ны енгіз’);
b=a*a readln (а);
c=b*b b=a*a;
d=c*c c=b*b;
e= d*b d=c*c;
f=e*a e= d*b;
g=f*a f=e*a;
Соңы g=f*a;
writeln (‘g=’ ,g);
readln;
end.
№3
У-ті есепту үшін алгоритм мен программа құру
керек.х 5 х 3
У= 6 х 1
Алгоритм Программа
Алг функция program A3;
Арг х var x, y: real;
Нәт у begin
Басы writeln ( ‘х –ті енгіз’);
R1: = х*х readln (x);
R2: = 5*х y:=(sqr(x)-5*x+3)/(6*x-1);
R3: = R1- R2 writeln (‘y=’ , y);
R4: = R3+3 readln;
R5: =6*х end.
R6: = R5-1
У:= R4/ R6
Соңы
№4
Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген.
Фигураның боялған бөлігінің ауданын есептеу үшін
алгоритм мен программа
а 2 а 2
құру керек.
S= 2 + 4
program A4;
var a,s: real;
begin
writeln ( ‘a –ны енгіз’);
readln (a);
s:=sqr(a/2)+3.14*(sqr(a/4));
writeln (‘s=’ , s);
readln;
end.
№5
Үш сан берілген.
Олардың арифметикалық ортасын
табу үшін алгоритм мен программа құру керек.
Программа
Алгоритм
Алг арифметикалық орта program A5;
Арг а,в,с var а,в,с,у : real;
Нәт у begin
Басы writeln ( ‘а,в,с-ны енгіз’);
R1: = а+в+с readln (а,в,с);
У: = R1/3 y:=(а+в+с)/3
Соңы writeln (‘y=’ , y);
readln;
end.
І- нұсқа
1.Мына өрнектерді Packal тілінле жазып, олардың мәндерін
есептеу керек:256+ 2
148 1,25
2.Packal тілінде келтірілген өрнектерге сәйкес келетін арифметикалық
өрнектерді жазу керек:
(sin(3)+sqrt(35.8))/(2.6+sqr(1.3))
3.Үшбұрыш қабырғаларының а,в,с ұзындықтары берілген.
Үшбұрыштың ауданын есептеу үшін программа құру керек.
4.а8 есептеу үшін программа құру керек.
5.Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген. Фигураның боялған бөлігінің
ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа құру керек.
ІІ-нұсқа
1.Мына өрнектерді Packal тілінле жазып, олардың мәндерін
есептеу керек:
1148,25 1,14
4 +
2,5
156
2. Packal тілінде келтірілген өрнектерге сәйкес келетін арифметикалық
өрнектерді жазу керек:
abs(sin(75*pi/180)-5)+(3.2+sqr(1/5))/2.3
3. Дұрыс үшбұрыштың ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа
құру керек.
4. а10 есептеуге арналған программа құру керек.
5. Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген. Фигураның боялған бөлігінің
ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа құру керек.
Алгоритм Программа
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz