Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету



Packal тіліндегі
программа құрылымы

Сабақ мақсаттары:
Білімділік мақсаты:
-Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету;
- Алгоритмдерді Packal программалау тіліне аударуды меңгерту;
- тапсырмаларға сәйкес программа құра білеге үйрету;
Дамытушылық мақсаты:
-Оқушының логикалық ой қорытуларын дамыту;
-Оқушыны шешім қабылдай білуге баулу, алған білімдерін шығармашылықпен
қолдануға дағдыландыру;
-программа құрудағы дағды мен шеберлік-іскерліктерін қалыптастыру;
Тәрбиелік мақсаты:
-қойған мақсатқа жетуге тәрбиелеу;
-Жүйелі және ретті жұмыс жасауға тәрбиелеу;
-Қарым -қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.

интерактивті тақта, слайд-оқулық, есеп-тапсырмалар, слайд-сызбалар.
Сабақтың міндеттері:
Паскаль тілінде бағдарлама жазу
алгоритмін оқушыларға меңгерту.
Сабақтың түрі:
Интерактивті -практикалық сабақ.
Сабақтың типі:
Дағды мен шеберлікті қалыптастыру;
Сабақ көрнекіліктері:

Басы
Х-ті енгізу
1-оператор
2-оператор
Нәтижесі-у
Соңы
Сызықтық құрылымды алгоритмдер
мен программаларды құру.

А) көзделген мақсатқа жетудегі ережелердің реттілігін;
B) командалар тізімін;
көзделген мақсат қажетуге бағытталған амалдарды ретімен орындау үшін орындаушыға берілген түсінікті және нақты тапсырманы айтады.
Тест
Алгоритм деп . . . айтады.

А) түсініктілік;
В) қолайлылық;
С) жинақтылық;
Д) дискеттілік.
Төмендегі келтірілген қасиеттердің қайсысы
алгоритмнің қасиеті болып саналмайды?

А) типі, аты
В) аты, мәні;
С) типі, мәні;
Д) типі, аты, мәні берілсе.
Айнымалы түгелдей берілген болып саналады,
егер оның . . .

А) а: =4; в: =15; с: =23.
В) а: =4; в: =9; с: =23;
С) а: =4; в: =13; с: =15.
Айнымалылардың а:=-2, в:= 11, с: =8 мәндері берілген.
а: =а+6; в: =в+а; с: =с+15 меншіктеу командалары сериясының
орындалу нәтижесін анықтаңдар.

А) алг есептеу
басы
2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;
х-ті х-ке көбейту; нәтижені R2 деп белгілеу;
R2-ден 15-ті азайту; нәтижені R3 деп белгілеу;
R1-ді R3-ке көбейту; нәтижені У деп белгілеу.
В) алг есептеу
басы
2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;
х2-тан 15 -ті азайту; нәтижені R2 деп белгілеу;
R1-ді 2-ге көбейту; нәтижені у деп белгілеу.
у=2х(х2 -15) өрнегінің мәнін есептеу алгоритмінің
дұрыс нұсқасын анықтаңдар:

№1
Берілген x пен y сандарының қосындысын, айырмасы мен көбейтіндісінің
мәндерін есептеу программасын құру керек.
Алгоритм
Программа
Алг есептеу
Арг x, y
Нәт R1, R2, R3
Басы
R1: = x+y
R2: = x-y
R3: = x*y
Соңы
program A1;
var x, y, s, p, r: real;
begin
writeln ( ‘х, у -ті енгіз’) ;
readln (x, y) ;
s:=x+y;
p:=x-y;
r:=x*y;
writeln (‘x+y=’, s, ‘x-y=’, p, ‘x*y=’, r) ;
readln;
end.

№2
а12 -сін 6 қадаммен есептейтін
алгоритм мен программа мен құру керек
Алгоритм
Программа
Алг дәреже
Арг a, b, c, d, e, f
Нәт g
Басы
b=a*a
c=b*b
d=c*c
e= d*b
f=e*a
g=f*a
Соңы
program A2;
var a, b, c, d, e, f, g: real;
begin
writeln ( ‘а-ны енгіз’) ;
readln (а) ;
b=a*a;
c=b*b;
d=c*c;
e= d*b;
f=e*a;
g=f*a;
writeln (‘g=’, g) ;
readln;
end.

№3
У-ті есепту үшін алгоритм мен программа құру керек.
У=
Алгоритм
Программа
Алг функция
Арг х
Нәт у
Басы
R1: = х*х
R2: = 5*х
R3: = R1- R2
R4: = R3+3
R5: =6*х
R6: = R5-1
У:= R4/ R6
Соңы
program A3;
var x, y: real;
begin
writeln ( ‘х -ті енгіз’) ;
readln (x) ;
y:=(sqr(x) -5*x+3) /(6*x-1) ;
writeln (‘y=’, y) ;
readln;
end.

№4
Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген.
Фигураның боялған бөлігінің ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа құру керек.
S=
2 +
2

program A4;
var a, s: real;
begin
writeln ( ‘a -ны енгіз’) ;
readln (a) ;
s:=sqr(a/2) +3. 14*(sqr(a/4) ) ;
writeln (‘s=’, s) ;
readln;
end.
Программа

№5
Үш сан берілген.
Олардың арифметикалық ортасын
табу үшін алгоритм мен программа құру керек.
Алгоритм
Программа
Алг арифметикалық орта
Арг а, в, с
Нәт у
Басы
R1: = а+в+с
У: = R1/3
Соңы
program A5;
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz