Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету


Slide 1

Packal тіліндегі

программа құрылымы

Slide 2

Сабақ мақсаттары:

Білімділік мақсаты:

-Оқушының теориялық алған білімін практикада қолдана білеге үйрету;

- Алгоритмдерді Packal программалау тіліне аударуды меңгерту;

- тапсырмаларға сәйкес программа құра білеге үйрету;

Дамытушылық мақсаты:

-Оқушының логикалық ой қорытуларын дамыту;

-Оқушыны шешім қабылдай білуге баулу, алған білімдерін шығармашылықпен

қолдануға дағдыландыру;

-программа құрудағы дағды мен шеберлік-іскерліктерін қалыптастыру;

Тәрбиелік мақсаты:

-қойған мақсатқа жетуге тәрбиелеу;

-Жүйелі және ретті жұмыс жасауға тәрбиелеу;

-Қарым -қатынас мәдениетін қалыптастыруға тәрбиелеу.

Slide 3

интерактивті тақта, слайд-оқулық, есеп-тапсырмалар, слайд-сызбалар.

Сабақтың міндеттері:

Паскаль тілінде бағдарлама жазу

алгоритмін оқушыларға меңгерту.

Сабақтың түрі:

Интерактивті -практикалық сабақ.

Сабақтың типі:

Дағды мен шеберлікті қалыптастыру;

Сабақ көрнекіліктері:

Slide 4

Басы

Х-ті енгізу

1-оператор

2-оператор

Нәтижесі-у

Соңы

Сызықтық құрылымды алгоритмдер

мен программаларды құру.

Slide 5

А) көзделген мақсатқа жетудегі ережелердің реттілігін;

B) командалар тізімін;

көзделген мақсат қажетуге бағытталған амалдарды ретімен орындау үшін орындаушыға берілген түсінікті және нақты тапсырманы айтады.

Тест

Алгоритм деп . . . айтады.

Slide 6

А) түсініктілік;

В) қолайлылық;

С) жинақтылық;

Д) дискеттілік.

Төмендегі келтірілген қасиеттердің қайсысы

алгоритмнің қасиеті болып саналмайды?

Slide 7

А) типі, аты

В) аты, мәні;

С) типі, мәні;

Д) типі, аты, мәні берілсе.

Айнымалы түгелдей берілген болып саналады,

егер оның . . .

Slide 8

А) а: =4; в: =15; с: =23.

В) а: =4; в: =9; с: =23;

С) а: =4; в: =13; с: =15.

Айнымалылардың а:=-2, в:= 11, с: =8 мәндері берілген.

а: =а+6; в: =в+а; с: =с+15 меншіктеу командалары сериясының

орындалу нәтижесін анықтаңдар.

Slide 9

А) алг есептеу

басы

2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;

х-ті х-ке көбейту; нәтижені R2 деп белгілеу;

R2-ден 15-ті азайту; нәтижені R3 деп белгілеу;

R1-ді R3-ке көбейту; нәтижені У деп белгілеу.

В) алг есептеу

басы

2-ні х-ке көбейту; нәтижені R1 деп белгілеу;

х2-тан 15 -ті азайту; нәтижені R2 деп белгілеу;

R1-ді 2-ге көбейту; нәтижені у деп белгілеу.

у=2х(х2 -15) өрнегінің мәнін есептеу алгоритмінің

дұрыс нұсқасын анықтаңдар:

Slide 10

№1

Берілген x пен y сандарының қосындысын, айырмасы мен көбейтіндісінің

мәндерін есептеу программасын құру керек.

Алгоритм

Программа

Алг есептеу

Арг x, y

Нәт R1, R2, R3

Басы

R1: = x+y

R2: = x-y

R3: = x*y

Соңы

program A1;

var x, y, s, p, r: real;

begin

writeln ( ‘х, у -ті енгіз’) ;

readln (x, y) ;

s:=x+y;

p:=x-y;

r:=x*y;

writeln (‘x+y=’, s, ‘x-y=’, p, ‘x*y=’, r) ;

readln;

end.

Slide 11

№2

а12 -сін 6 қадаммен есептейтін

алгоритм мен программа мен құру керек

Алгоритм

Программа

Алг дәреже

Арг a, b, c, d, e, f

Нәт g

Басы

b=a*a

c=b*b

d=c*c

e= d*b

f=e*a

g=f*a

Соңы

program A2;

var a, b, c, d, e, f, g: real;

begin

writeln ( ‘а-ны енгіз’) ;

readln (а) ;

b=a*a;

c=b*b;

d=c*c;

e= d*b;

f=e*a;

g=f*a;

writeln (‘g=’, g) ;

readln;

end.

Slide 12

№3

У-ті есепту үшін алгоритм мен программа құру керек.

У=

Алгоритм

Программа

Алг функция

Арг х

Нәт у

Басы

R1: = х*х

R2: = 5*х

R3: = R1- R2

R4: = R3+3

R5: =6*х

R6: = R5-1

У:= R4/ R6

Соңы

program A3;

var x, y: real;

begin

writeln ( ‘х -ті енгіз’) ;

readln (x) ;

y:=(sqr(x) -5*x+3) /(6*x-1) ;

writeln (‘y=’, y) ;

readln;

end.

Slide 13

№4

Қабырғасы а-ға тең шаршы берілген.

Фигураның боялған бөлігінің ауданын есептеу үшін алгоритм мен программа құру керек.

S=

2 +

2

Slide 14

program A4;

var a, s: real;

begin

writeln ( ‘a -ны енгіз’) ;

readln (a) ;

s:=sqr(a/2) +3. 14*(sqr(a/4) ) ;

writeln (‘s=’, s) ;

readln;

end.

Программа

Slide 15

№5

Үш сан берілген.

Олардың арифметикалық ортасын

табу үшін алгоритм мен программа құру керек.

Алгоритм

Программа

Алг арифметикалық орта

Арг а, в, с

Нәт у

Басы

R1: = а+в+с

У: = R1/3

Соңы

program A5;


Ұқсас жұмыстар
Тригонометриялық теңдеулерді шешу
Психологияны оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Болашақ педагог психологтың жаңа форматтағы қарым-қатынас жүйесіндегі орны
Бастауыш мектепте компьютерлік технологияны қолданудың қазіргі жағдайы
Химия пәні бойынша оқушыларды олимпиадаға дайындау жолдары
МАТЕМАТИКАДАН СЫНЫПТАН ТЫС
Бейінді оқытуда таңдау курстары арқылы оқушылардың таным белсенділіктерін арттыруды ұйымдастыру жолдары
Айырымын табыңдар
Шешім қабылдай білу қабілеті
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz