Иіс сезу мүшесін тап




Презентация қосу
“Адамның сезім мүшелері.
Көз. Құлақ. Мұрын. Тіл. ”

Пән мұғалімі: Қыдырбаева Гауһар
Сынып: 1А
Жұмбақ

1. Суы мөлдір 3. Екі көлдің арасы,
Қоршауы селдір. Арада тұр жарасып.

2. Ақ тоғайдың ішінде 4. Екі жарда екі кебіс
Кісінейді күрең тай.
ілулі.
“Адамның сезім мүшелері.
Көз. Құлақ. Мұрын. Тіл. ”

Пән мұғалімі: Қыдырбаева Гауһар
Сынып: 1А
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Адамның сезім мүшелерімен
танысу, мағұлмат алу.
Дамытушылығы: Тіл байлықтарын,
белсенділіктерін, сөздік
қорын, ойлау қабілетін,
дүниетанымдарын дамыту.
Тәрбиелілігі: Сезім мүшелерін гигиеналық
талаптарға сай таза, ұқыпты
ұстауға тәрбиелеу.
Көз
Көз – көру
мүшесі. Адам көзбен
затты көреді. Көру
арқылы заттың түсін,
мөлшерін, пішінін,
түрін ажыратады.
Адамның көңіл күйін
көзіне қарап байқауға
болады.
Заттың пішіні
Салыстырыңдар
“Көз - адамның айнасы”
дегенді қалай түсінесіңдер?
Құлақ

Құлақ – есту
мүшесі. Дыбысты
құлақ естиді. Құлақты
күту керек. Құлақ
қуысын күн сайын
жуып, сүртіп жүрген
жөн. Құлаққа суық
тигізбеу үшін, қыста
бас киім киеміз.
Даусын тап:

үреді

шырылдайды

кісінейді

маңырайды

шақырады
Мұрын

Мұрын – иіс сезу
мүшесі. Адам иісті
мұрын арқылы сезеді.
Мұрынмен тыныс
алады. Мұрынмен
иіскейді – заттың иісін
ажыратады.
Иісті сезу
Тіл
Тіл – дәм сезу
мүшесі. Тіл әрі сөйлеу
мүшесі. Затты толық
білу үшін дәмін
татады.Тілмен татады
– дәмін біледі.
Дәм сезу

Ащы

Тәтті
Есіңде сақта!

Құлақты қаламмен,
Көзіңді қолмен шырпымен, үшкір,
уқалама. қатты заттармен
тазалауға болмайды.
Үшкір заттан
сақтан.

Мұрныңды күте біл. Өзің білмейтін
және лас заттарды
Ол үшін таза
ауызға салуға
орамалды пайдалан. болмайды.
Сәйкестендіріңіз

Көз Дәм сезу
Құлақ Иіскеу
Мұрын Көру
Тіл Есту
Сипатта
Тест тапсырмалары

1. Көз қандай мүше? 2. Иіс сезу мүшесін тап.
а) есту а) мұрын
ә) көру ә) ауыз
б) иіс сезу б) көз
3. Тіл қандай мүше? 4. Есту мүшесін тап
а) сөйлеу, дәм тату а) көз
ә) иіскеу, көру ә) құлақ
б) есту, иіскеу б) ауыз
5. Тәтті затты тап.
а) лимон
ә) пияз
б) қант
Көз. Құлақ. Мұрын. Тіл
18-23 беттер аралығын оқу.
Суреттерді аяқтау.
№ Оқушының аты- Бағасы № Оқушының аты- Бағасы
жөні жөні
1 Анарбай Алтынай 13 Ерболұлы Биназар
2 Айылчиева Диана 14 Жарқынбеков Бақнұр
3 Абдразақ Әділет 15 Маханбетов Али
4 Асқар Ақару 16 Мыңбаев Әділет
5 Акинбекова Сымбат 17 Оңалбай Хамзат
6 Абданқұл Гүлдана 18 Оралбай Мейіржан
7 Әмзе Мақсат 19 Омарбеков Ернұр
8 Балабиев Әділ 20 Өзбек Мадина
9 Бексейтова Аида 21 Сейдалы Құралай
10 Бектаева Аружан 22 Тілеубек Диана
11 Есіркеп Ақниет 23 Тасқыбек Бекзат
12 Есенбеков Жалғас 24 Ізбасар Ерғали

Ұқсас жұмыстар
Иіс түйсіктері
Түйсіктің физиологиялық негіздері
Адам миының, көзінің және дам сезу мүшесінің құрылысы
Ерекше білімді қажет ететін балаларға арналған ойын терапиясы
Есту аймағы Иіс сезу
Түйсік және қабылдау
Терең рефлекстер
Иіс және дәм сезу Мүшелері
Көру түйсігі
Қабылдаудың негізгі қасиеттері
Пәндер