Сөз болуы


Slide 1

"Қош келдіңіздер!"

Slide 2

Әйтеке би ауданы

Қарабұтақ орта мектебі

Қазақ тілі 5-сынып

Пән мұғалімі: Қолғанатова Р. Д.

2010 - 2011 оқу жылы

Slide 3

Сабақтың тақырыбы

"Омонимдер"

Slide 4

Сабақтың мақсаты:

БІЛІМДІЛІК:

- Оқушыларды сөз мағынасына мән беруге, сөздерді лексикалық жолмен талдай білуге үйрету;

ТӘРБИЕЛІК:

- Туған тіл әрбір елдің мақтанышы екенін ұғындырып, келтірілген мысалдар арқылы елін, жерін, туған тілін сүйе білуге тәрбиелеу;

ДАМЫТУШЫЛЫҚ:

- Ойлау, пайымдау қабілеттерін дамыту;

Сөйлеу шеберлігіне, ой ұшқырлығына баулу;

Slide 5

Сабақтың түрі : аралас сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері : сұрақ - жауап, топпен жұмыс, тілдік талдау, топтастыру, ізденушілік, зерттеушілік іс - әрекеттері, ой қозғау стратегиясы,

Slide 6

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру бөлімі

Үй тапсырмасын тексеру

Жаңа материалды игерту

Деңгейлік тапсырмалар

5. Үйге тапсырма беру

6. Сабақты қорытындылау

7. Бағалау

Slide 7

Ұйымдастыру кезеңі

Slide 8

Үй тапсырмасын тексеру

Slide 9

Оқушылар сіздерді

пресс - конференцияға

шақырамын

Slide 10

1. Көп мағыналы дегенге қалай түсінесің?

2. Көп мағыналы сөздер дегеніміз не?

3. Көп мағыналы сөздер қалай жасалады?

4. 60, 61 - жаттығуларды тексеріп шығу.

Slide 11

Көп мағынаға ие болды сөзіміз,

Мысалдармен жетті оған көзіміз.

Сөз сырына саяхаттап жүрейік,

Биіктерге шығу үшін өзіміз.

Slide 12

Жаңа сабақ:

"Омонимдер"

Slide 13

Құдіретті жасай бер, анам тілі,

Өзің барда ғажап - ақ ғалам күллі.

Шабыт құйып, сән беріп сендік қуат

Жол көрсетіп, әрлейді әрбір күнді.

Сабақтың эпиграфы:

Slide 14

Жүз жылқы

Сұрағы: қанша?

(сан есім)

Жүз көрісті

Сұрағы: не?

(зат есім)

Суға жүзді.

Сұрағы: не істеді?

(етістік)

Ұлы жүздің биі

Сұрағы: не?

(зат есім)

Пышақтың жүзі

Сұрағы: не?

(зат есім)

Жүз

(омоним)

Slide 15

Құрманғазы бір күйден соң бір күйді төгілтіп отыр.

2. Күйдің құдіретіне сиқырланған ел - жұрт

жым - жырт болып, тамаша күйге бөленді.

3. - Қоя берші қолымды, қоя бер, қолым күйді

4. Құрманғазы жас қыздан мұны күтпеген еді.

5. Биыл Абайдың жасы он үшке толған еді.

6. Боздаған ботасына зар илеген,

Екі көз жасты өзендей сорғалатып.

Slide 16

Сыныпта

Slide 17

Деңгейлік тапсырмалар

1 - қатар: “айт” сөзіне

2 - қатар: “ен” сөзіне

3 - қатар: “бөле” сөзіне омоним болатын бірнеше сөйлем құраңдар.

1 - тапсырма:

Slide 18

1 - қатар: “ақ”

2 - қатар: “қара”

3 - қатар: “жер” сөздерінің омонимдерін табу.

2 - тапсырма:

Slide 19

3 - тапсырма:

Мынадай үлгіде әзіл өлең құрастырып, өлең шумақтарында міндетті түрде омоним сөздер болу керек.

Мысалы: Бүгін кеште ауылда,

Қызықты бір кеш болды.

Аяғымен су кешіп,

Айыбымды кеш деді.

Slide 20

Жасырынған

сөздерді табу

Slide 21

. . . ұзын, ақылы қысқа.

Slide 22

Арман құстарға жем . . . .

Slide 23

Арсен . . . тыңғылықты дайындалды.

Slide 24

Оқушылар мұғалімдерімен бірге гүлдің . . .

мен тамырын микроскоппен қарады.

Slide 25

Айгүл тәтті ұйқыда жатып, . . . көрді.

Slide 26

Төрт ат таласа - тармаса Көкөзекке қатар . . . .

Slide 27

Өз . . . - өлең төсегім.

Slide 28

Ауылдың гүлденуіне үлес қосқан балалар

көшені . . . тазартты.

Slide 29

. . . гүлге қонды.

Slide 30

. . . - еңбек құралы.

Slide 31

Шешеннің сөзі ортақ,

Шебердің . . . ортақ.

Slide 32

Шешен жігіт сөз бастар,

Батыр жігіт . . . бастар.

Slide 33

Бақшаға саяхат

Slide 34

1

2

3

Slide 35

1 - тапсырма

Жауға жаныңды берсең де, сырыңды берме.

Бөлменің ішінен . . . иісі шығып тұр.

Көп нүктенің орнына тиісті омоним

болатын сөзді қой.

“Бөлменің” сөзіне

фонетикалық талдау жаса.

Slide 36

2 - тапсырма

Жүрегі ауырған адам жастықты биік қойып жатуы керек.

. . . шақта, білім, өнерге ұмтылған жөн.

Көп нүктенің орнына тиісті омоним болатын сөзді қой.

Екінші сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.

Slide 37

3 - тапсырма

Қалың шашы үйдің қараңғылығын қоюлап тұрғандай.

Алыстан бір қара көрінді.

Екінші сөйлемді сөйлем мүшесіне талда.

Slide 38

Венн диаграммасы

1. Айтылуы бірдей,

мағыналары бөлек.

2. Әр сөз табынан болады,

соған орай атқаратын

қызметтері де

бөлек болады.

Көп мағыналы сөздердің өзіне тән белгілері:

Омонимдердің өзіне

тән белгілері:

Ортақ қасиеттері:

Сөздің екі

я одан да көп

мағынаға ие

болуы.

2. Көп мағыналы

сөздер бір

негізден таралады

да, бір сөз табына

қатысты болады.

Сөз

байлығын

көрсетеді

2. Біркелкі

дыбыс -

талады

Slide 39

Үйге тапсырма

Slide 40

Омонимдер. “Менің жанұям” тақырыбында шығарма жазу,

әңгіменің мазмұны бойынша сурет салу.

Slide 41

Сабақты бекіту

Slide 42

Не үйрендім?

Не білдім?

Нені білгім келеді?

INSERT КАРТАСЫ

Slide 43

Бағалау

Slide 44

Сау болыңыздар!


Ұқсас жұмыстар
Адвокаттың соттық сөйлеуі
Ата - аналар Жетістіктеріміз жиналыстарын өткізуге арналған нұсқау
Соз ауруы
Тілдің сөз
Мұғалім сөзінің мәдениеті мен техникасы
Публицистикалық стильдің тіл ерекшеліктері
Сөзжасамдық тәсілдер
ФОЛЬКЛОРЛЫҚ ШАҒЫН ЖАНРЛАР ПОЭТИКАСЫ
Оқушыларды шешендік өнерге бейімдеп оқыту
Әдеби тіл
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz