Сарамандық сабақ
Презентация қосу
Батыс Қазақстан облысы, Қаратөбе ауданы, Егіндікөл орта
жалпы білім
беретін мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Кеерева Бақтылы
Дүниетану (2 сынып)
Тақырыбы: Су еріткіш.
Сабақтың мақсаты:
- Судың еріткіш қасиетін тәжірибелер арқылы түсіндіру;
- Табиғаттағы су айналымы, судың қандай күйде болатынын тәжірибелік
жұмыс барысында бақылау,талдау, салыстыру және оларға қорытынды
шығара білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Сарамандық сабақ.
Сабақтың әдісі: Ой қозғау, сарамандық жұмыс, салыстыру, талдау, миға
шабуыл.
Сабақтың көрнекілігі: кестелер, слайдтар, тәжірибе жасау үшін
(стақан, құм, саз, т.б.) СТО стратегиясы.
Пәнаралық байланыс: Ана тілі, бейнелеу өнері.
Күтілетін нәтиже:
* Судың қасиеті, оның пайдасы.
* Өзен, көл суларын қажеттілікке жарату, оларды қорғау.
* Бақылайды, тәжірибе жасайды, ойлауға белсенділіктері артады.
*Ізденеді, ойын еркін айтады.
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу, балаларды түгендеу, оқушылардың назарын сабаққа аудару,
қызығушылықты ояту.
І. Қызығушылыққты ояту.
А) “Ширату кезеңі”. “Сен білесің бе?”
1. Жер шарында ең көп тараған сұйық зат.
2. “Су-тіршілік көзі” дегенді қалай түсінесің?
3. Судың қандай пайдасы бар?
4. Табиғатта су қандай күйде кездеседі?
5. Судың қандай қасиеттерін білесің?
Тәжірибе арқылы оқушылар бақылау, талдау жасайды.Талдау арқылы
қорытынды шығарып береді.
Ә) Тәжірибе арқылы оқушылар бақылап, талдау арқылы
қорытынды шығарып береді.
1-тәжірибе: Судың пішіні болмайды.
2-тәжірибе: Судың түсі болмайды.
3-тәжірибе: Су – мөлдір.
4-тәжірибе: Судың дәмі болмайды.
5-тәжірибе: Судың иісі болмайды.
6- тәжірибе: Су ағады.
Осы қорытындыны сызбаға түсіріп, дәптерлеріне жазу.
мөлдір
ағады
Су иісі жоқ
дәмі жоқ
түсі жоқ
Сергіту жаттығуы:
Қане, орнымыздан тұрамыз,
Алақанды соғамыз.
Ашамыз да жұмамыз,
Жұмамыз да ашамыз,
Күн көзіне тосамыз.
ІІ. Мағынаны тану.
1. Оқушылар алдымен оқулықтағы мәтінді оқып шығады.
2. Оқулықтағы берілген тәжірибелерді жасау.
3. Тәжірибенің қорытындысын шығару.
1 тәжірибе: Судың еріткіш екендігін көрсетеді.
Қант пен тұз - ерігіш заттар.
2 тәжірибе: Құм, саз ерімеді.
Табиғатта суда еритін және ерімейтін заттар бар екенін байқадық.
Логикалық тапсырма.
Жүк артқан екі түйе жолға шықты. Біреуіне тұз, екіншісіне мақта
артылған болатын.
Алдарында өзен ағып жатты. Тұз артқан түйе өзеннен жеңіл өттіде, судан
әрең өтіп келе
жатқан екінші түйеге қулана қарады. Неге? Қандай жағдай болды?
ІІІ. Толғаныс бөлімі. Кесте толтырып, пысықтау.
Жақсы
ериді
Нашар
ериді
Ерімейді
Сабақты қорытындылау, бағалау.
Қазақ халқы суды қорғап, қадір тұтумен қатар, оны жалпы халыққа,
жануарлар дүниесіне, өсімдік әлеміне тіршілік беруші күш деп
атаған.
Үйге тапсырма:
Мәтінді түсініп оқу, сұрақтарға жауап беру.
Су туралы тыйым сөздер жазу.
Қаратөбе ауданы,
Егіндікөл ауылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz