Мұғалім жетістіктері




Презентация қосу
Аты-жөні:Макуова
Нұршат Аманқосқызы
Жұмыс орны:
№ 9 орта мектеп
Қызметі: Бастауыш
сынып мұғалімі
Мамандығы:
Кәсіптік жоғары білімді
бастауышта оқыту
педагогикасы мен
әдістемесі мұғалімі
Санаты: ІІ-санат
Мұғалім жетістіктері
Мектепішілік дипломдар
Аудандық жетістіктерім
«Өзін-өзі жетілдіру»
технологиясы
(Әдістемелік көмекші құрал)
Бүгінгі қоғам талабы мектепте дәстүрлі
оқытудан гөрі жаңа технологиялар арқылы
оқытуды қолдап отырғандықтан, осы
әдістемелік көмекші құралда оқытуға
байланысты технология туралы жалпы
мағлұмат, оның мақсаты, мазмұны мен
әдіс-тәсілдерінің ерекшелігі қысқаша берілген.
Әдістемелік көмекші құрал мектеп
мұғалімдеріне арналады.

Дайындап ұсынушы:бастауыш сынып
мұғалімі Макуова Нуршат Аманқосқызы
Оқытудың педагогикалық
технологиялары туралы жалпы мағлұматтар

(шолу)
12 жылдық мектептегі білім беру үрдісінің моделі
түрлі деңгейлі вариативті білім беру мазмұны негізінде
және оқытудың репродуктивтілігі (қайта жасау) мен
шығармашылық технологиялары үйлесімді
қабысқан,мұғалім мен оқушының ынтымақтастығы
негізінде қалыптастырылуы тиіс.
Қазақстан Республикасындағы 12 жылдық жалпы
орта білім беру тұжырымдамасын жеке тұлғаға
мынандай талаптар қойып отыр:белсенділік,әлеумет-
тік жауапкершілік,ой-өрістің кеңдігі, жоғары кәсіби
деңгейлі сауаттылық, танымдық әрекетке
қызығушылығының басымдығы.
Оқушының белсенділігін арттырудағы
жасалған жұмыстың жаңа технологиямен
байланысы
Егеменді еліміздің өсіп келе жатқан ұрпағын
ойлы да,іскер,өзіне-өзі сенімді,интеллектуал-
дық деңгейі биік азамат етіп тәрбиелеуде
мектептің алатын орны айрықша. Бастауыш
саты-білім,дағды,іскерліктің қалыптасуының
бастамасы болып табылады.Біздің міндетіміз-
жеке тұлғаны дамытып,білімге деген сенімін
нығайту,оқуға қызығушылығын оятып,ынта-
сын арттыру.
Оқу мазмұны мен тәрбие
әдістерін жаңарту бағытында
оқушыларға сапалы білім мен
саналы тәрбие беру үшін жан-
жақты іздене отырып өз алдыма
мынадай проблема қойдым.
Оқушылардың өз бетімен жаңа
сабақты игеруі, яғни ,өзін-өзі
жетілдіру технологиясы.
«Өзін-өзі жетілдіру»технологиясының
талаптары

Бұл әдіске міндеттелетін басты талап:
1.Қойылатын сұрақтардың ойластырылған
жүйесі;
2.Оқушылардан күтілетін жауаптардың
дұрыстығы,шамасы;

Сұрақ анық,дәл болады.Оқушылардың жаңа
тақырыпты дұрыс түсінуіне жол ашылады.
Жауаптар дәл емес,қате болуы мүмкін.
«Өзін-өзі жетілдіру» технологиясының сабақ
барысындағы жетістігіне тоқталатын болсақ:

1.Тапсырмаға дайындалғанда 2. Тапсырмаға дайындалғанда

неге үйренеміз? нені үйрендік?

«Өзін-өзі жетілдіру»
технологиясының
сабақ барысындағы
жетістігі

3.Тапсырманың мақсатын 4.Үй тапсырмасының
мұғалім көмегімен мақсатын анықтау.
анықтауы.
5.Мақсатты түрлендіру,
сыныпқа оң бағыт беру.
Оқушыларға осындай сұрақтар төңірегінде жауаптар
арқылы білімдерін жетілдіреді
1 Алдын-ала Үйден қанша рет
оқу оқығандығы,қалай
түсінгендігін айтады.
2 Үйдегі көмек Түсініксіз сөздер,жаңа сөздер
(жаңалық ашу)

3 Мұғалімге Үйдегі көмек болмаған жағдайда
қояр сауал

4 Ой толықтыру Мектептегі,жаңа сабақ
түсіндірілгеннен
кейінгі нәтиже
5 Жеткен Сабақты қорыту,сабақтың
нәтиже мазмұнын айту
«Өзін-өзі жетілдіру» әдісі тиімді де,
пайдалы
Бұл әдісті сабақтың қорытынды бөліміне
енгізудегі мақсатым:
1.Оқушылардың дайындықтары тыңдалады.
2.Оқушылардың жаңа сабақты мазмұндауымен
шектеледі.
3.Оқушылардың жартысынан көбі сабақты
меңгереді,игереді.
Сабақтарға салыстырмалы түрде
сипаттамалар жасап көрсек:

Салыстырмалы түрде
сипаттамалар

Жаңа технологиялы сабақ Дәстүрлі сабақ

Оқушыны тыңдайды,
оқушы өз бетімен оқиды,
ізденеді,болжайды,жаңадан Тыңдайды,сұрақ
жаңаны табады, қояды,жазады,
көмек сұралады,өзі түсіндіреді,көрсетеді,
жоспарлайды,өзі түсінеді, тексереді,бағалайды.
өзін-өзі тексереді,
өзін-өзі бағалайды.
Сабақтың барысындағы тиімділіктер:

Айналасындағылардан Өз бетімен оқыды,жаңа
көмек сұрады,өз ақпарат алды
жұмысын ұйымдастыра
білді

Мұғалімнің басшылығымен
оқушылардың жаңа тақырыпты
өздігінен меңгеруі

Алдына қойған Оқушылар сабақ
мақсатына жете алатын үстінде жаппай жұмыс
оқушы тәрбиеленді істеді,бос отырған
оқушы болмады

Қызығушылығы
пайда болды
«Өзін-өзі жетілдіру» әдісінің тиімділігі:

Оқушы Оқушы өз Кітапханаме
өз
жұмыс бетімен білімін өзі байланысып
н
жасауғ ,
үйрене а шыңдайды
ді білімдерін
толықтырып
отырады

«Өзін-өзі
нан,
та с ы жетілдіру»
о р
у
өз
шы лімнен, ек әдісінің Ізденуге,
қ
О
мұға нан көм тиімділігі үйрене білуге
насы йды ары
ат а - а құштарлық-т
сұра артады
Жаңалық ашып
отырады,жаңа ақпарат
жинақтайды
Қорытынды
Құрметті ұстаздар!
«Өзін -өзі жетілдіру» әдісі туралы жалпы мағлұмат атты
әдістемелік көмекші құралда технологияның мақсат-
міндеттері,сабақ үстінде қолдана білу ерекшелігі, әдіс-
тәсілдері толық көлемде беріліп отыр. Біл әдістің жалпы
мақсат-міндеттерін басшылыққа ала отырып,өзіндік
әдіс-тәсілдермен толықтыруға болады. Әр сабақты
түрлендіріп,өз білім-біліктері мен мол тәжірибелерін
шығармашылықпен пайдалану әр ұстаздың өз еркінде.
Әдістемелік құрал Сіздерге бағыт-бағдар беруші нұсқау
ретінде ұсынылуда.
Сіздердің қиын да қызыққа толы ұстаздық
қызметтеріңізге сәттілік тілеймін.
Әділхан Нұрбақыттың жетістіктері
Сағынғали Амангүлдің жетістіктері
Тыңдағандарыңызға рахмет!

Ұқсас жұмыстар
Қалыптастырушы бағалаудағы кері байланыстың маңыздылығы
Оқыту үшін бағалау
Дәстүрлі бағалау
Мұғалім портфолиосының құрылымы
Оқушы мен мұғалім қарым-қатынасы
Критериалды бағалау (қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау)
Жаңа форматтағы мұғалім
Менің педагогикалық сенімім
Критериалды бағалау технологиясы
Тұрақты - жағымды стиль
Пәндер