Бастауыш сынып мұғалім




Презентация қосу
Аты-жөні: Макуова Нұршат
Аманқосқызы
Жұмыс орны: № 9 орта мектеп

Қызметі: Бастауыш сынып мұғалім3

Мамандығы: Кәсіптік жоғары білімді
бастауышта оқыту педагогикасы мен
әдістемесі мұғалімі

Санаты: ІІ-санат
Кіріспе:
Оқушылардың өзін-өзі жетілдірудегі жаңа
технологиялардың тиімділігі
І Кіріспе
Оқушының белсенділігін арттырудағы жасалған
жұмыстың жаңа технологиямен байланысы
ІІ Негізгі бөлім
Оқушыларды өзін-өзі жетілдіру жолындағы жаңа
технологиямен оқытудың қажеттілігі
ІІІ Қорытынды бөлім
Оқушының белсенділігін арттырудағы жасалған
жұмыстың жаңа технологиямен байланысы

Мақсаты: Міндеті:
Оқушылардың алатын Жеке тұлғаны дамытып,
білімін сапалы ету,оның білімге деген сенімдерін нығайту,
оқуға деген қызығушылықтарын
толыққанды жеке тұлға болып оятып,ынталарын арттыру
қалыптасуына ықпал жасау

Байланысы:
Сабақта, сынып Жаңашыл педагогтардың
сағаттарында,сыныптан тәжірибелері мен жаңа
тыс шараларда қолданамын технологияларды қолдану
“Өзін-өзі жетілдіру”әдісіне қойылатын
басты талаптар
1.Оқушылардың өз бетімен жаңа сабақты
игеруі,яғни,өзін-өзі жетілдіру.

2.Сұрақтардың ойластырылған жүйесі және
оқушылардан күтілетін жауаптардың
дұрыстығы,шамасы.

3.Оқушылардың жаңа тақырыпты дұрыс
түсінуіне жол ашу.
“Өзін-өзі жетілдіру”әдісін өз тәжірибемде
қолдана білу ерекшеліктерім
1) Оқушылар жаңа тақырыпты өз бетімен,
алдын-ала дайындалып,ізденіп,өз ойын дәлелдей
білуменен ерекшеленеді.

2)Оқушылар бір-бірінің қателерін тауып,сұрақтар
қою арқылы білімдерін жетілдіреді.
Негізгі бөлім:
Оқушыларды өзін-өзі жетілдірудегі жаңа
технологиямен оқытудың қажеттілігі

1.Тапсырмаға дайындалғанда нені үйренеміз?
2.Тапсырмаға дайындалғанда нені үйрендік немесе
меңгердік?
3.Үй тапсырмасының мақсатын дәл анықтауы.
4.Мақсатты түрлендіру,сыныпқа оң бағыт беру.
5.Тапсырманың мақсатын мұғалімнің көмегімен
анықтауы.
“Өзін-өзі жетілдіру”әдісінің тиімділігі

Оқушы өз білімін
Ізденуге,үйрене өзі шыңдайды
білуге Оқушы өз
құштарлықтары бетімен жұмыс
артады жасауға
үйренеді
“Өзін-өзі”жетілдіру
Кітапханамен әдісінің тиімділігі
байланысып,
білімдерін
Оқушы өз ортасынан,
толықтырып Жаңалық ашып мұғалімнен,
отырады отырады, ата-анасынан
жаңа ақпарат көмек сұрайды
жинақтайды
“Өзін-өзі жетілдіру” технологиясын сабақта,сыныптан
тыс шараларда,тәрбие сағаттарында қолданудағы
тәжірибемнен үлгілерім:
3.Оқушылардың 5.Бос отырған,
1.Оқушы өз
қызығушылықтары оқшау қалған
бетімен оқыды,
оянды,шығармашылық оқушы болмады.
жаңа ақпарат алды.
жұмыстары артты.

Сабақтың
барысындағы
тиімділіктер мен
жетістіктерім
4.Оқушылар жаңа 2.Айналасындағылардан
тақырыпты өз 6.Алдына қойған көмек сұрады,
бетімен меңгерді. мақсатқа жете өз жұмысын ұтымды
алатын оқушы ұйымдастыра білді.
тәрбиеленді.
Дүниетану пәнінде өткізілген “Өзен мен көл” атты
сабағындағы осы технологияны пайдалана білген оқушы
Сағынғали Амангүлдің жетістігі.
Алдын-ала Үйдегі көмек Мұғалімге Ой толықтыру Жеткен нәтиже
оқу қояр сауал

1.Тақырыпты Арал теңізінің Балқаш Сыныптас- Үйдегі
толықтай қазіргі көлінің тарыммен сабаққа көз
оқып жағдайы суының бір біріге,ұйым- жүгірткендігім-
шықтым. туралы жартысы даса отырып нен еш
Үшінші әкемнен тұщы,бір тапсырма- қиындықсыз
сыныпта сұрадым. жартысы ларды жаңа
өткен тұзды болып орындадық. тақырыпты
келу себебі меңгердім.
өзен,көл
тақырыпта- неде?
рын еске
түсірдім.
Ана тілі пәнінде өткізілген “Ара мен шыбын” атты
сабағындағы осы технологияны пайдалана білген оқушы
Әділхан Нұрбақыттың жетістігі.
Алдын-ала оқу Үйдегі көмек Мұғалімге Ой толықтыру Жеткен нәтиже
қояр сауал

1.Мысалды Автор туралы Қонаққа бару Үйдегі
толықтай мағлұматты мен қонақты оқығандығым,
оқыдым. кітапханадан ----- күту кітапханамен
Өз бетіммен алып оқыдым. рәсімдерін байланыс
мазмұнын айта Оспанхан әңгімеледік. жасағандығым-
аламын. Әубәкіровтың Өзімізді ның арқасында
әзіл-сықақ шыбын мен жаңа сабақты
өнеріне араның толықтай
жақындығын орнына қоя меңгердім.
білдім. отырып,олар
секілді
адамдардың
өмірде
кездесетініне
көзіміз жетті.
Дүниетану пәнінде өткізілген “Менің апам-дәрігер” атты
сабағындағы осы технологияны пайдалана білген
оқушылардың жеткен жетістігі:
Алдын-ала оқу Үйдегі көмек Мұғалімге Ой толықтыру Жеткен нәтиже
қояр сауал

1.Мәтінді “Дәрігер” Мәтін не Мәтін туралы Үйдегі
үйден 5 рет туралы себепті дәрігер мағлұмат дайындығым-ның
оқыдым. сұрадым. туралы алдым. арқасында
Мазмұнын Олардың айтылған? Мамандық, қиындықсыз
айтуға ойлаған
атқаратын мекемелерді
дайындал-дым. мақсатыма
жұмыстарын ажырата
білдім. білдім. жеттім.

2.Мәтінді Мәтіндегі Тапсырма- Өзімнің жаңа
түсініп оқы- мамандықтар- ларды қызыға сабаққа шолу
дым.Тапсыр- дан басқа отырып жасап
-------
маларға көз қандай маман орындауға келгендігімнен
жүгірттім. иелері барын тырыстым. бүгінгі мәтінді
сұрадым. толықтай
игердім.
9.Сөздік қорлары молайып, 1.Оқушылардың 2.Үй тапсырмасын
оқуға деген құштарлықтары ойлау қабілеттері оқуға деген
артады,оқу қарқындары артады. талпыныстары
жоғарылайды. байқалады.

8.Оқушы өздігінен 3.Оқушының оқуға
жұмыс жасауға “Өзін-өзі жетілдіру” деген қабілеттері,
дағдыланады. технологиясындағы талпыныстары
қол жеткізгенім
айқындалады.

7.Оқушы білімді өзі 4.Тіл байлықтары артып,
шыңдай білетін ой-өрістері кеңейеді.
дербес тұлға болып Шығармашылық
қалыптасады. белсенділіктері артады.

6.Оқушылар кітапханамен 5.Мұғалімнің ата-анамен
байланыс жасап байланысы нығаяды.
жаңа ақпарат жинақтап отырады. Оқушы ата-анадан
көмек сұрап отырады.

Ұқсас жұмыстар
КІШІ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ КОГНЕТИВТІ АЙМАҒЫНЫҢ ДАМУЫ
Әдістеменің атауы Әдістеменің мақсаты
Негізгі шағын жинақты мектеп
Оқиғаның шиеленісуі
Бастауыш сынып оқушылары
Дүниетану сабақтарының әдістемелік жиынтық
Сынып бойынша сапа
Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу тілі
Сын тұрғысынан ойлау технологиясын бастауышта пайдаланудың қазіргі жағдайы
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Пәндер