Бастауыш сынып оқушыларын өзін-өзі жетілдіруге ынталандыруда жаңа технологияларды қолданудың педагогикалық тәжірибесі


Slide 1

Аты-жөні: Макуова Нұршат

Аманқосқызы

Жұмыс орны: № 9 орта мектеп

Қызметі: Бастауыш сынып мұғалім3

Мамандығы: Кәсіптік жоғары білімді бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі мұғалімі

Санаты: ІІ-санат

Slide 2

Кіріспе: Оқушылардың өзін-өзі жетілдірудегі жаңа технологиялардың тиімділігі

І Кіріспе

Оқушының белсенділігін арттырудағы жасалған

жұмыстың жаңа технологиямен байланысы

ІІ Негізгі бөлім

Оқушыларды өзін-өзі жетілдіру жолындағы жаңа технологиямен оқытудың қажеттілігі

ІІІ Қорытынды бөлім

Slide 3

Оқушының белсенділігін арттырудағы жасалған жұмыстың жаңа технологиямен байланысы

Мақсаты:

Оқушылардың алатын

білімін сапалы ету, оның

толыққанды жеке тұлға болып

қалыптасуына ықпал жасау

Міндеті:

Жеке тұлғаны дамытып,

білімге деген сенімдерін нығайту,

оқуға деген қызығушылықтарын

оятып, ынталарын арттыру

Сабақта, сынып

сағаттарында, сыныптан

тыс шараларда қолданамын

Байланысы:

Жаңашыл педагогтардың

тәжірибелері мен жаңа

технологияларды қолдану

Slide 4

“Өзін-өзі жетілдіру”әдісіне қойылатын басты талаптар

1. Оқушылардың өз бетімен жаңа сабақты игеруі, яғни, өзін-өзі жетілдіру.

2. Сұрақтардың ойластырылған жүйесі және оқушылардан күтілетін жауаптардың дұрыстығы, шамасы.

3. Оқушылардың жаңа тақырыпты дұрыс түсінуіне жол ашу.

Slide 5

“Өзін-өзі жетілдіру”әдісін өз тәжірибемде қолдана білу ерекшеліктерім

1) Оқушылар жаңа тақырыпты өз бетімен,

алдын-ала дайындалып, ізденіп, өз ойын дәлелдей білуменен ерекшеленеді.

2) Оқушылар бір-бірінің қателерін тауып, сұрақтар қою арқылы білімдерін жетілдіреді.

Slide 6

Негізгі бөлім: Оқушыларды өзін-өзі жетілдірудегі жаңа технологиямен оқытудың қажеттілігі

1. Тапсырмаға дайындалғанда нені үйренеміз?

2. Тапсырмаға дайындалғанда нені үйрендік немесе меңгердік?

3. Үй тапсырмасының мақсатын дәл анықтауы.

4. Мақсатты түрлендіру, сыныпқа оң бағыт беру.

5. Тапсырманың мақсатын мұғалімнің көмегімен анықтауы.

Slide 7

“Өзін-өзі жетілдіру”әдісінің тиімділігі

“Өзін-өзі”жетілдіру

әдісінің тиімділігі

Оқушы өз білімін

өзі шыңдайды

Оқушы өз

бетімен жұмыс

жасауға

үйренеді

Оқушы өз ортасынан,

мұғалімнен,

ата-анасынан

көмек сұрайды

Жаңалық ашып

отырады,

жаңа ақпарат

жинақтайды

Ізденуге, үйрене

білуге

құштарлықтары

артады

Кітапханамен

байланысып,

білімдерін

толықтырып

отырады

Slide 8

“Өзін-өзі жетілдіру” технологиясын сабақта, сыныптан тыс шараларда, тәрбие сағаттарында қолданудағы тәжірибемнен үлгілерім:

1. Оқушы өз

бетімен оқыды,

жаңа ақпарат алды.

2. Айналасындағылардан

көмек сұрады,

өз жұмысын ұтымды

ұйымдастыра білді.

3. Оқушылардың

қызығушылықтары

оянды, шығармашылық

жұмыстары артты.

4. Оқушылар жаңа

тақырыпты өз

бетімен меңгерді.

6. Алдына қойған

мақсатқа жете

алатын оқушы

тәрбиеленді.

5. Бос отырған,

оқшау қалған

оқушы болмады.

Сабақтың

барысындағы

тиімділіктер мен

жетістіктерім

Slide 9

Дүниетану пәнінде өткізілген “Өзен мен көл” атты сабағындағы осы технологияны пайдалана білген оқушы Сағынғали Амангүлдің жетістігі.

Алдын-ала оқу

Үйдегі көмек

Мұғалімге қояр сауал

Ой толықтыру

Жеткен нәтиже

1. Тақырыпты толықтай оқып шықтым.

Үшінші сыныпта өткен

өзен, көл тақырыпта-рын еске түсірдім.

Арал теңізінің қазіргі жағдайы туралы әкемнен сұрадым.

Балқаш көлінің суының бір жартысы тұщы, бір жартысы тұзды болып келу себебі неде?

Сыныптас-тарыммен біріге, ұйым-даса отырып тапсырма-ларды орындадық.

Үйдегі

сабаққа көз жүгірткендігім-нен еш қиындықсыз жаңа тақырыпты меңгердім.

Slide 10

Ана тілі пәнінде өткізілген “Ара мен шыбын” атты сабағындағы осы технологияны пайдалана білген оқушы Әділхан Нұрбақыттың жетістігі.

Алдын-ала оқу

Үйдегі көмек

Мұғалімге қояр сауал

Ой толықтыру

Жеткен нәтиже

1. Мысалды толықтай оқыдым.

Өз бетіммен мазмұнын айта аламын.

Автор туралы мағлұматты кітапханадан алып оқыдым.

Оспанхан Әубәкіровтың әзіл-сықақ өнеріне жақындығын білдім.

Қонаққа бару мен қонақты күту рәсімдерін әңгімеледік.

Өзімізді шыбын мен араның орнына қоя отырып, олар секілді адамдардың өмірде кездесетініне көзіміз жетті.

Үйдегі

оқығандығым,

кітапханамен байланыс жасағандығым-ның арқасында жаңа сабақты толықтай меңгердім.

Slide 11 Slide 12 Slide 13

Дүниетану пәнінде өткізілген “Менің апам-дәрігер” атты сабағындағы осы технологияны пайдалана білген оқушылардың жеткен жетістігі:

Алдын-ала оқу

Үйдегі көмек

Мұғалімге қояр сауал

Ой толықтыру

Жеткен нәтиже

1. Мәтінді үйден 5 рет оқыдым.

Мазмұнын айтуға дайындал-дым.

“Дәрігер”

туралы сұрадым.

Олардың атқаратын жұмыстарын білдім.

Мәтін не себепті дәрігер туралы айтылған?

Мәтін туралы мағлұмат алдым.

Мамандық,

мекемелерді ажырата білдім.

Үйдегі дайындығым-ның арқасында қиындықсыз ойлаған мақсатыма жеттім.

2. Мәтінді түсініп оқы-дым. Тапсыр-маларға көз жүгірттім.

Мәтіндегі мамандықтар-дан басқа қандай маман иелері барын сұрадым.

Тапсырма-ларды қызыға отырып орындауға тырыстым.

Өзімнің жаңа сабаққа шолу жасап келгендігімнен бүгінгі мәтінді толықтай игердім.

Slide 14

2. Үй тапсырмасын

оқуға деген

талпыныстары

байқалады.

3. Оқушының оқуға

деген қабілеттері,

талпыныстары

айқындалады.

4. Тіл байлықтары артып,

ой-өрістері кеңейеді.

Шығармашылық

белсенділіктері артады.

5. Мұғалімнің ата-анамен

байланысы нығаяды.

Оқушы ата-анадан

көмек сұрап отырады.

6. Оқушылар кітапханамен

байланыс жасап

жаңа ақпарат жинақтап отырады.

7. Оқушы білімді өзі

шыңдай білетін

дербес тұлға болып

қалыптасады.

8. Оқушы өздігінен

жұмыс жасауға

дағдыланады.

9. Сөздік қорлары молайып,

оқуға деген құштарлықтары

артады, оқу қарқындары

жоғарылайды.

1. Оқушылардың

ойлау қабілеттері

артады.

“Өзін-өзі жетілдіру”

технологиясындағы

қол жеткізгенім


Ұқсас жұмыстар
Бастауыш сыныпта қазақ тілін оқытуда жаңа технологияларды қолданудың теориялық және практикалық аспектілері
Бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру және озық педагогикалық технологияларды енгізу
Өзін-өзі тану және өзін-өзі дамытудағы педагогикалық қолдаудың принциптері
Бастауыш сынып оқушыларын халық ауыз әдебиеті арқылы адамгершілікке тәрбиелеу
Жаратылыстану пәндерін оқытуда жаңа педагогикалық және ақпараттық технологияларды енгізудің әдістемесі мен тәжірибесі
Оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолданудың педагогикалық негіздері
Биология курсын оқытуда заманауи технологияларды қолданудың психолого-педагогикалық негіздері
Бастауыш мектепте компьютерлік технологияларды қолданудың қазіргі жағдайы мен әдістемелік аспектілері
Үлгерімі төмен бастауыш сынып оқушыларын анықтау және түзету шаралары
Бастауыш сыныпта өзін-өзі жетілдіру технологиясын енгізудің әдістемелік көмекші құралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz