Оқулықтан Пифагор теоремасы тақырыбын оқу




Презентация қосу
Пифагор
( б.э.д 570 – 500 жылдар)
Пифагор теоремасын оқып үйренеді.
Міндеттері:
Білімділік:
Пифагор теоремасымен танысады, оқып
үйренеді.
Пифагор теоремасын есеп шығаруда
қолдану дағдылары қалыптасады.
Білім алу деңгейінің шеңбері кеңейеді.

Дамытушылық:
Логикалық ойлау, есте сақтау
қабілеттері дамиды.

Тәрбиелік:
Өз бетімен білім алуға, сөйлеу
мәдениетіне үйренеді.
Математика тарихына деген
қызығушылығы артады.
Ежелгі
Египет
80 – ге жуық
Египеттік
Пирамидалар
белгілі

Бұл тас таулар төрт жарым
мың жылдан
бері көз қуанышы болып
келеді, олар әр қайсысы
15 тоннадан тұратын тас
тақталардан қаланған.
Пирамидаларды құрап тұрған
“Кубиктер”
өте тығыз орналасқаны
соншалықты,
арсаында қағаз өтетінде
саңлау жоқ .
Ежелгі Қытай,
Вавилон,
Үнді...

Қытайдың
математика-
астрономикалық
“ЧЖОУ – БИ”
шығармасындағы
суреттер.
Ежелгі
Египет

Хеопс пирамидасындағы
“Патша бөлмесі”
Пифагорға дейін
белгілі болған,теорема
Ежелгі
Египет

“Гарпедонаптар” –
жіпті кергендер
(грек тілінен
аударылған)
Үй
тапсырмасын
тексерейік
Ерікті
тапсырма: Пифагор жайлы
мәлімет.

№125 есептің дұрыс жауаптары:
2) cosA=20/29 4) cosA=24/25
cosB=21/29 cosB=7/25
sinA=21/29 sinA=7/25
sinB=20/29 sinB=24/25.
Еске түсір!
Үшбұрыштар 1

дың
қайсысы тік
бұрышты?

Еске түсір!
Тік бұрышты үшбұрыштың
қабырғалары қалай
аталады аталады?

Еске
түсір!
Қай кесінді,
Ұшбұрыштың
биіктігі деп
аталады?

Еске түсір!
АВС – тік бұрышты
үшбұрышы берілген.
СD – биіктік.
A

1) АС=5, AB=20. cosA - ?

2) BC=8, cosB=0,8. AB - ?
D
3) AC=20, AD=16,DB=9,
CB= 15.
a)ABC: cosA
b)ACD: cosA
c) ACD: cosB
C
B d)ABC: cosB.
Пифагор теоремасы:
Тік бұрышты үшбұрыштың
гипотенузасының квадраты
катеттерінің
квадраттарының
қосындысына тең

2 2 2
a b c
А
2 2 2
D
с
AC BC AB
b

В
С
а
Кестені толтырыңдар:

a b 2 2
c 2
a b c

3 4 25 5 25

6 8 10

5 12 13
Тік бұрышты
үшбұрыштың
қабырғаларының
ұзындығын табуға арналған,

есептерді шешудің
алгоритмі:
1.Тік бұрышты үшбұрыш екенін көрсету;

2.Ол үшін Пифагор теоремасын жазу;

3.Белгісіз қабырғаны қалған екеуі
арқылы өрнектеу;

4.Белгілі мәндерін орнына қою және
белгісіз қабырғаны есептеу.
Есеп шығару:
Оқулықтан
45-беттегі,
№126 (1),

№127,

№128.
Үйге
тапсырма:
1.Оқулықтан “Пифагор теоремасы”
тақырыбын оқу;
2.№126(2), №128 – ші есептерді
шығару;
3.Осы тақырыпқа шығармашылық
жұмыс.
( ерікті тапсырма)
Қосымша әдебиеттерді;

Ғаламтор жүйесіндегі ақпараттар қорын
пайдалану:
http://www.pifagor.edunet.uz/doci.htm
http://schools.keldysh.ru/sch119/Project
/2005-2006/9/Mesropian/02.htm
http://www.geometr.info/geometriia/treug/trpf.html
http://club-
edu.tambov.ru/vjpusk/vjp115/rabot/15/new_page_3.ht
m
Қорытынды:

1. Оқушы пікірі;

2. Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Пифагор теоремасы туралы
Екінші диагоналін табыңдар
Пифагор теоремасы біздің өмірімізде
Пифагор теоремасы туралы ақпарат
Үшбұрыш бұрыштары арқылы дәлелдеу
Үшбұрыш АЕС
Тікбұрышты үшбұрыштың квадраттарының қосындысы гипотенузаның тең
Үшбұрыштарды шешу
Аристотель философиясының ізбасарлары
Пифагор теоремасы
Пәндер