Қарым - қатынас өзара әрекеттесу формасы ретінде




Презентация қосу
1. Қарым – қатынас өзара әрекеттесу
формасы ретінде

2. Педагогикалық қарым – қатынас.
Педагогикалық қарым – қатынастың
ерекшеліктері

3. Қарым – қатынас стильдері
• Қарым –қатынас немесе коммуникация
процесі кең, ауқымды ұғым, ол - саналы
және санасыз байланыс, ол – мәліметті
тасымалдау және қабылдау, ол – барлық
жерде және үнемі байқалатын процесс.
• «Қарым – қатынас біріккен іс-әрекетке
деген қажеттіліктен туындайтын адамдар
арасындағы байланысты құрайтын және
дамытатын күрделі, көп жоспарлы
процесс»
Ынтымақтастық.

Қалыптастырушы.

Дамытушы.

Танымдық

Мәліметтік
Ұйымдастырушылық
Ынтымақтастық. Қарым – қатынасты
орынды эмоционалды және еріктік өзара
әсер етулер және индивидтердің өзара
әрекеттері жүзеге асырылады және көңіл
күйдің, ойдың, көз қарастың жалпылығы
қалыптасады, өзара түсінушілік
туындайды, манера, әдет, мінез – құлық
стилі меңгеріледі, топтық және ұжымдық
іс әрекетті сипаттайтын бірлікпен
ынтымақтастық құрылады.
Қалыптастырушы. Қарым – қатынас жеке
тұлғаның жағымды жағының ашылуы,
санасының және өзіндік санасының
қалыптасуы, оның дамуының
стимуляторы: басқа адамдармен қарым -
қатынасқа түсе отырып, өзіне
басқалардың қатынасын саралай келе,
адам өз бойында өзін - өзі жетілдіруге
деген қажеттілікті байқайды және осы
қажеттілікті өзін - өзі тәрбиелеу процесінде
жүзеге асырады.
Дамытушы. Қарым - қатынаста
байқалатын «жұқтырудың»
әлеуметтік – психологиялық
механизмі мен еліктеу, адам
идеалындағы сапа, қасиеттерімен
қоса бейнені қалыптастыруға ықпал
етеді – бұл өзін - өзі дамытуға деген
үлкен стимул
Танымдық. Қарым – қатынас қоршаған
ортаны тану мен түрлендіру процесі
жүзеге асырылатын бірлескен
шығармашылықтың формасы.
Мәліметтік. Қарым – қатынас мәлімет
көзі және ақпарат арнасы: Қарым –
қатынас процесінде адам фактілерді,
түсініктерді, идеяларды ғана емес,
онда құнды қатынастар,
қызығушылықтар, көңіл – күй, сезім
де меңгеріліп тасымалданады.
Ұйымдастырушылық. Қарым –
қатынас – адамды тәрбиелеу үшін
жағдай тудырады: тәрбие өнері ең
алдымен – қарым – қатынас өнері
деп педагогтар әділ пікір айтады,
қарым – қатынас жеке тұлғаның
өзінің әлеуметтік рөлін,
ұйымдастырушылық және серіктік
сапаларын жүзеге асыруға деген
ұмтылысы орындалады.
• Коммуникативті- қарым – қатынас
субъектілерінің арасында мәлімет алмасу;
• Интерактивті –жалпы өзара әрекет
стратегиясын құру, факті, қатынастардың ғана
емес әрекеттердің де алмасуы.
• Перцептивті- серіктестік қарым-қатынаста
бір-бірін қабылдауы, зерттеуі, түсінусуі,
бағалауы.
-контактілі ;
-дистантты;
-ақпаратты;
-түрткі болу;
-координациялық;
-үйлестіруші өзара әрекеттесу;
Педагогикалық қарым-қатынас
ерекшелігі
• Педагогикалық қарым-қатынас бағыттылығы

• -Педагогикалық қарым-қатынас білім алушылардың
өзара әрекеттесуінің өзінде олардың тұлғалық дамуы
мақсатына бағытталған;
• –Педагогикалық жүйенің өзіне негіз болып
табылатын,оқу білімдерін игеруді ұйымдастыруға
және осы негізде шығармашылық іскерліктерді
қалыптастыруға, демек игеру
пәніне(меңгеру)бағытталған;
• -Білім алушыларға (олардың актуальды
жағдайларына, дамудың болашақтағы
бағыттары)бағытталған.
-жеке тұлғалық;
-әлемуметтік;
-пәндік;
Қарым-қатынас стилі адамдардың бір-
бірімен өзара әрекеттесу тәсілдері мен
құралдалдарының тұрақты формасы .
• Оқушылардың ойлау процесіне зейін аударып
,қалт еткен ойдың туындауыф дереу
қолдауды қажет етеді,кейде ойды байқадым
деген белгінің өзі де жеткілікті
• Эмпатияның болуы-өзін оқушының орнына
қоя білу ептілігі-оның іс-әрекеті
мақсатарын,түрткілерін және оның өзін
түсіну,бұл белгілі бір дәрежеде оқушы іс-
әрекетін болжауға,алдын ала басқаруға
мүмкіндік береді;
• Педагогикалық қарым-қатынас оқудағы өзара
әрекет формасы, педагог пен оқушының
ынтымақтастығы;
• Педагогикалық қарым-қатынас бір мезгілде
оның үш жақты: коммуникативтік,
интерактивтік және перцептивтік болуы;
• Педагогикалық қарым-қатынас
вербальдымен қатар басқа да тәсілдердің,
яғни көркемдік, кинетикалық, символикалық
тәсілдердің кең түрде көрінуі.
Қолданылған әдебиеттер:
• Сламбекова Т.С. Педагогикалық
психология. Оқу құралы, Семей.,2008,
с-115

Ұқсас жұмыстар
Қарым-қатынас психологиясы
Маскалар байланысы
Вербалды және вербалды емес қарым - қатынас
Субъектілік қасиеттер құрылымы
Тұлғааралық қатынастарды ұйымдастыру және қолдау функциясы
Қарым - қатынастың перцептивті жағы
Қарым-қатынас.Мұғалім мен оқушы арасындағы қарымқатынас мәдениеті
Қарым қатынасты модельдеу
Қарым-қатынаc қызметтері
Қарым - қатынас туралы түсінік
Пәндер