Қарым - қатынас өзара әрекеттесу формасы ретінде



Қарым - қатынас өзара әрекеттесу формасы ретінде
Педагогикалық қарым - қатынас. Педагогикалық қарым - қатынастың ерекшеліктері
Қарым - қатынас стильдері
Білім беру процесіндегі
қарым - қатынас

Қарым -қатынас немесе коммуникация процесі кең, ауқымды ұғым, ол - саналы және санасыз байланыс, ол - мәліметті тасымалдау және қабылдау, ол - барлық жерде және үнемі байқалатын процесс.
«Қарым - қатынас біріккен іс-әрекетке деген қажеттіліктен туындайтын адамдар арасындағы байланысты құрайтын және дамытатын күрделі, көп жоспарлы процесс»

Қарым - қатынас функциялары:
Ұйымдастырушылық
Мәліметтік
Танымдық
Дамытушы.
Ынтымақтастық.
Қалыптастырушы.

Ынтымақтастық. Қарым - қатынасты орынды эмоционалды және еріктік өзара әсер етулер және индивидтердің өзара әрекеттері жүзеге асырылады және көңіл күйдің, ойдың, көз қарастың жалпылығы қалыптасады, өзара түсінушілік туындайды, манера, әдет, мінез - құлық стилі меңгеріледі, топтық және ұжымдық іс әрекетті сипаттайтын бірлікпен ынтымақтастық құрылады.

Қалыптастырушы. Қарым - қатынас жеке тұлғаның жағымды жағының ашылуы, санасының және өзіндік санасының қалыптасуы, оның дамуының стимуляторы: басқа адамдармен қарым - қатынасқа түсе отырып, өзіне басқалардың қатынасын саралай келе, адам өз бойында өзін - өзі жетілдіруге деген қажеттілікті байқайды және осы қажеттілікті өзін - өзі тәрбиелеу процесінде жүзеге асырады.

Дамытушы. Қарым - қатынаста байқалатын «жұқтырудың» әлеуметтік - психологиялық механизмі мен еліктеу, адам идеалындағы сапа, қасиеттерімен қоса бейнені қалыптастыруға ықпал етеді - бұл өзін - өзі дамытуға деген үлкен стимул

Танымдық. Қарым - қатынас қоршаған ортаны тану мен түрлендіру процесі жүзеге асырылатын бірлескен шығармашылықтың формасы.

Мәліметтік. Қарым - қатынас мәлімет көзі және ақпарат арнасы: Қарым - қатынас процесінде адам фактілерді, түсініктерді, идеяларды ғана емес, онда құнды қатынастар, қызығушылықтар, көңіл - күй, сезім де меңгеріліп тасымалданады.

Ұйымдастырушылық. Қарым - қатынас - адамды тәрбиелеу үшін жағдай тудырады: тәрбие өнері ең алдымен - қарым - қатынас өнері деп педагогтар әділ пікір айтады, қарым - қатынас жеке тұлғаның өзінің әлеуметтік рөлін, ұйымдастырушылық және серіктік сапаларын жүзеге асыруға деген ұмтылысы орындалады.

Коммуникативті- қарым - қатынас субъектілерінің арасында мәлімет алмасу;
Интерактивті -жалпы өзара әрекет стратегиясын құру, факті, қатынастардың ғана емес әрекеттердің де алмасуы.
Перцептивті- серіктестік қарым-қатынаста бір-бірін қабылдауы, зерттеуі, түсінусуі, бағалауы.
Қарым - қатынас құрылымы:

-контактілі ;
-дистантты;
-ақпаратты;
-түрткі болу;
-координациялық;
-үйлестіруші өзара әрекеттесу;
Педагогикалық қарым-қатынас функциялары
бойынша бөлінеді:

Педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігі
Педагогикалық қарым-қатынас бағыттылығы
-Педагогикалық қарым-қатынас білім алушылардың өзара әрекеттесуінің өзінде олардың тұлғалық дамуы мақсатына бағытталған;
-Педагогикалық жүйенің өзіне негіз болып табылатын, оқу білімдерін игеруді ұйымдастыруға және осы негізде шығармашылық іскерліктерді қалыптастыруға, демек игеру пәніне(меңгеру) бағытталған;
-Білім алушыларға (олардың актуальды жағдайларына, дамудың болашақтағы бағыттары) бағытталған.

-жеке тұлғалық;
-әлемуметтік;
-пәндік;
Педагогикалық қарым-қатынас
субъектілерінің 3 жақты бағыттылығы

Қарым-қатынас стилі адамдардың бір-бірімен өзара әрекеттесу тәсілдері мен құралдалдарының тұрақты формасы .

Оқушылардың ойлау процесіне зейін аударып, қалт еткен ойдың туындауыф дереу қолдауды қажет етеді, кейде ойды байқадым деген белгінің өзі де жеткілікті
Эмпатияның болуы-өзін оқушының орнына қоя білу ептілігі-оның іс-әрекеті мақсатарын, түрткілерін және оның өзін түсіну, бұл белгілі бір дәрежеде оқушы іс-әрекетін болжауға, алдын ала басқаруға мүмкіндік береді;
Оқытушының қарым-қатынас стилі

Педагогикалық қарым-қатынас оқудағы өзара әрекет формасы, педагог пен оқушының ынтымақтастығы;
Педагогикалық қарым-қатынас бір мезгілде оның үш жақты: коммуникативтік, интерактивтік және перцептивтік болуы;
Педагогикалық қарым-қатынас вербальдымен қатар басқа да тәсілдердің, яғни көркемдік, кинетикалық, символикалық тәсілдердің кең түрде көрінуі.
Қарым-қатынас:

Қолданылған әдебиеттер:
Сламбекова Т. С. Педагогикалық психология. Оқу құралы, Семей., 2008,
с-115

Назар аударғандарыңызға
рахмет !!!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz