Қарым - қатынас өзара әрекеттесу формасы ретінде


Slide 1

Қарым - қатынас өзара әрекеттесу формасы ретінде

Педагогикалық қарым - қатынас. Педагогикалық қарым - қатынастың ерекшеліктері

Қарым - қатынас стильдері

Білім беру процесіндегі

қарым - қатынас

Slide 2

Қарым -қатынас немесе коммуникация процесі кең, ауқымды ұғым, ол - саналы және санасыз байланыс, ол - мәліметті тасымалдау және қабылдау, ол - барлық жерде және үнемі байқалатын процесс.

«Қарым - қатынас біріккен іс-әрекетке деген қажеттіліктен туындайтын адамдар арасындағы байланысты құрайтын және дамытатын күрделі, көп жоспарлы процесс»

Slide 3

Қарым - қатынас функциялары:

Ұйымдастырушылық

Мәліметтік

Танымдық

Дамытушы.

Ынтымақтастық.

Қалыптастырушы.

Slide 4

Ынтымақтастық. Қарым - қатынасты орынды эмоционалды және еріктік өзара әсер етулер және индивидтердің өзара әрекеттері жүзеге асырылады және көңіл күйдің, ойдың, көз қарастың жалпылығы қалыптасады, өзара түсінушілік туындайды, манера, әдет, мінез - құлық стилі меңгеріледі, топтық және ұжымдық іс әрекетті сипаттайтын бірлікпен ынтымақтастық құрылады.

Slide 5

Қалыптастырушы. Қарым - қатынас жеке тұлғаның жағымды жағының ашылуы, санасының және өзіндік санасының қалыптасуы, оның дамуының стимуляторы: басқа адамдармен қарым - қатынасқа түсе отырып, өзіне басқалардың қатынасын саралай келе, адам өз бойында өзін - өзі жетілдіруге деген қажеттілікті байқайды және осы қажеттілікті өзін - өзі тәрбиелеу процесінде жүзеге асырады.

Slide 6

Дамытушы. Қарым - қатынаста байқалатын «жұқтырудың» әлеуметтік - психологиялық механизмі мен еліктеу, адам идеалындағы сапа, қасиеттерімен қоса бейнені қалыптастыруға ықпал етеді - бұл өзін - өзі дамытуға деген үлкен стимул

Slide 7

Танымдық. Қарым - қатынас қоршаған ортаны тану мен түрлендіру процесі жүзеге асырылатын бірлескен шығармашылықтың формасы.

Slide 8

Мәліметтік. Қарым - қатынас мәлімет көзі және ақпарат арнасы: Қарым - қатынас процесінде адам фактілерді, түсініктерді, идеяларды ғана емес, онда құнды қатынастар, қызығушылықтар, көңіл - күй, сезім де меңгеріліп тасымалданады.

Slide 9

Ұйымдастырушылық. Қарым - қатынас - адамды тәрбиелеу үшін жағдай тудырады: тәрбие өнері ең алдымен - қарым - қатынас өнері деп педагогтар әділ пікір айтады, қарым - қатынас жеке тұлғаның өзінің әлеуметтік рөлін, ұйымдастырушылық және серіктік сапаларын жүзеге асыруға деген ұмтылысы орындалады.

Slide 10

Коммуникативті- қарым - қатынас субъектілерінің арасында мәлімет алмасу;

Интерактивті -жалпы өзара әрекет стратегиясын құру, факті, қатынастардың ғана емес әрекеттердің де алмасуы.

Перцептивті- серіктестік қарым-қатынаста бір-бірін қабылдауы, зерттеуі, түсінусуі, бағалауы.

Қарым - қатынас құрылымы:

Slide 11

-контактілі ;

-дистантты;

-ақпаратты;

-түрткі болу;

-координациялық;

-үйлестіруші өзара әрекеттесу;

Педагогикалық қарым-қатынас функциялары

бойынша бөлінеді:

Slide 12

Педагогикалық қарым-қатынас ерекшелігі

Педагогикалық қарым-қатынас бағыттылығы

-Педагогикалық қарым-қатынас білім алушылардың өзара әрекеттесуінің өзінде олардың тұлғалық дамуы мақсатына бағытталған;

-Педагогикалық жүйенің өзіне негіз болып табылатын, оқу білімдерін игеруді ұйымдастыруға және осы негізде шығармашылық іскерліктерді қалыптастыруға, демек игеру пәніне(меңгеру) бағытталған;

-Білім алушыларға (олардың актуальды жағдайларына, дамудың болашақтағы бағыттары) бағытталған.

Slide 13

-жеке тұлғалық;

-әлемуметтік;

-пәндік;

Педагогикалық қарым-қатынас

субъектілерінің 3 жақты бағыттылығы

Slide 14

Қарым-қатынас стилі адамдардың бір-бірімен өзара әрекеттесу тәсілдері мен құралдалдарының тұрақты формасы .

Slide 15

Оқушылардың ойлау процесіне зейін аударып, қалт еткен ойдың туындауыф дереу қолдауды қажет етеді, кейде ойды байқадым деген белгінің өзі де жеткілікті

Эмпатияның болуы-өзін оқушының орнына қоя білу ептілігі-оның іс-әрекеті мақсатарын, түрткілерін және оның өзін түсіну, бұл белгілі бір дәрежеде оқушы іс-әрекетін болжауға, алдын ала басқаруға мүмкіндік береді;

Оқытушының қарым-қатынас стилі

Slide 16

Педагогикалық қарым-қатынас оқудағы өзара әрекет формасы, педагог пен оқушының ынтымақтастығы;

Педагогикалық қарым-қатынас бір мезгілде оның үш жақты: коммуникативтік, интерактивтік және перцептивтік болуы;

Педагогикалық қарым-қатынас вербальдымен қатар басқа да тәсілдердің, яғни көркемдік, кинетикалық, символикалық тәсілдердің кең түрде көрінуі.

Қарым-қатынас:

Slide 17

Қолданылған әдебиеттер:

Сламбекова Т. С. Педагогикалық психология. Оқу құралы, Семей., 2008,

с-115

Slide 18

Назар аударғандарыңызға

рахмет !!!


Ұқсас жұмыстар
Қарым-қатынас психологиясы
Маскалар байланысы
Вербалды және вербалды емес қарым - қатынас
Субъектілік қасиеттер құрылымы
Қарым - қатынас байланыстары
Тұлғааралық қатынастарды ұйымдастыру және қолдау функциясы
Қарым - қатынастың перцептивті жағы
Қарым-қатынас.Мұғалім мен оқушы арасындағы қарымқатынас мәдениеті
Кәсіби қарым - қатынас
Қарым қатынасты модельдеу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz