Математикалық диктант




Презентация қосу
Хромтау қаласының №4 орта мектебі

Математика пәнінің мұғалімі: Мирманова Г.И.

Алгебра 8 “Д”класс
А)білімділік:
Квадрат түбірлер тарауынан алған білімдерін жалпылап
тиянақтау,квадрат түбірлер туралы қосымша ғылыми
мағлұматтар беру,оқушылардың білімдерін байқау;

Б)тәрбиелік: Оқушылардың пәнге деген
қызығушылықтарын,белсенділіктерін арттыру,өзара
жолдастық көмек көрсете білуге,ойын тиянақты дәл
айта білуге үйрету;шапшандыққа тәрбиелеу;

В)дамытушылық:
ой-өрісін дамыту,білуге тиісті міндетті деңгейдегі
есептерді шығару,іскерліктерін дамыту ,теориялық
білімін практикада қолдана білу дағдысын
қалыптастыру.
І.Ұйымдастыру.
Оқушылармен амандасу,түгендеу,
Сабақтың мақсатымен,жоспарымен,
баға қою критерилермен таныстыру.
ІІ.Уйге берілген тапсырманы тексеру.
ІІІ. Ақпарат хабарын жүргізу.
ІV. “Математикалық шолу”викториналық сұрақтар.
V.Білімді бекіту
1. “Математикалық диктант”;
2. “Математикалық жәрменке” (деңгейлік есептер шығару);
3. Сергіту сәті “Сөзжұмбақ”;
4. “Тест”

VІ.Сабақты қорытындылау “Рефлексия”,оқушыларды бағалау;
VII.Үйге тапсырма беру.
Квадрат түбірлері бар өрнектерге
келесідей түрлендірулер
жүргізіледі:1)Көбейткішті түбір
белгісінің алдына
шығару;2)Көбейткішті түбір
белгісінің ішіне енгізу;3)Бөлшектің
бөлімін иррационалдықтан босату.
“Математикалық шолу”
1.Теріс емес а санының квадрат түбірі дегеніміз
не?
2. Арифметикалық квадрат түбір дегеніміз не?
3.Арифметикалық квадрат түбірдің 1 –ші қасиеті
қандай? 1-теореманы айтып бер.
4. Арифметикалық квадрат түбірдің 2-ші қасиеті
қандай? 2-теореманы айтып бер.
5. Арифметикалық квадрат түбірдің 3-ші қасиеті
қандай? 3-теореманы айтып бер.
6. Квадрат түбірлері бар өрнектерге қандай
түрлендірулер бар?.
Квадраты а-ға тең в санын
айтады.
Квадраты а-ға тең кез-келген
теріс емес в саны теріс емес а
санының арифметикалық
квадрат түбірі деп аталады.
Көбейтіндіден арифметикалық
квадрат түбір табу үшін әрбір
көбейткіштен жеке түбір
тауып,нәтижелерін көбейту керек.
Бөліндіден арифметикалық квадрат
түбір табу үшін бөлінгіш пен
бөлгіштен жеке түбір
тауып,нәтижелерін бөлу керек.
1)Көбейткішті түбір белгісінің
алдына шығару;
2)Көбейткішті түбір белгісінің ішіне
еңгізу;
3)Бөлшектің бөлімін
иррационалдықтан босату.
25 .... 5 0,81 4 .... 4,9
3,24 .... 1,8 3 0,3
* 0,49 ....
0,64 .... 0,8
13 .... 13

.... 1,5 8 2
.... 8
1 2
1 1,21 5 2,25 0,7 400 5,4
5 7 15
2 36 0,2 625 1 0,5
6 16 49

36 *121 15
289
3 2 36 5 2 135

1 5 25 х 3 100 х 121х 0
2а 50
а 5

а 5

2 а 5
1. 16 санының түбірі?
2. . 25 санының түбірі?
3. 64 санының түбірі?
4. 900 санының түбірі?
Тест тапсырмалары:
1) b-ның кандай мәнінде өрнегінің мағынасы болады?
в
А) b<0 B) b>0 C) b=0 .

2) х 5 теңдеуін шешіңдер:

А) 25 В) -25 С) 25;-25
3.у-тің қандай мәнінде у теңдігі дұрыс болады?
А) 9,25 В) 24,5 С) 12,25

4) 5 10а Өрнегіндегі көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгізіңдер.

А) 50а В) 15а С) 250а

5) 180 Өрнегіндегі көбейткішті түбір белгісінің алдына шығарыңдар.

А) 9 10 В) 6 10 С)
6 5
1.В
2.А
3.С
4.С
5.С
Не білдік?
Не үйрендік?
Балалар бір-біріне
деген ыстық
лебіздерін тілек
айту арқылы
білдіреді
Рефлексия:
тест есептері.

Ұқсас жұмыстар
Тәуелсіздік - елдігімнің тірегі
Cos х = а, Sin х = а, tg х = а, ctg x = a түріндегі қарапайым тригонометриялық теңдеулер
Дұрыс бөлшек, бұрыс бөлшектерді ажыратыңдар
Сызықтық бағдарламалар құру (Паскаль тілі)
Үшбұрыштарды шешу
Оқушылардың психологиялық көңіл күйін көтеру
Бізді қоршаған ортадағы төрбұрыштар
Сыр сандық
Математикалық диктант туралы ақпарат
Рационал бөлшектерді қысқарту
Пәндер