Тестік тапсырма




Презентация қосу
Ы.Алтынсарин атындағы жалпы білім беретін
орта мектебі

Тақырыбы: “Заттың тығыздығы”.
7 сынып

Физика пәні мұғалімі:
Мұңдыбекова Ұлбосын Ақылтайқызы
Сабақтың тақырыбы: Заттың тығыздығы.
Мақсаты:
Дене массасының оның көлеміне қатынасымен анықталатын шаманы ұғындыру.
а) білімділік: жаңа физикалық шаманы түсіндіру.
ә) дамытушылық: оқушылардың ой өрісін дамыту.
б) тәрбиелік: оқушыларды ізденімпаздылыққа үйрету.
Сабақтың көрнекілігі: таразы, мензурка, денелер, рычак, ыдыс, су, тұз, картоп
Сабақтың түрі: шығармашылық сабақ.
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс. Сын тұрғысынан ойлау.
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру.
2. Үй тапсырмасын сұрау.

Тестік тапсырма.
тапсырма
1. Ұшақ 0,5 сағатта 25 км ұшты. Жылдамдығы қанша
а) 50 км/сағ ә) 500 км/сағ б) 125 км/сағ
2. Дене 144 км/сағ жылдамдықша уақыт кеткен.
а) 0,55 сағ ә) 11520 сағ б) 55 сағ
3. 30 с бойы поезд 54 км/сағ жылдамдықпен қанша жол жүрді?
а) 450 м ә) 1620 м б) 45 м
4. 108 км/сағ жылдамдық қанша м/с-пен өрнектеледі?
а) 10,8 м/с ә) 30 м/с б) 300 м/с
5. Егер денеге басқа денелер әсер етпесе, оның жылдамдығы
а) өзгереді ә) өзгермейді
6. Автобустағы жолаушы артқа шалқаяды, себебі:
а) автобус V артады ә) жылдамдық кемиді
7. Өзара әрекеттескен екі дене бірдей V алады, олардың массалары:
а) әртүрлі ә) бірдей
тест О қ у ш ы л а р
1 2 3 4 5 6 7 8

Барлығы:
Үй тапсырмасын
қорытындылау.
Бақылау парағы.

№ Оқушы номері Алған балы бағасы Нені білмейді?
Оқушыларды топқа бөлу.

І топ ІІ топ ІІІ топ ІҮ топ
тапсырмасы. тапсырмасы. тапсырмасы. тапсырмасы.
Дене массасын Дене массасын Дене көлемін Дене көлемін
электронды динамометрмен сызғышпен мензуркамен
таразымен өлшеу өлшеу анықтау.
анықтау

Алынған мәліметтерді кестеге қондыру
Алынған мәліметтерді кестеге
қондыру.
Дене Массасы m/кг Көлемі V/м2 тығыздық
Ағаш білеу 21 г 3,8∙8∙12=36,5 см3=36,5∙10-6 м3

Мыс цилиндр 9,9≈9∙10-2 кг 10 мл = 10∙10-6 м3

Мұғалім оқушылардың жасаған жұмысын жинақтап, кестеге
толтырады.
Тығыздық = масса/көлем шамасын түсіндіреді.
Тығыздық p=m/v; өлшем бірліктері кг/м3 , г/см3
Әр түрлі заттың өзіне тән тығыздықтары болады:
мысалы: V1=V2=V3=V4=1см3 m1‹m2; m3› m4 = 1 г

1см3 13,62 / см3 7,8 2/см3 13∙10-4г/см3

су сынап темір ауа

Бірдей көлемде массасы көбі сынап, себебі оның тығыздығы көп.
Жаңа
сабақты
пысықтау
Кестенің 3 бөлігін толтыртамыз
Әр топ өз жұмыстарын p1=m1/v1= 21∙103кг ≈ 0,6∙103 кг/м3
түсіндіреді
36,5∙10-6 м3

Алынған мәліметтерді
Тығыздықтың дене
оқулықтағы кестедегі
массасына тура, көлеміне
мәліметтермен салыстырып,
кері пропортциогал
дұрыстығына көз жеткіземіз.
екендігін айтамыз.

Үйге тапсырма §32 оқуға беріледі.
Қосымша - экспериментік тапсырма:
сабынның тығыздығын есептеп келу

Ұқсас жұмыстар
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Түркістан қаласы - Салалас құрмалас сөйлем
Катонқарағай ауданы
Тамыр
Тест тапсырмаларын орындау
Психодиагностикалық әдістемелерге қойылатын талаптар жіктемесі
Өрнектердің түстеріне сипаттама
Математика және оны оқыту
Құс шаруашылығын дамыту
Анықталу облысы Барлық нақты сандар жиыны
Пәндер