Бұрыштың синусы




Презентация қосу
Көңілді математиктер
клубы
Мақсаты: ауызша
есептей білу, логикалық
есептерді шеше білу,
өткен тақырыптар
бойынша білім бекіту.
Ой толғау / гамма /
1. Екі қабырғасы өзара параллель төртбұрыш
2. Бұрыштың синусы?
3. Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттері?
4. Ереженің әріп түрінде жазылуы?
5. Сегізінші сынып «Алгебра» оқулығының авторы?
6. Шеңбердің кез келген екі нүктесін қосатын,
центр арқылы өтетін кесінді?
7. Жазыңқы бұрыштың жартысы неше градус?
8. Мына формула нені анықтайды S=¶R2
9. Тік бұрышты паралелепипедтің үш өлшемінің
көбейтіндісі қалай аталады?
10. Түзуге қатысты симметрия
2.Ой толғау / альфа /
1. 90 градустық бұрыштың косинусы неге тең ?
2. Мына формула бойынша нені табуға болады S= ah / 2 ?
3. Нешенің квадраты 324 – ке тең?
4. Бөренені сегізге бөлу үшін неше рет кесу керек?
5. Бұрыштарды өлшеуге арналған құрал?
6. 25% қандай бөлшек?
7. Неше градустық бұрыштың синусы мен косинусы тең?

8. Бұрыштың косинусы?
9. Қандай санның жазылуында қанша әріп болса, сонша цифр
бар?
10. 4 пен 5 –тің арасына қандай таңба қойса, 4 – тен артық 5 – тен
кем сан шығады?
Ой толғау / бэта/
Үш кесіндіден құралған фигура
Төрттен үшке кері сан
Үшбұрыштың тік бұрышына қарсы жатқан қабырғасы
Үштің нешінші дәрежесі 729 – ға тең
Синустың косинусқа қатынасы
Неше градустық бұрыштың тангенсі 1- ге тең
Негізгі тригонометриялық теңбе – теңдік
Мына формула бойынша нені табуға болады S = a h
Тригонометриялық функциялардың қайсысы жұп ?
Ең алғашқы әйел математик
тест
. МЕК үшбұрышында МЕ=7,2см ЕК=3,6 см МК =4,9см . Қай
бұрыш үлкен? С) ЕМК б) МЕК Қ ) МКЕ
АВСД параллелограмм. АВ=4,5см h=2,6см S= ? а)
11,7 д) 12 у) 13,4
АВСД параллелограмм. S= 10,5дм2 АВ=1,5 дм h= ? к)
15дм л) 4 дм з)7дм
АВС үшбұрышында АС=34,5дм2 h=12,6 дм S= ? а)
217,35дм2 г) 218 дм2 и) 222,5 дм2
АВСД параллелограмм. S= 56 м2 АВ= 14м АС=8м А
бұрышыны неше градус ? ж ) 450 Қ ) 30 0 у) 600
(х+5)2 + (у-3)2 =49 Шеңбердің центрі қай ширекте ? ң)
1 с) 2 т) 3

(х+5)2 + (у-3)2 =49 Шеңбердің диаметрі неге тең ? я)
32 т) 14 ш) 16
Х4 - 3х2 -4 =0 теңдеуін шешіңдер а)
-2,+2 м) -3 щ) 9
Теңдеуді шешіңдер х3 + х2 - 9х – 9 = 0 д)
-4,+4 н) 1,+3, -3 я) -4, +4, 2
Бейбітшілік пен жасампаздықтың 20 жылы.

Болашақтағы Қазақстан.

Біздің жетістіктеріміз.

Біздің басымдықтарымыз.

/математика тілінде /
Ойлан тап
• Бөлшекті қысқартыңдар 29292929/ 41414141

• 382 +498*381 / 382 *498 – 116

• 4343 -1717 қандай цифрмен аяқталады?
Логикалық есептер
Профессор сағат 8- де жатты да, сағат қоңырауын 9- ға қойды.
Ол неше сағат ұйықтады?
Буратиноның 3 бүтін алмасы, 4 жарты алмасы, 8 ширек алмасы
бар. Онда барлығы неше алма бар?
Әр ай 30-нан не 31-нен аяқталады. Қай айда 28 күн бар?
Бұл құралды әдебиет мұғалімі ешқашан қажет етпейді. Ал
математика мұғалімі 5- сыныптан бастап қолынан тастамайды.Ол
өзі бір ерекше зат.Өлшеп- өлшеп алып түр-түрге бөліп
тастайды.Бұл не?
Үш әке мен алты бала серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды.
Бұлардың әрқайсысына 6 алмадан тиді. Бұл қалай ?
Наурыз тойы кезі. Ат жарысы өтуде. Үш пар ат 60 км шауып өтті.
Әр ат неше км шапқан?
Әкесі Лұқпанды базарға жұмсады. Оған бір тиын беріп үш нәрсе
сатып әкел дейді. Лұқпан базардан бір қауын сатып әкеледі.
“Әкелгенің бір ғана қауын ғой” – депті әкесі. “Бұл бір ғана нәрсе
емес, үш нәрсе”- депті Лұқпан. Сонда қалай болғаны?
Мақал-мәтелдер
... жақсы қас болмас, ... жаман дос болмас
... бармақ жиналса, жұдырық болады
... тістен шыққан сөз, ... рулы елге тарайды
... кісі қазған құдықтан, ... кісі су ішеді
... жұрттың тілін біл, ... түрлі білім ал
Досыңды ... сынама, ... жыл сына
... сомың болғанша, ... досың болсын
... елі ауызға - ... елі қақпақ
Білекті ... жығар, білімді ... жығар
Кім жылдам?
30 – ға дейін сана, бірақ 3-ке бөлінетін санның орнына

«мен білем» деп айт. Енді шапшаң санап шық. / альфа/

40- ке дейін сана, бірақ 4 - ке бөлінетін санның орнына

«мен білем» деп айт. Енді шапшаң санап шық. / бэта /

50- дейін сана, бірақ 5-ке бөлінетін санның орнына «мен

білем» деп айт. Енді шапшаң санап шық. /гамма /
Ғарышқа сапар
/ 12 сәуір адам баласының ғарышқа алғаш сапар шеккен күні /

(-15; -7), (-10; -5), (-3; -6) , (6;-6), (-3;-6) , (-1; -10) , (5;

-10), (6;-6) / Үлкен аю шоқжұлдызы /

(2;5) (1;4) (0;4) (-1;3) (-1; 2) (-5; 1) (-7; -2) (-5; -1) (0;0)

(-1;2) /Арыстан шоқжұлдызы/

(-3;4) (-2;2) (0;0) (2; -2) (5;-3) (3; 1) (0;0) (-3;-1) (-7; -2)

/Аққу шоқжұлдызы/
Т е о р е м а
П и ф а г о р
Т р а н с п о р т и р
ш е к с і з д і к
р о м б
а м а л
п р о ц е н т
Е в к л и д
в е к т о р
х о р д а

Ұқсас жұмыстар
Неше қыз
Үшбұрыш АЕС
Сұрақ белгісінің орындағы санды тап
Екінші диагоналін табыңдар
Пифагор теоремасы туралы
Қосынды және айырым түрінде берілген тригонометриялық функцияларды көбейтінді түріне келтіру
РАЦИОНАЛ САН
Вертикаль бұрыштар
Бұрыштың түрлері
Тригонометриялық функциялардың қасиеттері
Пәндер