Мұғалім Ата - ана
Презентация қосу
Аудандық
тамыз
кеңесіне қош
келдіңіздер!
Табыс
тілеймін!
Баяндама тақырыбы:
Қиын оқушылармен
және ата-аналармен
өткізілетін жұмыс
ерекшелігі.
Баяндама мақсаты:
1.Оқушылармен ата-аналарға
жан-жақты талдау жасай отырып , мектеп
- ұстаз , ата-ана
қарым - қатынасын нығайту.
2.Әр түрлі әдіс-тәсілдер арқылы олармен
өткізілетін жұмыс түрін арттыру.
3.Адамгершілік,сыйластық,инабаттылық
тәрбиеге баулу.
Ата-аналар есіне!
- Жазалау мен шектеуді шектен тыс қолданбау.
• Балаға жекелей ықпал жасау керектігін ұмытпау.
-Танымдық қызығушылығын арттыру.
• Баланы ағартушылықтың көптеген түрлеріне қатыстыру ,
бірақ жағдайды үнемі бақылауды ұмытпау.
- Әңгімелесу , түсіндіру бірақ , бірден үлгілі мінез - құлықты
талап етпеу.
• Өзгерістерді бала өміріне кешенді түрде енгізу.
Мінез - кішкене болса да өзгерістерді бақылау.
• Бала жетістікке өзі жету арқылы
бақыт пен қуанышты сезіну.
• Баламен әдепті сөйлесу.
• Балаға сену керек.
Ұлылар сөзінен...
«Бала тәрбиесінің ең үлкен
мектебі - әке мен шешенің
қарым -қатынасы»
Еске алатын
3 кезең.
-Бұрынғысы
-Қазіргісі
-Болашағы
Көңіл бөліңіз!
- Оқушының тәртібін сабақ үстінде және сабақтан
тыс кезеңде бақылау;
- Оның қызметін талдау (әр пән бойынша дәптерін ,
бақылау жұмыстары , шығармалары , т.б.);
- Оқушыдан оны не қызықтырады және жақсы
көретін сабақтарын жөнінде әңгімелесу;
- Достарымен , ата – анасымен әңгіме жүргізу;
Ата - ана
Баланың сапалы білім алуы
Мұғалім Оқушы
кімге байланысты?
Ата-ана
Мұғалім
Оқушы
Мұғалімге қандай талап қойылады?
Кәсіби шебер болу
Жеке бас ерекшелігі Білімді
Мұғалім
Білім дағдыларын бағалау
Оқушыға қандай талап қойылады?
Зейінді Білімді
Өз бетімен жұмыс
Оқушы
Сыныптан тыс шығармаларға қатысу
Стандарт талаптарын орындау
Денсаулығын
сақтау
Ата – аналарға қандай талапМатериалдық
қойылады?
Психологиялық
көңіл күй болу жағдайы болу
Ата-
ана
Стандарт
Жүйелі талаптарын
қадағалау
білу
Уақыт
бөлу
Ішкі бағыттау
мүмкіндіктерін қадағалау Олқылық
білу көмектесу -тарын
білу
Стандарт талаптарын орындау кімге
жүктеледі?
Күнделікті
дайындық Бағыттау Қадағалау
Жеке Қатемен
жұмыс Мұғалім жұмыс Ата-ана
Бағалау
Топпен Көмектесу
жұмыс
Ата-аналар топтары
Балалары үлгілі Балалары нашар Тұрмыс жағдайының Материалдық жағдайы
отбасылар тобы оқитын отбасылар тобы қиындығы бала өте жақсы отбасылар
тәрбиесіне әсер ететін тобы
отбасылар тобы
Балаға тәрбие Бала тәрбиесіне көңіл Баланың тәртібі Барлық мүмкіндігі бар,
берудегі бағыт- бөлмейтін селқос талпынысы жақсы,бірақ тек бала тәрбиесіне кері
бағдары талапқа қарайтын ішімдікке отбасының материалдық әсер ететін отбасылар
сай отбасылар әуес отбасылар тапшылығы бала жан
дүниесіне кері әсер
ететін отбасылар
Ата-аналар жиылысы.
б ас
н ы ң н а!
ал а а - а
Б ы -ат
а з
ұст
Бірге ойнайық!
1.Педагогикалық ойын
2.Педагогикалық сұрақ
Ата-ана пікірі
Ештеңе сатып алмайсың! Неге оқымайсың?
Қолыңнан ештеңе келмейді. Ата- Ақылсызсың!
ана
Ұятқа қалдырасың! Енді ешқайда бармайсың!
Жауап бересізбе?
1.Баланың еркін тәрбиелеген дұрыс
па? , әлде қатаң тәрбиелеген дұрыс
па?
2.Сіз қандай ата – анасыз?
3.Қайтсек ұлымыз – ұлағатты ,
қызымыз инабаты болады?
4.Отбасыңызда ұлттық салт –
дәстүріңізді қалай насихатсыз?
5.Балаңыздың қандай баламен дос
болғаның қалайсыз?
Бірлесіп жұмыс
жасайық!
Бала
Мұғалім Ата-ана
*Өзін – өзі тани білу;
*Сенім почтасы(көкейінде
жүрген сұрақтармен бөлісу);
*Үйлестіру кеңесі *Ата – ананы
сұрақтарға жауап береді.
Әр балаға пән баланың ойлау, даму
бойынша мұғалімнің ерекшеліктеріне ,
мәліметі. Сынып көңіл күйіне мән
Ата – ана пән жетекшісі беруге бағыттау.
мұғалімімен кездесуі *Бірлескен
(дөңгелек үстел). әрекеттер
Пән бойынша нәтижесінде ,
олқылықтарды таба баланы зерттеуге ,
білуі (қосымша бұрын байқамаған ,
сабақ). Сынақ. білмейтін қырларын
ашу мүмкіндіктері.
Тәрбиелі , білімді де білікті , белсенді , өз – өзіне сенімді,
өмірлік проблемаларды шешуде өзіндік
шешім қабылдай алатын , жауапкершілігі мол тұлға.
Ата-анамен жұмыс нәтижесі
0
Баршаңызға назар
аударғандарыңыз
үшін көп рахмет!
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz