Химия және информатика пәндерінен алған білімдерін тексеру тапсырмаларды орындау барысында теориялық білімдерін тиімді пайдалану, компьютермен жұмыс істеу іскерлігін дамыту


Slide 1

“Көміртегі топшасы” тарауы бойынша реакция теңдеулерін және химия есептерін шығаруға TURBO PASCAL программалау тіліндегі символдық функцияларды қолдану

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Химия және информатика пәндерінен алған білімдерін тексеру тапсырмаларды орындау барысында теориялық білімдерін тиімді пайдалану, компьютермен жұмыс істеу іскерлігін дамыту.

Slide 3

V этап

САБАҚ ЭТАПТАРЫ

Slide 4

Көміртегі топшасы элементерінің п. ж. орны, атом құрылысы

Символдық шама дегеніміз не, және қандай түйінді сөз арқылы белгіленеді?

Валентілік электрондары, тотығу дәрежелері, қосылыстары.

Жолдық шама дегеніміз не, және қандай түйінді сөз арқылы белгіленеді?

Көміртегінің аллотропиясы, қолданылуы.

1 сурет

Символдық және жолдық шамаларға қолдалынатын стандартты функциялар мен процедураларын атаңдар.

Информатика кабинетінде өрт сөндіру құрылғысы бар. Ол не себеппен тұр?

Өрт сөндергенде неге натрий гидрокарбонаты қолданылады.

Өрт сөндіруге басқа нені қолдануға болады?

Құмның негізгі құрамы, формуласы.

Тақырыптар бойынша қайталау сұрақтары:

Slide 5

Кµміртегін ќолдану

Slide 6

Тарау бойынша компьютердегі TurboPascal программалау тілінде символдық шамаларды өңдеуге арналған стандартты функцияларды қолдана отырып 1-2 реакция теңдеулерін жазатын программа құру.

Символдар тізбегі

1 қатарға -2HCSO3Ca

2 қатарға - HOSi2Mg4Na3.

Slide 7

Program p1;

│║var S:string[11] ;

│║R, R1:string;

│║k:integer;

│║begin

│║writeln('реакция тендеуын куру') ;

│║S:='HOSi2Mg4Na3';

│║k:=length(s) ;

│║R:=concat(copy(s, 3, 2) +copy(s, 2, 1) +copy(s, 5, 1) +('+') +

│║copy(s, 5, 1) +copy(s, 9, 2) +copy(s, 2, 1) +copy(s, 1, 1) +('=') +

│║copy(s, 9, 2) +copy(s, 5, 1) +copy(s, 3, 2) +copy(s, 2, 1) +copy(s, 11, 1) +('+') +

│║copy(s, 1, 1) +copy(s, 5, 1) +copy(s, 2, 1) ) ;

│║R1:=concat(copy(s, 3, 2) +copy(s, 1, 1) +copy(s, 8, 1) +('+') +

│║copy(s, 5, 1) +copy(s, 2, 1) +copy(s, 5, 1) +('=') +

│║copy(s, 3, 2) +copy(s, 2, 1) +copy(s, 5, 1) +('+') +

│║copy(s, 5, 1) +copy(s, 1, 1) +copy(s, 5, 1) +copy(s, 2, 1) ) ;

│║writeln(R) ;

│║writeln(R1) ;

│║end.

C:\TP7>turbo. exe

Turbo Pascal Version 7. 0 Copyright (c) 1983, 92 Borland International

реакция тендеуын куру

SiO2+2NaOH=Na2SiO3+H2O

SiH4+2O2=SiO2+2H2O

Slide 8

Компьютердің жұмыс столындағы слайдты ашып I қатарға - 1 нұсқа, II қатарға - 2 нұсқасы бойынша генетикалық байланыс тізбегін дәптерге орындату

1 нұсқа

2 нұсқа

Slide 9

Сергіту сәті.

Оќушыларѓа арналѓан жетістікке жету жолдары:

Мен µзім ќоршаѓан ортамныњ проблемасын кµріп, оларды шешу жолдарын табуды ‰йренуім керек.

Меніњ µмірде жетістікке жетуім, µз тањдаѓан мамандыѓым бойынша дєрежемді кµтеру жєне мамандыѓымды µзгерту мектепте алѓан біліміме ѓана байланысты емес, µз беттіммен білімімді толыќтыруыма да байланысты.

Мен єрт‰рлі тосын жаѓдайларды жєне проблемаларды шешуде µзгелердіњ кµз-ќарастарымен сєйкес келмеседе µзімніњ жеке кµз-ќарасым болуы керек.

Мектепте алѓан білімімніњ µмірде не ‰шін ќажет екендігін, ќайда жєне ќалай ќолдану керектігін т‰сіне білуім керек.

¤мірдегі жетістіктерімніњ кµбі адамдармен ќарым-ќатынас жасай білуде: басшыларѓа баѓыну, алдыњѓы ќатарда бола алу, ќ±рбыларыммен тіл табыса білу, µз пікірімді басќаѓа жеткізу жєне басќаныњ пікірін баѓалай білуіме байланысты. Маѓан ќарым-ќатынас мєдениетін мењгере білуім ќажет. /2/

Slide 10

Соңғы 5 бөлік қарастырылады. Оқушыларға орыс және қазақ тілінде мағынасы бірдей сөз-жұмбақ жасырылады.

«Женщина женщине всегда, мужчина женщине иногда, а мужчина мужчине никогда»

Шешуі: комплимент.

Химия және информатика пәндері сөздеріне байланысты бір-біріне комплимент айтады.

Slide 11 Slide 12

Есеп шығару.

Мазмұны: Судың 365 г массасында 135 г кристалдық сода еріткенде пайда болған ерітіндегі натрий карбанатының массалық үлесін табыңыздар.

Осы есепті TP тілінде программа кұру арқылы шығару. Бұл есепті тақтаға бір оқушы шығарады. Компьютерде шығарған есептің нәтижесі тақтадағы есеппен сәйкес болуы керек.

Slide 13

Program esep1;

║Const

║MrNa2CO3=106;

║Mr1Na2CO3x10H2O=286;

║Var mH2O, m1Na2CO3x10H2O, m2rast, m3rv, WNa2CO3:real;

║ Begin

║ Writeln('массалык улесты есептеп табу') ;

║ mH2O:=365;

║ m1Na2CO3x10H2O:=135;

║ m2rast:=mH2O+m1Na2CO3x10H2O;

║ m3rv:=m1Na2Co3x10H2O*MrNa2CO3/Mr1Na2CO3x10H2O;

║ WNa2CO3:=m3rv/m2rast*100;

║ Writeln('массалык улес ериген зат=', WNa2CO3:5:2) ;

║ End.


Ұқсас жұмыстар
Компьютермен істеуді үйрету
Электрондық кестенің көмегімен білімді бақылаудың тесттік жүйесін құру жолдары
Білім беру жүйесіндегі қайта құрулардың негізгі субъектісі - мұғалім
Нәтижені талдау Ақпаратты талдау
Информатика сабақтарында сыни тұрғыдан ойлау технологиясын қолдану
Мәтінді үзінділерімен жұмыс
Физикалық шаманы өлшеу тәсілдері
Мұғалімнің сабаққа әзірлігі
Бастауыш мектепте информатика негіздерін енгізудің қажеттілігі
Химиядан зерттеу жұмысының ғылыми аппаратын дайындау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz