Дұрыс жауап берген топтың банк есеп шотына




Презентация қосу
Ақтөбе облысы
Шалқар ауданы
Байқадам ауылы
Сапарова Сара
Қорғантұз орта мектебі

Құрметті ұстаздар мен оқушылар бүгінгі “Математик –
кәсіпкер” атты сайысына қош келдіңіздер.
Мақсаты: Іскерлікпен дағдыға үйрете отырып,
қоғамымыздың экономикалық заңдылықтары туралы
түсінігін қалыптастыру,математикалық, экономикалық
білімдерін шыңдау.
Біреуінің жүрегінің түгі бар
Біреуінің қоғамдық арқалап жүрген жүгі бар
Біреуінің күмбірлеген күйі бар.
Енді біреуінің қатты істейтін миы бар.
Ойынның өтілу тәртібі

1.Ойынға 2 топ қатысады,әр топ банк басқармасы болып
табылады.
2.Банктің президенті,атауы болады.
3.Әр топқа ойын барысында тапсырмалар беріледі.
Әр тапсырманың қиындығына байланысты құны болады.
4.Әр банктың бастапқы капиталы 50 000 теңге болады.
5.Дұрыс жауап берген топтың банк есеп шотына
Тапсырманың қиындығына сәйкес қаржы түсіп отырады.
6.Топ дұрыс жауап бермеген жағдайда тапсырманың
құндылығына сәйкес қаржы есеп шоттан кемиді.
Жоспар

1. Таныстыру
2. Ойлан, тап
3. Тапқыр болсаң тауып көр.
4. Көңілді тапсырмалар
5. Жалғасын тап
6. Жорға
Сұрақтар:
Есептің құндылығы – 2000 теңге.
1. Төрт қойдың неше аяғы бар? (16)
2. 1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма?
(тең)
3. Егер тырна бір аяғымен тұрса 3 кг тартады, ал екі
аяғымен тұрса салмағы қанша болады?

(3кг)
4. 1 жұмыртқа 3 минутта піседі, ал 3 жұмыртқа неше
минутта піседі?

(3 минут)
Есептің құндылығы – 4000 теңге
5. Арман, Аян, Айбек ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды.
Айбек, Арманнан, ал Аян Айбектен кіші емес. Бұл үйдің
үлкені, ортаншысы, кішісі кім?
(Аян, Айбек, Арман)
6. Әсем, Ардақ, Анар үшеуі математика сабағынан бақылау
жұмысынан қандай баға алған жоқсыңдар, бірақ әрқайсыңның
бағаң әр түрлі. иӘсемнің бағасы “3” емес, Анардың бағасы
“3”-те, “5”-те емес, сонда әркім қандай баға алған.
(Әсем – 5, Анар – 4, Ардақ
- 3)
7. 3 әкесі мен 6 ұлы серуенге шықты. Олар 42 алма сатып алды.
Әр қайсысына 6 алмадан тиді. Бұл қалай болғаны?
(1 ата, 2 әкесә, 4 баласы)
8. Магазиннен 19 теңгеге сауда жасадық, бірақ сенде кілең 3
теңгеліктер бар. Ал сатушыда кілең 5 теңгеліктер
ғана бар. Тығырықтан шығар жол бар ма?

(3*8=24)
Есептің құндылығы – 6000 теңге.

9. Саяхатшылар қайықпен өзеннен өтпекші болады.
Қайықтарға 3 адамнан отырса, 3 адам сыймай қалады, ал 5
адамнан отырса, 1 қайық артық қалады. Саяхатшылар
нешеу, қайықтар нешеу?
(15 адам, 4 қайық)
10. Аулада тауықтар мен қозылар жайылып жүр. Қозылар тауықтардан 3
есе кем. Қозылар мен тауықтардың аяқтарының саны 40. Аулада неше
қозы неше тауық жайылып жүр?
(4 қозы, 12 тауық)
11. Көрейін сенде қанша ақыл мен ес,
Балапан көжек санын өзің тапшы
Аяқтар 94, басы 35
Барлығы 55 (Балапан-23, көжек-12)

12. Жұлдызды құрт күндіз ағаштың басына қарай 6м көтеріледі. Ал түнде
4м төмен түседі. иЖұлдызды құрт 14 метр ағаштың басына қанша күнде
шығады?
(5 күнде)
1 – топқа:
1. Білгенің бір тоғыз
................................... (Білмегенің тоқсан тоғыз)
2. Бір оқты бұлан көтереді.
............................................ (Екі оқты ұлан көтереді)
3. Батыр бір өледі
.......................... (Қорқақ мың өледі)
4. Екі аяқтыдан құрдас тату,
........................................... (Төрт аяқтыдан бота тату)
2 – топқа:
1. Жалғыз ағаш үй болмас
........................................ (Жалғыз жігіт би болмас)
2. Мыңнан біреу көсем
................................... (Жүзден біреу шешен
3. Ақылсыз достан мың сақтан
............................................... (Ақылсыз дұшпаннан жүз сақтан)
4. Елуінде – ер дана
.............................. (Елуінде – ел жаңа)
1. Өндіріс факторлары бұл ..... .
(өндіргіш ресустар)
2. ..... – еңбек үшін ақшалай ақы төлеу
(Жалақы)
3. Сұраныс, баға және ұсыныс ..... Деген ұғымды құрайды.
(Нарық)
4. Эканомикалық заңдар бұл ..... Арасындағы тұрақты байланыс
(Эканомикалық құбылыстар)
5. Пайда табуға бағытталған эканомикалық қызметтің бір түрі
- ..... .
(бизнес)
6. ..... - әрқашан эканомикалық саясатты қалыптастыру
үшін пайдаланылады.
(Эканомикалық теория)
Сұрақтар:
1. Республика күні (25 қазан)
2. 64 қай санның квадраты (8)
3. 100 жылдың басқа атауы (1 ғасыр)
4. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы (180º)
5. 5 санына кері сан (1/5)
6. Ең кіші 3 таңбалы сан (100)
7. Таңбалары әртүрлі сандардың көбейтіндісі (теріс сан)
8. 9*7 (63)
9. Түбір астындағы 49-ң мәні неге тең? (7)
10. Қазақстанда неше қорық бар? (9)
Сұрақтар:

1. Мұсылмандардың қасиетті айы (Рамазан)
2. Үшбұрыштың орта сызығы неге тең?
(табанының жартысына тең)
3. 5 санына қарама-қарсы сан (-5)
4. Екі теріс санның көбейтіндісі (оң сан)
5. 12 он есе арттыр (120)
6. Тәуелсіздік күні (16 желтоқсан)
7. Ең үлкен екі таңбалы сан (99)
8. Таңбалары әртүрлі сандардың бөліндісі (теріс сан)
9. Бір бұрышы 90º тең үшбұрыш қалай аталады.
(тік бұрышты)
10. Биссекртиса дегеніміз не?
(бұрышты қақ бөлетін сәуле)
Пікірталас мақсаты:

• Халқымыздың қыз бала тәрбиесіне
қатысты ұлағатты сөздерін басшылыққа
ала отырып, қыз балаларды әсемділікке,
әдемілікке тәрбиелеу;
• Бойларында этикалық әдеп нормаларын
қалыптастыру арқылы рухани жан
сұлулығын арттыру.

Ұқсас жұмыстар
Математика пәні мұғалімі
Ақша қаражаттарының есебі туралы ақпарат
Ақша қаражаттары. Ақша қаражаттарының эквивалентті есебі
Несиелік операциялар есебі
Ақша қаражаттарының есебі
Ақша қаражаттары. Ақша қаражаттарының эквиваленттерінің есебі
Банктің касса операциялары
Банктің есеп айырысу операциялары. Кассалық және комиссиялық қызметтері
Қысқа мерзімді активтердің есебі: Ақша қаражаттары және олардың эквиваленттерінің есебі
Ақша айналымы
Пәндер