Қайталау Үйге тапсырма
Презентация қосу
Аты-жөні: Сарсенбаева Лайла Мухаметжановна
Туған жылы, айы, күні: 1 0.09.1979
Қызмет орны: №47М.В. Ломоносов атындағы орта
мектеп
Қызметі: мұғалім
Бітірген оқу орны: М.Х.Дулати атындағы Тараз
мемлекеттік университеті
Мамандығы: Бастауыш сынып мұғалімі
Санаты: 10 разряд
Жұмыс өтілі: 10 жыл
Марапаттаулары: Мадақтау қағазы
Өмірлік ұстанымы: Іздене жүріп үйрену
Мақсаты: Әрбір оқушы талантты! Таланттың
ұшқындарын ұқыпты іздеп, оларды сөндіріп алмауға
тырыса отырып, ҚР-ның білімді де,
білікті азаматтарын тәрбиелеу
Танымдық белсенділікті қалыптастыру сабағы.
(4 –сынып математика )
Сабақтың тақырыбы : Қозғалысқа берілген есептерді
шығару .
Сабақтың мақсаты :
Білімділік : Әр түрлі жылдамдықтағы денелердің
қозғалысына байланысты есептерді шығаруға
оқушыны дағдыландыру. Өткен сабақты
оқушы санасына бекіту ,тиянақтау .
Дамытушылық : Оқушыларды белсенді шығармашылық
жұмысқа баулу,өз бетімен еңбектену
сезімін ояту, ойлау қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелілік : Оқушаның зейінін шоғырландыру
ұқыптылыққа, дәлділікке, ұжым намысын
жоғары қоюға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Қайталау және пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі : Қайталау, жаңғырту.
Сабақтың формасы : Жеке және ұжымдық .
Пәнаралық байланыс : Геометрия пәнімен.
Сабақтың көрнекілігі: Көрнекі материалдар, жетондар,
«Бағдаршам» тесті, интерактив
тақта
Сабақ жоспары :
І кезең. Ұйымдастыру
ІІ кезең. Ізденемін: Білімді , саналы меңгеруге
оқушыны дайындау,
Ойланамын: қайталау және пысықтау .
ІІІ кезең. Мақсатыма жетемін :
А) Баламалы тест (өткенді еске түсіру)
Б) Үй тапсырмасы .
ІV кезең . Қорытындылау және бағалау .
Сабақтың құрылымы
Қайталау Үйге тапсырма
Мақсаты Жоспары
Тақырыптық қайталау
Қайталау түрі
Оқушының өзіндік жұмысы Танымдық ізденіс, әрекетті
белсендіру
Оқушының білім деңгейін тексеру Оқушының шығармашылығы
Ойлау, зейін, ізденіс, тұжырым
Ережелерді есептеулерде қолдана
білу, тиімді тәсілмен есептеу, қатені
табу
Мақсатқа жету, Баламалы тест
нәтиже
Танымдық белсенділік қалыптасады
Сабақтың өту барысының кезеңдері .
1.Ұйымдастыру кезеңі .
Оқушылардың зейінін аудару мақсатында психологиялық
тренинг өткіземін .
?
А В С D
Қызыл үшбұрыштардың орналасу ретіне назар аударыңдар,
төменднгі фигуралардың қайсысын (А ,В, С, Д) сұрақ
белгісінің орнына қоямыз.
Оқушылардың назарын түгел сабаққа аударып үй жұмысын
тексеріп, бағалаймын .
Ені – 10 см 2 есе кем Ені – 10 см 2 см кем
Ұзындығы? Ұзындығы?
10*2 = 20 см 10+2 = 12 см
ІІ кезең Ізденемін ,ойланамын .
Қозғалыс немен сипатталады деген сұраққа жауап бере отырып
(жылдамдық, уақыт, қашықтық) «Бағдаршам» тестін пайдаланып
кестедегі белгісіз шаманы табу керек .
Жылдамдық Уақыт Жол Қызыл Сары Жасыл
90 км/сағ ? 180 км 2 3 1
? 3 сағ 150 км 40 50 60
60 км/сағ 4 сағ ? 200 230 240
Енді оқулықтағы №1 ,№ 2 есептерді
шығарамыз .
№1 есеп
1 60 км/ сағ- 7 сағ 60·7=420
80 · 7 = 560
2 80 км/ сағ - 7 сағ 420 + 560 -= 980
Ара қашықтығы -?
Жауабы : 980 км .
Кері есеп :
Ара қашықтығы-980 км 60 .· 7 = 420
7 сағ -60 км/ сағ 980 -420 =560 км
7 сағ- ? км/ сағ 560 :7 = 7сағ
Жауабы: Жылдамдығы 80 км/ сағ
Ара қашықтығы -980 км 60 · 7 =420
60 км/ сағ- 7 сағ 980-420=560
80 км/ сағ -? Сағ 560 : 80= 7сағ
2 есеп
Ара қашықтығы -900 км
5 сағ- 80 км / сағ
сағ- ? км/ сағ
80 · 5 =400 900 -400 = 500 500 :5 =100
Жауабы : 100 км/сағ.
Кері есеп :
80 км/ сағ -5 сағ 80· 5 = 400
100 км/ сағ -5 сағ 100 ·5 =500
Ара қашықтығы -? 400 + 500 =900 км
Жауабы: 900 км .
Сергіту сәті .
Боялған фигуралардың ауданын тап
2м
6м 6м 2м
Бірінші қандай фигураның ауданын таптың ?
Үлкен шаршының ауданын : 6*6=36 м2
Кіші шаршының ауданын : 2*2=4 м2
36-4=32 м2
Қандай ұқсастығын ,айырмашылығын байқадыңдар ? - деп
оқушыны ғылыми негізде ұғынуына дағдыландырамыз.
Ұқсастығы: Үлкен шаршы мен кіші шаршының өлшемдері
бірдей.
Айырмашылығы Шыршалардың орналасуында .
3 кезең. Мақсатыма жеттім .
№3 есеп .
Бастапқы ара қашықтық .-142 км .
5 сағ -842 км.
І. 5 сағ -325 км.
ІІ. Жылдамдығы -?
842-(325+142)=842-467=375 (км)
375:5 =75км/ сағ
Жауабы: 75 км/сағ.
Тұжырымдама жасалды. Санды өрнек құрылды.
Үйге тапсырма: №6 және №9 есептер түсіндіріліп
беріледі.
Қосымша тапсырма .
Фигураның ауданын ,периметірін, көлемін өрнектеуге
«Өрнекті оқы» кестесін қолдану .
Өрнекті оқы S P V
а*в т/к қызыл сары жасыл
а*а қызыл
2*(а+в) қызыл
4*а қызыл
а*в*с қызыл
а*а*а қызыл
ІҮ кезең. Сабақты қорытындылап, оқушының
білімін бағалау.
1– 9 жетон жинаған оқушыға «5»
4 – 7 жетон жинаған оқушыға «4»
1 – 3 жетон жинаған оқушыға «3»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz