Төртбұрыштың бұрышы нешеу




Презентация қосу
Сонау-сонау алысқа,
жүзсін десең кемелер,
Тылсым-сырлы ғарышқа,
ұшсын десең денелер,
Жасау үшін бәрін де
Математика-
Ең маңызды ғылым бұл,
Сондықтан да, сондықтан да
сол ғылымның тілін біл,
Қайсысы артық?
Қайсысы артық?
Қайсысы артық?
Блиц-турнир.
Әр топтың атауына сай 5 сұрақ беріледі.
«Үшбұрыш» тобына:
1.Үшбұрыштың бұрышы нешеу?
2.Қабырғасы нешеу?
3.Төбесі нешеу?
4.Периметрін табуға бола ма?
5.Екі бірдей үшбұрыштан қандай
фигура шығады?
«Төртбұрыш» тобына:
1.Төртбұрыштың бұрышы
нешеу?
2.Қабырғасы нешеу?
3.Төбесі нешеу?
4.Периметрін қалай табар
едіңдер?
5.Төртбұрыштың бір бұрышын
кесіп алса, неше бұрышы
қалар еді?
«Шаршы» тобына:
1.Шаршының бұрышы нешеу?
2. Қабырғасы нешеу?
3.Төбесі нешеу?
4. Шаршының қабырғалары
қандай болады?
5. Шаршының ең жақын
тегі қай фигура?
Сабақтың тақырыбы:

Көпбұрыш сызу
МАҚСАТЫ:
• Оқушыларға еркін өлшеммен көпбұрыш
сызуды және оның периметрін табуды
меңгерту, екі амалмен шығарылатын
есеп шығаруды пысықтау, екі таңбалы
сандарды оқу, ұзындықтармен амалдар
жүргізу машықтарын жетілдіру.
• Логикалық ойлауын, байқағыштығын,
шығармашылық белсенділігін, танымдық
қабілеттерін дамыта түсу.
• Ұжымшылдыққа, шапшаңдыққа,
алғырлыққа тәрбиелеу.
Көркем жазу:

15, 25, 35, 45, 55, 65, 75, 85, 95.
І деңгей тапсырмалары:
• 1-тапсырма. Кез келген көпбұрыш сыз.
Оны ата және неліктен бұлай
аталатынын түсіндір. Периметрін жазып
көрсет.
• 2-тапсырма. Машина құрастыру үшін
қандай фигураларды қолданар едің?
Геометриялық фигураларды
пайдаланып машина құрастыр.
• 3-тапсырма. Төртбұрыш және
бесбұрыш сыз. Олардың бұрыштары
қандай?
ІІ деңгей тапсырмалары:
І топ.
Салынғаны – 6 (қ)
Салынбағаны – 5 (қ) Барлығы - ? қабат

ІІ топ.
ІІ күні – 14 (о)
ІІІ күні – 20 (о) Барлығы - 59 отбасы
І күні - ?

ІІІ топ.
Қаланғаны – 10 (қ)
Қаланбағаны – 5 (қ) ? қабат Барлығы - ?қабат
І топ.
Салынғаны – 6 (қ)
Салынбағаны – 5 (қ)
Барлығы - ? қабат
ІІ топ.
ІІ күні – 14 (о)
ІІІ күні – 20 (о)
Барлығы - 59 отбасы
І күні - ?
ІІІ топ.
Қаланғаны – 10 (қ)
Қаланбағаны – 5 (қ) ?
қабат
Барлығы - ?қабат
2. Сергіту сәті

3. Өздік жұмыс.
5-мысал.
Тиімді тәсілді есептеп жазу,
бос әйнекшенің орнына
сандар жазу.
ІІІ деңгей тапсырмалары:
• Тік төртбұрыштардың нөмірлерін
теріп жаз. Тік төртбұрыштың
қасиетін айт.

• Логикалық тапсырма. Суретте неше
үшбұрыш және төртбұрыш бар?
• Тік төртбұрыштардың нөмірлерін
теріп жаз. Тік төртбұрыштың
қасиетін айт.

6 1
5 9
7 3
Суретте неше бар?
Суретте неше бар?
Суретте неше бар?
Математикалық өлең есеп шешу.
1. Көлден ұшты 50 қаз,
Қайтып қонды 20 қаз
Қонбады оның нешеуі,
Қане кім тез шешеді?

2. Аулада 60 үйрек,
Қорада 20 үйрек,
10 үйрек тығылды
10 үйрек жығылды,
Қалғаны неше үйрек?
3. Табақта 55 алма
Қолымда 5 алма
Барлығын қосқанда
Болады неше алма?

4. 100 асықтың 30-ын,
Досым сұрап алады
Айтшы сонда нешеуі
Өз қолымда қалады.
5. Бір-бірімен жарысқан,
Бір аю, бір арыстан.
Екі қоян, үш түлкі,
Бәрі нешеу ойлан сен?

6. Бір қоянның екі құлағы бар,
Екі қоянның неше құлағы бар?
• Рефлексия. “Бес саусақ.”
Қағазға алақанның суретін салып, әр
саусаққа сабақтағы жасаған
жұмыстарды жазу.

Бағалау.
Үйге тапсырма беру:
7-мысал.167-бет
Көпбұрыштардан құрамақ құрау.

Ұқсас жұмыстар
Ромбының диагональдарын табыңдар
Төртбұрыштар
Параллелограмм
Параллелограмның ауданы
Тік бұрыш жасап қиылысатын түзулер
Үшбұрыштарды шешу
Табандарын табыңдар
Сөзжұмбақ сайысы
Бізді қоршаған ортадағы төрбұрыштар
Ұқсас үшбұрыштар
Пәндер