Сауда түрлері



Экономика
5 сынып

Үй жұмысы
Жаңа сабақ
Үйге тапсырма
Сабақ барысы:

Үй жұмысы
1) Экспорт, импорт термин анықтамаларын жаттау.
2) Термин түрлерін үш тілде аудара білу

№
Қазақша
Орысша
Ағылшынша
1
Economics
2
Export
3
Import
4
Money
5
Budget
6
Credit
7
Tax
8
Price
9
Currency
10
Bank
11
Market
12
Product

Жаңа сабақ

Сауда себептері.
Қазақстан аумағы бойынша.



Сауда - бұл тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу-сату басқаша айтқанда, сауда тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді айырбастау деген.
Тауар - бұл адамның қандай да бір қажеттілігін қанағаттандыратын немесе сату және айырбастау үшін өндіретін өнім. Сауда тас ғасыры кезінде-ақ тайпалар арасында еңбек заттарын айырбастау ретінде болған. Сауда екіге бөлінеді.
Сауда түрлері.
Ішкі Сыртқы
тауарлар мен тауарлармен көрсетілетін
көрсетілетін қызметті қызметтерді елдер арасында
ел ішінде айырбастау іске айырбастау.
асырылады.


"Көкжар" жәрмеңкесі
19 ғасырдағы маусымдық сауда-саттық орны. Ойыл бекінісі (қазіргі Ақтөбе облысы)


Астана. "Хан шатыр" - сауда орталығы.


"Айырбас"
рольдік ойыны

Жер уч. құжаты
Білезік
Екі сақина
Көлік

Үйге тапсырма:
Сауда себептерін оқып келу.
Анықтамаларды жаттау.

Сау болыңыздар!

Қызылорда қаласы.
№101 орта мектептің экономика негіздері және қаржылық сауаттылық пәнінің мұғалімі.

5 сынып.
Күнтізбелік жоспар
«Экономика негіздері және қаржылық сауаттылық» пәні бойынша
Сабақтың тақырыбы: Сауданың себептері. Қазақстан аумағы бойынша таныстыру. (бұрынғы және қазіргі кезең)
Сабақтың түрі: Аралас
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Қазақстан территориясындағы сауда мен жәрмеңкенің тарихта алар орнын, мәдени байланыстарын, әлеуметтік-экономикалық жағдайда тигізген әсерін меңгеру.
Тәрбиелік: Өз бетінше дербес жеке жүмыс жасауға, жауапкершілікті сезіне білуге, нәтижеге қол жеткізуге ұмтылу үшін білім бәсекесіне түсіуіне, тарихи, экономикалық фактілерді жаттауға, ой қорыта алуға, экономикалық тәрбиеге, сонымен қатар, тақырыпты меңгерте отырып, оқушыларды Отан сүйгіштікке, адамгершілікке, елжандылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: әрбір оқушының тапсырмаларды біртіндеп орындауына жағдай жасау арқылы оның қабілетіне сәйкес жеке құзырлылығын дамыту, экономикалық білімін шыңдау.
Сабақтың әдіс-тәсілі: а) сұрақ-жауап, миға шабуыл;
б) практикада бекіту эдісі.
Формасы: а) жеке; б) ұжымдық .
Сабақтың пән аралық байланысы: Қазақстан тарихы, математика, орыс тілі, ағылшын тілі, технология.
Көрнекіліктер: жұмыс дәптері, оқулық, слайдтар, тақта, бор, ойынға арналған керекті заттар.

Сабақтың өту барысы:
I кезеңде: а) ұйымдастыру; б) үй тапсырмасын тексеріп, журналға белгілеу; в) сурет салу - «табиғи ресурстар түрі» тақырыбында.
II кезең: үш тілде еркін меңгеру бағытында экономикалық термин сөздікпен жұмыс жүргізу.
Ill кезеңде: Жаңа сабақ. «Сауда себептері».
Сауда термині бойынша мәліметтер айту, түсінік жасау, ой бөлісу.
Оқушылардың пікірін тыңдау.
Сауда-бұл тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді сатып алу-сату басқаша айтқанда, сауда тауарлар мен көрсетілетін қызметтерді айырбастау деген.
Тауар-бұл адамның қандай да бір қажеттілігін қанағаттандыратын немесе сату жэне айырбастау үшін өндіретін өнім.
Сауда тас ғасыры кезінде-ақ тайпалар арасында еңбек заттарын айырбастау ретінде болған. Ой бөлісу, баяндау. Сауда екіге бөлінеді

Сауда түрлері.
Ішкі Сыртқы
тауарлар мен тауарлар мен көрсетілетін
көрсетілетін қызметті қызметтерді елдер арасында
ел ішінде айырбастау іске айырбастау
асырылады.
«Ұлы Жібек жолы» керуені.
VI-XII ғасырлар аралығындағы Қазақстан арқылы жүрген сауда жолын, заттар түрін (құмыра, маталар, моншақтар, т. б) бейне көрініс арқылы көру.
2) Қазақ өлкесінде ХІХ-ХХ ғасырлардағы сауда мен жәрмеңкелер түрі. «Көкжар»жәрмеңкесі. Қазіргі Ақтөбе облысы. (суретпен жұмыс)
3) 20 жылдағы «Қазақстан-гүлденген экономика!» баяндау.
Адамдар неге сауда жасайды, халықаралық сауданың пайда болу себептері неде?
Мемлекеттер тиімді болғандықтан бір-бірімен сауда жасайды.
Түрлі елдердің климаттық жағдайы, табиғи байлықтарының запастары әртүрлі болып келеді. Айталық, кофе Қазақстанның еш жерінде өспейді, себебі бүл үшін не климат, не топырақ жарамайды. Ол топырағы жарамды және жауын-шашын көп түсетін Бразилияда өсіріледі. Сонымен халықаралық сауда пайда болуының басты себептерінің бірі.
Табиғи игіліктердің тең бөлінбеуі

IV кезеңде: Экономикалық зерттеу жұмысы. Қазіргі кездегі дүкен, базар бағаларын сараптау. Әр оқушы өз дүкен бағаларын жазу арқылы басқалармен кесте түрінде салыстыру. Мысалы, нан -35тг, құмшекер -180 тг т. б. (мерзім бойынша)
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz