Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудағы әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері жеке тұлғалық факторлар және олардың атты Республикалық ғылыми - практикалық мұғалім еңбегіне әері
Презентация қосу
Менім әдістемелік іс-әрекетім
Эссе
Сейтпанова А.А.
Әйтеке би аудандық білім бөлімінің
әдістемелік кабинетінің меңгерушісі.
“Менім әдістемелік іс-әрекетім”
Қазіргі таңдағы еліміздегі өзгерістер, тұрақты дамудың жаңа стратегиялық
бағыты, қарқындылығы, қоғамның ашықтығы, жедел ақпараттануы білім беруге
қойылатын талаптарды түбегейлі өзгертті. Осы орайда білім беруді жаңартудың
табысты болуы педагогтардың жауапкершілікті түсінуі мен олардың кәсіби
деңгейіне, білім беру үрдісіндегі көптеген мәселелерді шешуге қосқан үлесіне
байланысты.
Аудан бойыншы – орта, - негізгі, - шағын орталықтар, - саз мектебі жұмыс
жасайды.
Жас ұрпаққа саналы тәрбие, сапалы білім беру деңгейі ең алдымен
мұғалімдердің біліктілігіне, оның іс- тірбиесінің қалыптасып шыңдалуына
байланысты. Аудан бойынша – мұғалім бар. Оның –жоғары білімді, - аяқталмаған
жоғары білімді, - арнаулы орта білімді. Мұғалімдердің – 1 санатты, - 2 санатты,
санатсыздар - .
Мұғалімдердің шығармашылық шеберлігіне шыңдауда оқытудың
жетілдірілген тиімді моделі мен инновациялық әдісьері білім беру
мекемелеріндегі әдістемелік жұмыстардың мазмұнына айналған.
Менім ойымша, әдістемелік жұмыстар ғылыми негізінде жүйелі жүргізіліп,
өз мақсатына жетіп жатса, мұғалімдердің ізденістегі жұмыстарында нәтиже
болады.
Реті Басылым Басылымдағы тақырыпшалар
1 “Біліктілікті арттыру жүйесінде Синергетикалық тәсіл-білім беру жүйесін
синергетикалық амалды жүзеге асыру ” атты басқарудың және біліктілікті арттырудың
Республикалық ғылыми –практикалық үздік әдіснамалық негізі.
семинары
2 “12 жылдық білім беруге көшуді оқу – Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудағы
әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері” жеке тұлғалық факторлар және олардың
атты Республикалық ғылыми – практикалық мұғалім еңбегіне әері.
конференция
3 “Білім берудің сапасы – Қазақстан Педагог мамандарының кәсіби шеберлігінің
Республикасының тұрақты даму өсуі- үздіксіз білім жетілдіру жағдайының
ұстанымдарын және бәсекеге қабілеттілігін басым бағыты ретінді.
қамтамасыз ету кепілі” тақырыбындағы
облыстық тамыз конференция
4 “Қазіргі әлемдегі жаһандану тенденциялары Білім беру жүйесіндегі жаһандану дәуірі.
мен әсері: мәдени қарым қатынас”
тақырыбындағы халықаралық қылыми –
практикалық дистанциялық конференция
5 “Сапалы білім беру -12 жылдық білім беруге Білім мазмұнының жаңғыруы жағдайында
көшу жағдайындағы оқыту тәжірибесі, үрдісі дарынды балалармен жұмыс жүргізу
және нәтижесінің құрамдық бөлігі” атты мәселелері
ауданаралық ғылыми –практикалық
конференция
Бүгінгі әдіскер
Оқыту мен тәрбие ісін жүйеге келтіріпотыратын мұғалім десек, әдіскер-
мұғалімнің шыңдалуына бірден – бір бағыт беруші.
Әдіскер төмендегі ғұламалар ой-пікірлерін басшылыққа ала отырып
жұмыс жүргізу керек
• “Жақсы ұстазға қандай қасиеттер тілеуге тиіспіз ? Өзінің оқытатын пәнін терең
білуді, адалда сезімтал жан дүниесі болуын... ” Д.Дидро
• “Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды,
ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады ” К.Д. Ушинский
• “Мұғалім өз ісіне сүйіспеншілікті оқушыға деген сүйіспеншілікпен ұштастыра
алғанда ғана шын мәніндегі мұғалім болмақ ” Л.Н.Толстой
• “Ұстаз – жаратылысынан өзіне айтылғанның жадында жақсы сақтайтын, еш
нарсені ұмытпайтын, мейлінше шешен, өнер-білімге құштар,аса қанағатшыл,
жаны жақындарына да, жат адамдарына да әділ, жұрттың баріне де жақсылық
пен ізгілік көрсетіп, қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ер жүрек
болуы керек ” Әбу насыр әл-Фараби
Бүгінгі таңда қоғамдық қатынастардың саяси әлеуметтік – экономикалық
салаларындағы жағдай түбірімен өзгерген. Соған орай жас ұрпақты оқыту,
тірбиелеу мұғалімге байланысты. Жеткіншек ұрпақтың сапалы азамат болып
қалыптасуыда мұғалімнің ой-өрісі мен көрегенділігіне тікелей байланысты. Білім
беру саласында жыл сайын өзгеріс болып тұратыны анық. Осыны назарда ұстаған
педогог қана өз еңбегінің жемісін көреді.Олай болса ұстаздардың ұстазы әдіскерлер
мұғалімді осындай жұмыс жағдайына бейімдей, бағыттай білсе заман талабына сай
мұғалімдер ұжымын тәрбиелей алады.
Бүгінгші әдіскер ол кім ? – деген сұраққа қысқаша төмендегідей жауап
беруге болады:
ізденімпаз ғалым;
Нәзік психолг;
жан – жақты дамытушы;
тынымсыз еңбеккер;
сұлулықты сезінер эстетикалы;
терең қазыналы білімпаз;
кез – келген ортаның ұйтқысы;
рухани бай гуманист.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz