Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудағы әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері жеке тұлғалық факторлар және олардың атты Республикалық ғылыми - практикалық мұғалім еңбегіне әері




Презентация қосу
Менім әдістемелік іс-әрекетім

Эссе
Сейтпанова А.А.
Әйтеке би аудандық білім бөлімінің
әдістемелік кабинетінің меңгерушісі.
“Менім әдістемелік іс-әрекетім”
Қазіргі таңдағы еліміздегі өзгерістер, тұрақты дамудың жаңа стратегиялық
бағыты, қарқындылығы, қоғамның ашықтығы, жедел ақпараттануы білім беруге
қойылатын талаптарды түбегейлі өзгертті. Осы орайда білім беруді жаңартудың
табысты болуы педагогтардың жауапкершілікті түсінуі мен олардың кәсіби
деңгейіне, білім беру үрдісіндегі көптеген мәселелерді шешуге қосқан үлесіне
байланысты.
Аудан бойыншы – орта, - негізгі, - шағын орталықтар, - саз мектебі жұмыс
жасайды.
Жас ұрпаққа саналы тәрбие, сапалы білім беру деңгейі ең алдымен
мұғалімдердің біліктілігіне, оның іс- тірбиесінің қалыптасып шыңдалуына
байланысты. Аудан бойынша – мұғалім бар. Оның –жоғары білімді, - аяқталмаған
жоғары білімді, - арнаулы орта білімді. Мұғалімдердің – 1 санатты, - 2 санатты,
санатсыздар - .
Мұғалімдердің шығармашылық шеберлігіне шыңдауда оқытудың
жетілдірілген тиімді моделі мен инновациялық әдісьері білім беру
мекемелеріндегі әдістемелік жұмыстардың мазмұнына айналған.

Менім ойымша, әдістемелік жұмыстар ғылыми негізінде жүйелі жүргізіліп,
өз мақсатына жетіп жатса, мұғалімдердің ізденістегі жұмыстарында нәтиже
болады.
Реті Басылым Басылымдағы тақырыпшалар

1 “Біліктілікті арттыру жүйесінде Синергетикалық тәсіл-білім беру жүйесін
синергетикалық амалды жүзеге асыру ” атты басқарудың және біліктілікті арттырудың
Республикалық ғылыми –практикалық үздік әдіснамалық негізі.
семинары

2 “12 жылдық білім беруге көшуді оқу – Кәсіби құзыреттілікті қалыптастырудағы
әдістемелік қамтамасыз ету мәселелері” жеке тұлғалық факторлар және олардың
атты Республикалық ғылыми – практикалық мұғалім еңбегіне әері.
конференция

3 “Білім берудің сапасы – Қазақстан Педагог мамандарының кәсіби шеберлігінің
Республикасының тұрақты даму өсуі- үздіксіз білім жетілдіру жағдайының
ұстанымдарын және бәсекеге қабілеттілігін басым бағыты ретінді.
қамтамасыз ету кепілі” тақырыбындағы
облыстық тамыз конференция

4 “Қазіргі әлемдегі жаһандану тенденциялары Білім беру жүйесіндегі жаһандану дәуірі.
мен әсері: мәдени қарым қатынас”
тақырыбындағы халықаралық қылыми –
практикалық дистанциялық конференция

5 “Сапалы білім беру -12 жылдық білім беруге Білім мазмұнының жаңғыруы жағдайында
көшу жағдайындағы оқыту тәжірибесі, үрдісі дарынды балалармен жұмыс жүргізу
және нәтижесінің құрамдық бөлігі” атты мәселелері
ауданаралық ғылыми –практикалық
конференция
Бүгінгі әдіскер
Оқыту мен тәрбие ісін жүйеге келтіріпотыратын мұғалім десек, әдіскер-
мұғалімнің шыңдалуына бірден – бір бағыт беруші.
Әдіскер төмендегі ғұламалар ой-пікірлерін басшылыққа ала отырып
жұмыс жүргізу керек
• “Жақсы ұстазға қандай қасиеттер тілеуге тиіспіз ? Өзінің оқытатын пәнін терең
білуді, адалда сезімтал жан дүниесі болуын... ” Д.Дидро
• “Мұғалім – өзінің білімін үздіксіз көтеріп отырғанда ғана мұғалім, оқуды,
ізденуді тоқтатысымен оның мұғалімдігі де жойылады ” К.Д. Ушинский
• “Мұғалім өз ісіне сүйіспеншілікті оқушыға деген сүйіспеншілікпен ұштастыра
алғанда ғана шын мәніндегі мұғалім болмақ ” Л.Н.Толстой
• “Ұстаз – жаратылысынан өзіне айтылғанның жадында жақсы сақтайтын, еш
нарсені ұмытпайтын, мейлінше шешен, өнер-білімге құштар,аса қанағатшыл,
жаны жақындарына да, жат адамдарына да әділ, жұрттың баріне де жақсылық
пен ізгілік көрсетіп, қорқыныш пен жасқану дегенді білмейтін батыл, ер жүрек
болуы керек ” Әбу насыр әл-Фараби
Бүгінгі таңда қоғамдық қатынастардың саяси әлеуметтік – экономикалық
салаларындағы жағдай түбірімен өзгерген. Соған орай жас ұрпақты оқыту,
тірбиелеу мұғалімге байланысты. Жеткіншек ұрпақтың сапалы азамат болып
қалыптасуыда мұғалімнің ой-өрісі мен көрегенділігіне тікелей байланысты. Білім
беру саласында жыл сайын өзгеріс болып тұратыны анық. Осыны назарда ұстаған
педогог қана өз еңбегінің жемісін көреді.Олай болса ұстаздардың ұстазы әдіскерлер
мұғалімді осындай жұмыс жағдайына бейімдей, бағыттай білсе заман талабына сай
мұғалімдер ұжымын тәрбиелей алады.
Бүгінгші әдіскер ол кім ? – деген сұраққа қысқаша төмендегідей жауап
беруге болады:
ізденімпаз ғалым;
Нәзік психолг;
жан – жақты дамытушы;
тынымсыз еңбеккер;
сұлулықты сезінер эстетикалы;
терең қазыналы білімпаз;
кез – келген ортаның ұйтқысы;
рухани бай гуманист.

Ұқсас жұмыстар
ПЕДАГОГТЫҢ ТҰЛҒАСЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ КӘСІБИ
Мұғалім тұлғасы
Қазіргі кезеңдегі болашақ маманның тұлғасын қалыптастырудың өзекті бағыттар
Педагогтың кәсіби өзін- өзі тануы мен өзіндік дамуы туралы ақпарат
Болашақ мамандарға қойылатын талаптар
Қазіргі Қазақстандағы тәрбие тұжырымдамалары
Педагогикалық құзыреттілік ұғымы
Оқытудағы қиындықтары бар балалардың психологиялық және педагогикалық сипаттамасы
ХХІ ғасыр мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі
Мұғалімнің этнопедагогикалық құзыреттілігі
Пәндер