Электрондық жорнал модуліне қойылатын талаптар




Презентация қосу
Тоқсанбай Майра Сұлтанханқызы

Ашық сабақтар
Жоспары:
• Мектепті басқару ЖҮЙЕСІНІҢ (SMS) ПЕДАГОГИКАЛЫҚ
АРХИТЕКТУРАСЫ ТУРАЛЫ» ЕРЕЖЕ
– Жалпы ережелер
– Нормативтік сілтемелер
• Мектеп оқу процессiнiң электрондық жүйесi
• « Электрондық жорнал » модуліне қойылатын талаптар
• «Оқушының электрондық күнделігі» модуліне қойылатын
талаптар
• Электронды оқыту және оның артықшылықтары.
• Электронды оқытуға көшудің бала денсаулығына зияны
• Қорытынды

Ашық сабақтар
SMS өзі Мектеп порталының құрамында іске асырылған, порталдың
сыртқы немесе ішкі (бағдарламалық) интерфейсі арқылы қол жететін,
белгілі бір міндеттер жинағын іске асыратын e-learning электрондық
оқыту жүйесі бағдарламалық кешенінің құрамдас бөлігі болып
табылады. SMS көпшіліктің қол жетімділігінде тұрған сәйкес
модульдермен берілетін контентпен жұмыс істейтін пайдаланушылық
интерфейске және контентті дайындау мен басқару үшін әкімшілік

интерфейске ие болуы тиіс

• «Білім беру туралы» № 389-1 2007 ж.
27 шілдедегі Қазақстан
Республикасының заңы.
• 2.2. «Ақпараттандыру туралы» № 217-
3 2007 ж. 11 қаңтардағы ҚР-ның заңы

Ашық сабақтар
« Электрондық жорнал »
модуліне қойылатын талаптар
• 9.1. « Электрондық жорнал » модулі оқушылардың үлгерімі мен қатысуын есепке
алудың құралы болып табылады, оқушы білімінің сапасын бағалау жүйесінің мөлдірлігін
және ата-аналармен үнемі өзара әрекеттесу, оқыту нәтижелері туралы оларды
хабарландыру мүмкіндігін қамтамасыз етеді.
• 9.2. Электрондық сынып жорналының интерфейсі және оны толтыру ережесі барынша
дәстүрлі қағаз жорналға сәйкес болуы тиіс.
• 9.3. Электрондық жорналдың сабақ кестелерін дайындаудың және күнтізбелік
тақырыптық жоспарлаудың модульдерімен үйлестіру; оқушыларды, сабақтардың
тақырыбы мен өткізу датасын автоматтық жүктеу, жеке сабақтарға бөлуді есепке алу
мүмкіндігі, бес балдық шкала бойынша баға қою мүмкіндігі; тоқсандық және қорытынды
бағаларды есептеу; оқушылардың қатысуышылығын, әрбір оқушының және сырыптың
тұтастай тоқсан мен оқу жылындағы жіберген сабақтары мен күндерінің санын есепке алу
мүмкіндігі бар болуы тиіс.
• 9.4. Электрондық жорналға бағалар Тестілеу менеджментінің жүйесінен (TMЖ) ендіріледі.
• 9.6. Электрондық жорналдың мәліметтері үлгерім және қатысушылық бойынша жиынтық
және дербес есеп-қисаптарды, пәндік есеп-қисаптарды қалыптастыруға, сапа пайызын,
үлгерім пайызын және т.б. есептеуге, есеп-қисапты Excel-ге жүктеуге мүмкіндігінің бар
болуына мүмкіндік беруі тиіс.
• 9.7. Электрондық жұрналға қатынас құру пайдаланушының құқығына байланысты жүзеге
асырылады. Электрондық жорналды мұғалім толтырады, алайда мұғалімге редакциялау
үшін ол сабақ өтізетін пән/сыныптың беттері ғана қол жетерлік болады. Электрондық
жорналда тұрған мәліметтерді қарап шығуға мектеп директорының, оқу ісін меңгерушінің,
сынып жетекшісінің қолы жетеді.
• 9.8. Электрондық жорналға мұғалім енгізген ақпарат оқушының электрондық
күнделігіне өтуі тиіс.

Ашық сабақтар
Ашық сабақтар
Өзіндік жұмыс бағалары

Ашық сабақтар
Жоқ оқушыларды белгілеу

Ашық сабақтар
Оқу үлгерімінің есебі

Ашық сабақтар
Оқушының білім сапасы

Ашық сабақтар
Ата – аналарды
толғандыратын сұрақтар:

Ашық сабақтар
«Электронды оқыту дегеніміз - оқыту
барысында интернет пен мультимедианы
қолдану».
• электронды оқытудың артықшылықтары :

• 1. Кез келген уақытта, яғни «24/7/365» қағидасы бойынша оқу.
• 2. Білімнің әлемнің кез келген нүктесінде қолжетімді болуы.
• 3. Бүкіләлемдік білім қорын пайдалану.
• 4. Кез келген ақпараттың жылдам табылуы.
• 5. Оқу барысын тиімді ұйымдастыру мүмкіндігі.
• 6. Оқу барысын автоматтандыру.
• 7. Оқу барысында мультимедианы пайдалану.
• 8. Өз бетімен білім алуға ыңғайлылық.
• 9. Күнделікті өмірге қажетті компьютерлік сауаттылықтың
қалыптасуы.
• 10. Қазіргі жастардың менталитетіне сәйкес болуы және т.б.

Ашық сабақтар
• Орта білім беру ұйымдарының 2015 жылға дейін 50
пайызы, 2020 жылға дейін 90 пайызы электронды
оқыту жүйесіне көшеді;
• • Бір компьютерге 2015 жылы 10 оқушы, 2020 жылы бір
компьютерге 1 оқушы болатындай жағдай жасалады
(дәл осындай жағдайды Жапонияда жоспарлап отыр);
• • 2011-2020 жылдарда білім мекемелері цифрлық білім
беру ресурстарымен, жылдамдығы 4-10 Мбит/с
болатын кең жолақты интернетпен жабдықталады;
• • Оқу барысы мен оған байланысты статистикалық
мәселелерді автоматтандыру (электронды журнал,
кітапхана, сабақ кестесі, күнделік, электронды почта
және т.б) жүзеге асады;
• • Орта білім беру ұйымдары бірте- бірте ақпараттық
техникамен жабдықталады;
• • Электронды оқытуға көшкен мектептерге қосымша
штаттар беріледі;
• • Мұғалім, кітапханашы және медбике орындары
жаңаша жабдықталады және т.б.
Ашық сабақтар
• Бір
ноутбуктің
бағасы бір
шыныаяқ
кофенің
бағасымен
бірдей болуы
керек
Ашық сабақтар
• www.mektep.edu.kz

Ашық сабақтар
• «3-4 жастағы дені сау балалар үшін күнделікті
компьютерді пайдалану уақыты 10-15
минуттан, 5-6 жастағы балалар үшін 20-30
минуттан, 7-8 жастағы балалар үшін 40-60
минуттан, 9-12 жастағы балалар үшін 60-90
минуттан аспауы керек».
Ашық сабақтар
Қорытынды:
• Электронды оқыту мәселесіне байланысты жан-жақты ғылыми-зерттеу
жұмыстарын жүйелі түрде жандандыру.
• 2. Барлық ЖОО, оның ішінде, әсіресе, педагогикалық ЖОО электронды
оқытуға көшіру.
• 3. Мектептерді ғана емес, бүкіл ел аумағын интернетпен қамтамасыз ету.
• 4. Мүмкін болса барлық мектеп, бұл қиынға түссе, ең болмаса ауыл
мектептері мұғалімдерін ноутбукпен қамтамасыз етудің және оны
жеңілдікпен алуға жағдай жасау.
• 5. Интернеттегі қазақ тіліндегі материалдардың үлесін жарты жыл
сайын еселеп арттыру.
• 6. Теледидардан жалпы халықтың ақпараттық технология жайлы білім
деңгейін көтеру үшін бірнеше жылға есептелінген, халыққа ыңғайлы
уақытта берілетін қазақ тілінде хабар таратуды жолға қою.
• 7. Латын шрифтіне көшуді тездету.
• 8. Электронды оқытудың әртүрлі жағдайларын қамтыған байқау,
олимпиада (оқушы үшін де, мұғалім үшін де) өткізуді жүйеге айналдыру.
• 9. Электронды оқыту мәселесінің шет елдердегі, оның ішінде, әсіресе,
Оңтүстік Кореядағы жағдайын сараптайтын орталық құру.

Ашық сабақтар
Ашық сабақтар

Ұқсас жұмыстар
Машина детальдарының тозу заңдылықтары мен түрлері
“Ақпаратты қорғау” пәні бойынша электрондық оқулық әзірлеу
Ақпараттық комуникациялық технология
Сыртқы экономикалық қатынастар транзиті
Көрнекі құрал - таным құралы
Электрондық генераторлар
Зерттеу мақсаты - Ақпаратты қорғау электронды оқулығын өңдеу және құру
Адамзат ресурстары
Газды дайындау қондырғысы
Метапәндік нәтижелер
Пәндер