Модуль белгісімен алынған теңсіздіктер




Презентация қосу
“Сәулет” жалпы орта білім беретін мектеп-гимназиясы

Сыныбы: 8а
Мұғалімі: Тулешева А.С.
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік
үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында
ғасырлар бойы өмірде өзгерістер,ғылымда алға деген өрлеу
пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік” -өмірді
өзгеріске ұшырататын құбылыс деп айтуымызға болады.
Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім
қабылдауымыз қажет. Яғни математикалық
теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр.
Теңсіздікті шеше отырып, біз өзіміздің
мақсаттарымызды анықтап, жоспарларымызды
орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық
болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада
ғана орындалады. Бұл шындық - өмірдің талабы...
Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейік!
1. Теңсіздіктер ұғымы және оны шешу жолдарын
жинақтап қорытындылау
2. Cызықтық және квадраттық теңсіздіктер
мен оған келтірілетін теңсіздіктерді, модуль
белгісімен алынған теңсіздіктер және
теңсіздіктер жүйесін шешу білім, білік
дағдысын қалыптастыру
3. Оқушы бойында мақсатқа жету үшін қажетті

қасиеттерді тәрбиелеу, өз білімдерін
бағалауға көмектесу
1. Ұйымдастыру кезеңі
2. “Сан аралықтарына саяхат”
3. “Тез есепте, уақытыңды үнемде”
4. Функцияның анықталу облысын табу
5. Мәтін бойынша теңсіздік құру,шешу
6. Модуль белгісімен алынған
теңсіздіктер
7. Интервалдар әдісімен теңсіздіктерді
шешу
8. Теңсіздіктер жүйесін шешу
9. Тест
Сан аралықтары

[-2;4] ∩ [1;6] =

[-4;1] ∩ [3;7] =

(-2;4) [1;6] =

(-4;1) (3;7) =

[-9;4) (1;6] =
Сан аралықтары

[-2;4] ∩ [1;6] =[1;4] -2 1 4 6

[-4;1] ∩ [3;7] =
-4 1 3 7

(-2;4) [1;6] =(-2;6]
-2 1 4 6

(-4;1) (3;7) =(-4;7)
-4 1 3 7
[-9;4) (1;6] =[-9;6]
-9 1 4 6
Теңсіздікті қанағаттандыратын
бүтін сандарды атаңдар:
1 1
5 x 2 x 1
2 4
x { 4, 3, 2, 1,0,1} x {0,1}

x 4
x {0,1x6 { 4, 3, 2, 1,0,1}}
0 x 5
x {0,1,2,3,4} x {0,1,2,3,4}
“Тез есепте, уақытыңды үнемде”

1 1
8 x 4 2 2x 1
2 4

x
2 6 2 x 5 0 3
Функцияның анықталу аймағын
табыңдар

y
x 2x 1
Есеп

Автобус 8 рейсте 185-тен көп
жолаушы тасыған, ал 15 рейсте 370-
тен аз жолаушы тасыған. Әрбір
рейсте автобуста неше орын болса,
сонша жолаушы тасыған. Автобуста
неше орын болған?
Есеп

x 23,125
8 x 185 2
2 x 23,125;24
15 x 370 x 24 3

Осы аралықта бір ғана бүтін сан бар, ол 24
Жауабы: автобуста 24 орын бар
Модуль белгісімен алынған
теңсіздікті шешу

2x 3 5 1 5 x 6

1 x 2 4x 6 2
Интервалдар әдісімен теңсіздіктерді шешу

x 3 x 2 2x 3
0 0
x 6 ( x 2) 2

x 4 x 4x
2 0
3x x 1
Теңсіздіктер жүйесін шешейік
x 2 1 0
x x 6 0

x 2 5 0
x 4 x 4 0

x 3
x 9 0
Тест
1. аx+b>0, ax+b<0 түріндегі теңсіздік ...
деп аталады.

a) Квадрат теңсіздік
b) Сызықтық теңсіздік
c) Биквадрат теңсіздік
Тест
2. аx2+bх+с>0, аx2+bх+с <0 түріндегі
теңсіздік ... деп аталады.

a) Квадрат теңсіздік
b) Сызықтық теңсіздік
c) Биквадрат теңсіздік
Тест
3. Нақты R сандар жиынын сан түзуі деп
атайды. Оны теңсіздік түрінде ...
белгілейді.
a) (- ; )
b) [- ; ]
c) [0 ; )
Тест
4. m<0 болғанда m+│m│ өрнегінің мәнін
тап:

a) 2m
b) -2m
c) 0
Тест
5. IхI<2 теңсіздігін қос теңсіздік түрінде
жаз:

a) 2b) -2c) x 2
x 2

Тест
6. X<3 теңсіздігін
қанағаттандыратын ең үлкен
бүтін санды табыңыз

a) 3
b) 2
c) 0
Тест
7. x≥-5 теңсіздігін
қанағаттандыратын ең кіші бүтін
санды табыңыз

a) -4
b) 0
c) -5
Тест
8. 2X-1<3 теңсіздігінің оң шешімін
табыңдар?

a) (- ;2)
b) (0;2)
c) (1;2)
Тест
9. -2X-5<-3 теңсіздігінің теріс шешімін
табыңдар?

a) (-1; )
b) (- ;-1)
c) (-1;0)
Тест
10. -x2+6x-5≥0 теңсіздігін шеш:

a) [1;5]
b) (- ;1] [5; )
c) [2, 3]

Ұқсас жұмыстар
Теңсіздіктерді шешу
Теңдеулер жүйесін шешу
Орта мектептерде математикадан элективтік курстарды ұйымдастырып өткізудің әдістері
Бір өлшемді массивтер
Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктер
Логарифмнің анықтамасы
Модулі бар теңдеулердің алгебралық және графикалық шешу тәсілдері
«Топтық және жұптық жұмыстарда оқушыларды бағалау»
Теңсіздіктер жүйесінің шешімін тап
Логарифмдік функцияның анықталу облысы
Пәндер