Сыр сандық өлеңі
Презентация қосу
1. Тегі: Байжуманова
2. Аты: Асел
3. Әкесінің аты: Аманбаевна
4. Пәні: Қазақ тілі мен әдебиеті
5. Санаты: 1
6. Педагогикалық стажы: 10 жыл
7. Сынып: 7
8. Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі.
9. Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль
Сәкен Сейфуллин өмірі мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі. (Досқа жазған хаттан)
7 сынып
Байжуманова Асел Аманбаевна
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі
І санатты ұстаз
Жүректерге құятыны – ғажап тіл,
Өмір сырын ұқтырады сабақ бұл.
Еркін елдің сенім артар ертеңі –
Сәлем бердік, ғажап қыздар, азат ұл!...
Бүгінгі сабағымызда сіздерден зор талап, биік намыс, терең
зерделілікті күтемін.Барлығыңызға сәттілік тілеймін!
Үй тапсырмасын тексеру:
Не көрсем де Алаш үшін көргенім,
Маған атақ – ұлтым үшін өлгенім.
Мағжан
1. Туған жері:
2. Ата – анасы:
3. Білімі:
4. Ұстаздары:
5. Ақындығы:
6. Мағжан туралы айтылғандар:
Желтоқсанның алтысы
Сәкен Сейфуллин өмірі
мен шығармашылығы
“Сыр сандық” өлеңі.
(Досқа жазған хаттан)
“Сыр сандық” - Сәкеннің
көңіл – күй лирикаларының
ішінде адамға адамның
достығы мен ар
тазалығының нәзік
сырларын шерткен қазақ
поэзиясының шоқтығы биік
шығармасы.
«Сыр сандық » сөзінің мағынасын
ашайық.
«Сыр» деген не?
«Сандық» деген не? .
Символ (рәміз) – әдебиетте ойды астарлап суреттейтін ерекше балама бейне.
Сабақтың тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі
Сабақтың мақсаты: Сәкен Сейфуллин өмірі мен
шығармашылығы туралы түсінік бере отырып, өлеңнің
идеялық мазмұнын ашу.
Сабақтың міндеттері: 1. Топтық жұмыстарға дағдыландыру;
2. Ақынның өзіндік мұратын таныту;
.
3. Сыни ойлауға үйрете отырып, өз пікірін айтуға
дағдыландыру.
Сабақтың әдіс – тәсілдері: “Бес жолды өлең”, “Топтастыру
стратегиясы”, “Ойтолғау”, “Сатылай кешенді талдау”
Күтілетін нәтиже: 1. Топтық жұмыстарға бейімделеді;
2. Ақын шығармаларында көтерілген адамгершілік қасиеттерді
бойына сіңірген тұлға дайындалады;
3. Бұрынғы біліміне сүйене отырып, жаңа ақпараттармен
салыстыруға үйренеді.
Ресурстар: Интерактивті тақтадағы слайдтар, ақын
өлеңдерінің жинағы, суреттер, ватман, маркер.
Пәні: қазақ әдебиеті
Сынып: 7 (12-13 жас)
Пән мұғалімі: Байжуманова Ә.А
Мектеп: Н.К.Крупская арындағы орта мектебі
Тақырыбы: Сәкен Сейфуллин “Сыр сандық” өлеңі
Қолданылған әдіс-тәсілдер: жеті модуль
Міндеттері:
Мақсаты:
1.Топтық жұмысқа байланысты
Сәкен Сейфуллин өмірі міндет /Кластер жасайды, бағалау, т.б
мен шығармашылығы жұмыс жасайды /
туралы түсінік бере отырып,
2. Мазмұнға байланысты міндет
өлеңнің идеялық мазмұнын / өлеңнің тақырыптық-идеялық
ашу. негізін, көркемдік ерекшелігін ашады./
3. Сын тұрғысынан ойлауға байланысты
міндет /өлең бойынша өз көзқарасын
білдіре отырып, салыстырулар
жасайды, тұжырымға келеді./
Оқушыларға
бағыт- бағдар Диалогтық
беру, Топ оқыту
мүшелерін
бағалау
Тапсырмаларды Бес жолды
жас ерекшілігін өлең,
ескере отырып сатылай
дайындау кешенді
талдау
Шығармашылық
жұмыстар: сурет Формативті
салу, шығарманы бағалау, пікірін
өмірмен білдіру, ұсыныс
байланыстыру, айту
өлең құрау
Ой шақыру.
Мұғалім жетістігі Оқушы жетістігі
Күтілетін нәтижелер
н
асы
р ы
ін с фе а су
үш м о пт ыда н
і м т у ы ғ ы үші а
ал қ а ыр қал тұр ш ғ
ұ ғ уы Оқу ойлау ткізуге
М сты аст дың ни т ни е у ге
та ыпт лар ы сы қа
м -Сы асын ж етте
і м
зқар рін құр асауға
қ д
ма қал ғды рал уы уль к ө
т ы да і ту ан од -Өз ің пікі нды ж
н к м ен ты ға
-Өзг -қоры лай алу ауға
-Ы і с л
б ел ибе ой а 7
ір и ж ір ынд -Ой -Баға я жас
и
ж ә
-Тә з т па
р
еф лекс
с -Р
-Ө
қ жо
а ба
-С
“Сыр сандық шашуы”
Сакен - сазгер Сакен - ақын
. Сакен - драматург
Сакен - жазушы
Әр адамның ішкі сыры –
Берік қойма сақталған.
Сол қойманың сыр түкпірін
Достың досы – ақ ақтарған
Лирикалық кейіпкер – өлеңдегі ішкі сезімін, көңіл – күйін білдіретін
ақынның өз бейнесі, жиынтық образы
Тапсырма №1
1 - топ
Өлеңнің тақырыбы:
Өлеңнің негізгі идеясы:
2 – топ .
Дос, достыққа байланысты мақал – мәтелдер жазу.
3 – топ
“Сыр сандық” өлеңіне сатылай кешенді талдау
4 – топ
Бес жолды өлең.
Тапсырма №2
“Досқа айтылар сыр” ішкі толғаныстарын
монолог ретінде жазу
Жаңа сабақты бекіту:
“Сыр сандық”өлеңі желісімен тапсырмалар:
1. Достық деген не?
2. Жақсы досты қалай табамыз?
3. Нағыз достықты жасауға бола ма?
4. Дос қатесін кешіруге, түзеуге бола ма?
Үйге тапсырма :
Ақынға ашық хат
“Ардағы ауылымның – Сәкен аға” ойтолғау жазу
Бағалау кезеңі:
Бағалау парақтарын алып бағалау.
Рефлексия
Стикерлерге өткізілген сабақ барысындағы
ойларын жазу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz