Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі




Презентация қосу
XXI ғасыр – білім жүйесі
тәуелсіз елімізге деген, білімге
деген көзқарасты түбегейлі
өзгертті. Жастарға сапалы білім,
саналы тәрбие беру, қазіргі өмір
ағысына бейімдеу – ұстаздар
алдында тұрған жауапты міндет.
Н. Ә. Назарбаев
Алматы облысы
Жамбыл ауданы
Үлкен кенті

Укибаева Алия Рахимбаевна
Мұғалім туралы мәлімет.
мәлімет

1.Аты-жөні: Укибаева Алия
Рахимбаевна
2.Білімі: жоғары

3.Жалпы педагог стажы: 19 жыл.

4.Мамандығы: Ағылшын тілі
пәнінің мұғалімі.
Шығармашылық
Шығармашылықтақырыбы:
тақырыбы:
Ағылшын
Ағылшынтілін
тіліноқытуда
оқытудаойын
ойын
технологиясының
технологиясыныңнәтижелілігі
нәтижелілігі

Сабақтарда ойынның элементтерін
қолдана отырып, оқушылардың ойлау
дағдысын дамыту. Сабақтың
нәтижелілігін, білім сапасын арттыру,
психологиялық ахуалды қалыптастыру,
оқушылардың шығармашылық
потенциалын ояту
“Сабақ беру - үйреншікті жай ғана шеберлілік
емес, ол жаңадан жаңаны табатын өнер”
Ж. Аймауытов
Мен бала тәрбиесінде үш ел жандылық тәрбие
принципіне сүйенемін:
1. Балалық шағын сезіну (балалық шағындағы іс-
әрекеті бала тәрбиесінде маңызы зор)
2. Мадақтау (баланың іс-әрекетіне кешіріммен
қарау, қошаметтеу)
3. Бала құқығын қорғау (балаға сөйлеу, ойлау, өз
ойын жеткізуге ерік беру)
Бостандық Қателесу
құқығы Ойнау құқығы
құқығы

Қателескенін
Бала еркін өз өзі түзеу Сабақта еркін
ойын жеткізе отыру, ойын
білуі ережесіне
Құпия сақтау бағыну
құқығы

Баланың жан дүниесін
ақтармау, оның құпиясын
балаға, қарсы тәрбие
құралы ретінде жұмсамау
Технология

Коммуникативті Ойын

Зерттеушілік
Технология Ерекшілігі Басты метод Ұйымдастыру тәсілі
Коммуникативті Барлық Қарым-қатынас Бірлесе оқу, топпен және
ақпараттарды жұппен жұмыс, диалог,
қолдана отырып, талқылау
оқушының
белсенділігін ашу

Зерттеушілік Баланың қабілетін Жоба құра Проблемалық
аша отырып, отырып әрекеттерді бірлесе
педагогикалық проблемалық шешу. Сабақтың моделі:
модель құрастыру оқыту «білемін-бірақ бәрін
емес; білгім келеді-
білдім». Міндетті түрде
проблемалық
жаттығулар.

Ойын Өмірде кездесетін Ойын Іскерлік ойындар,
маңызды жұппен ойындар, сөздік
мәселелерді іздеу, ойындар, сюжетті
оны шешудің ойындар, саяхат,
жолдарын дидактикалық ойындар
қарастыру
Ойын элементтерінің негізгі Ойынның шешуі мен мақсаты

Ойынның өткізілу формасы
бағыттары

Ойынға қатысушы оқушының
саны

Ойынның ұйымдастыру әдіс-
тәсілі

Ойынның күрделілігі
”Кім тез дұрыс
табады?”ойыны
“Эстафета”
ойын-жаттығуы

“Терминдер
Грамматикалық табайық” ойыны
ойын-жаттығулар

“Бір сөзбен
атаңдар”ойыны
“Қойылым
Фразеологизмдердің көрсету” ойыны
ағылшынша
баламаларын табу
“Эстафета”ойын-жаттығуы
ІІІ топ
ІІ топ
І топ
F
D
А Five
Doctor
Already Fish
Daughter
Apple Free
Day
Animal Football
Dear
America
“Кім тез дұрыс
табады”ойын-жаттығуы
Tall Strict
Kind Black
White Little
Big Short
“Терминдер табайық”
ойын-жаттығуы
cat
dog Аңдар
teacher
bag
doctor
Мамандық

desk рen
Мектеп

book
“Бір сөзбен атау”
ойын-жаттығуы
ұмыту
Есімнен шығып кетті
forget

Бір нәрседен көз алмау ұнату

есту like
Құлақ түру
listen

Төбесі көкке жету қуану
happy
“Фразеологизмдердің ағылшынша
баламаларын табу”
ойын-жаттығуы
Қазақ Ағылшы
ша
1.Мен қаланың 1.Iнша
live in the center
орталығында өмір of the city.
сүремін.
2.After classes we
2.Сабақтан кейін work.
біз жұмыс істейміз.
3.I know this doctor.
3.Мен мына
дәрігерді танимын.
“Қойылым көрсету”
ойын-жаттығуы
1.”The Little Red Hen”

2.“Spot and the Chickens”
3.“The Dog and His Bone”
Өткізу тәсіліне қарай – заттық, қозғалыстық, рөлдік, жарыс,
дамытушылық (ребус, крассворд, векторина), қарым-қатынас
ойыны (коммуникативтік, интерактивтік).
Ұйымдастыру барысына қарай – компьютерлік, компьютерлік
емес, жазбаша, ауызша, тірекпен, тірексіз.
Құрылымына қарай – күрделі және жай.
Ұзақтығына қарай – ұзақ немесе қысқа.
Оқушы санына қарай – жеке, жұптық, топтық, ұжымдық.
Бір-бірімен белсенді
Тұлғалық араласады, бір-бірін
қасиеті түсінеді, кезектеседі
қалыптасады

Ы

О
Ш

Қ
У
Қ

Ш
О

Ы
Оқып үйрену Адамгершілік
қабілеті мен оқуға қасиеті
қызығушылығы қалыптасады
артады
Ойын технологиясының

Тиімділігі Талғамы Нәтижелілігі

Оқушының
Сабақтың
дамуы, Оқушының және
сапалылығы
психологиялық ата-ананың
сауаттылығы. оқыту мен білім Тілдік, қабілет,
сапасына дамуы
Тәрбиелілігі,
қанағаттануы
дамуы Оқып – білуге
жоғарғы ынта
Жоғары
психологиялық
ахуал
Асығатыным да, аңсайтыным
да ертеңгі болашағым...

Ұқсас жұмыстар
Адамға деген жалпы адамзаттық құндылық қатынас
Бағдарламалау тілінде белгілеуі
Ақиқаттық кестелері. Компьютердің логикалық негіздері. 8 сынып
Менің мектептегі күнім
Отбасы ұйымдар
Өмірбаян қандай құжат
Ақпараттандыру бағдарламасы
Қазақтың тұнғыш географы
Сабақтың оқыту мақсаты
Қазақстан - ортақ үйіміз
Пәндер