Интерактивті әдістің тиімділігі


Slide 1

Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі.

Абдикова Ә. Б.

Slide 2

“Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек”

Ж. Аймауытов

Slide 3

«Интерактив» сөзі ағылшынның «interact» сөзінен шыққан, мұндағы «inter» - бірлесіп, өзара, «act» - әрекет ету деген мағынаны береді.

Slide 4

білім алушыларды

өз бетінше ой қорытып,

жауап таба білуге үйрету.

Мақсаты

Slide 5

Оқыту

технологиясы

Білім алушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік жасайтын әдістемелік амал

бұл ұжымдық, өзін - өзі толықтыратын,

оқу үрдісіне оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту үрдісін ұйымдастыру

ИНТЕРАКТИВТІ

Оқыту әдісі

Slide 6

Ақыл -ойын дамытады

Еркін ойлауға мүмкіндік береді

Шығармашы-лық белсенділігін арттырады

Интерактивті

технология әдісімен оқығанда

Ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді

Тіл байлығын жетілдіреді

Жан-жақты ізденушілігін арттырады

Slide 7

Оқу-жазу арқылы интерактивті технология әдісімен ойлауды дамыту.

Топтау,

болжам, ойлану,

сергіту, адас-

қан объектіні

табу.

Қызығушылығын

ояту

Сөзжұмбақ,

тест.

Мағынаны тану

(«Венн диаграмма»

стратегиясы.

Қабысып жатқан

3 дөңгелектен тұрады.

Әуелі жеке қасиеттерін

жазады да,

ортаға екеуіне ортақ

қасиеттерді жазады. Бұл

диаграммамен өткен сабақ пен

жаңа сабақты байланыстыра-

мыз. )

Ой-толғаныс.

Slide 8

фактілерді еске алу

ойлану

алған білімін жаңа жағдайға пайдалану;

талдау

Жаңа сабақты бекіту тәсілдері

4

1

2

3

4

5

баға беру

Slide 9

Өзіңе деген сенімділікке тәрбиелейді;

Шешендік өнері дағдылары қалыптасады;

Тыңдай білуге үйретеді;

Танымдылықтың маңызын түсінуге көмектеседі (үнемі абсолюттік шындық бола бермейді) ;

Сыни ойлауға дағдыланады;

Өз пікірінің айту құқығының бар екенін сезінеді;

Пікірлердің сан алуан болатындығын жақсырақ түсінеді;

Интерактивті әдістің тиімділігі::

Slide 10

1. Топқа бөлу

2. Топтың басшысын сайлау

Slide 11

Кілт сөздер: І топқа

(Бұлақ, жолаушы, кездесу, жазу, су, тас)

Кілт сөздер: ІІ топқа

(Үш жолаушы, тасқа жазылған жазу, саудагер, мүсәпір молда, бұлақ)

Кілт сөздер: ІІІ топқа

(жас жігіт, бойды таза ұстау, мұратына жету, жолаушылар, тастақ жер)

Slide 12

Сабақтың тақырыбы

«Таза бұлақ»

Slide 13

Ы. Алтынсариннің тәрбиелік мәні зор әңгімелері

“Таза бұлақ”

Slide 14

Топпен жұмыс

Мәтін таратылады /3 бөлікке бөлінген/

Мәтінді оқу / 3мин/

Жолаушылардың сөздерін талқылау, өз ойларын айту. /9 мин/

Slide 15

Сергіту сәті

Slide 16

Рөлдік ойын

І топ. Саудагер жігіттің рөліне ену

ІІ топ. Мүсәпір молданың рөлі

ІІІ топ. Көркем келген әдемі жігіттің рөлі

Slide 17

Оқушылардың аты жөндері

І кезең.

Миға шабуыл

ІІ кезең

Мәтінмен жұмыс

ІІІ кезең

Рөлдік ойын

Жалпы балдары

Бағалау парағы «3», «4», «5»

Slide 18

*

РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі
ОҚЫТУДЫҢ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕРІ
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
Оқытудың әдістері
ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
Төртінші ереже
Сабақты мақсатты талдау
Негізгі интерактивті әдістер
Интерактивті оқыту әдістемесі
ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz