Интерактивті әдістің тиімділігі




Презентация қосу
LOGO Оқушылардың
Оқушылардың
гуманитарлық
гуманитарлық пәндердегі
пәндердегі
өз
өз ойларын
ойларын еркін
еркін
жеткізудегі
жеткізудегі интерактивті
интерактивті
әдістің
әдістің тиімділігі.
тиімділігі.
Абдикова Ә. Б.
“Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын
нәрседе бір жаңалық болуы керек”

Ж.Аймауытов
«Интерактив» сөзі ағылшынның «interact»
сөзінен шыққан, мұндағы «inter» –
бірлесіп, өзара, «act» – әрекет ету деген
мағынаны береді.
білім
білім алушыларды
алушыларды
өз
өз бетінше
бетінше ой
ой қорытып,
қорытып,
а ты
а қ с жауап
жауап таба
таба білуге
білуге үйрету
үйрету..
М
ИНТЕРАКТИВТІ
Оқы
техн ту
олог
сі иясы
ді
ту ә
Оқ ы
білім алушы
. бұл ұжымдық, мен оқытушы,
Білім өзін – өзі білім алушы
алушылардың толықтыратын, мен білім
белсенділігін оқу үрдісіне алушы
арттыруға оқушының арасындағы
мүмкіндік қатыспай тілдік қарым-
жасайтын қалуы мүмкін қатынастың
әдістемелік болмайтын
амал ұйымдастыр-
оқыту үрдісін луын негіздейді.
ұйымдастыру
Ақыл –
ойын
дамытады Шығармашы-
Еркін
ойлауға лық
мүмкіндік белсенділігін
береді арттырады

Интерактивті
технология
әдісімен
оқығанда

Жан-жақты
Ұжымдық іс- Тіл байлығын ізденушілігін
әрекетке жетілдіреді арттырады
тәрбиелейді
Ой-толғаныс.
Сөзжұмбақ,
тест.

(«Венн диаграмма»
Мағынаны тану
Оқу-жазу стратегиясы.
арқылы Қабысып жатқан
интерактивті 3 дөңгелектен тұрады.
технология Әуелі жеке
әдісімен қасиеттерін
Қызығушылығын ойлауды
жазады да,
ояту дамыту.
ортаға екеуіне ортақ
қасиеттерді
жазады.Бұл
диаграммамен өткен
Топтау, сабақ пен
болжам, ойлану, жаңа сабақты
сергіту,адас- байланыстыра-
қан объектіні мыз. )
табу.
Жаңа сабақты бекіту тәсілдері

фактілерді еске алу

2 ойлану

алған білімін жаңа жағдайға пайдалану;

4 талдау

5 баға беру
Интерактивті әдістің тиімділігі::

Өзіңе деген сенімділікке тәрбиелейді;
Шешендік өнері дағдылары қалыптасады;
Тыңдай білуге үйретеді;
Танымдылықтың маңызын түсінуге
көмектеседі (үнемі абсолюттік шындық
бола бермейді);
Сыни ойлауға дағдыланады;
Өз пікірінің айту құқығының бар екенін
сезінеді;
Пікірлердің сан алуан болатындығын
жақсырақ түсінеді;
1.Топқа бөлу
2. Топтың басшысын сайлау
Кілт сөздер: І топқа
(Бұлақ, жолаушы, кездесу, жазу, су, тас)
Кілт сөздер: ІІ топқа
(Үш жолаушы, тасқа жазылған жазу,
саудагер, мүсәпір молда, бұлақ)

Кілт сөздер: ІІІ топқа
(жас жігіт, бойды таза ұстау, мұратына
жету, жолаушылар, тастақ жер)
Сабақтың тақырыбы

«Таза бұлақ»
“Таза бұлақ”

Ы.Алтынсариннің
тәрбиелік мәні зор
әңгімелері
Топпен жұмыс

1. Мәтін таратылады /3 бөлікке бөлінген/
2. Мәтінді оқу / 3мин/
3. Жолаушылардың сөздерін талқылау, өз
ойларын айту. /9 мин/
Сергіту сәті
Рөлдік ойын
І топ. Саудагер жігіттің рөліне ену
ІІ топ. Мүсәпір молданың рөлі
ІІІ топ. Көркем келген әдемі жігіттің рөлі
Бағалау парағы «3», «4», «5»
Оқушылардың І кезең. ІІ кезең ІІІ кезең Жалпы
аты жөндері Миға шабуыл Мәтінмен Рөлдік ойын балдары
жұмыс
РАХМЕТ!


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі
ҚҰРЛЫҚТАР МЕН МҰХИТТАРДЫҢ ОҚЫТУДЫҢ МЕТОДИКАСЫ
ПСИХОЛОГИЯНЫ ОҚЫТУДАҒЫ ИНТЕРАКТИВТІ ӘДІСТЕР
Оқытудың әдістері
Төртінші ереже
Сабақты мақсатты талдау
Негізгі интерактивті әдістер
ТӨҢКЕРІЛГЕН ОҚЫТУ ӘДІСІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Интерактивті оқыту әдістемесі
Технология Оқыту интерактивті режимі
Пәндер