Интерактивті әдістің тиімділігі



Оқушылардың гуманитарлық пәндердегі өз ойларын еркін жеткізудегі интерактивті әдістің тиімділігі.
Абдикова Ә. Б.

“Баланың ынтасын арттыру үшін оқытылатын нәрседе бір жаңалық болуы керек”
Ж. Аймауытов

«Интерактив» сөзі ағылшынның «interact» сөзінен шыққан, мұндағы «inter» - бірлесіп, өзара, «act» - әрекет ету деген мағынаны береді.

білім алушыларды
өз бетінше ой қорытып,
жауап таба білуге үйрету.
Мақсаты

Оқыту
технологиясы
Білім алушылардың белсенділігін арттыруға мүмкіндік жасайтын әдістемелік амал
бұл ұжымдық, өзін - өзі толықтыратын,
оқу үрдісіне оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту үрдісін ұйымдастыру
ИНТЕРАКТИВТІ
Оқыту әдісі

Ақыл -ойын дамытады
Еркін ойлауға мүмкіндік береді
Шығармашы-лық белсенділігін арттырады
Интерактивті
технология әдісімен оқығанда
Ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді
Тіл байлығын жетілдіреді
Жан-жақты ізденушілігін арттырады

Оқу-жазу арқылы интерактивті технология әдісімен ойлауды дамыту.
Топтау,
болжам, ойлану,
сергіту, адас-
қан объектіні
табу.
Қызығушылығын
ояту
Сөзжұмбақ,
тест.
Мағынаны тану
(«Венн диаграмма»
стратегиясы.
Қабысып жатқан
3 дөңгелектен тұрады.
Әуелі жеке қасиеттерін
жазады да,
ортаға екеуіне ортақ
қасиеттерді жазады. Бұл
диаграммамен өткен сабақ пен
жаңа сабақты байланыстыра-
мыз. )
Ой-толғаныс.

фактілерді еске алу
ойлану
алған білімін жаңа жағдайға пайдалану;
талдау
Жаңа сабақты бекіту тәсілдері
4
1
2
3
4
5
баға беру

Өзіңе деген сенімділікке тәрбиелейді;
Шешендік өнері дағдылары қалыптасады;
Тыңдай білуге үйретеді;
Танымдылықтың маңызын түсінуге көмектеседі (үнемі абсолюттік шындық бола бермейді) ;
Сыни ойлауға дағдыланады;
Өз пікірінің айту құқығының бар екенін сезінеді;
Пікірлердің сан алуан болатындығын жақсырақ түсінеді;
Интерактивті әдістің тиімділігі::

1. Топқа бөлу
2. Топтың басшысын сайлау

Кілт сөздер: І топқа
(Бұлақ, жолаушы, кездесу, жазу, су, тас)
Кілт сөздер: ІІ топқа
(Үш жолаушы, тасқа жазылған жазу, саудагер, мүсәпір молда, бұлақ)
Кілт сөздер: ІІІ топқа
(жас жігіт, бойды таза ұстау, мұратына жету, жолаушылар, тастақ жер)

Сабақтың тақырыбы
«Таза бұлақ»

Ы. Алтынсариннің тәрбиелік мәні зор әңгімелері
“Таза бұлақ”

Топпен жұмыс
Мәтін таратылады /3 бөлікке бөлінген/
Мәтінді оқу / 3мин/
Жолаушылардың сөздерін талқылау, өз ойларын айту. /9 мин/

Сергіту сәті

Рөлдік ойын
І топ. Саудагер жігіттің рөліне ену
ІІ топ. Мүсәпір молданың рөлі
ІІІ топ. Көркем келген әдемі жігіттің рөлі

Оқушылардың аты жөндері
І кезең.
Миға шабуыл
ІІ кезең
Мәтінмен жұмыс
ІІІ кезең
Рөлдік ойын
Жалпы балдары
Бағалау парағы «3», «4», «5»

*
РАХМЕТ!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz