Пішін әдістері




Презентация қосу
№ 107 орта мектеп

Сабақтың тақырыбы: Пішін және басқару элементтері

Пәні: Информатика

Пән мұғалімі: Қарақұлова Айсұлу

Сыныбы: 10 «а»

2012-2013 оқу жылы
Сабақтың тақырыбы:

Пішін және басқару элементтері

Сабақтың мақсаты:
А)Оқушыларға элементтер панелі компоненттерін дұрыс қолдануды,
жобалау, программа мәтінін дұрыс құра білуді меңгерту;
Ә) Теориялық білімдерін практикамен ұштастыра білуге,
шығармашылыққа баулу, логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Б) Өз бетінше жұмыс жасай білуге, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа
тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Қолданылатын көрнекі құралдар: интерактивті тақта,
слайд материалдары
Оқыту әдісі: практикалық – шығармашылық әдіс
Қауіпсіздік ережелерін
есте сақтайық

Енгізсең сен “дұрыс” деп ,
Ал компьютер “жоқ” десе.
Ешнәрсені шұқымай
Ережені ал ұғып.
Аталған міндетті орындауда
оқушы төмендегідей:

1. Жалпы талаптар

2. Жұмысты бастамас бұрын

3. Жұмыс жасау кезіндегі

4. Апаттық жағдайдағы

5. Жұмыс соңындағы талаптар
мен ережелерді білуге тиіс
Компьютерлер
Компьютермен
жұмысты бастамас
бұрын қауіпсіздік
ережелерін сақтаған
дұрыс:
Әрбір жұмыс
үстелінің жанында
өмірге қауіпті электр
тогы жалғанған.
БОЛМАЙДЫ!!!
Орындықтың артына Орындықта аяқпен
арқаңды сүйеп, түзу және қисық отыруға
отыру керек. болмайды.
БОЛМАЙДЫ !!!
Экранды қолмен ұстауға
болмайды.
Бұл үшін нұсқағыш бар.
БОЛМАЙДЫ!!!
Мониторға өте жақын отыруға
болмайды.
Арақашықтықты сақтау керек.
БОЛМАЙДЫ!!!
ДК-де жұмыс істеу барысында тамақ
ішуге болмайды.
Үзіліс кезінде асханадан тамақтану
керек.
БОЛМАЙДЫ!!!
Ток желілерін және
кабельдерді токқа қосуға және
жұлып алып тастауға, қолмен
ұстауға, болмайды
БОЛМАЙДЫ!!!
Виртуалдық өмір
ешқашан да жанды
тілдесумен, спортты,
табиғатты алмастыра
алмайды.

Компьютерде өте
ұзақ уақыт
жұмыс жасауға
болмайды.
Кроссворд
Кроссвордтағы сөздерді тауып,олардың мағынасын түсіндір

т и л и т а к и м с
ы ш И Л Е Р Р О С К
Ш Қ С О Р О М Е Х А
Н А С Е Ц О Р Р Е Н
К М О Н И Д П Е Д О
Л А В И Т И С М А М
П К А А О Р К Е Т К
Л А Б Т У Р Ь П М О
А Т Е Л Ь А Ю Т Е Р
2. Сипатталған анықтама қайсына сәйкес екенін анықтандар
1 Операциялық жүйелердің негізгі А интерфеис
қызметі
2 Белгілі бір қызметтер саласының В Жұмыс аймағы
белгілі бір мақсаттық мәселелерін
шешуге арналған программалық
жабдықтама
3 Бұл – объектілер орналасқан С Процесс
терезенің ішкі аймағы
4 Адам мен компьютер арасындағы Д Физикалық, логикалық,
байланыс есептеуіш жүйелердің
процестері
реурстарын басқару
5 Программа және оның пайдаланатын Е Қолданбалы
деректерді алдын ала тапсырған
белгілі әрекеттер тізбегі
Ж/бы 1 2 3 4 5
“Үй жұмысын қорытындылау”
1. Презентация деп нені атайды?

2. Слайд дегеніміз не?

3. Слайд жасау неше этаптан тұрады?

4. Операциялық жүйе дегеніміз не?

5. Операциялық жүйелердің негізгі қызметі?

6. Visual Basic 6.0 қосымшасын қалай сақтаймыз?

7. Visual Basic 6.0 бағдарламасының орындалуы
Сергітудің енді сәтін бастайық
Бір-екі-үш,алға қадам басайық
Орнымыздан тұрып қолды созайық
Шаршамайық,тағы бір іс жасайық.
Жұмбақтар әлемі
“Қанша тілді білесің”

1. Батырмасын басасың
Қажетті файлды ашасың

2. Мәліметті сұраған
Экранға шығарған

3.Жақтаулар арқылы шектелді
Бейнебетте төртбұрыш болып бейнеленді
Мына берілген суреттерді
қолыңды алмай сал
Электрондық кестедегі берілген ұшық адресі бойынша жасырған
сөйлемді табу керек
А В С Д Е F
1 П А Ж Ш
2 Б І Л Й Р Е
3 Э С Ю Н Э Л
4 Ә И І М Ы У
5 Ж Л Р І Е Ю
6 Т Н Я Ұ А Е
7 Қ Т Е Ш Д Н
1) А1, В2, Е2, Д5 В6 2) С1, А4, Д3, F6
3) А2, В1, В3, А7,Е6, С5, F4
4) А3, В5, С7, Д4, Е5, F7, А6, В7, F2, Е2, С4
Пішін және басқару
элементтері
Visual Basicті оқып үйренудің
кезеңінде

біз обьект, қасиеттер,
оқиғалар, және әдістер

ұғымдарын пайдаланып іс
жүргізетін болмыз
ОБЬЕКТ – пішін, батырма, енгізу өрісі, жазу,
т.б. Іспетті барлық визуальды обьектілер.

ҚАСИЕТ – обьектінің сипаттамаларын
(өлшемі, түсі, экрандағы жағдайы) немесе
обьектінің күйін (мысалы, қол жетерліктігі
немесе көзге көрінерліктігі) белгілейтін
обьект атрибуты.

ОҚИҒА – обьектімен танылатын әрекет
(мысалы, тышқанмен визуальды шерту
немесе пернені басу) болып табылады, ол
үшін үн қосуды бағдарламалауға болады.
Visual Basic-тің негізгі обьектісі – пішін. Басқа кез келген обьект
сияқты, ол да қасиеттерге, әдістер мен оқиғаларға ие. Жалпы,
пішін дегеніміз – әр түрлі басқару элементтері орналасатын
қолданбаларыңның болашақ терезесі. Жобада бір пішін де,
бірнеше пішін де болуы мүмкін. Жаңа пішін жобаға
Project=>Add Form командасын таңдау арқылы қосылады.
Сонда New (Жаңа) және Existin (Бұрыннан бар) екі
бетбелгісімен терезе ашылады. Бірінші бетбелгіде белгілі бір
түрдегі пішін құру ұсынылады. Біз тұрақты жұмыс істейтін
стандарттық пішін – бұл Form. Екінші бетбелгіде пішін
сақталған файлды сақтауға болады. Пішіндер frm
кеңейтуімен файл түрінде дискіде сақталады. Файлды немесе
жаңа пішіннің ттүрін (типін) таңдаған соң, Открыть
батырмасын басыңыз. Жобаға жаңа пішін қосылатын болады.
Visual Basic объектілерінің өзіне тән
.

қасиеттерімен қатар
көптеген ортақ қасиеттері де болады.
Қасиеттер терезесінде
олардың ортақ қасиеттерін бірнеше
объектілерді бірден
белгілеу арқылы орнатуға болады.
Төменде келтірілген
Form объектісінің кейбір қасиеттері басқа
объектілерге де тән.
Қасиеттері Сипаттамасы

Name Пайдаланушы пішінінің атын қайтарады немесе
орнатады.
Caption Пішін тақырыбы жолында бейнеленетін мәтінді
қайтарады немесе орнатады.
Appearance Кодты орындау кезеңіде пішіннің түрін
қайтарады немесе орнатады. Мүмкін мәндері:
0 (жайпақ);
1 (көлемді).
Оқуға ғана мүмкіндік беретін қасиеттер, True-ге
MaxButton, тең мәнінде пішінде Maxmize және Minimize
MinButton батырмалары бар екенін тиісінше көрсетеді.
Қасиеттері Сипаттамасы

Backcolor форманың фонының түсін орнату түс мәндерін
System немесе Palett тізімдерінен таңдауға
болады.
Bolderstyle форма жиегінің стильдерін орнату

Пішін терезесін барынша кішірейту кезінде
Icon бейнеленетін таңбашаны қайтарады немесе
орнатады

Moveable Пайдаланушы пішінді жылжыта ала ма соны
анықтайтын логикалық қасиет

Windos State Кодтың орындалуы кезінде пішін түрін
қайтарады немесе орнатады
Vb Normal немесе 0 “әдетегі”
Vb Minimized Немесе 1. таңбаша түрінде
Vb Maximized немесе 2 толлық экранда
Қасиеттері Сипаттамасы

Fill Color Line және Cirсle әдістерімен жасалған графикалық
кескіннің толтырылу түсін қайтарады немесе
орнатады

Fill Styie Line және Cirсle графикалық әдістермен жасалған
кескіннің толтырылу түрін қайтарады немесе
орнатады.

Draw Width Line Cirсle және Pset графикалық әдістері үшін
сызықтық қалыңдығын қайтарады немесе
орнатады

Drawstyle Line және Cirсle графикалық әдістері үшін сызық түрін
қайтарады немес орнатады.

DrawMode Бір шаблонды басқасының үстінен жылжыту кезінде
болғандарды береді
Пішін қасиеттерінің сипаттамасын
жалғастырамыз Басқару элементтерін
тікелей пішінде пайдаланбай-ақ мәтінді
Print әдісінің көмегімен шығаруға болады.
Қасиеттердің келесі тобы пішінде
бейнеленетін мәтін қарпінің
параметрлерін береді.
Бұл топ қасиеттер терезесінде
Font санатына біріктірілген
Қасиеттері Сипаттамасы

Font Қаріпті қайтарады немесе орнатады
FontBold
Fontitalic Қара, көлбеу асты сызылған және
FontUnderline сызып тастаған қаріп түрлерін
FontStrikethru қайтаратын немес орнататын
логикалық қасиеттер

FontName Қаріп аты мен өлшемін қайтарады немес
FontSize
орнатады

FontTransparent Мәтін аймағының мөлдірлігін қайтаратын
немесе орнататын логикалық қасиет
Пішінде шығарылатын мәтін
координаттары қасиеттер арқылы
беріледі
Қасиеттері Сипаттамасы
CurrentX Print әдісі көмегімен
CurrentY мәтін шығарылатын
немесе графикалық
әдістер көмегімен
сурет салынатын
координаттарды
қайтарады немес
орнатады
Пішін әдістері
Пішін әдістерінің ең жиі қолданылатындарын атап отейік

Әдіс Сипаттамасы
Show Пішінді экранда бейнелейді

Hide Пішідінді жабады

Move Пішіннің тұрған орнын және өлшемін
өзгертеді

Print Пішін кескінін басып шығарады
Form
Пішін оқиғалары
Пішін ең жиі қолданылатын оқиғаларын атап отейік
Оқиға Сипаттамасы
Tetminate Пішінді жабу кезінде болады

Click DbClik Пішінді шертуде және еселенген шертуде болады

MouseDown Тышқан батырмасын басқанда және оны босатқанда
MouseUp болады.

KeyDown Пернені басқанда және босатқанда болады
Key Up

Activate Пішінді активтеуде және диактивтеуде болады
Deactivate

Resize Пішіннің өлшемдерін өзгерткенде болады
Оқиға Сипаттамасы
Initilize Пішінді жүктегенге дейін, оны конфигурациялау
кезінде болады

Load Пішінді экранда бейнелеуге дейін, оны
инициализациялаудан кейін болады

Load- қа қарама-қарсы оқиға . Пайдаланушы пішінді
Unload
шынымен жабуды қалай ма, әдетте соны анықтауға
қолданылады.

QueruUnload Unload оқиғасы алдында болатын оқиға
Пайдаланушы терезені шынымен жабуды қалай ма,
бұл соны сұрату үшін қолданылады
Ой қозғау (дәптермен жұмыс)

Visual Basic 6.0
“Кім жылдам”
1. Visual Basic-ті іске қосу
2. Visual Basic бағдарламалау тілі дегеніміз-
3. VB те объектінің сипаттамалары (өлшемі, түсі, экрандағы жағдайы),
белгіленетін объект атрибутын атаңыз?
4.. VB тің негізгі объектісі болып табылады
5. Обьектімен танылатын әрекетті атаңыз?
6. Объектіге қатысты жасалатын әрекет қалай аталады? /Әдіс/
Оқушыларды
бағалау
Үйге тапсырма
1) Бүгінгі өткен Пішін және оның басқару элементтері
тақырыбын оқулықтан оқып келу және

Ұқсас жұмыстар
Пішін және басқару элементтері
Қасиеттер терезесі
Тісжегі қуысын егеп - тазалау
Тіс жегі қуыстарын реставрациялау ерекшеліктері
Көркем шығармадағы мазмұн мен пішіннің бірлігі
Махмұн пішіннің іщкі қасиеті
Пішін қасиеті
КОСТЮМ КОМПОЗИЦИЯСЫ
Пішін және компонент
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДА ГЕОМЕТРИЯЛЫҚ ПІШІНДЕР ЖАЙЛЫ ҰҒЫМДАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ЖҰМЫСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ
Пәндер