Біреуі білсем екен демекілік


Slide 1

"Тәрбие- кең мағынасымен алғанда, қандай да болса бір жан иесіне тиісті азық беріп, сол жан иесінің дұрыс өсуіне көмек көрсету деген сөз"

(М. Жұмабаев)

Жас өспірімдерді тәрбиелеуде этнопедагогиканың рольі

Slide 2

“Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады. ”Абай

Жас бала анадан туғанда екі түрлі мінезбен туады. Біреуі - ішсем, жесем, ұйықтасам деп тұрады. Біреуі білсем екен демекілік. Не көрсе соған талпынып, “ол немене?”, “бұл немене?” деп, “ол неге үйтеді?”, “бұл неге бүйтеді?” деп, көзі көрген, құлағы естігеннің бәрін сұрап, тыныштық көрмейді. Мұның бәрі - білсем екен, көрсем екен, үйренсем екен дегені.

Жетінші сөз

Slide 3

"Мектептің басты мақсаты - жалғыз білім үйрету емес, біліммен бірге жақсы тәрбиені қоса беру» М. Дулатов

Этнопедагогика-жас жеткіншекті тәрбиелеудегі халық бұқарасының тәжірибесін, олардың көзқарастарын, ұлттар мен ұлыстардың тәлім-тәрбиелік тәжірибе жүйесімен тәрбиелеу.

Мақсаты: бойында «ақыл», «қайырымдылық», «еңбекқорлық» қасиеттері бар жан-жақты жетілген адамды тәрбиелеу;

Негізгі міндеттері:

Халық педагогикасының бала тәрбиесіндегі ерекшелігін, оның жақсы жақтарын, қазіргі заманғы бала тәрбиесіне ықпалын айқындау;

Халық тәрбиесінің негізгі категориялары мен заңдылықтарын айқындау;

Ұлттық мінез-құлықты қалыптастыру;

Slide 4

Мазмұны:

ақыл-ой тәрбиесі;

адамгершілік тәрбиесі;

сұлулық тәрбиесі;

дене тәрбиесі;

денсаулық тәрбиесі;

еңбек тәрбиесі;

Халық тәрбиешілері

әке-шешесі;

апа-ағалары;

ауыл үлкендері;

өнер иелері;

Slide 5

Әдіс-тәсілдері:

Әңгімелесу;

Кеңесу;

түсіндіру;

сендіру;

кеңес беру;

тыйым салу;

үйрету;

көрсету, үлгі көрсету,

өтіну, бұйыру,

жаттықтыру,

бата беру, мадақтау, алғыс айту,

Құралдары:

санамақ;

жаңылтпаш;

өлең-жырлар;

бесік жыры;

тақпақ;

жұмбақ;

ертегі-аңыздар;

айтыс;

мақал-мәтелдер;

шешендік сөздер;

ұлттық ойындар;

жол-жоралғылар;

Slide 6

Бала тәрбиесінің бақылау үлгісі

жазықтықта - ааS, авS, ввS, авS) «Парасат», «Дәулет» «Қанағат», «Әділет»,

(аа=ав=вв=ав=аS=Sв=Sв=аS)

Slide 7

Осы қасиеттерді бала бойынан қалай анықтауға болады?

1. Когнитивті (танымдық) «Парасат» құбыла:

түсінік

білім

іскерлік пен дағды

тәжірибе

2. Психо-физиологиялық «Дәулет» құбыла:

психикалық денсаулық

физикалық дене саулығы

3. Рухани-адамгершілік «Қанағат» құбыла:

өзіне деген қарым-қатынас

ата-анаға деген қарым-қатынас

жасы кішілерге деген қарым-қатынас

құрбыластарға деген қарым-қатынас

жасы үлкендерге деген қарым-қатынас

өз этносы өкілдеріне деген қарым-қатынас

басқа этнос өкілдеріне деген қарым-қатынас

қарсы жыныстың өкілдеріне қарым-қатынас

әлеуметтік қорғаушысы жоқтарға қарым-қатынас

лидерге деген қарым-қатынас

материалдық құндылықтарға деген қарым-қатынас

рухани құндылықтарға деген қарым-қатынас

4. Әлеуметтік-нормативтік «Әділет» құбыла:

оқушы ережесі

ұлттық этикет

халықаралық заңдар мен өз мемлекетінің заңдары

мемлекеттік рәміздер

Slide 8
Ұқсас жұмыстар
Адамның бір қызығы бала деген
Жас өспірімдерді тәрбиелеуде этнопедагогиканың ролi
Талантты және дарынды балаларды оқыту
Мектеп жасындағы баланың тәрбиесіне қатысты кеңестер
Дарынды балалармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының жүйесі
Қазаққа Абай – дана, Абай – дара
БІРІНШІ ҚАРА СӨЗ
Жылы жүрек Нұрлы Ыстық қайрат ақыл
Взннивер Буш алғашқы рет ғылыми есептеулерге арналған машинасын ойлап тапты, дада
Әріптерге байланысты сөз айту ойыны
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz