Бүгінгі сабақта


Slide 1

Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу

Жусупова Зинеш

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Функцияны туындының көмегімен зерттеу алгоритмімен танысу

Оны қолдану арқылы функцияны зерттеу

Графигін салуды үйрену

Slide 3

Естігенімді - ұмытамын.

Көргенімді - есте сақтаймын.

Жасағанымды - түсінемін.

Конфуций

Slide 4

Өткен сабақтарға шолу

Slide 5

Функция туындысын тап:

1.

5.

6.

7.

8.

9.

2.

3.

4.

Slide 6

1. Функция өсуінің

жеткілікті белгісі

2. Функция кемуінің

жеткілікті белгісі

3. Функция

максимумының

жеткілікті белгісі

4. Функция

минимумының

жеткілікті белгісі

D. Нүктеден өткенде

туынды таңбасы

(-) -тен (+) -ке

өзгереді

А. Нүктесіден өткенде

туынды таңбасы

(+) -тен (-) -ке

өзгереді

Б. Аралықтың әр

нүктесінде f ′(х) > 0

С. Аралықтың

әр нүктесінде f′(х) < 0

Slide 7

1. Суретте [-6; 6] -де анықталған функциясының графигі кескінделген. у=f '(х) функциясы теріс болатын аралықтар санын көрсет. ыааа аацаыаыацацааыааа

4

у = f(x)

Slide 8

2. Суретте аралығында анықталған функциясы кескінделген. функцияның туындысы теріс болатын бүтін нүктелерінің санын анықта.

Жауабы:

8

Slide 9

Жауабы:

7

3. Суретте аралығында анықталған функциясының қанша экстремум нүктеcі бар?

3

-2, 1, 3, 4, 5, 8, 10

Slide 10

4. Суреттегі функциясының -дағы экстремум нүктесін және мәнін табу керек.

-3

3

Жауабы:

1; 4

+

-

Қорытындылай келе

Slide 11

0

min

max

min

min

max

Slide 12

Графикті оқу

0

1

5

2

3

4

7

6

х

у

1

3

2

4

5

6

7

-2

-1

-1

-2

-3

-6

-5

-5

-4

-3

- 4

-8

-7

-6

-10

-9

Жұп па, әлде тақ па?

кемімелі

Өспелі

1.

2.

4.

3.

6. Extr мәндері

5. Extr нүктелері

Жұп та, тақ та емес

Қорытынды

Slide 13

Жаңа сабақ

Slide 14

Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу

Slide 15

Анықталу обл. (D) табу.

Жұп-тақтыққа зерттеу: y(-x) =y(x) жұп (графигі Оу өсіне қар/да симм. )

y(-x) = -y(x) тақ (графигі О-коор. бас нүкт. қар/да симм. )

Периодтылыққа зерттеу.

Ох, Оу өстерімен қиыл. нүкт/н табу: y=0 (Ох өсімен қиыл. нүкт. ),

x= 0 (Оу өсімен қиыл. нүкт. )

Таңба тұрақтылық аралықтарын табу:

y>0 (графиктің Ох өсінен жоғ. жатқан бөлігі),

y<0 (графиктің Ох өсінен төм. жатқан бөлігі),

Өсу, кему аралықтарын, extr табу.

Асимптоталарын табу:

а) верт. асимпт. : х=a -түзуі, егер

б) көлбеу асимпт. -түзуі, егер

Кесте құру.

Функцияны зерттеп, графигін салу алгоритмі:

x

y

Slide 16

Функцияны зерттеп, графигін тұрғыз.

min max

2. Функция -тақ, ендеше графигі О-коор. басына қар/да симм.

4. Функцияның асимптотасын табамыз.

Slide 17

б) Көлбеу асимптота: y=kх+b түзуі, мұндағы k, b сандары келесі формулалардан табылады:

4. Функцияның асимптоталарын табамыз.

а) Вертикаль асимптота: х=0 түзуі (Оу өсі), себебі:

∞, ендеше көлбеу асимптотасы жоқ.

5. Зерттеулер негізінде кесте құрамыз:

x

(-∞; -17)

-17

(-17; 0)

0

(0; 17)

17

(0; +∞)

f / (x)

-

0

+

-

+

0

-

f (x)

34

-

-34

extr

min

-

max

Slide 18 Slide 19

Функциялардың графиктері бойынша экстремумдарын анықтау

Slide 20

Функциялардың графиктері бойынша экстремумдарын анықтау

Қазақ мақалдары

Slide 21

Көп сөйлеген білімді емес, дөп сөйлеген білімді.

t cөйлеу

max нүктесі

f(a) -функция максимумы

білім

Slide 22

Білімнің басы - бейнет, соңы - зейнет.

білім

max нүктесі

f(a) -функция максимумы

бейнет

Slide 23

Қойшы көп болса, қой арам өледі

Қойшылар саны

Қойлар саны

Мынау қандай мақалдың графигі?

Slide 24

Көрпеңе қарай көсіл.

Аяқты созу ұзындығы

(мүмкіндігі)

Көрпе ұзындығы

Мынау қандай мақалдың бейнесі?

Slide 25

Рефлексия

Slide 26

Сабақтың қорытындысы:

«Бүгінгі сабақ … ұнады»

«Бүгінгі сабақта …білдім»

«Бүгінгі сабақта … үйрендім»

«Бүгінгі сабақта … таныстым»

«Бүгінгі сабақта … қайталадым»

«Бүгінгі сабақта … түсіндім»

«Бүгінгі сабақ … таңқалдырды»


Ұқсас жұмыстар
Бүгінгі сабақта менің білгенім
Туындының көмегімен функцияны зерттеу және оның графигін салу
Жомарттық пен сараңдық
Қанды жүректен денеге
Параллель көшіру
Бүгінгі сабағымыздың дәйексөзі
Білімдіге дүние жарық, Білімсіздің күні ғаріп
Панорамалық сабақ
Барлық оқушылар
Сабаққа қойылатын талаптар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz