Ара пен шыбынға мінездеме бер




Презентация қосу
Тақырыбы:
Мақсаты:
Оқушылар мысалмен таныса отырып,
негізгі ойды, идеяны ұғынады. Өз ойларын
еркін айтуға, көзқарастарын дәлелдей
білуге машықтанады.
Оқушылардың ой-өрістерін, тіл
байлығын, танымдық белсенділігін
дамыту.
Оқушыларды мейірімділікке тәрбиелей
отырып зұлым, мейірімсіз, қатыгездіктен
аулақ болуға тәрбиелеу.
Ой ашар.
Психологиялық жаттығу.

Жарқырап күнде ашылды,
Айналаға нұр шашылды.
Қайырлы күн! Біз көңілді боламыз.
Қайырлы күн! Сәлемдесу аламыз.
Мақсатымыз –біліміз алу. Еңбектену.
Еңбектену арқылы
5-ке қолды жеткізу.
Ой қозғау.
«Ара мен Шыбын»
а) Үй тапсырмасы сұрау (топқа сұрақ-жауап)
І топ. 1) Мысал өлеңде не жайлы айтылған?
2) Шыбын мен ара неге келіспей қалды?
ІІ топ. 1) Шыбын не деп мақтанды?
2) Ара оған не деп жауап қайтарды?
ІІІ топ. 1) Қайсысының айтқаны дұрыс дәлелде,
неліктен?
2) Ара пен шыбынға мінездеме бер?
Қандай? Ара. Қандай? Шыбын
Сезімтал мақтаншақ
әдемі жұқсыз
ұстамды сұғанақ

Адамның бойындағы жақсы-жаман
қасиеттерін көрсетіп айтып
Бұл шығарманың жаныры не (мысал)
Ендеше мысал дегеніміз не?
Қызығушылығын ояту

С. Торайғыровтың «Арыстан мен
тышқан» деген мысалымен
таныстырамыз.
Дәптермен жұмыс.
Арыстан мен тышқан жайлы не білесіңдер?

І топ ІІ топ

Арыстан Тышқан
жайлы не жайлы не
білесіңдер? білесіңдер?

ІІІ топ
С.Торайғыров туралы айт.
Жаңа сабақ
Автор туралы және арыстан мен
тышқан жайлы қосымша мағлұмат беру.
Мағынаны тану сатысы. Білімнің кілті-
кітап, мәегі-мақал?

а) Оқулықпен жұмыс
ә) Сөздік жұмысымен таныстыру
б) Әр топ өздерінен оқулық бойынша не
түсінгенін жазып шығу, оқу, талдау,
толықтыру.
Полиглот ойыны.

Арыстан – лев,лайән,
тышқан – мышь, маус
INSERT
Білемін Білгім Жаңалық
келеді?
Ой толғаныс.

Ойын «Кімнің ойы ұшқыр?» мәтін
бойынша.
І топ.
1. Мысалды бөліктерге бөл. Ат қой.
Тышқан жалынды. Арыстан қатыгез.
2. Мысалдағы оқиға нелер арасында
болған?
3. Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек
болды?
ІІ топ.
1. Тышқан өлімнен қалай
құтылды?

2. Ол өз уәдесін қалай орындады?

3. Тышқан арыстанды ажалдан
қалай құтқарды?
Сыйластық

Адалдық
Қамқорлық

Адам
Адамбойындағы
бойындағы
жақсы қасиеттер
жақсы қасиеттер

Қайырымдылы Кішіпейілдік
қ
Жанашырлық
ІІІ топ.

Осы мысалдағы кейіпкерлер
арқылы ақын қандай адамдарды
сипаттайды?
Мысалдан қандай үлгі өнеге алуға
болады?
Автордың айтайын деген ойы
Семантикалық карта
«Іздеген жетер мұратқа»
Шығарманың Шығарма Кейіпкердің іс-
авторы және аты кейіпкері әрекеті
5 жолды өлең құрастыру.
«Тұлғаны танып білу» ойыны
шығармашылық жұмыс.
(өтірік өлең, жұмбақ құрастыру)

Не? Арыстан, тышқан.

Қандай? Айбатты, кіп-кішкентай боп.

Не істейді? Қаһарланады, тез жүгіреді.
«Тағлым түймесі-ойымның түйіндісі».
Осы мысалда Венн диаграммасы
бойынша түйінде, салыстыр.
Арыстан Тышқан
Бұл шығарманың жанры не? (мысал)
Автор бұл шығармамен бізге не
айтпақ?
-Осыны оқығаннан кейін не түсіндің?
Қандай мақал бар еді? (Түйедей
бойың болғанша, тарыдай сыйың
болсын.) Күлме досқа, келер басқа.
Досы көпті жау алмайды?
Бағалау. Спикер.

Үйге тапсырма
Мысал желісіне сурет салу
Қалаған үзіндіні жаттау, мәнерлеп
оқу.

Ұқсас жұмыстар
Арыстан мен тышқан
Мәтінді рөлге бөліп оқыту
Шегіртке мен құмырсқа
Тапқыр достар ойыны туралы ақпарат
Омыртқасыз жануарлардың мінез - құлқы
Сабақты мақсатты талдау
Бейімбет Майлин
Психологиялық дайындық
БАЛА ТҰРАРҒА МІНЕЗДЕМЕ
Отырар өлеңі
Пәндер