Сабақ тақырыбы. Сабақтың мақсаты


Slide 1

Сабақ тақырыбы: Excel -дің графикалық мүмкіндіктері

Сабақтың мақсаты:

1. Excel кестелік процессорының графикалық мүмкіндіктерімен таныстыру, функ ция шеберін, диаграмма шеберін пайдаланып, функциялардың графиктерін салуға, берілген мәліметтер бойынша диаграммалар тұрғыза білуге, оларды өңдей және баспаға шығара білуге үйрету.

2. Оқушылардың зейінін, ойлау, ой қорыту қабі -леттерін дамыту, компьютерге қызығушылығын арттыру.

3. Оқушыларды өзін-өзі бағалауға, жүйелі ойлау- ға, шапшаңдыққа, шығармашылықпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Slide 2

Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, кодоскоп, таблицалар. Сабақтың түрі: Сұрақ-жауап, практикалық сабақ. Сабақтың типі: Жаңа сабақты бекіту. Сабақтың әдісі: көрнекілік-практикалық, сын тұрғысынан ойлау әдісі. Пән аралық байланыс: математика, география, биология. Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Қызығушылықты ояту Сауалнама жүргізу / өткен материал - дарды қайталау/: 1. Excel программасын іске қосу қалай орындалады? а. Программалар-іске қосу ә. іске қосу-стандартты- Excel б. іске қосу-программалар-Excel в. іске қосу- Excel 2. Excel электрондық кестесі не үшін керек? а. Мәтіндер енгізу үшін ә. Есептеулер жүргізу және диаграммалар тұрғызу үшін б. сурет салу үшін в. тәжірибе жүргізу үшін

Slide 3

3. Бағаналар мен жолдар қиылысы не деп аталады? а. Ұя ә. жол б. бағана в. адрес 4. Бағаналар мен жолдар саны қанша? а. 256, 65536 ә. 256, 65384 б. 250, 65385 в. 256, 16386 5. Тік төртбұрыш түріндегі қатар орналасқан ұялар жиыны не деп аталады? а. Мәлімет ә. Ағымдағы ұялар б. блок в. кітап 6. Функция енгізу үшін қандай командаларды орындаймыз? а. Кірістіру-функция ә. Файл-функция б. меню-кірістіру-функция в. тышқан көмегімен 7. Фунция шебері қанша қадамнан тұрады? а. 5 ә. 3 б. 2 в. 1 8. Excel-де формулалар қалай жазылады? а. берілген күйінде ә. = белгісінен бастап б. + белгісінен бастап в. формулалар жазылмайды.

Slide 4

ІІІ. Мағынаны тану Жаңа материалды баяндау: Excel кестелік процессоры көптеген математикалық амалдарды, күрделі есептеулерді, сызбаларды көрнекі етіп, әр адамға түсінікті түрде жүргізе алады. Ол кестедегі мәліметтерді пайдаланып, әртүрлі диаграммалар тұрғызуға, математикалық есептердің графикалық шешімдерін табуға мүмкіндік береді. Диаграммалар - мәліметтерді графиктік түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі. Олар берілген сандық шамаларды көрнекі түрде салыстырмалы бағалауға мүмкіндік береді. Диаграмма немесе график тұрғызу үшін диаграмма шебері қолданылады. Диаграмма шебері 4 қадамнан тұрады: 1. диаграмма типі 2. диаграмма деректерінің көзі 3. диаграмма параметрлері 4. диаграмманы орналастыру.

Slide 5 Slide 6 Slide 7

орын ауыстыру /жылжыту/ мәліметтер қосу тақырып жазу Диаграмманы өңдеу типін өзгерту өзгертулер енгізу баспаға шығару Мысал: y=x2 функциясының графигін 0, 5 қадаммен [-6; 6] ара- лығында тұрғызу керек. Шешуі: Алдымен есептеу кестесін толтырып аламыз. А1:С1, А2:С2, А3:С3 аралығына тақырыптарды, А4-ке -6, А5-ке -5, 5 деп жазып, ал В4 ұясына =А4*А4 формуласын енгізіп, автотолтыру функциясын пайдаланамыз. Сонда төмендегідей кесте аламыз. Кестені өз қалауымызша өңдеп, содан кейін «диаграмма шеберін» пайдаланып график тұрғызуға кірісеміз. Диаграмма шеберінің «Нүктелік» типін таңдаймыз. Диаграмма салудың 4 қадамы бойынша жұмыс жүргіземіз.

Slide 8

у=x2 функциясы

есептеу кестесі

аргумент х

функция у

h=0, 5

-6

36

-5, 5

30, 25

-5

25

-4, 5

20, 25

-4

16

-3, 5

12, 25

-3

9

-2, 5

6, 25

-2

4

-1, 5

2, 25

-1

1

-0, 5

0, 25

0

0

0, 5

0, 25

1

1

1, 5

2, 25

2

4

2, 5

6, 25

3

9

3, 5

12, 25

4

16

4, 5

20, 25

5

25

5, 5

30, 25

6

36

Slide 9

2. Берілген мәліметтер бойынша кесте сызып, кесте бойынша диаграмма тұрғызу керек және оны өңдеу керек.

Әлем

аудандары

мұхиттарының/млн км2/

Атлант мұхиты

93

Үнді мұхиты

75

Солт. Мұзды мұхит

13

Тынық мұхит

179

Slide 10

IY. Сергіту минуты. Y. Ой толғау Деңгейлік тапсырмалар /жаңа сабақты беркіту/ І деңгей 1. y=2x+1 функциясының мәндерін [0; 7] аралығында 0, 5 қадаммен есептеп, графигін тұрғызыңдар. 2. Берілген мәліметтер бойынша кесте сызып, өз қалауың бойын - ша диаграмма тұрғызыңдар және оны өңдеңдер. . «Ауа құрамы», «Хайуанаттардың жас ұзақтығы», «Көлдердің тереңдігі», «Заттардың тығыздығы». ІІ деңгей 1. y=x3 функциясының графигін [-3; 3] аралығында /0, 4 қадаммен/ тұрғызыңдар. 2. Берілген мәліметтер бойынша диаграмма тұрғызып, шамалар- ды салыстырыңдар. «Қазақстанның табиғат зоналары», «Көкөніс өсімдіктері», «Қазақстан халқының ұлттық құрамы», «Материктер аудан - дары».

Slide 11

ІІІ деңгей 1. { y=0. 5x2-2 y=x+2 теңдеулер жүйесінің шешімін табыңдар. [-10, 10], h=0. 1 2. Берілген мәліметтер бойынша кесте сызып, диаграмма тұрғызыңдар және оны өз қалауың бойынша өңдеңдер. «Өзендер», «Күн жүйесінің планеталары», «Қазақстан халқы- ның ұлттық құрамы». YI. Венн диаграммасын толтыру. Word кестесі Excel эл. кестесі

Slide 12

YII. Үйге тапсырма беру: П. 11. 3 1. «Менің достарым» тақырыбында кесте сызып, оны толтыру /аты-жөні, туған жылы, бойы, салмағы/. YIII. Сабақты қорытындылау: БҮҮ кестесін толтыру.

Білетінім

Үйренгенім

Үйренгім келеді

Slide 13
Ұқсас жұмыстар
«Таза бұлақ» әңгімесі тіл ұстарту сабағында
Сабақтың типтері, құрылымы
Дене шынықтыру сабағы
Бейорганикалық қосылыстар тарауын қорытындылау
Мұғалімнің сабаққа дайындығы
Логикалық ойлау Шығармашылық ойлау
Сабақты талдау түрлері
Сабаққа қойылатын қазіргі талаптар
Пайдалы қазбалары
САБАҚТАРДЫ ӨТКІЗУ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz