Сабақ тақырыбы. Сабақтың мақсаты



Сабақ тақырыбы: Excel -дің графикалық мүмкіндіктері
Сабақтың мақсаты:
1. Excel кестелік процессорының графикалық мүмкіндіктерімен таныстыру, функ ция шеберін, диаграмма шеберін пайдаланып, функциялардың графиктерін салуға, берілген мәліметтер бойынша диаграммалар тұрғыза білуге, оларды өңдей және баспаға шығара білуге үйрету.
2. Оқушылардың зейінін, ойлау, ой қорыту қабі -леттерін дамыту, компьютерге қызығушылығын арттыру.
3. Оқушыларды өзін-өзі бағалауға, жүйелі ойлау- ға, шапшаңдыққа, шығармашылықпен жұмыс жасауға тәрбиелеу.

Сабақтың көрнекілігі: Компьютер, кодоскоп, таблицалар. Сабақтың түрі: Сұрақ-жауап, практикалық сабақ. Сабақтың типі: Жаңа сабақты бекіту. Сабақтың әдісі: көрнекілік-практикалық, сын тұрғысынан ойлау әдісі. Пән аралық байланыс: математика, география, биология. Сабақтың жүрісі: І. Ұйымдастыру кезеңі. ІІ. Қызығушылықты ояту Сауалнама жүргізу / өткен материал - дарды қайталау/: 1. Excel программасын іске қосу қалай орындалады? а. Программалар-іске қосу ә. іске қосу-стандартты- Excel б. іске қосу-программалар-Excel в. іске қосу- Excel 2. Excel электрондық кестесі не үшін керек? а. Мәтіндер енгізу үшін ә. Есептеулер жүргізу және диаграммалар тұрғызу үшін б. сурет салу үшін в. тәжірибе жүргізу үшін

3. Бағаналар мен жолдар қиылысы не деп аталады? а. Ұя ә. жол б. бағана в. адрес 4. Бағаналар мен жолдар саны қанша? а. 256, 65536 ә. 256, 65384 б. 250, 65385 в. 256, 16386 5. Тік төртбұрыш түріндегі қатар орналасқан ұялар жиыны не деп аталады? а. Мәлімет ә. Ағымдағы ұялар б. блок в. кітап 6. Функция енгізу үшін қандай командаларды орындаймыз? а. Кірістіру-функция ә. Файл-функция б. меню-кірістіру-функция в. тышқан көмегімен 7. Фунция шебері қанша қадамнан тұрады? а. 5 ә. 3 б. 2 в. 1 8. Excel-де формулалар қалай жазылады? а. берілген күйінде ә. = белгісінен бастап б. + белгісінен бастап в. формулалар жазылмайды.

ІІІ. Мағынаны тану Жаңа материалды баяндау: Excel кестелік процессоры көптеген математикалық амалдарды, күрделі есептеулерді, сызбаларды көрнекі етіп, әр адамға түсінікті түрде жүргізе алады. Ол кестедегі мәліметтерді пайдаланып, әртүрлі диаграммалар тұрғызуға, математикалық есептердің графикалық шешімдерін табуға мүмкіндік береді. Диаграммалар - мәліметтерді графиктік түрде кескіндеудің ыңғайлы түрі. Олар берілген сандық шамаларды көрнекі түрде салыстырмалы бағалауға мүмкіндік береді. Диаграмма немесе график тұрғызу үшін диаграмма шебері қолданылады. Диаграмма шебері 4 қадамнан тұрады: 1. диаграмма типі 2. диаграмма деректерінің көзі 3. диаграмма параметрлері 4. диаграмманы орналастыру.



орын ауыстыру /жылжыту/ мәліметтер қосу тақырып жазу Диаграмманы өңдеу типін өзгерту өзгертулер енгізу баспаға шығару Мысал: y=x2 функциясының графигін 0, 5 қадаммен [-6; 6] ара- лығында тұрғызу керек. Шешуі: Алдымен есептеу кестесін толтырып аламыз. А1:С1, А2:С2, А3:С3 аралығына тақырыптарды, А4-ке -6, А5-ке -5, 5 деп жазып, ал В4 ұясына =А4*А4 формуласын енгізіп, автотолтыру функциясын пайдаланамыз. Сонда төмендегідей кесте аламыз. Кестені өз қалауымызша өңдеп, содан кейін «диаграмма шеберін» пайдаланып график тұрғызуға кірісеміз. Диаграмма шеберінің «Нүктелік» типін таңдаймыз. Диаграмма салудың 4 қадамы бойынша жұмыс жүргіземіз.

у=x2 функциясы
есептеу кестесі
аргумент х
функция у
h=0, 5
-6
36
-5, 5
30, 25
-5
25
-4, 5
20, 25
-4
16
-3, 5
12, 25
-3
9
-2, 5
6, 25
-2
4
-1, 5
2, 25
-1
1
-0, 5
0, 25
0
0
0, 5
0, 25
1
1
1, 5
2, 25
2
4
2, 5
6, 25
3
9
3, 5
12, 25
4
16
4, 5
20, 25
5
25
5, 5
30, 25
6
36

2. Берілген мәліметтер бойынша кесте сызып, кесте бойынша диаграмма тұрғызу керек және оны өңдеу керек.
Әлем
аудандары
мұхиттарының/млн км2/
Атлант мұхиты
93
Үнді мұхиты
75
Солт. Мұзды мұхит
13
Тынық мұхит
179

IY. Сергіту минуты. Y. Ой толғау Деңгейлік тапсырмалар /жаңа сабақты беркіту/ І деңгей 1. y=2x+1 функциясының мәндерін [0; 7] аралығында 0, 5 қадаммен есептеп, графигін тұрғызыңдар. 2. Берілген мәліметтер бойынша кесте сызып, өз қалауың бойын - ша диаграмма тұрғызыңдар және оны өңдеңдер. . «Ауа құрамы», «Хайуанаттардың жас ұзақтығы», «Көлдердің тереңдігі», «Заттардың тығыздығы». ІІ деңгей 1. y=x3 функциясының графигін [-3; 3] аралығында /0, 4 қадаммен/ тұрғызыңдар. 2. Берілген мәліметтер бойынша диаграмма тұрғызып, шамалар- ды салыстырыңдар. «Қазақстанның табиғат зоналары», «Көкөніс өсімдіктері», «Қазақстан халқының ұлттық құрамы», «Материктер аудан - дары».

ІІІ деңгей 1. { y=0. 5x2-2 y=x+2 теңдеулер жүйесінің шешімін табыңдар. [-10, 10], h=0. 1 2. Берілген мәліметтер бойынша кесте сызып, диаграмма тұрғызыңдар және оны өз қалауың бойынша өңдеңдер. «Өзендер», «Күн жүйесінің планеталары», «Қазақстан халқы- ның ұлттық құрамы». YI. Венн диаграммасын толтыру. Word кестесі Excel эл. кестесі

YII. Үйге тапсырма беру: П. 11. 3 1. «Менің достарым» тақырыбында кесте сызып, оны толтыру /аты-жөні, туған жылы, бойы, салмағы/. YIII. Сабақты қорытындылау: БҮҮ кестесін толтыру.
Білетінім
Үйренгенім
Үйренгім келеді

- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz