Табиғатты қорғау ұйымдарын құру




Презентация қосу
Пәні: Жаратылыстану

Сыныбы 5 “ә”

Оқулық Алматы “Атамұра” баспасы 2010 ж. 51-54 беттер

Авторы Б.Ш.Әбдіманапов, А.В.Прищепина, Л.М.Фокина, А.У. Әбілғазиев

Тақырыбы Гидросфера – жердің су қабығы

Мақсаты Гидросфера, дүниежүзілік су айналымы және оның маңызы жайлы оқушылардың
білімдерін кеңейту, суды қорғау, оның адам өміріндегі маңызын білу, күнделікті
өмірде тиімді пайдалануға үйрету.
А) Ақпараттық Қойылған міндеттерге сәйкес жоспар бойынша бақылау, сараптама жүргізу. Сұрақ
қоя отырып ақпарат алу.

Ә) Коммуникативтік Сөйлеу, ойлау мәдениетін шыңдау, топтық, жеке жұмыс тапсырмаларына сәйкес
жауап беру. Өз ойын ұсына отырып, түсіндіру, дәлелдеу, теорияны практикамен
ұштастыра білу дағдыларын қалыптастыру.

Б) Проблемалық Суды қорғау, оның адам өміріндегі маңызы, күнделікті өмірде тиімді пайдалану,
проблеманы шешуге қай тұрғыдан әрекет ететінін түсіндіре алуға жағдай жасау.
Тақырыпқа байланысты сипаттау, саралау, қорытындылау, бағалау.
Сабақтың түрі Аралас

Сабақтың әдісі Сұрақ – жауап, топтық, жеке жұмыс, баяндау, зерттеу, тәжірибе жасау,
ой толғау, әр түрлі тапсырмалар орындау, жинақтау.

Сабақта қолданылатын Сыни тұрғыдан ойлау және жазу, дамыта оқыту технологиясы.
педагогикалық
технологиялар

Пәнаралық байланыс География, экология, әдебиет, қазіргі өмірмен байланыс

Күтілетін нәтиже Білімге құштарлығы артады;
Гидросфера, оның негізгі құрамдас бөліктерін, табиғаттағы су
айналымының маңызын біледі;
Суды қорғау, оның адам өміріндегі маңызын айта отырып, күнделікті
өмірде тиімді пайдалануға үйренеді ;
Топта жұмыстану. Сабақтың тақырыбының ашылуына байланысты
бағалау.
Сабақтың барысы Мұғалімнің қызметі Оқушының қызметі Күтілетін балл
нәтеже

Ұйымдастыру Мұғалімнің кіріспе сөзі. Видео көру арқылы Сабаққа
бөлімі сабақтың тақырыбын назарын
айтады. аударады

Қызығушылығын Топқа бөлу Топтың атын қою
ояту Тәжірибе
- Табиғатта су қандай күйде Кестені толтыру. 1
нәтижесі:
кездеседі?
Судың
Судың дәмін анықтау. Су - жақсы еріткіш. қасиеттерін
Стакандағы суға 35 гр. тұз Стакандағы тұз суда анықтайды.
саламыз. көрінбей кетеді. Ериді
- Ал, балалар тәжірибеден не
байқадыңыздар? Қыздырғанда мұз
сұйыққа айналады.
Тәжірибе: Газ өткізетін түтігі
бар пробирканы алып, оған мұз Пробиркадан шыққан
салып, қыздыру. су буы қайтадан су
- Не істелді? тамшыларына
- Нені байқадық? айналады.
Модельдік жауап. Топта жұмыс
Мағынаны тану Басшылық етеді, бағыттайды. 1-топ. Гидросфера, дүние істейді
жүзілік су айналымы туралы 1
айтады. Мәтінді түсініп
Оқулықпен жұмыс (7 мин.)
оқиды, түсінігін 1
толық ашып
I. Гидросфера айтады. 1
Ой толықтырады.
II. Су- ерекше қайталанбас зат Қосымша дерек
көзімен жұмыс
III. Энциклопедия беттерінен
жасайды
2-топ. (оқулықтан тыс).
Өз білгендерімен
бөліседі. Білімдерін
жетілдіре түседі.

3-топ.

Энциклопедия
беттерінен
Топпен жұмыс. Жағдаяттарды талдау.
“Егер де мен...” Өз
1-топ. ұсыныстарын Өз пікірін айтып,
Көктемгі судың көтерілуіне байланысты айтады дәлелдейді.
жағада көптеген ұсақ балықтарға қауіп 1
төнді. Сіздің әрекетіңіз?
А) Ештеңе де жасамаймын, табиғат
құбылысы
Ә) Балықтардан дәмді тағам жасаймын
Б) Қандай аргументтер ұсынасыз

2-топ.
Сіз отбасыңызбен өзен 1
жағасында демалдыңыз. Қоқыстар қалды.
Сіздің әрекетіңіз?
А) Өзенге тастайсыз
Ә) Жағада қалдырасыз
Б) Қандай аргументтер ұсынасыз

3-топ.
Қайықпен саяхатқа шықтық. Көптеген
суда өсетін әдемі гүлдеп тұрған
өсімдіктерді көрдіңіз. Сіздің әрекетіңіз
қандай?
А) Әдемілікті тамашалап қоясыз
Ә) Гүлшоғын жинауға ұйғарасыз
Б) Қандай аргументтер ұсынасыз
Модельдік жауап. Өз ойын
Проблеманың шешімін жеткізеді.
табу құзыреттілігі. 1. Табиғатты қорғау ұйымдарын құру. Қоршаған
2. Су жағасындағы тазалықты үнемі ортаны қорғау,
Көк - ақ - қызыл қадағалау.
түстерді көрсету. 3. Суға зиян келтіретін суды үнемді
Сіздер өзідеріңізді өзен броканьерлермен күрес ұйымдастыру. пайдалану
жағасында отырғандай Кестені толтыр: дағдылары
елестетіңіздер. Көк пен қалыптасады
қызыл түсті қалай
байланыстыруға Судың Судың Суды
болады? Қазіргі таңда пайдасы зияны ластаушы
өзен , көлдерге қауіп заттар
төніп тұр деуге бола ма?

Егер сіздер эколог Бір аргумент айқындалған 3
болсаңыздар, суды Екі аргумент айқындалған 4
қорғауға қандай Үш аргумент айқындалған 5
аргументтер ұсынар Нақты деректер алынған реті жүйесіз 3
едіңіздер? Қорытынды бөлімі толық емес
Ақпараттар толық, барлық аргументтер 4
келтірілген 5
Ой толғау Бағыттайды, 2
тапсырма береді. 1-топ оқушылары Ы.Алтынсариннің Өз ой ларын
“Таза бұлақ” әңгімесін сахналау. жинақтайды.
Өз ойларын Сөйлеу, жүйелі
жинақтай отырып, Эссе: “Су – тіршілік көзі” ойлау мәдениеті
эссе жазу. “Егер су құрып кетсе не болады?” шыңдалады.
1-топ оқушылары “Су – тілсіз жау” Қосымша дерек
Ы.Алтынсариннің Оқушылар: “Менің ойымша...”, “Мен көзімен жұмыс
“Таза бұлақ” сенімдімін...” деген сияқты жасайды
әңгімесін сахналау. сөйлемдермен бастап, ойларын жазу. (оқулықтан тыс)
Өзіңді тексер 1
«Өзіңді тексер» Материал бойынша
айдары 1.Гидросфера - ... білімін
Географиялық 2. Жер шарындағы судың .... мұхиттар пысықтайды,
диктант. мен теңіздердің үлесіне тиеді. біледі, есте
3.Су табиғатта 3 күйде .... кездеседі. сақтайды.

4.Теңіз суының орташа тұздылығы ...
5.Судың мұхиттан атмосфера арқылы
құрлыққа және құрлықтан мұхитқа
үздіксіз ауысу үрдісін .... деп атайды.
6.Дүние жүзінде қанша мұхит бар?
7.Жер бетіне шығып жатқан шипалы
суларды ... деп атайды.
Мұғалімнің
қорытынды сөзі.
Дайындалады,
Үй тапсырмасы 1. Қосымша мәлімет жинақтау. қосымша ізденеді,
мәлімет жинақтайды.

Бағалау, 10-12балл «5»
мадақтау 7-9 балл «4»
4-6 балл «3»

Бүгінгі сабақ бойынша қорытынды:

Жетістіктер:

Кемшілік тұстары:

Бағалау: 10 – 12 балл – “5”
7-9 балл - “4”
5-6 балл – “3”
Шешімім:

Ұқсас жұмыстар
САҚТАНДЫРУ КОМПАНИЯЛАРЫ
Гидросфера-жердің су қабығы
Денсаулық сақтау жүйесін қаржыландырудың мақсаты
ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ТӘРБИЕ
Геоақпараттық жүйелер. MapInfo
Қазақстанның қаржы нарығын мемлекеттік реттеу
Қоршаған ортаны бақылаудың халықаралық бірлестігі
Бала тәрбиесіндегі халықтық ұстанымдар (экологиялық тәрбие)
Ерекше қорылатын табиғи территориялар – қоршаған ортаны қорғау шараларының бір түрі
Оқушыларға экологиялық білім беру жүйесіндегі аймақтық компонентті пайдалану
Пәндер