Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті




Презентация қосу
Блум
тақсономиясы
бойынша сабақ
жоспарлаудың
мұғалім
құзырлылығын
Т.Нақыпов.
арттырудағы
ролі.
Анре Ферьераның “Адамдар мектепті қалай құрған” деп
аталатын аңызы бойынша.

“Олар шайтанның айтқанындай етіп жасады.
Бала табиғатты жақсы көреді, сондықтан оны төрт қабырғаға қамап қойды.
Бүлдіршіндер өз жұмысының мағынаға ие екендігін ұғынғылары келеді, сондықтан
Оның белсенділігінің еш пайда әкелмеуінен қолдарынан келгенін істеді.
Ол қозғалыссыз тұра алмайды, оны қозғалмастай жасады.
Ол қолымен жұмыс жасағысы келеді, ал оған теориялар мен идеяларды үйретті.
Ол сөйлегенді ұнатады- оған үндемеуді тапсырды.
Ол түсінуге тырысады- ал оған жаттап алуды тапсырды.
Ол өздігінен білім іздер еді, ал оларға бәрі дайын күйінде берілді.”
Осылайша балалар басқа жағдайда үйрене алмайтын әрекеттерді,
өтірік айтып ,қулануды үйренді.

Шайтанның қалауындағыдай кейбір адамдар селқос, енжар бола
бастады, өмірге қызығушылық жоғалды.
Нәтиже Бақыт пен денсаулықтан айырылды.
Махаббат пен мейірімділік қашты. Ал, ойлар құрғақтанып,
қарапайымданып, жан қатыгезденді, жүрек ызадан булықты...
Білім сапасын қамтамасыз ету.(Дәстүрлі оқыту)

Теория практика
Білім Оқу процесін Білім
мазмұнын ұйымдас- нәтижелері.

мөлшерлеу. тыру.

Оқушының
Оқушыны не Оқушыны оқу пәндері
нәрсеге қалай бойынша
оқыту ? оқыту? білім,білік,
дағдылары.
Дәстүрлі оқыту 75%-технократтық , 3% эстетикалық,
0% рухани тәрбие береді. Ж.Қараев.
Білім сапасын қамтамасыз ету.(Жаңа көзқарас)

( теория) (практика)
Нәтижелерді Оқу процесін Білім
құзыреттер Ұйымдас- нәтижелері.

түрінде тыру.
анықтау.

Оқушы не Оқушыны оқуға Оқушылар
үшін оқуы қалай үйрету алған
тиіс? керек? құзыреттер

“Сущность души есть творчество”
Б.П.Вышеславцев.
Білім сапасына көзқарас.

Басқарудың
педагогикалық Педагогика
Мақсат
әрекеттің, лық
пен
ұстаздың, үрдістің
нәтиже
оқушының сапасы.
сапасы.
сапасы.

Сен маған шәкіртіңді көрсет,мен сені танимын.
А.Дистерверг.
Гуманистік парадигма.

Дұрыс және дұрыс емес жауап жоқ . Баланы тексерме,
сонымен бірге Ізде. Жазылған ереже бойынша өзіңе немесе басшыдан
гөрі балаға көбірек сен. Бала егер тәртіп бұзса күмәнмен қарама. Өйткені
оның бұлай істеуіне себептер болды. Баланың қателесу құқығы
тәуекелшілдікпен тығыз байланысты.
Ол тәуекелшіл болғанда ғана- еркін.Баланың тәуекелшіл тәуелсіздігін,
әр қадамын аңдығанша тани біл.
Білмейтіндігіңді мойындай біл. Білім алуға зорлама,білімді ашу
және қолдана білуге үйрет. Баланы бір-бірімен салыстырма,олардың
әрқайсысы әртүрлі жақсы. Баланың бүгінгісі мен ертеңгісін
салыстыр. Жоспарды қатаң орындауға тырыспа,ол сенікі ғана.
Білім алу-сенің қалай түсінгеніңе байланысты . Сен оқушыға
қарауыл, тереуші,сот емессің.Саған ол дұрыс немесе дұрыс жасамаса да жазалауға
құқық берілмеген.
Бала қателеспейді,ол өз жолын іздеуші.
Жағдаяттар ( тапсырмалар жинағы)

Өзіңді-өзі
таны
Сабақ Өзіңді өзің
өзгерт

Өзіңді Өзіңді өзің
көрсет
таңда
Сабақтың үш жақты міндеттері:

Бм: … , … арқылы … білім негіздерін
қалыптастыру
Тм: … , … арқылы … тұлғалық қасиеттерін
қалыптастыру
Дм: … , … арқылы … ой-өрісін, қабілеттерін,
жеке қасиеттерін дамыту
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-1. Білімділік .
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Белгілі бір әдісті Тыңдайды,жазады,
пайдалана отырып, жаңа
еске түсіреді,есте
материалдың негізгі
сақтайды,ойлайды.
ұғымдарын бұрынғы білімді
еске түсіре отырып береді.

Ғылымда білімді Ақпараттық
қабылдау мен қолдану-
ды 5 деңгейге бөледі.
деңгей.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-2. Түсіну .
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
.Жаңа материалдағы Ойларын айтады,
білімді түсінгенін анықтау
үшін,диологтық байланыс түсіндіреді,ерекшелігін
жасау. Оқушылардың көрсетеді,сұрақтар
ойларын өзгеше түрде береді. Жазады.
сұрау. Болжам жасату т.б.

Ғылымда білімді Тезаурустық
қабылдау мен қолдану- деңгей
ды 5 деңгейге бөледі. (ғылыми тіл)
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-3. Қолдану.
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Оқушылардың алған білімін Бұрынғы білім негізін пайдалана
Өмірде қолдануға үйрету үшін, отырып,проблеманы шешу.
тапсырырмалар береді. Кітаппен жұмыс.
Дидактикалық құралдармен
қамтамасыз етеді.
Мысалы: Қатемді тап, тақырыпқа
сай сөйлем құра, Проблемалық
ситуация т.б

Ғылымда білімді Методикалық
қабылдау мен қолдану-
ды 5 деңгейге бөледі.
деңгей
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-4. Талдау (Анализ) .
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Оқушыларды топтарға бөле Топтық талқыға
отырып, тақырыптағы негізгі салады,ойланады.
түйінді табуға бағыт беру. Өзгелерді тыңдай отырып ,өз
Ерекшеліктерді, білімін толықтырады. Ізденеді.
негізгі қасиеттерді анықтату.

Ғылымда білімді Технологиялық
қабылдау мен қолдану- деңгей
ды 5 деңгейге бөледі.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-5. Жинақтау (синтез)
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
.Жеке бөлшектерден Ойлап табады,байланыстырады,
немесе шашылған шығарады. Ойын түйіндейді.
Проблеманы шешудің өзіндік
дүниелерден жаңа жасауға үлгісін жасайды.
көмектесу. Жалқыдан
жалпыға бағыттау.

Ғылымда білімді Зерттеушілік
қабылдау мен қолдану- деңгей
ды 5 деңгейге бөледі.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспары.

М-6 . Бағалау.
Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Материалдың өзі үшін Бағалайды,талқылайды. Өз
керектігін,құндылығын,керекті- пікірін айтады.
сін анықтау,пайымдауға бағыт
беру.
Идеялар алмасу, пікір айту.
Өзіне керектісін таңдау.

Мен ойлаймын, яғни мен өмір сүріп
жатырмын.
Блум таксономиясының мақсаттық жүйесіне
негізделген сабақ жоспарының маңызы

Мұғалімнің шығармашылығын жүзеге асыра
алуының тірек қабілеттерін төмендегі
жүйелерін дамытады.

- Шығармашылық әрекет,
- Проблеманы көре білу,
- Болжай білу,
- Жаңашылдықты ендіру,
- Өз жұмысының бағдарламасын жасау,
- Рефлексиялай алу,
- Шығармашылық ойды іске асыру үшін
идеяларды тудыра алу.

Ұқсас жұмыстар
Ғылымда білімді
Оқушы әрекеті
Блум тақсономиясы бойынша сабақ жоспарлаудың мұғалім құзырлылығын арттырудағы ролі
Оқушылардың жобалау және зерттеу жұмысының мәдениеті критериялары
МҰҒАЛІМ ІС ӘРЕКЕТІНІҢ ОБЬЕКТІСІ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСС
Дамыта оқытудың маңыздылығы
Топтық жұмыстың мақсаты
Дамыта оқытудың тиімділігі
Мұғалім әдебі
Педагогтың кәсіби біліктілігі
Пәндер