Интерактивті оқыту әдістемесі



“Түркістан” көпсалалы медицина колледжі
Математика және нформатика пәнінің оқытушысы
Жағыпарова Данагүл Дәулетқызы
Оңтүстік Қазақстан облысы, Түркістан қаласы
Баяндама
Тақырыбы : Интерактивті технология элементтерін пайдалана отырып, оқушылардың біліктілігін арттыру.

Әлем елдерінің біразы бұдан 40-50 жыл бұрын
игерген әдіс-тәсілдер мен озық технологиялар
бұл күнде әрбір оқытушының басты құралы
болып отыр.
Қазіргі уақыт талабы болып отырған
жаңа технологиялардың өзі жаңадан
пайда болған емес, оның негізі бұрын
қаланған, тек қазір өзгеріске ұшыраған

« . . . Адамзат үшін ХХІ ғасыр жаңа технологиялардың ғасыры болмақ, ал осы жаңа технологияларды жүзеге асырып, өмірге енгізу, игеру және жетілдіру - бүгінгі жас ұрпақ, сіздердің еншілеріңіз . . . Ал жас ұрпақтың тағдыры- ұстаздардың қолында» ”
Н. Назарбаев

Елбасының «Жаңа әлемдегі - жаңа Қазақстан» жолдауында он-лайн тәсілінде оқыту тәжірибесін дамытып, елімізде оқу теледидарын құру қажет деп айтылған болатын.

«Интерактивті» сөзін ағылшын тілінен
аударғанда «бірлесіп әрекет жасау» деген мағынаны білдіреді.
Білім берудегі интерактивтік технология -бірін-бірі толықтыратын және барлық оқушылардың қатысуын ұйымдастыратын оқыту технологиясы. Бұл сабақ барысында оқушының ұжымдық жұмыс жасауға қатыспауы мүмкін емес.

Интерактивтік тақта -дегеніміз не?
Интерактивтік тақта (ИТ) - дәріскерге немесе оқытушыға екі түрлі құралдарды, атап айтқанда, ақпарат кескіні мен қарапайым маркер тақтасын біріктіріп қолдануға негізделген құрал.
Интерактивтік технологияның жеделдетіп дамуына байланысты тақтаның түрлері де, оның типтері күннен күнге даму үстінде.

ақпараттарды енгізуге арналған активті қаламнан тұрады.
Интерактивті тақта
Бұл құрылғы-
компьютер
мультимедиялық
проектор

Оқытудың интерактивті технологияларының қолданылуы
Атауы
Мақсаты
Мәні
Механизмі
Даралап
Оқушылардың танымдық, шығармашылық ой-өрісін дамыту
Оқу-танымдық міндеттерді дәйекті және мақсаткерлікпен ұсыну
Ізденістік әдістер; танымдық міндеттер қою, ой операцияларын жүзеге асыру
Модульдік оқыту
Оқытуды оңтайландыру, жеке ттұлғаның ойлау деңгейін бейімдеу
Оқушының жеке жұмысын ізденімпаздықпен орындауы
Мәселелік әдіс, жеке қарқынмен жұмыс
Дамыта оқыту
Жеке тұлғаны және оның қасиеттерін, ойлау қабілетін дамыту
Білімін, біліктіліктерін шығармашылық ойлау қабілеті арқылы әлеуметін жетілдіру
Оқушыларды алуан түрлі ой қызметі түріне тарту.
Саралап оқыту
Ойлау қабілетін және т. б. қабілеттерін дамытуға оңтайлы жағдай туғызу
Бағдарламалық материалды әр түрлі жобадағы деңгейде ұсыну, міндетті деңгейден төмен емес.
Жеке дара оқыту әдістері
Ойын арқылы
Білімді, білікті, дағдыны игерудің тұлғалық- қызметтік сипатын қамтамассыз ету
Ақпараттар іздеуге, өңдеуге, игеруге бағытталған өз бетінше атқарылатын танымдық қызмет
Шығармашылық қызметке тартатын ойын әдістері

Оқытудың интерактивті әдісі.
Оқытудың тәжірбиелерді дамытуға бағытталуы .
Елде болып жатқан саяси, әлеуметтік, экономикалық және басқадай өзгерістер білім беру жүйесіне де әсерін тигізді. Бұл өзгерістер оқу орындарында жаңа пәндер енгізіп қана қоймай, дәріс беру әдістемесінің өзін өзгерту қажеттігін туғызды. Біздің еліміз дамудың демократикалық жолын таңдап алғандықтан қазіргі кезде шешім қабылдауға халықты тартудың да маңызы зор. Бұл аудиториядағы жұмысқа да қатысты: оқушылар сабақ кезінде мейлінше белсенділік танытуға тиіс. Міне оқушылардың сондай белсенділігін арттыруға мүмкіндік жасайтын әдістемелік амалдарды көбіне интерактивті деп атайды.
«Интерактивті оқыту әдістемесі».
Егерде сабақ үстінде оқушылар мен оқытушылардың арасында тығыз қарым-қатынас байқалса бұлайша оқытуды біз интерактивті деп атаймыз. Әдетте мұндай қарым-қатынас оқушылар әлдебір мәселені талқылап, соның шешімін табуға тырысқан кезде байқалады. Бұл жерде оқушылардың жауаптарынан гөрі мәселенің шешімін табуға талпынғаны маңыздырақ. Себебі интерактивті оқытудың басты мақсатының өзі сол- оқушыларды өз бетінше ой қорытып, жауап таратуға үйрету.
Интерактивті әдістеме өзара қарым-қатынастың мол ауқымын қамтиды.
Оқу процесінің барысында оқушылар мыналармен қарым-қатынасқа түседі:
оқытушымен (оқушылар оқытушының сұрағына жауап берген кезде) ;
шақырылған адамдармен (немесе топ оқушыларының өздері әлдебір ұйымдар мен адамдарға баруы мүмкін) ;
өзге оқушылармен (бірігіп жұмыс істеу барысында) ;
шағын топтармен (3-5 оқушымен) ;
оқушылардың үлкен тобымен (көбіне пікірталас, топ болып әлдебір мәселені талқылау барысында) ;
оқушылардың тобымен және халықпен (топ әлеуметтік сауалнама жүргізеді) ;
кейбір техника түрлерімен (мысалға компьютермен) .
Топтың сандық құрамы оқудың немесе өзара қарым-қатынастың сапасын айқындамайды. «Өзара қарым-қатынас» әдісінің ерекшелігі- оқушы өзгелермен араласу барысында ашыла түсетін болады.





Оқу-жазу арқылы интерактивті технология әдісімен ойлауды дамыту.
Топтау,
болжам, ойлану,
сергіту, адас-
қан объектіні
табу.
Қызығушылығын
ояту
Сөзжұмбақ,
тест.
Мағынаны тану
Венн диаграммасы
(«Венн диаграмма»
стратегиясы.
Қабысып жатқан
3 дөңгелектен тұрады.
Әуелі жеке қасиеттерін
жазады да,
ортаға екеуіне ортақ
қасиеттерді жазады. Бұл
диаграммамен өткен сабақ пен
жаңа сабақты байланыстыра-
мыз. )
Ой-толғаныс.


Көңіл қойып,
тыңдағандарыңызға рахмет!
Сау болыңыздар!
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz