Оқушыларды топ ережесімен таныстыру
Презентация қосу
Аты – жөні: Айдынгалиева Айгерім Қайырлықызы
Туған күні, айы, жылы: 17.11.1987
Ұлты: қазақ
Бітірген оқу орны: М.Өтемісұлы атындағы Батыс Қазақстан
Мемлекеттік Университеті.
Мамандығы: Информатика пәнінің мұғалімі
Білімі: жоғары
Жұмыс орны: Қайыңды ОЖББМ
Сабақ беретін пәні: информатика
Педагогикалық өтілі: 5 жыл
Проблемалық тақырыбы: “Информатика пәнін оқытуда жаңа
ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың
сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру”
Қайыңды орта жалпы білім беретін мектебі
Құрастырған: Айдынгалиева Айгерім
Қайырлықызы
информатика пәні мұғалімі
2013 – 2014 оқу жылы
Сабақтың
түрі: Оқыту әдіс-
Жаңа сабақ тәсілдері:
сұрақ-жауап,
миға шабуыл,
топпен жұмыс Көрнекілігі:
Компьютер,
проектор, слайд,
тақта
Қолданылатын
пед.технология:
Дамыта оқыту
технологиясы /ДСОТ/ Оқушы білуі
Компьютерлік оқыту қажет:
технологиясы /КОТ/
АКТ-ны қолдану
Символдық
Өзін-өзі бағалауға немесе шамаларға Оқушы меңгеру
өзара бағалауға үйрету берілген есептерге керек:
программа Символдық
жазуды. мәліметтермен
амалдар орындап,
есептерді шығару,
программа жазу
Сабақтың барысы:
2. Үй
1.Ұйымдастыру тапсырмасын 3. Жаңа сабақ;
бөлімі тексеру;
7. Үй 4. Практикалық
тапсырмасын бөлім;
беру;
6. Сабақты 5. Жаңа
қорытындылау. материалды
Білімді бағалау.
бағалау бекіту;
;
−Оқушылармен амандасып, сыныптың тазалығына назар аудару, қауіпсіздік
ережесіне сай сырт кейпі мен заттарының орнында болуын қадағалау.
− Оқушыларды түгендеп, журналға белгілеу.
− Оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау. Шаттық шеңберін құрып әр оқушы
бір гүлден ұстап бір-біріне жылы лебіздерін айтып, қолдарындағы гүлдерін
ұсынады.
− Оқушылардың назарын сабаққа аударып, сабақтың барысымен таныстыру.
- Оқушыларды топ ережесімен таныстыру;
- Бағалау критерийлерімен таныстырып, тақтаға іліп
қоямын.
- Осы тұста топ ережесіне бағынбаған топтың жанына
барып, жетон тастап отыратынымды ескертемін;
/НЕГЕ? НЕ ҮШІН НАҚТЫЛАУ КЕРЕК
- Оқушылардың көңіл - күйлерін бақылау
1. Топ басшысы ұйымдастырушы және логикасы дамыған
болу
2. «Біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін»
3. «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»
4. «Бірлігіміз мықты болса алынбайтын қамал жоқ»
5. «Бір құмалақ бір қарын майды бұзбасын»
6. «Қарсыласыңды силай біл»
7. «Өзіңе деген сенімің мықты болсын»
8. «Әрқашанда біргеміз, берік болсын іргеміз»
•Мұғаліммен амандасады;
•Шаттық шеңберін құрып, жылы лебіздерін айтды;
•Топ ережесімен келіскен - келіспегендіктерін айтады;
•Бағалау критерийлерін көріп, танысқаннан кейін өз - өздерін реттей
бастайды;
•Топ ережесіне бағынуға тырысады;
Бағалау
Оқушының Үй Жаңа сабақты Практикалық Жаңа
аты-жөні тапсырмасы меңгеруі жұмыс материалды
бойынша бекіту
Әдиет С
Бактыгалиев Н
Ердосбай С
Ермек З
Ескалиева Қ
Жұматай Ө
Мұхаммеджан Е
Ниетқали А
Төлеген А
ІІ Үй тапсырмасын тексеру
/тестпен жұмыс/
1. Бірөлшемді бүтін сандардан тұратын массивті Var қызметші сөзінде сипатталуы
a) Integer
b) Real
c) array[1..n] of real
d) array[1..n] of integer
e) String
2. Берілген жиым неше элементтен тұрады?
a) 5
b) 14
c) 9
d) 45
e) 54
3. Мына жазбалардың қайсысы дұрыс?
a) massiv array[1..N] of vector;
b) massiv array[1..N] of real;
c) massiv array[1..N] of;
d) massiv array[1N] of integer;
e) massiv array[1..N] real.
4. Жиым дегеніміз не-.....
a) бір атаумен белгіленіп біріктірілеген біртекті элементтер жиымы.
b) бір атаумен біріктірілмеген біртекті элементтер жиымы
c) әртүрлі программалау тілінде жиымдарды жазу ережесі
d) мәліметтерді ұйымдастырудың кестелік тәсілі
5. Берілген жиым элементтерінің типі қандай?
Var B: array[1..7] of char;
a)Бүтін
b)Файлдық
c)Нақты
d)Логикалық
e)Символдық
6. Төмендегі массив элементтерінің сипаттамасының қайсысы дұрыс емес?
a)Var A: array[1..20] of real;
b)Type Mas=array[‘A’…’D’]; of real; Var A: Mas
c)Var a: array[integer] of char;
d)Var MM: array[false..true] of char;
e)Type SS=array[‘-20…0] of integer; Var Mas:SS
7. Төмендегі типтердің қайсысы жиым элементтерінің типі бола алмайды?
a)бүтін
b)файлдық
c)нақты
d)символдық
e)мәтінді
ІІІ. Жаңа сабақ
Екі топқа тақырыпты бөліп беріп, 1-топқа стандартты функциялар,
ал 2-топқа стандартты процедураларды оқып, екі топ бір-біріне
әрбір функциялар мен процедуралардың жазылуы мен атқаратын
қызметін түсіндіреді. Мұғалім толықтырып, мысалдар көрсетеді.
Символдық типтегі мәлімет үшін төмендегідей
стандартты функциялар анықталған:
chr(x) - byte типіндегі х өрнегін символға
түрлендіреді.
ord(ch) – с симиволын оның byte типіндегі сәйкес
кодына түрлендіреді.
pred(ch)- ch –тың алдыңғы кодына сәйкес
символды береді.
succ (ch) – ch –тан кейінгі кодына сәйкес
символды береді.
upcase(ch)- кіші латын әріптерін бас әріптерге
айналдырады, басқа символдарға әсер етпейді.
Символдық типтегі мәлімет үшін төмендегідей
стандартты функциялар анықталған:
Text - мәтіндік тип, файл аттарын белгілеуде қолданылады.
LENGTH (x) – мәтін ұзындығын анықтайтын операциясы.
Length (‘ABCD’) = 4. Length (‘a f 5 1’) = 7.
Copy (St, Poz,N) – St сөз тіркесінің Poz нөмірлік символынан бастап
қатар тұрған N символ көшіріліп алынады. St – тіркестік айнымалы, Poz, N –
бүтін сандар.
Concat(s1, s2,…,sn) – жақша ішіндегі тіркестік айнымалылар мәндерін
орналасқан орындары бойынша біріктіреді.
Delete(S,Poz,N) – S сөз тіркесі символдарының Poz нөмірінен бастап, N
символды өшіреді де нәтижені қайта S мәні ретінде жазады, мұнда Poz<255.
Insert(S1,S2,Poz) – S1 сөз тіркесін S2 тіркесінің Poz нөмірінен бастап
кірістіріп орналастырады да, нәтижені S2 мәні ретінде жазады.
Str(I,S) – I санын сиволдар тіркесіне ауыстырады да, нәтижені S мәні
ретінде жазады. I атауынан кейін шығару пішімін ( I:2) көрсетуге болады.
Val(S,I,god) – S сөз тіркесі ретінде берілген сандық мәнді бүтін немесе
нақты санға ауыстырады да, нәтижені I айнымалысының мәні ретінде
жазады.
Мысалы: ағылшынның алфавитін экранға шығарып беретін
программа құралық.
Program kodtar; {программаның тақырыбы}
Var c: char; {с символдық айнымалыны сипаттау}
Begin {программаның басы}
For c:=’a’ to ‘z’ do {параметрлі цикл операторы}
Write(c); {цикл денесі: с айнымалысын баспаға
шығ.}
End. {соңы}
Мұның нәтижесінде дисплей экранында abcd….z символдары
көрінеді. Ал алфавитті кері тәртіпте бейнелеу қажет болса, онда
FOR операторының алғашқы жолын басқаша мынадай түрде
жазу керек.
For c:=’z’ downto ‘a’ do
Мысал: Берілген сөзде қанша «а» әрібі бар екенін
анықтайтын программа жазыңыз.
program a_sanau;
uses crt;
var i,n,k: integer;
s: string;
begin
write('tanbalar tizbegin engiz, ');
read(s);
n:=length(s); k:=0;
for i:=1 to n do
if (s[i]='а') or (s[i]='a') then k:=k+1;
writeln('sozdegi kichi "a"-lar sany - ',k);
end.
Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындау.
Тапсырма №1. Кез келген сөзді енгізгенде, сол сөзді
кері ретпен шығаратын программа құр.
Program E1;
var x,d,a:string;
i,k:integer;
Begin
Writeln(‘soz engiz’);
Readln(x);
for i:=length(x) downto 1 do
write( copy(x,i,1));
Readln
end.
Есептің программасының әр жолын бөлек
қиып, араластырып оқушыларға беремін.
Олар берілген есептің программасын дұрыс
құрастырып, есептің шартын айтуы тиіс.
Сарапшылар дұрыстығын тексеріп, қате
жері болса ескертіп айтады.
1-топ. Енгізілген сөздегі барлық «а» әріптерін «о» -ға
ауыстыру программасын құру.
Program e2;
uses crt;
var s:string;
procedure changechar(var s:string);
var n:byte; begin
n:=0;
while pos (‘a’,s)>0 do begin n:=n+1; S[pos('a',s)]:=’o'; end;
end;
begin
writeln;
write(‘s=’);
readln(s);
changechar(s);
writeln(‘ а-ны о-га ауыстыргандагы нәтиже: ‘,s);
readln
end.
2-топ. “ку”, “шка”, “юшон”, “пила” сөздерінен: “кукушка
кукушонку купила капюшон” сөйлемін құрастыратын
алгоритм жазу және оның ұзындығын анықтау керек.
Program e2;
const a='ку'; b='шка'; c='юшон'; d='пила';
var t: string [100];
l: integer;
begin
t:=a+a+b+' '+a+a+copy(c,2,3)+a+' '+a+d+'
'+copy(b,2,2)+copy(d,1,1)+c;
l:=length(t);
writeln(' t:=', t);
writeln(' l:=', l);
end.
Сөзжұмбақ шешу
1 2 c o p y
4 c h a r
5 p o s d
n 8 9
6 u p c a s e L
r a 10 i n s e r t
7 d e l e t e d n
d g
t
h
Берілген есептің қатесін тауып компьютерге көшіру.
Кез келген сөз тіркесі теріліп, оның соңында Enter пернесі басылған. Енгізілген
символдардың санын және сол сөздерде Т әрпінің неше рет кездесетінін есептейтін
программа құру керек.
Program e4;
uses crt;
var b:char; n,k:real;
Begin k:=1; n:=0; readln;
writeln(‘matin engizinder:’);
while not eoln do
Begin read(b);
n:=n+1;
if b:=’t’ then k:=k+2;
End, writeln;
writeln(‘matindegi simboldardin sani n=’,n:3);
writeln(‘matindegi t arpinin sani k=’,k:3);end.
V. Жаңа материалды меңгерту
I N S E R T C
D V A L P R O
E D R O D E N
L U P C A S C
E C O P Y E A
T T G N E L T
E H B E G I N
VІ. Сабақты қорытындылау.
Білімді бағалау.
VIІ. Үй тапсырмасы
-Берілген сөйлемде қанша сөз бар екенін
анықтайтын программа құрастырып келу.
-кітапхана сөзінен: ана, кітап, танк, апа, хан
сөздерін құрастырып, сөздің ұзындығын
көрсететін программа құру.
-Тақырыпты оқу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz