Оқушыларды топ ережесімен таныстыру


Slide 1

Аты - жөні: Айдынгалиева Айгерім Қайырлықызы

Туған күні, айы, жылы: 17. 11. 1987

Ұлты: қазақ

Бітірген оқу орны: М. Өтемісұлы атындағы Батыс Қазақстан

Мемлекеттік Университеті.

Мамандығы: Информатика пәнінің мұғалімі

Білімі: жоғары

Жұмыс орны: Қайыңды ОЖББМ

Сабақ беретін пәні: информатика

Педагогикалық өтілі: 5 жыл

Проблемалық тақырыбы: “Информатика пәнін оқытуда жаңа ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтарын арттыру”

Slide 2

Сабақтың тақырыбы :

Қайыңды орта жалпы білім беретін мектебі

2013 - 2014 оқу жылы

Құрастырған: Айдынгалиева Айгерім Қайырлықызы

информатика пәні мұғалімі

Slide 3

Cабақтың мақсаттары:

Slide 4

Сабақтың түрі:

Жаңа сабақ

Оқыту әдіс-тәсілдері:

сұрақ-жауап, миға шабуыл, топпен жұмыс

Көрнекілігі:

Компьютер, проектор, слайд, тақта

Slide 5

Қолданылатын пед. технология: Дамыта оқыту технологиясы /ДСОТ/

Компьютерлік оқыту технологиясы /КОТ/

АКТ-ны қолдану

Өзін-өзі бағалауға немесе өзара бағалауға үйрету

Оқушы білуі қажет: Символдық шамаларға берілген есептерге программа жазуды.

Оқушы меңгеру керек: Символдық мәліметтермен амалдар орындап, есептерді шығару, программа жазу

Slide 6 Slide 7

Оқушылармен амандасып, сыныптың тазалығына назар аудару, қауіпсіздік ережесіне сай сырт кейпі мен заттарының орнында болуын қадағалау.

Оқушыларды түгендеп, журналға белгілеу.

Оқушыларға жақсы көңіл-күй сыйлау. Шаттық шеңберін құрып әр оқушы бір гүлден ұстап бір-біріне жылы лебіздерін айтып, қолдарындағы гүлдерін ұсынады.

Оқушылардың назарын сабаққа аударып, сабақтың барысымен таныстыру.

Slide 8

- Оқушыларды топ ережесімен таныстыру;

- Бағалау критерийлерімен таныстырып, тақтаға іліп қоямын.

- Осы тұста топ ережесіне бағынбаған топтың жанына барып, жетон тастап отыратынымды ескертемін; /НЕГЕ? НЕ ҮШІН НАҚТЫЛАУ КЕРЕК

- Оқушылардың көңіл - күйлерін бақылау

Slide 9

Топ ережесін нақтылау

1. Топ басшысы ұйымдастырушы және логикасы дамыған болу

2. «Біріміз бәріміз үшін, бәріміз біріміз үшін»

3. «Білекті бірді жығады, білімді мыңды жығады»

4. «Бірлігіміз мықты болса алынбайтын қамал жоқ»

5. «Бір құмалақ бір қарын майды бұзбасын»

6. «Қарсыласыңды силай біл»

7. «Өзіңе деген сенімің мықты болсын»

8. «Әрқашанда біргеміз, берік болсын іргеміз»

Оқушы әрекеті

Мұғаліммен амандасады;

Шаттық шеңберін құрып, жылы лебіздерін айтды;

Топ ережесімен келіскен - келіспегендіктерін айтады;

Бағалау критерийлерін көріп, танысқаннан кейін өз - өздерін реттей бастайды;

Топ ережесіне бағынуға тырысады;

Slide 10

Бағалау

Оқушының аты-жөні

Үй тапсырмасы бойынша

Жаңа сабақты меңгеруі

Практикалық жұмыс

Жаңа материалды бекіту

Әдиет С

Бактыгалиев Н

Ердосбай С

Ермек З

Ескалиева Қ

Жұматай Ө

Мұхаммеджан Е

Ниетқали А

Төлеген А

Slide 11

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

/тестпен жұмыс/

1. Бірөлшемді бүтін сандардан тұратын массивті Var қызметші сөзінде сипатталуы

Integer

Real

array[1. . n] of real

array[1. . n] of integer

String

2. Берілген жиым неше элементтен тұрады?

5

14

9

45

54

3. Мына жазбалардың қайсысы дұрыс?

massiv array[1. . N] of vector;

massiv array[1. . N] of real;

massiv array[1. . N] of;

massiv array[1N] of integer;

massiv array[1. . N] real.

4. Жиым дегеніміз не-. . . . .

бір атаумен белгіленіп біріктірілеген біртекті элементтер жиымы.

бір атаумен біріктірілмеген біртекті элементтер жиымы

әртүрлі программалау тілінде жиымдарды жазу ережесі

мәліметтерді ұйымдастырудың кестелік тәсілі

Slide 12

5. Берілген жиым элементтерінің типі қандай?

Var B: array[1. . 7] of char;

Бүтін

Файлдық

Нақты

Логикалық

Символдық

6. Төмендегі массив элементтерінің сипаттамасының қайсысы дұрыс емес?

Var A: array[1. . 20] of real;

Type Mas=array[‘A’…’D’] ; of real; Var A: Mas

Var a: array[integer] of char;

Var MM: array[false. . true] of char;

Type SS=array[‘-20…0] of integer; Var Mas:SS

7. Төмендегі типтердің қайсысы жиым элементтерінің типі бола алмайды?

бүтін

файлдық

нақты

символдық

мәтінді

Slide 13

ІІІ. Жаңа сабақ

Екі топқа тақырыпты бөліп беріп, 1-топқа стандартты функциялар, ал 2-топқа стандартты процедураларды оқып, екі топ бір-біріне әрбір функциялар мен процедуралардың жазылуы мен атқаратын қызметін түсіндіреді. Мұғалім толықтырып, мысалдар көрсетеді.

Slide 14

Символдық типтегі мәлімет үшін төмендегідей стандартты функциялар анықталған:

chr(x) - byte типіндегі х өрнегін символға түрлендіреді.

ord(ch) - с симиволын оның byte типіндегі сәйкес кодына түрлендіреді.

pred(ch) - ch -тың алдыңғы кодына сәйкес символды береді.

succ (ch) - ch -тан кейінгі кодына сәйкес символды береді.

upcase(ch) - кіші латын әріптерін бас әріптерге айналдырады, басқа символдарға әсер етпейді.

Slide 15

Символдық типтегі мәлімет үшін төмендегідей стандартты функциялар анықталған:

Text - мәтіндік тип, файл аттарын белгілеуде қолданылады.

LENGTH (x) - мәтін ұзындығын анықтайтын операциясы.

Length (‘ABCD’) = 4. Length (‘a f 5 1’) = 7.

Copy (St, Poz, N) - St сөз тіркесінің Poz нөмірлік символынан бастап қатар тұрған N символ көшіріліп алынады. St - тіркестік айнымалы, Poz, N - бүтін сандар.

Concat(s1, s2, …, sn) - жақша ішіндегі тіркестік айнымалылар мәндерін орналасқан орындары бойынша біріктіреді.

Delete(S, Poz, N) - S сөз тіркесі символдарының Poz нөмірінен бастап, N символды өшіреді де нәтижені қайта S мәні ретінде жазады, мұнда Poz<255.

Insert(S1, S2, Poz) - S1 сөз тіркесін S2 тіркесінің Poz нөмірінен бастап кірістіріп орналастырады да, нәтижені S2 мәні ретінде жазады.

Str(I, S) - I санын сиволдар тіркесіне ауыстырады да, нәтижені S мәні ретінде жазады. I атауынан кейін шығару пішімін ( I:2) көрсетуге болады.

Val(S, I, god) - S сөз тіркесі ретінде берілген сандық мәнді бүтін немесе нақты санға ауыстырады да, нәтижені I айнымалысының мәні ретінде жазады.

Slide 16

Мысалы: ағылшынның алфавитін экранға шығарып беретін программа құралық.

Program kodtar; {программаның тақырыбы}

Var c: char; {с символдық айнымалыны сипаттау}

Begin {программаның басы}

For c:=’a’ to ‘z’ do {параметрлі цикл операторы}

Write(c) ; {цикл денесі: с айнымалысын баспаға шығ. }

End. {соңы}

Мұның нәтижесінде дисплей экранында abcd…. z символдары көрінеді. Ал алфавитті кері тәртіпте бейнелеу қажет болса, онда FOR операторының алғашқы жолын басқаша мынадай түрде жазу керек.

For c:=’z’ downto ‘a’ do

Slide 17

Мысал: Берілген сөзде қанша «а» әрібі бар екенін анықтайтын программа жазыңыз.

program a_sanau;

uses crt;

var i, n, k: integer;

s: string;

begin

write('tanbalar tizbegin engiz, ') ;

read(s) ;

n:=length(s) ; k:=0;

for i:=1 to n do

if (s[i] ='а') or (s[i] ='a') then k:=k+1;

writeln('sozdegi kichi "a"-lar sany - ', k) ;

end.

Slide 18

Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар орындау.

Тапсырма №1. Кез келген сөзді енгізгенде, сол сөзді кері ретпен шығаратын программа құр.

Program E1; var x, d, a:string; i, k:integer; Begin Writeln(‘soz engiz’) ; Readln(x) ; for i:=length(x) downto 1 do write( copy(x, i, 1) ) ; Readln end.

Slide 19

Тапсырма №2

Есептің программасының әр жолын бөлек қиып, араластырып оқушыларға беремін. Олар берілген есептің программасын дұрыс құрастырып, есептің шартын айтуы тиіс. Сарапшылар дұрыстығын тексеріп, қате жері болса ескертіп айтады.

Slide 20

1-топ. Енгізілген сөздегі барлық «а» әріптерін «о» -ға ауыстыру программасын құру.

Program e2; uses crt; var s:string; procedure changechar(var s:string) ; var n:byte; begin n:=0; while pos (‘a’, s) >0 do begin n:=n+1; S[pos('a', s) ] :=’o'; end; end; begin writeln; write(‘s=’) ; readln(s) ; changechar(s) ; writeln(‘ а-ны о-га ауыстыргандагы нәтиже: ‘, s) ; readln end.

Slide 21

2-топ. “ку”, “шка”, “юшон”, “пила” сөздерінен: “кукушка кукушонку купила капюшон” сөйлемін құрастыратын алгоритм жазу және оның ұзындығын анықтау керек.

Program e2;


Ұқсас жұмыстар
Ережені жаттаймыз Өмірлерді сақтаймыз!!
Панорамалық сабақ. Сабақтың тақырыбы
Отбасы тәрбиесі тәрбие
Допты ұстап жүру
Сөз тіркесі туралы түсінік
Функциясының туындысын табыңдар
Жалпы екілік сандар туралы түсінік беру
Туынды табу ережелері
Қауіпсіздік ережелерін, көз жаттығуларын жаттау
Әділқазылар алқасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz