Қазіргі оқушы




Презентация қосу
Тақырыбы :
Информатика пәнін
оқытуда жаңа
педагогикалық,
ақпараттық-
коммуникативтік
технологиялардың
мүмкіндіктерін
қолдану
№13 жалпы орта білім беретін мектептің
информатика пәні мұғалімі

Баяндамашы :
Боранова Ақкүміс
Масабайқызы
Жоспар:
І. Кіріспе.
ІІ. Негізгі бөлім.
1.Информатика пәнін оқытуда жаңа
педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік
технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану
формалары.
2. Ақпараттық - коммуникативтік технологияны
қолдану арқылы оқушылардың информатика
пәніне деген қызығушылығын қалыптастыру.
А)Интерактивтік оқыту технологиясы.
Б)Электрондық оқулықтарды пайдалану тиімділігі.
С)Оқушының ойы мен белсенділігін дамытудағы
ойынның рөлі.
ІІІ. Қорытынды.
«Болашақта өркениетті
дамыған елдердің
қатарына ену үшін заман
талабына сай білім қажет.
Қазақстанды дамыған 50
елдің қатарына жеткізетін,
терезесін тең ететін –
білім»
Н.Ә.Назарбаев
Қазіргі мұғалім:
•Педагогикалық үрдісте жүйелі
жұмыс жүргізе алатын;
•Педагогикалық өзгерістерге тез
төселетін;
•Жаңаша ойлау жүйесін меңгере
алатын;
•Оқушылармен ортақ тіл табыса
алатын;
•Білімді, іскер, шебер болу керек;
Қазіргі оқушы:
Дүниетаным қабілеті жоғары;
Дарынды, өнерпаз;
Іздемпаз, талапты:
Өз алдына мақсат қоя білу
керек;
“”« Баланың ынтасын
арттыру үшін
оқылатын нәрседен
бір жаңалық болуы
керек” »

Жүсіпбек
Аймауытов
Ақпараттық мәдениетті,
сауатты адам -
ақпараттың қажет кезін
сезіну, оны тауып алуға,
бағалауға және тиімді
қолдануға қабілетті,
ақпарат сақталатын
дәстүрлі және
автоматтандырылған
құралдарын пайдалана
білуі керек.
Ақпараттық технология –
қазіргі компьютерлік
техника негізінде
ақпаратты жинау, сақтау,
өндеу және тасымалдау
істерін қамтамасыз ететін
математикалық және
кибернетикалық тәсілдер
мен қазіргі техникалық
құралдар жиыны.
Коммуникация -
ақпаратты тасымалдап
жеткізу әдістері мен
механизмдерін және
оларды жазып
жинақтап жеткізу
құрылғыларын
қамтитын жалпы ұғым
Оқытудың
Технология Оқыту интерактивті
режимі
Оқыту
технологиясы

Ақпаратты Компьютерл
ер Мультимедиял
қ ық
Компьютер
технологи технология
я Интернет
Коммуникаци
я
Электронд
ық
пошта
Электрондық
оқулық
«Адамның өмір сүру процесіне
құралдың ендірілуі осы құралды
қолдану және басқарумен байланысты
көптеген жаңа қызметтерді өмірге
әкеледі, осы құрал орындай алатын
көп жай процестерді керек емес
қылады, психикалық процестер және
олардың ұзақтылығын, интенсивтілігін,
жүйелілігін өзгертіп, бір қызметті
екінші қызметпен ауыстырады,
қысқаша айтқанда, бүкіл өмір сүру
құрылымын өзгертеді»

Л. С. Выготский.
Ақпараттық -
коммуникативтік технология
құралдары оқушыларға жаңа
ақпарат көздеріне жол
ашады, жеке жұмыс пен
білім алудың нәтижелілігін,
тиімділігін көтереді, кәсіби
дағдыларды қабылдау және
бекіту үшін мүмкіндіктер
береді, қашықтықтан
оқытудың жаңа формалары
мен әдістерін жүзеге асыруға
мүмкіндіктер ұсынады.
Ақпараттық -
коммуникативтік технология
- мұғалімнің өз
жұмыстарының әдістері мен
ұйымдастыру түрлерін
түбегейлі өзгертуге,
оқушылардың жеке
қабілеттілігін дамытуға,
оқудағы пәнаралық
байланысты күшейтуге, оқу
процесін ұйымдастыруды
үнемі жаңартып отыруға
мүмкіндік береді.
Ақпараттық–
коммуникативтік
технология жағдайындағы
жалпы оқыту үрдісінің
функциялары: оқыту,
тәрбиелеу, дамыту,
ақпараттық болжамдау
және шығармашылық
қабілеттерін дамытумен
анықталады
Жаңа ақпараттық -
коммуникативтік
технология

Бағыттары Мақсаттары

Электронды Оқу-әдістемелік, электронды
кешендер құру, әдістемелік
оқулықтар Web-сайттар ашу

Телекоммуникация Жалпы компьютерлік
лық желілерді пайдалану
технологиялар
Мультимедиалық Бағдарламалау ортасында
және инновациялық әдістерді
гипермәтіндік пайдаланып,
технологиялар бағдарламалық
сайттар, құралдар жасау

Қашықтан оқыту Өздігінен қосымша білім
(басқару) (Internet) алуды қамтамасыз ету
Біз
қабылдаймыз
10% оқығанымыздан
20% естігенімізден
30% көргенімізден
50% көріп, естігенімізден
70% басқалармен бірге
талқылағанымыздан
80% өзіміз сезінгенімізден
95% басқа біреуге үйреткенімізден
Уильям Глассер
Интерактивтік оқыту
технологиясы - бұл
коллективтік, өзін-өзі
толықтыратын, барлық
қатысушылардың өзара
әрекетіне негізделген, оқу
процесіне оқушының қатыспай
қалуы мүмкін болмайтын оқыту
процесін ұйымдастыру.
Интерактивті тақтаны
қолданудың тиімділігі
1. Сабақтың қарқынды өтуі

2. Қызығушылықтың артуы

3. Әр балаға жеке білім беру

4. Берілетін материалдың тиімділі

5. Шектеусіз ресурстар
Қызығушылығ Мағынан Ой
ын ояту ы толғаныс
тану
Тест
Тест
Электронды оқулық Топтасты
арқылы ру
тапсырмалар
орындату. Сергіту Сөзжұмба
сәті қ
Адасқан
объектіні
табу.
Венн
диаграммасы.
Электрондық оқулық пен
оқытудың негізгі
мақсаты: «Оқыту процесін
үздіксіз және толық
деңгейін бақылау,
сонымен қатар
ақпараттық ізденіс
қабілетін дамыту.»
Электронды оқулықтар оқушылардың

- бiлiм деңгейiн тереңдетуге;
- ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын
қалыптастыруға;
- өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыруға;
- ойларын дамытуға;
- тiлдi үйренуге деген ынтасы мен
қызығушылығының артуына;
- сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн
кеңiнен пайдалана алуына;
- өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп көмегiн
тигiзедi.
Ойын арқылы оқушы неге үйренеді?

•Қисынды ой-қабілетін дамытады
•Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді
•Сөздік қоры баийды, тілі дамиды
•Зейіні қалыптасады
•Байқампаздығы артады
•Өзара сыйластыққа үйретеді
•Ойынның ережесін бұзбау, яғни,
тәртіптілікке
баулиды
•Бір-біріне деген оқушы сенімі артады

достыққа, ынтымақтастыққа баулиды
•Сабаққа қызығушылығы артады.
Меніңше, оқыту жүйесінде ақпараттық және коммуникативтік
технологияларды қолдану төмендегідей нәтиже береді:
•Ілімділік оқу материалын оқу бағдарламасы бойынша
ғылыми негізінде ең жоғарғы дәрежеде меңгеріп шығуы
және ілімдік білімін іс жүзінде тиянақты, саналы түрде
қолдана білуі;
•Ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолданып, өз бетімен
білімін толықтыруға дағдылануы;
•Игерген материалдарын шығармашылықпен талдап, өңдеп,
қорытындылап, өз көзқарасын қорғай алуы;
•Жеке қабілеттеріне қарай шығармашылық жұмыстарға
белсене араласып, белгілі бір ғылыми білім саласында өз
мүмкіндігін көрсете алуы;
•Ілімді жаңалық ашуға немесе ілімді іс жүзінде қолданудың
жаңа жолдарын іздеуге ұмтылуы тиіс.
Тиімді жақтары:
•Оқушының оқуға деген ынтасы
артады;
•Әр оқушының жеке қабілеті
айқындалады;
•Үлгерімі нашар оқушыға көңіл бөліп,
оларға көмектесу мүмкіндігі туады;
•Жақсы оқитын оқушының тереңірек
білім алуына жағдай туады;
•Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге
дағдыланады;
•Оқушы өз білімін бағалай білуіне
бағыттауға мүмкіндік береді.
8 сынып. MS Word мәтіндік процессоры
8 сынып. Компьютерлік ақпаратты қорғау
9 сынып. Паскаль бағдарламалау тілі.
9 сынып. Тілдің қарапайым объектілері.
10 сынып. Операциялық жүйелерді баптау.
7 сынып. Компьютер құрылысы.
7 сынып. Дербес компьютер
“7 сынып. Paint тақырыбы.
Тордағы балықтар”
•Үзіндіні белгіле
•Оны әрбір торға көшір
•Үзіндіні бейнеле де,
қайталанбауы үшін әр түрлі
бағыттарда бұр
•Көрсетілген үзінділерден
әрқайсысын алу үшін алғашқы
үзіндімен қандай әрекеттер
орындау керек екенін сәйкес
төртбұрыштарға жаз.
«Диалог ертегі»
Шарты: Мен ойдан шығарған кез-
келген бір қазақша әңгіме-ертегіні
бастап кетемін.
Мысалы: «Ертеде бір байдың
еркетотай Пентиум деген ұлы
болыпты», келесі оқушы өз ойының
фантазиясы бойынша ертегіні
жалғастыра береді. Кімде-кім ертегі
ішіне компьютерге байланысты
қызғылықты оқиға кірістіре алса,
сол топтың еңбегі жоғары
бағаланады.
Топтастыру әдісі
«Түсін мені» пародия келтіру
1.Компьютерде ойнап отырған баланы
келтір.
2.Істемей қалған принтерді келтір.
3.Бірінші рет компьютерге отырған
әкеңді келтір
Сызықты алгоритмнің блок-схемасын толтыру

Жағдайдың дұрыс ретін құр
Жағдайдың дұрыс ретін құр
ДӨНГЕЛЕК ЧАЙНВОРД
Шенбер секторларға
бөлінген. Әрбір секторда
бастапқы және соңғы
әріптері берілген
информатика пәнінен бір
термин сөз орналасқан.
Чайнвордты толтырып,
әрбір терминге
сипаттама беріңіз.
11 сыныпқа қайталау тапсырмасы ретінде тест
тапсырмасын орындау. Delphi ортасында
MS Word тақырыбы бойынша HTML-де жасалған тест
тапсырмасы
9 сыныпқа арналған методикалық нұсқаулық

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Оқыту кезеңі
Критериалды бағалау артықшылықтары
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Оқытудың жаңа технологиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау
Ақпараттық технологиялар арқылы оқушыларға білім беру
Компьютерлік білім беру
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Білім берудің құзіреттілік үлгісі
Пәндер