Қазіргі оқушы


Slide 1

Тақырыбы : Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану

Slide 2

Баяндамашы : Боранова Ақкүміс Масабайқызы

№13 жалпы орта білім беретін мектептің информатика пәні мұғалімі

Slide 3 Slide 4 Slide 5

Жоспар:

І. Кіріспе.

ІІ. Негізгі бөлім.

1. Информатика пәнін оқытуда жаңа педагогикалық, ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың мүмкіндіктерін қолдану формалары.

2. Ақпараттық - коммуникативтік технологияны қолдану арқылы оқушылардың информатика пәніне деген қызығушылығын қалыптастыру.

А) Интерактивтік оқыту технологиясы.

Б) Электрондық оқулықтарды пайдалану тиімділігі.

С) Оқушының ойы мен белсенділігін дамытудағы ойынның рөлі.

ІІІ. Қорытынды.

Slide 6

«Болашақта өркениетті дамыған елдердің қатарына ену үшін заман талабына сай білім қажет. Қазақстанды дамыған 50 елдің қатарына жеткізетін, терезесін тең ететін - білім»

Н. Ә. Назарбаев

Slide 7

Қазіргі мұғалім:

Педагогикалық үрдісте жүйелі жұмыс жүргізе алатын;

Педагогикалық өзгерістерге тез төселетін;

Жаңаша ойлау жүйесін меңгере алатын;

Оқушылармен ортақ тіл табыса алатын;

Білімді, іскер, шебер болу керек;

Slide 8

Қазіргі оқушы:

Дүниетаным қабілеті жоғары;

Дарынды, өнерпаз;

Іздемпаз, талапты:

Өз алдына мақсат қоя білу керек;

Slide 9

“”« Баланың ынтасын арттыру үшін оқылатын нәрседен бір жаңалық болуы керек” » Жүсіпбек Аймауытов

Slide 10

Ақпараттық мәдениетті, сауатты адам - ақпараттың қажет кезін сезіну, оны тауып алуға, бағалауға және тиімді қолдануға қабілетті, ақпарат сақталатын дәстүрлі және автоматтандырылған құралдарын пайдалана білуі керек.

Slide 11

Ақпараттық технология - қазіргі компьютерлік техника негізінде ақпаратты жинау, сақтау, өндеу және тасымалдау істерін қамтамасыз ететін математикалық және кибернетикалық тәсілдер мен қазіргі техникалық құралдар жиыны.

Slide 12

Коммуникация - ақпаратты тасымалдап жеткізу әдістері мен механизмдерін және оларды жазып жинақтап жеткізу құрылғыларын қамтитын жалпы ұғым

Slide 13 Slide 14

«Адамның өмір сүру процесіне құралдың ендірілуі осы құралды қолдану және басқарумен байланысты көптеген жаңа қызметтерді өмірге әкеледі, осы құрал орындай алатын көп жай процестерді керек емес қылады, психикалық процестер және олардың ұзақтылығын, интенсивтілігін, жүйелілігін өзгертіп, бір қызметті екінші қызметпен ауыстырады, қысқаша айтқанда, бүкіл өмір сүру құрылымын өзгертеді»

Л. С. Выготский.

Slide 15

Ақпараттық - коммуникативтік технология құралдары оқушыларға жаңа ақпарат көздеріне жол ашады, жеке жұмыс пен білім алудың нәтижелілігін, тиімділігін көтереді, кәсіби дағдыларды қабылдау және бекіту үшін мүмкіндіктер береді, қашықтықтан оқытудың жаңа формалары мен әдістерін жүзеге асыруға мүмкіндіктер ұсынады.

Slide 16

Ақпараттық - коммуникативтік технология - мұғалімнің өз жұмыстарының әдістері мен ұйымдастыру түрлерін түбегейлі өзгертуге, оқушылардың жеке қабілеттілігін дамытуға, оқудағы пәнаралық байланысты күшейтуге, оқу процесін ұйымдастыруды үнемі жаңартып отыруға мүмкіндік береді.

Slide 17

Ақпараттық- коммуникативтік технология жағдайындағы жалпы оқыту үрдісінің функциялары: оқыту, тәрбиелеу, дамыту, ақпараттық болжамдау және шығармашылық қабілеттерін дамытумен анықталады

Slide 18 Slide 19

Біз қабылдаймыз

10% оқығанымыздан

20% естігенімізден

30% көргенімізден

50% көріп, естігенімізден

70% басқалармен бірге талқылағанымыздан

80% өзіміз сезінгенімізден

95% басқа біреуге үйреткенімізден

Уильям Глассер

Slide 20

Интерактивтік оқыту технологиясы - бұл коллективтік, өзін-өзі толықтыратын, барлық қатысушылардың өзара әрекетіне негізделген, оқу процесіне оқушының қатыспай қалуы мүмкін болмайтын оқыту процесін ұйымдастыру.

Slide 21

Интерактивті тақтаны қолданудың тиімділігі

Slide 22 Slide 23 Slide 24

Электрондық оқулық пен оқытудың негізгі мақсаты: «Оқыту процесін үздіксіз және толық деңгейін бақылау, сонымен қатар ақпараттық ізденіс қабілетін дамыту. »

Slide 25

Электронды оқулықтар оқушылардың

- бiлiм деңгейiн тереңдетуге; - ауызекi тiлде сөйлей бiлу дағдыларын қалыптастыруға; - өз бетiнше iздену қабiлетiн қалыптастыруға; - ойларын дамытуға; - тiлдi үйренуге деген ынтасы мен қызығушылығының артуына; - сабақта өзiн еркiн ұстап, өз мүмкiншiлiгiн кеңiнен пайдалана алуына; - өз iсiне талдау жасай алуға көптен-көп көмегiн тигiзедi.

Slide 26

Ойын арқылы оқушы неге үйренеді?

Қисынды ой-қабілетін дамытады

Өздігінен жұмыс істеуге үйренеді

Сөздік қоры баийды, тілі дамиды

Зейіні қалыптасады

Байқампаздығы артады

Өзара сыйластыққа үйретеді

Ойынның ережесін бұзбау, яғни, тәртіптілікке

баулиды

Бір-біріне деген оқушы сенімі артады

достыққа, ынтымақтастыққа баулиды

Сабаққа қызығушылығы артады.

Slide 27

Меніңше, оқыту жүйесінде ақпараттық және коммуникативтік технологияларды қолдану төмендегідей нәтиже береді:

Ілімділік оқу материалын оқу бағдарламасы бойынша ғылыми негізінде ең жоғарғы дәрежеде меңгеріп шығуы және ілімдік білімін іс жүзінде тиянақты, саналы түрде қолдана білуі;

Ақпараттық технология мүмкіндіктерін қолданып, өз бетімен білімін толықтыруға дағдылануы;

Игерген материалдарын шығармашылықпен талдап, өңдеп, қорытындылап, өз көзқарасын қорғай алуы;

Жеке қабілеттеріне қарай шығармашылық жұмыстарға белсене араласып, белгілі бір ғылыми білім саласында өз мүмкіндігін көрсете алуы;

Ілімді жаңалық ашуға немесе ілімді іс жүзінде қолданудың жаңа жолдарын іздеуге ұмтылуы тиіс.

Slide 28

Тиімді жақтары:

Оқушының оқуға деген ынтасы артады;

Әр оқушының жеке қабілеті айқындалады;

Үлгерімі нашар оқушыға көңіл бөліп, оларға көмектесу мүмкіндігі туады;

Жақсы оқитын оқушының тереңірек білім алуына жағдай туады;

Әр оқушы өздігінен жұмыс істеуге дағдыланады;

Оқушы өз білімін бағалай білуіне бағыттауға мүмкіндік береді.

Slide 29 Slide 30

8 сынып. MS Word мәтіндік процессоры

Slide 31

8 сынып. Компьютерлік ақпаратты қорғау

Slide 32

9 сынып. Паскаль бағдарламалау тілі.

Slide 33

9 сынып. Тілдің қарапайым объектілері.

Slide 34

10 сынып. Операциялық жүйелерді баптау.

Slide 35

7 сынып. Компьютер құрылысы.

Slide 36
Ұқсас жұмыстар
Қазіргі арнайы мектептердегі тәрбие жұмысының тиімді моделі
Тәрбие жұмысының моделін кұрайтын бөліктер
Оқыту кезеңі
Мақсатты анықтау
Критериалды бағалау артықшылықтары
ОҚЫТУ МАТЕРИАЛДАРЫН ТІРЕК СИГНАЛДАРЫ АРҚЫЛЫ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ
Оқытудың жаңа технологиясы бойынша үй тапсырмасын сұрау
Ақпараттық технологиялар арқылы оқушыларға білім беру
Компьютерлік білім беру
Оқытушы мен оқушы арасындағы қарым-қатынас
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz