Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту


Slide 1

Сабақтың тақырыбы:

Квадрат теңдеу.

Квадрат теңдеудің түрлері тақырыбын

қорытындылау.

Slide 2

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушылардың квадрат теңдеу, келтірілген

квадрат теңдеу және толымсыз квадрат

теңдеулерді шеше білу бейімділіктерін

одан әрі дамыту, алған білімдерін бекіту.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және есте сақтау

қабілетін дамыту. Есептеу дағдысын

жетілдіру, танымдық қызуғышылығын

арттыру.

Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға,

ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға,

ұйымшылдыққа тәрбиелеу.

Slide 3

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

II. Үй жұмысын тексеру

III. Сұрақ- жауап

IV. Кім жылдам?

V. Өзіндік жұмыс

VI. Қорытындылау

VII. Үйге тапсырма

VIII. Бағалау

Slide 4

Үй жұмысын тексеру

Slide 5

1) 11х2-6х-27=8х2-6х 2) 26+5у-0, 5у2=2, 5у2+26

3) -7х2+13х+9=-19+13х 4) 21z+11=11+17z-5z2

№ 119.

Теңдеудің түбірлерін табыңдар

Slide 6

Жауабы:

1) х1=3, х2=-3 2) у1 =0, у2=- 5/3

3) х1=-2, х2 = 2 3) z1=0, z2=4/5

Slide 7

I - топқа

1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз?

II -топқа

2. Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?

III - топқа

3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

Slide 8

I - топқа

1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз?

Анықтама. ах2 + bx + c = 0 түрінде берілген теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.

Мысал келтір. 3х2 - 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу болады.

Мысал келтір.

Slide 9

II -топқа

2. Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?

в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.

Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады?

ах2+вх=0 (мұндағы с=0) ;

ах2+с=0 (мұндағы в=0) ;

ах2=0 (мұндағы в=0, с=0) .

Мысалы 12х-6=0,, 8х2+3=0

Slide 10

III - топқа

3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент

(а = 1) 1-ге тең болса,

онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.

Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады?

х2 + рх + q = 0

мыс х2+ 7х + 2 = 0

Slide 11

IV.

Slide 12

I - топқа

№ 117(1) № 120(1) №121(1)

9х2-4=0 (х-5) 2+4х-25=0 х2-х-2=0

III - топқа

II -топқа

№ 117(2) № 120(2) №121(2)

5х2-20=0; (х+6) (х-7) =-х+7 х2-х-2=0; х2-2х-3=0

№ 117(3) № 120(3) №121(3)

у2-16/49=0; 6х(0, 5+3х) -15х2=0; х2-х+1=0

Slide 13

Жауабы:

I - топқа

№ 117(1) № 120(1) №121(1)

х1=-2/3, х2=2/3; х1=0; х2=6; у1=1; у=3

II -топқа

№ 117(2) № 120(2) №121(2)

х1=-2, х2=2; х1=-7; х2=7; у1=1; у2=5

III - топқа

№ 117(3) № 120(3) №121(3)

у1=-4/7, у2=4/7; х1=0; х2=-1; у1=0; у2=-1

Slide 14

2. (х+4) 2 - 6х2 = х(х-7) теңдеуін ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріп, а, в, с- ның мәндерін анықта.

3. Теңдеуді шешіңдер

1) 6х2 - 24 = 0 2) 2х2 -18х=0

4. а-ның қандай мәнінде 13а2 -17 және 26а-17 өрнектерінің

мәндері тең болады.

1. а=-2, в=3, с=1/2

квадрат теңдеуді құрыңдар.

V. Өзіндік жұмыс

Slide 15

1. -2х2+3х+1/2=0

2. Х2+8Х+16-6Х2-Х2+7Х=0

6Х2+15Х+16=0

а=6, в=15, с=16.

1) х1=-2, х2=2; 2) х1=0; х2=9

а =2

Жауабы:

Slide 16

VI. Қорытындылау

3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

4. Толымды және толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?

1. Квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтамыз?

2. ах2+вх=0 теңдеуі қалай аталады?

Slide 17

VII. Үй тапсырма

№ 123

Slide 18

III. Бағалау

Slide 19

Назар қойып тыңдағандарыңыз үшін

рахмет


Ұқсас жұмыстар
Оқушылардың танымдық саласы
ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
Белсенділік танымдық қабілетті арттыру - оқушылардың дамуына жағдай жасау
Биология сабақтарында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
ОҚЫТУ ТҰЖЫРЫМ
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Педагогикалық портрет
ҰБТ - 2012 ГЕОГРАФИЯ
География пәнінен ҰБТ-ке дайындау жолдары
Көрнекі құрал - таным құралы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz