Оқушылардың ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту




Презентация қосу
ры б ы :
ың та қ ы
С а б а қ т
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың квадрат теңдеу, келтірілген
квадрат теңдеу және толымсыз квадрат
теңдеулерді шеше білу бейімділіктерін
одан әрі дамыту, алған білімдерін бекіту.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау және есте сақтау
қабілетін дамыту. Есептеу дағдысын
жетілдіру, танымдық қызуғышылығын
арттыру.
Тәрбиелік: Оқушыларды өз бетінше жұмыс жасауға,
ізденуге, тез ойлап, тез қорытуға,
ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
II. Үй жұмысын тексеру
III. Сұрақ- жауап
IV. Кім жылдам?
V. Өзіндік жұмыс
VI. Қорытындылау
VII. Үйге тапсырма
VIII. Бағалау
№ 119.

Теңдеудің түбірлерін табыңдар
1) 11х2-6х-27=8х2-6х 2) 26+5у-0,5у2=2,5у2+26

3) -7х2+13х+9=-19+13х 4)21z+11=11+17z-5z2
Жауабы:
1) х1=3, х2=-3 2)у1 =0, у2=- 5/3

3)х1=-2, х2 = 2 3)z1=0, z2=4/5
I – топқа
1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз?
II –топқа

2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?

III – топқа

3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
I – топқа
1. Қандай теңдеуді квадрат теңдеу дейміз?
Мысал келтір.
Анықтама. ах2 + bx + c = 0 түрінде берілген
теңдеу квадрат теңдеу деп аталады.
Мысал келтір.
3х2 – 8х + 5 = 0 бұл толық квадрат теңдеу
болады.
II –топқа
2.Толымсыз квадрат теңдеулер дегеніміз не?

в немесе с немесе в мен с нолге тең болатын дербес жағдайдағы квадрат

теңдеу толымсыз квадрат теңдеу деп аталады.

Толымсыз квадрат теңдеулер қалай жазылады?

ах2+вх=0 (мұндағы с=0);
ах2+с=0 (мұндағы в=0);
ах2=0 (мұндағы в=0, с=0).

Мысалы 12х-6=0,, 8х +3=0
III – топқа

3. Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?

Егер толық квадрат теңдеудегі бірінші коэффицент

(а = 1) 1-ге тең болса,

онда ол келтірілген квадрат теңдеу деп аталады.

Келтірілген квадрат теңдеу қалай жазылады?

х2 + рх + q = 0
мыс х + 7х + 2 = 0
IV.
I – топқа

№ 117(1) № 120(1) №121(1)
9х2-4=0 (х-5)2+4х-25=0 х2-х-2=0
II –топқа
№ 117(2) № 120(2) №121(2)
5х2-20=0; (х+6)(х-7)=-х+7 х2-х-2=0; х2-2х-3=0
III – топқа
№ 117(3) № 120(3) №121(3)
у2-16/49=0; 6х(0,5+3х)-15х2=0; х2-х+1=0
Жауабы:
I – топқа
№ 117(1) № 120(1) №121(1)

х1=-2/3, х2=2/3; х1II=0; х =6;
–топқа2
у1=1;у=3
№ 117(2) № 120(2) №121(2)

х1=-2, х2=2; х1=-7; х2=7; у1=1;у2=5
III – топқа
№ 117(3) № 120(3) №121(3)

у1=-4/7, у2=4/7; х1=0; х2=-1; у1=0;у2=-1
V. Өзіндік жұмыс

1. а=-2, в=3, с=1/2 квадрат теңдеуді құрыңдар.

2. (х+4)2 – 6х2 = х(х-7) теңдеуін ах2 + вх + с = 0 түріне келтіріп,
а, в, с- ның мәндерін анықта.
3. Теңдеуді шешіңдер
1) 6х2 - 24 = 0 2) 2х 2 -18х=0

4. а-ның қандай мәнінде 13а2 -17 және 26а-17 өрнектерінің
мәндері тең болады.
Жауабы:

1. -2х2+3х+1/2=0

2. Х2+8Х+16-6Х2-Х2+7Х=0
6Х2+15Х+16=0
а=6, в=15, с=16.

3) 1) х1=-2, х2=2; 2) х1=0; х2=9

4) а =2
VI. Қорытындылау
1.Квадрат теңдеу деп қандай теңдеуді айтамыз?
2.ах2+вх=0 теңдеуі қалай аталады?
3.Келтірілген квадрат теңдеу дегеніміз не?
4.Толымды және толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не?
VII. Үй тапсырма
№ 123
III. Бағалау

Ұқсас жұмыстар
ХИМИЯНЫ ОҚЫТУДА ОЙЫН ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ
Белсенділік танымдық қабілетті арттыру - оқушылардың дамуына жағдай жасау
Биология сабақтарында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру
Сыни тұрғысынан ойлау арқылы оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту
Педагогикалық портрет
ҰБТ - 2012 ГЕОГРАФИЯ
География пәнінен ҰБТ-ке дайындау жолдары
Көрнекі құрал - таным құралы
Мектеп жасына дейінгі балалардың есте сақтау қабілеттерін зерттеу
Сынып Оқушылар Жоғары деңгей Орта деңгей Төмен деңгей саны
Пәндер