Мектеп сөйлеу




Презентация қосу
Тәрбие отбасынан
басталады
...Адамға ең бірінші білім емес,
рухани тәрбие берілуі керек,
тәрбиесіз берілген білім-
адамзаттың қас жауы, ол келешекте
оның барлық өміріне апат әкеледі...

Әл-Фараби
Бала-жасы кәмелетке
толмаған, жан-жақты
тәрбиені қажет ететін
болашағынан көп үміт
күттіретін жеке тұлға.
Бала

Жанұя, Ортасы, Мектеп,
ата-ана жолдастары мұғалім
Ата көрген –оқ жонар
Ана көрген- тон
пішер Баланың
ұяты-әкеге
Қыздың ұяты-
шешеге
“Ұлың жақсы болсын
десең, ұлы жақсымен
көрші бол,
Қызың жақсыболсын
десең,
қызы жақсымен көрші
бол”
Өнегелі сөз
Елбасы Н. Назарбаев
“Еліміздің болашақта гүлденуі
бүгіннен басталады” баяндамасында
отбасының беріктігі, жұбайлардың
бір-біріне,ең бастысы,балаларының
алдындағы жауапкершілігі де көп
нәрсеге байланысты.
Ата-аналар балаларына, ал балалары
ата-аналарына қамқор болуға тиісті
ҚР-ның Конститутциясында 27-бап
“Балаларына қамқорлық жасау
және оларды тәрбиелеу ата-
ананың құқығы әрі парызы”
Құқық жоқ жерде,
бостандық та,
демократия да жоқ.

Н.Ә. Назарбаев
“Бала бол, басқа
бол
бәріңе заң біреу-ақ”

Құқығыңды біл,
міндетіңді
ұмытпа.
Біреудің Ішкілікке
Мүлкін пайда салынғандықта
қылып алуда

Жетіспеуші
Тәртіпсіз ліктен
діктен

Қылмыс неден
туындайды?
Төбелеске
жақын
Жұмыс
адамдардан
сыздықтан
Ата-анасының
Анаша шеккен
тілін алмай, көшеде
адам қылмыс
жүрген жасөспірім
жасауға бейім
қылмыс жасауға
“Кәмелетке
толмағандардың
құқық бұзушылық
себептері”

Жанұя Оқу- тәрбие
Оқушылардың
тәрбиесінің жұмысын
мектептегі оқу-тәрбие
дұрыс ұйымдастыруда
процесіне толық
ұйымдастырылуы кеткен
көңіл аудармауы
кемшіліктер
Балағаттап
Мектеп
сөйлеу
Мектеп мүлкін
тәртібін бүлдіру
бұзу

Сабақты
Мектепте “Балалардың бөлу,
сабақтан мінез-құлқындағы төбелесу
қашу ауытқушылықтың
көрінуі.”
Үйдегі Ешкімді
Үйден міндеттердітыңдамау,
қашу орындамауөтірік айту

Үйінде
Қаңғыбастыққа Құмар
салыну Қайыр сұрау ойындар
ойнау

“Құқыққа
Алаяқтықпен Есірткі
қарсы
айналысу қолдану
әрекеттер”

Дене Ата-ана
жарақатын айтқанын Ұрлық жасау
салу тыңдамау
“Жақсы адам тек оны дұрыс
тәрбиелегенде ғана
қалыптасады”

О. Кунц
1. Білім;
2. отбасы ауаны,ахуалы;
3. педагогикалық такт және талап
қоюшылық;
4. ата-аналар мен балалардың
идеялық тұлғасы;
5. ата-аналардың әрекет бірлігі.
“Жас бала- жас бір
шыбық,
жас күнде қай түрде иіп
тастасаң,
есейгенде сол иілген
күйінде қатып қалмақ.”
М. Жұмабаев
Басқа халықтардан кем
болмас үшін,
біз білімді, бай һәм күшті
болуымыз керек.
Білімді болуға оқу керек,
бай болуға кәсіп керек,
күшті болуға бірлік керек.
А. Байтұрсынов
Ата-аналар есте сақтаңыздар
1. Балаңыздың дәл өзіңіздей немесе өз
ойыңыздағыдай болғанын күтпеңіз, оған өзін-
өзі тануға, өзін-өзі дамытуға көмектесіңіз,
жағдай туғызыңыз.
2. Барлық жасаған еңбектеріңіздің, жұмсаған
қаржыларыңыздың ақысын баладан талап
етпеңіз: сіз оған өмір бердіңіз, ол кейінгі
ұрпаққа өмір сыйлайды. Осылай өмірдің
қайырымдылық заңы жалғаса бермек.
3. Ашу-ызаңыздың бәрін баладан алмаңыз,
қаталдық пен қатігездіктің аражігін дұрыс
түсіне де айыра білгеніңіз абзал. Қатігездік
жауыздыққа апарып соқтыратынын ескеріңіз
жөн.
4.Оның проблемаларына жоғарыдан
қарамаңыз, өмір ауыртпалығы әркімге
өз шамасына лайық берілген, бала
проблемасы өз басына жетерліктей.
5. Ешқашан кемсітушілікке жол бермеңіз.
6. Өз балаңыздың толыққанды жағдайын
жасау қажеттігін естен шығармаңыз,
бірақ жасай алмаған жағдайда өз-
өзіңізді қатты қинамаңыз, мұңаймаңыз,
тәуекелге бел буып, келесі әрекеттер
жолын қарастырыңыз.
7.Өзгенің балаларын жақсы көре біліңіз. Өз
балаңызға тілемейтін және жасамайтын
қылықтарды басқа балаларға ешқашан
жасамаңыз.
8. Өз балаңызды қандай болса да сүйе
біліңіз: ақылды, тентек, қыңыр, пысық,
бос, жылдам, баяу, елгезек, селқос, т.б.
Баламен қарым-қатынаста қуана біліңіз,
өйткені бала сіздің өміріңіздегі үлкен
мереке.

Ұқсас жұмыстар
Мектеп жасына дейінгі балаларда кекештікті ойын арқылы түзету жолдары
Фонетико – фонематикалық жетіспеушілік
Есту қабілетін дамыту
Сөйлеу қабілетінің дамуы
Сурдопедагогиканың негізгі оңалту әдістері
Мектеп оқушыларының сөйлеу тіліндегі қателіктерді жою жолдары
Дислалияның түрлері
Мектеп жасындағы балалардың сөйлеу тілін тексерудің негізгі бағыттары
Баланың сөйлеу тілінің даму кезеңдері
Мектепке дейінгі кезеңде тілді қатынас құралы ретінде пайдалана білуі
Пәндер