Биология сабақтарында оқушылардың танымдық қабілеттерін арттыру




Презентация қосу
Оспанова Гүлнар
Айжарыққызы

Боран Нысанбаев атындағы
орта мектептің
Жоғары санатты
Химия-биология пәнінің мұғалімі
Биология пәнін оқыту барысында
оқушылардың танымдық
белсенділігін арттыру жолдары
Жоспар

І.
1. Оқу – оқушылардың негізгі таным әрекеті
ІІ.
1. Жаңа технологиялар білім сапасын арттырудың
кепілі.
2. Биология сабақтарында оқушылардың
танымдық қабілеттерін
арттыру.
ІІІ.
Оқыту үрдісіндегі жаңа әдіс – тәсілдердің
тиімділігі.
«Болашақта еңбек етіп, өмір
сүретіндер - бүгінгі мектеп
оқушылары, мұғалім оларды
қалай тәрбиелесе, Қазақстан
сол деңгейде болады.
Сондықтан ұстазға
жүктелетін міндет ауыр» -

Н.Ә.Назарбаев.
Оқушылардың танымдық
құзырлылығын дамыту. Мақсаты:

- Оқушының тұлғалық қасиетін
қалыптастыру;
- оқыту үрдісін ұйымдастыру;
- ынтасын көтеру,
қызығушылығын арттыру. Міндеттері:
Биологияны танымдық тұрғыдан оқыту мынадай мәселелерді
қамтиды:

1. Биология пәнінің білім мазмұнын бағдарламаға сәйкес тіршіліктің
қағидаларын басшылыққа ала отырып,сабақтың білімдік мақсатымен

қоса танымдық мақсатын жүзеге асыруға ықпал етеді. Бұл оқушыны

сыртқы орта мен тірі ағзаның арасындағы байланыстылықты түсінуге,
табиғат заңдылықтарын меңгеруге жетелейді.
2. Сабақ барысында жеке тұлғаның психологиялық жай-күйін ескере
отырып, есте сақтау қабілетін, жадысын, кез - келген ақпаратты
қабылдау дағдысын, дәлелді мысал келтіре алу қабілетін жетілдіру
табиғатқа бақылау жүргізе білуімен байланысты. Берілген тақырып
ішінен ең қажетті, ең пайдалы нәрсені сұрыптап, таңдай білу
оқушының ойлау қабілетін ұштап, соған сай әрекет етуге жетелейді.
3.Сабақтағы материал сынып шеңберінен шығып, табиғи ортамен
тығыз байланысты бола келіп, одан әсер алатын күнделікті қоғамдық
өмірмен астасып, ұштасып жатса, теориялық білім практикамен
жалғасып, баланың ой-өрісін, сана- сезімін кеңейтеді.
Әдеби,
ғылыми-көпшілік Ақпаратты өмірмен
әдебиеттерді ұштастыру,
қолдана білу байланыстыру

Танымдық қабілетті
арттырудың жолдары

Салыстыру,
Мәселелік жағдаятты
талдау,
туғызу
жинақтауды үйрету
Таным проблемасын шешуге бағытталған
оқушылардың іс - әрекеті

Ойлау
Сезіну

Таным
үрдістері
Есте сақтау Қабылдау

Өзіндік пікір
Құлшыну
түю
Мұғалім алдындағы
міндеттер

Сапалы теориялық білім Оқушының өз бетімен ізденуін
ұштау

Ұлттық дүниетанымға негізделген
тәрбие беру
лд ары:
ыру жо
ымд аст
с ә тт і ұй Алдыңғы
т ы қатарлы озық
Сабақ Дидактикалық,
іс–тәжірибелер
техникалық
құралдарды, мен жаңа
Қосымша электрондық технологияларды
материалды пайдалану
оқулықтарды
тақырыпқа сай пайдалану
шығармашылық
Тақырыпқа сай пен
сабақ жоспарын іріктеп алу
жасау, сабақ түрін,
оның
әдіс–тәсілдерін
түрлендіру
оқушылардың сыртқы ортаны
тақырыпты оқуға түсінуге
ынтасы артты ұмтылысы
артты
іскерлік Ойлау
дағдысы белсенділігі
қалыптасты Сабақта дамыды
жеткен
жетістігім таным
Зерттелетін
табиғи обьектіні деңгейі
меңгерді кеңейді

өз бетінше жан – шығармашылық
жақты терең қабілеттері
жұмыс істелінді шыңдалды
л ар е Оқ
уш
ы і д
н н тақ ыла
у ш з а оқуғ ыр рды
оқ қ ке ақт ты а ж ып ң
б а а б а қ ұмт ә н т ы
са не с н–ж е ыл е пән
жә с жа енуг і арт ысы ге
д ты
ты ізд рен
үй оқ
ң, ң уп
тты аны с
ро
це
а
ғ орт рін о а п с ін
б и е Жеткен қуү а с
та тқы дікт нді нәтижем ж л ы, ің
ыр кін үсі оғ гер
ар
с үм ы т л ім
м ақс а ды і
ж
ы қ і Іскер
лік
я л рд дағд
ы
о ги істе ы қабіл
, ойл
ау
о л әд нд е ті
Би ми ала қалы
птас
л ы йд ты
ғы п а
Нәсіриденова Ләйлім
2011 жылы аудандық олимпиаданың
ІІІорын жүлдегері атанды.

Астана қаласындағы
С.Сейфуллин атындағы қазақ
агротехникалық
университетінің химия саласы
бойынша қайта өңдеу
өндірісінің технологиясы
факультетінің грант иегері.

Ұқсас жұмыстар
АҚПАРАТТЫҚ ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ БОЙЫНША САБАҚ ӨТКІЗУ
Биологияны оқыту формалары жүйесіне сипаттама
БИОЛОГИЯ САБАҚТАРЫНА МОДУЛЬДІК ТЕХНОЛОГИЯНЫ ҚОЛДАНУ ( ФИЗИОЛОГИЯ ТҰРҒЫДАН )
Мұғалім туралы мәлімет
Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту және пәнге деген қызығушылығын арттыру
Бастауыш сыныптарда математика сабақтарында ойын технологиясын қолдану
Биология ғылымының басқа ғылымдармен байланысы
Бастауыш сыныптың қазақ тілі сабақтарында оқытудың көрнекілік әдісін жүзеге асыру жолдары
Қазақ тілі оқыту әдістемесі
Көрнекі құрал - таным құралы
Пәндер