Тасымалданбайтын сөздерді теріп жазу


Slide 1

Сабақтың тақырыбы: Т. Молдағалиев “Біздің ту”.

Тасымал

Мақсаты:

Оқушыларға бір буынды және бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер туралы түсінік беру.

Оқушылардың Қазақстанның рәміздері туралы білімдерін кеңейте отырып есте сақтау қабілеттерін дамыту.

Оқушыларды Қазақстанның рәміздерін құрметтеуге, қастерлеуге тәрбиелеу.

Түрі: аралас сабақ

Әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, әңгіме.

Slide 2

Жүру барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі. Қуан, шаттан!

Қуан, шаттан!

Қуанатын күн бүгін.

Қайырлы таң!

Қайырлы күн!

Күліп шықты күн бүгін!

ІІ. Үй тапсырмасы. «Қазақстан картасы»

(Сөз жұмбақ шешу)

Slide 3 Slide 4 Slide 5

ЖЕЗҚАЗҒАН

Slide 6 Slide 7 Slide 8

СЕМЕЙ

Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12

Ой қозғау. - Біз қай елде тұрамыз?

Қазақстан қандай ел?

Елбасымыз кім? - Рәміздерге не жатады?

Біз қай ауылда тұрамыз?

- Отан деген сөзді қалай түсінесіңдер?

Slide 13

ІІІ. Жаңа сабақ: Қызығушылығын ояту.

ҚРМ - тік туының авторы Ш. О. Ниязбеков. Қазақстанға еңбегі

сіңген өнер қайраткері.

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Туы. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туы көгілдір түсті. Тудың көгілдір түсі ашық аспанды еске түсіреді. Ашық аспан бейбітшіліктің, аманшылықтың, белгісі болған. Күннің нұр шұғылалы алтын бейнесі - байлық пен берекенің, тыныштықтың нышаны. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туындағы дала

қыранының бейнесі - қазақстандықтардың еркіндігінің,

тәуелсіздігінің, бостандығының, жомарттығы мен

қырағылығының нышаны. Өрнек - белгілі дәуірдің өзіне тән қолтаңбасы,

ол халықтың көркемдік талғамының көрсеткіші.

Slide 14

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік туының авторы Шәкен Оңласынұлы Ниязбеков. Қазақстанға еңбегі

сіңген өнер қайраткері.

Slide 15 Slide 16

Тасымалдауға болмайтын сөздерді түсіндіру 1) Бір буынды сөздер: от, сүт, қант; 2) Бір дыбысты буыны бар екі буынды сөздер: о - рақ, ө - зен, а- ю, ұ - я, қи-я.

Slide 17

1. Тапсырма

76-жаттығу. «Менің Отаным» рөлге бөліп оқу.

Тасымалданбайтын сөздерді теріп жазу.

Slide 18

Сергіту сәті. «Амандасу түрлері»

Қазақстанда қол алысады,

Италияда құшақтасады,

Бразилияда иықтан соғады,

Макидонияда шынтақпен амандасады,

Никарагуада қол соғып, шапалақтап, секіреді.

Slide 19

Тұманбай Молдағалиев

20. 03. 1935 жылы Алматы облысы, Еңбекшіқазақ ауданы, "Жарсу" совхозында дүниеге келді. Тұманбай Молдағалиевтің көптеген өлеңдері бар.

Slide 20

Мағынаны тану

Т. Молдағалиев туралы мағлұмат беру

77- жаттығу. Т. Молдағалиев «Біздің ту» өлеңін оқыту

Өлең мазмұнын ашу.

Өлеңнің ішіндегі тасымалданбайтын сөздерді теріп жазу. (тақтаға екі оқушы шығып жазады. )

Slide 21

IV. Пысықтау. Бүгін қандай тақырып өттік? Біз бүгін нені білдік?

V. Бекіту тапсырмасы 1. Тасымал дегеніміз не? 2. Сөзде неше буын бар екенін анықтауға болады? VI. Үйге тапсырма. Өлеңді мәнерлеп оқу. VII. Бағалау.


Ұқсас жұмыстар
Тапсырма арқылы саралау деңгейлік тапсырма
ОРФОГРАФИЯ ЖҰМЫСТАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫ ЖҮРГІЗУ
Бірігу арқылы жасалған туынды сөздер
БАҒАНДАҒЫ СӨЗДЕР
Қазақтың септік жалғауы сөз тәуелдік жалғау
Тұрлаусыз мүшелер
Көсемшені табу Көсемшені қолдана
Дәстүрлі сабақ
Ұяң дауыссыздарды белгіле
Оқушыларға Word мәтіндік редакторынан мәтінді теру ережелері жөнінде түсіндіру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz