Ерекшелену кезеңі талант



Атырау облысы
Индер ауданы
М. Әуезов атындағы орта мектептің 11 сынып оқушысы
Туленбаев Мейржан
Жетекшісі: Жұмашева М. Т.
Секциясы: Биология
Жас мұраты - білім, тәрбие талабы, Өнер, оқу - жастың қару-жарағы. І. Жансүгіров

Зерттеу тақырыбы:
“Ұрпаққа даритын қасиеттерді практикалық-психологиялық тұрғыда зерттеу”
Жұмыстың мақсаты:
Адамның бойында болатын дарындық қасиеттердің ұрпаққа берілу процессінің мәні мен құбылысын ашу, оларды психологиялық, философиялық және генетикалық тұрғыдан зерттеу.
Гипотезасы:
Дарынның ұрпаққа берілу үдерісінде қандай да бір нақты заңдылық жүреді. Және де оның тұқымқуалау заңдылығының күрделілігін реттеп отыратын арнайы геннің болуы да мүмкін.
Зерттеу кезеңдері:
Ғылыми жұмыстың зерттелуі үш кезеңді қамтиды. Бірінші кезең - бастау кезеңі. Бұл кезеңде түрлі әдебиеттерді, интернет материалдарын пайдалана отырып, зерттеу мәселесіне жан-жақты талдау жасалды. Екінші кезең - эксперимент жұмыстарының өткізілу кезеңі. Үшіншісі - алға қойған міндеттерді шешудің бастамасы.
АННОТАЦИЯ

Әдістемесі:
- Психологиялық сынақтама;
- Схематикалық сараптама;
- Генеалогиялық әдіс;
- Философиялық теориялар арқылы талдау.
Зерттеу жаңалығы:
- Дарынның физикалық көрінісі бойынша жіктелуі;
- Әдеби-биологиялық талдау;
- Дарынның дамуына әсер етуші факторлар;
- Дарынның талантқа айналу фазалары;
- Гендік ақпарат статистикасының гипотезасы.
Жұмыстың нәтижесі:
- Гендік ақпарат статистикасы гипотезасының абстракциялық моделі жасалды;
- Жобаға қатысты түрлі мысал-болжамдар кесте түрінде құрылды;
- Дарынды оқушының генеалогиялық шежіресі құрастырылды;
- Түрлі теориялық тұжырымдар мен қағидалар баяндалды.
Қорытынды:
Ғылыми жұмыстың қорытынды бөлімінде зерттеудің негізгі нәтижелері мен тұжырымдары баяндалып, әдістемелік ұсыныстар беріледі. Қарастырып отырған мәселенің зерделенетін бағыттары айтылады.
Аннотация

Дарын ұғымын қалай түсінесіз?
Білімді, зерек адамдарда болатын ерекше бір қабілет
Адамдардың барлығында болатын немесе туа біткен қасиет
Адамның қоғамға ілесе дамуының арқасында пайда болатын қасиет
Ұрпақтан ұрпаққа беріліп отыратын талант
Фантастикалық құбылыс
Адамның ақыл-ой психологиялық еңбегінің кеңістіктегі нәтижелі жетістік әрекеті
Басқа ой
30, 2%
10, 3%
11, 5%
9, 6%
25, 4%
6, 8%
6, 2%

Д а р ы н
Экстрасенсионарлық
Мәдени-физикалық
Өнерлік
Интеллектуалдық
Білікті,
білімді,
зерек,
оқымысты
және т. б.
Балгер,
бақсы,
сәуегей,
сынықшы
және т. б.
Әнші,
биші,
күйші
және т. б.
Спортқа
икемділер
Айқын шеберлік
Ұста,
зергер,
тігінші
және т. б.

Адам генетикасы
2) популяциялық
3) цитогенетикалық
4) егіздік
5) онтогенетикалық
6) биохимиялық
әдістер
1) генеалогиялық

Генеалогиялық
шежіре

Дарындық
қасиеттердің
нәтижелі
комбинаторикасына
әсер етуші
факторлар:
Психологиялық
Биологиялық
Қоғами-әлеуметтік

Психологиялық-әдіснамалық эксперимент схемасы
AABBCcDD х AаbbCсdd
AABbCcDd
AABbccDd
AaBbCcDd
AABbccDd
F1
P
XY
XX

Гендер арасындағы белсенділікке әсер етуші
1. Физиономиялық; тұқым қуалайтын ақпарат адамның ішкі анатомиялық түр өзгергіштіктеріне де байланысты;
3. Қоршаған орта; атаулы жағдайға адамның тұрғылықты мекеніндегі табиғаты да әсерлі болады.
2. Санитарлы-гигиеналық; тұқым қуалайтын ана және әке жақ линиялар бойынша ақпараттардың бірін-бірі баса озуы адамның күнделікті дұрыс тамақтануынан, өзін-өзі күтуінен де болады.
факторлар

Дарынның талантқа айналу кезеңдерінің сызба-схемасы
Ұрпаққа дарыған
дарындық қасиет
талант
Қызығушылық кезеңі
Адаптациялану кезеңі
Ерекшелену кезеңі

I.
Г
Ф
Қ
Б
Е
ГЕН
80 23 60 30 15
Г
Ф
Қ
Б
Е
ІІ.
81 25 64 32 16
Г
Ф
Қ
Б
Е
ГЕН
Г - гендік ақпарат коэффиценті
Ф - әсер етуші фактор коэффиценті
Қ - қызығушылық коэффиценті
Б - бейімделішілік коэффиценті
Е - ерекшелену коэффиценті
ІІІ.
Г2=(Г1-1/2Г1) +(Ф-1/2Ф+/-14%) +(Қ-5/6Қ) +(Б-2/3Б) +(Е-1/2Е+/-8%)
Г2=(80-1/2*80) +(23-1/2*23+14%) +(60-5/6*60) +(30-2/3*30) +(15-1/215+8%) =40+13+10+10+8=81
Менің гипотезам:
Ф2=Ф+/-10%
Ф2=23+2=25
Қ2=4Е2
Қ2=4*16=64
Б2=2Е2
Б2=2*16
Е2=2(Е1-1/2Е1+8%)
Е2 =2(15-1/2*15+8%)
Гендік ақпарат статистикасының
абстракциялық моделі

Болашаққа жүктелетін міндеттер:
Дарын туралы негізгі тұжырымдарды әрі қарай зерделеуім қажет;
Мектепшілік экспериментальды сынақтаманы кең көлемде, интернет жүйесі, яғни өзімнің электрондық әдістемелік жүйемді құруым керек;
Болжам жасалып, тұжырымдалған гипотезаларды шындыққа, яғни теорияға айналдыруым тиіс.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz