Ерекшелену кезеңі талант


Slide 1

Атырау облысы

Индер ауданы

М. Әуезов атындағы орта мектептің 11 сынып оқушысы

Туленбаев Мейржан

Жетекшісі: Жұмашева М. Т.

Секциясы: Биология

Жас мұраты - білім, тәрбие талабы, Өнер, оқу - жастың қару-жарағы. І. Жансүгіров

Slide 2

Зерттеу тақырыбы:

“Ұрпаққа даритын қасиеттерді практикалық-психологиялық тұрғыда зерттеу”

Жұмыстың мақсаты:

Адамның бойында болатын дарындық қасиеттердің ұрпаққа берілу процессінің мәні мен құбылысын ашу, оларды психологиялық, философиялық және генетикалық тұрғыдан зерттеу.

Гипотезасы:

Дарынның ұрпаққа берілу үдерісінде қандай да бір нақты заңдылық жүреді. Және де оның тұқымқуалау заңдылығының күрделілігін реттеп отыратын арнайы геннің болуы да мүмкін.

Зерттеу кезеңдері:

Ғылыми жұмыстың зерттелуі үш кезеңді қамтиды. Бірінші кезең - бастау кезеңі. Бұл кезеңде түрлі әдебиеттерді, интернет материалдарын пайдалана отырып, зерттеу мәселесіне жан-жақты талдау жасалды. Екінші кезең - эксперимент жұмыстарының өткізілу кезеңі. Үшіншісі - алға қойған міндеттерді шешудің бастамасы.

АННОТАЦИЯ

Slide 3

Әдістемесі:

- Психологиялық сынақтама;

- Схематикалық сараптама;

- Генеалогиялық әдіс;

- Философиялық теориялар арқылы талдау.

Зерттеу жаңалығы:

- Дарынның физикалық көрінісі бойынша жіктелуі;

- Әдеби-биологиялық талдау;

- Дарынның дамуына әсер етуші факторлар;

- Дарынның талантқа айналу фазалары;

- Гендік ақпарат статистикасының гипотезасы.

Жұмыстың нәтижесі:

- Гендік ақпарат статистикасы гипотезасының абстракциялық моделі жасалды;

- Жобаға қатысты түрлі мысал-болжамдар кесте түрінде құрылды;

- Дарынды оқушының генеалогиялық шежіресі құрастырылды;

- Түрлі теориялық тұжырымдар мен қағидалар баяндалды.

Қорытынды:

Ғылыми жұмыстың қорытынды бөлімінде зерттеудің негізгі нәтижелері мен тұжырымдары баяндалып, әдістемелік ұсыныстар беріледі. Қарастырып отырған мәселенің зерделенетін бағыттары айтылады.

Аннотация

Slide 4

Дарын ұғымын қалай түсінесіз?

Білімді, зерек адамдарда болатын ерекше бір қабілет

Адамдардың барлығында болатын немесе туа біткен қасиет

Адамның қоғамға ілесе дамуының арқасында пайда болатын қасиет

Ұрпақтан ұрпаққа беріліп отыратын талант

Фантастикалық құбылыс

Адамның ақыл-ой психологиялық еңбегінің кеңістіктегі нәтижелі жетістік әрекеті

Басқа ой

30, 2%

10, 3%

11, 5%

9, 6%

25, 4%

6, 8%

6, 2%

Slide 5

Д а р ы н

Экстрасенсионарлық

Мәдени-физикалық

Өнерлік

Интеллектуалдық

Білікті,

білімді,

зерек,

оқымысты

және т. б.

Балгер,

бақсы,

сәуегей,

сынықшы

және т. б.

Әнші,

биші,

күйші

және т. б.

Спортқа

икемділер

Айқын шеберлік

Ұста,

зергер,

тігінші

және т. б.

Slide 6

Адам генетикасы

2) популяциялық

3) цитогенетикалық

4) егіздік

5) онтогенетикалық

6) биохимиялық

әдістер

1) генеалогиялық

Slide 7

Генеалогиялық

шежіре

Slide 8

Дарындық

қасиеттердің

нәтижелі

комбинаторикасына

әсер етуші

факторлар:

Психологиялық

Биологиялық

Қоғами-әлеуметтік

Slide 9

Психологиялық-әдіснамалық эксперимент схемасы

AABBCcDD х AаbbCсdd

AABbCcDd

AABbccDd

AaBbCcDd

AABbccDd

F1

P

XY

XX

Slide 10

Гендер арасындағы белсенділікке әсер етуші

1. Физиономиялық; тұқым қуалайтын ақпарат адамның ішкі анатомиялық түр өзгергіштіктеріне де байланысты;

3. Қоршаған орта; атаулы жағдайға адамның тұрғылықты мекеніндегі табиғаты да әсерлі болады.

2. Санитарлы-гигиеналық; тұқым қуалайтын ана және әке жақ линиялар бойынша ақпараттардың бірін-бірі баса озуы адамның күнделікті дұрыс тамақтануынан, өзін-өзі күтуінен де болады.

факторлар

Slide 11

Дарынның талантқа айналу кезеңдерінің сызба-схемасы

Ұрпаққа дарыған

дарындық қасиет

талант

Қызығушылық кезеңі

Адаптациялану кезеңі

Ерекшелену кезеңі

Slide 12

I.

Г

Ф

Қ

Б

Е

ГЕН

80 23 60 30 15

Г

Ф

Қ

Б

Е

ІІ.

81 25 64 32 16

Г

Ф

Қ

Б

Е

ГЕН

Г - гендік ақпарат коэффиценті

Ф - әсер етуші фактор коэффиценті

Қ - қызығушылық коэффиценті

Б - бейімделішілік коэффиценті

Е - ерекшелену коэффиценті

ІІІ.

Г2=(Г1-1/2Г1) +(Ф-1/2Ф+/-14%) +(Қ-5/6Қ) +(Б-2/3Б) +(Е-1/2Е+/-8%)

Г2=(80-1/2*80) +(23-1/2*23+14%) +(60-5/6*60) +(30-2/3*30) +(15-1/215+8%) =40+13+10+10+8=81

Менің гипотезам:

Ф2=Ф+/-10%

Ф2=23+2=25

Қ2=4Е2

Қ2=4*16=64

Б2=2Е2

Б2=2*16

Е2=2(Е1-1/2Е1+8%)

Е2 =2(15-1/2*15+8%)

Гендік ақпарат статистикасының

абстракциялық моделі

Slide 13

Болашаққа жүктелетін міндеттер:

Дарын туралы негізгі тұжырымдарды әрі қарай зерделеуім қажет;

Мектепшілік экспериментальды сынақтаманы кең көлемде, интернет жүйесі, яғни өзімнің электрондық әдістемелік жүйемді құруым керек;

Болжам жасалып, тұжырымдалған гипотезаларды шындыққа, яғни теорияға айналдыруым тиіс.


Ұқсас жұмыстар
Ұрпақтан ұрпаққа беріліп отыратын талант
Суицидтің қауіп - ұсыну және ақпараттық жағдаяттарды қатер факторлары келісімін алу талдау
Ғылыми танымның эмпирикалық және теориялық әдістері
HTML программалау тілі
Айбергенов жыр - көшімен сырласу
Шығармашылық туралы түсінік
Адам Смит
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТЕГІ МЕНЕДЖМЕНТ
Педагогикалық шеберліктің негізі
КӨСЕМСӨЗ МҰРАСЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz