Амал таңбаларын қой




Презентация қосу
Қостанай облысы
Жангелдин ауданы
Ақшығанақ ауылы
Қ.Топаев атындағы орта мектебі

АШЫҚ САБАҚ
Сабақтың тақырыбы :
26+24 және 50-24 жағдайындағы
қосу және азайту

Өткізген: Ақау Гүлбану Мұсақызы
Сабақтың мақсаты::
Білімділігі: Санның
құрамы,амалдардың,сәйкес
ондықтар мен бірліктерге амалдар
жүргізу
сияқты білімге сүйене отырып,екі
таңбалы
Дамытушылығы:
сандарды қосу Оқушылардың танымдық
және азайту тәсілін
қабілетін ,зейіндерін
түсіндіріп беру; ,белсенділігін дамыту,өз
бетімен жұмыс істей білуге дағдыландыру

Тәрбиелілігі: Топпен жұмыс істей отырып,
бірлесіп,топтасып ұйымшылдықпен
жұмыс істеуге үйрету.Ұқыптылыққа,
шығармашылықпен жұмыс істеуге тәрбиелеу
Сабақтың көрнекілігі:
Сұрақ-жауап,түсіндіру,ребустар,
қима қағаздар,ойын түрлері,венн
диаграммасы,тест тапсырмалар

Сабақтың түрі: БЛУМ әдісі.
Дамыта оқыту технологиясы
Психологиялық дайындық:
Сәттілік тілеу
Ашық болсын күніміз
Жарқын болсын жүзіміз
Жақсы оқушы болайық
4 пен 5-ке оқып біз
Сыныпты 2 топқа бөлу
1 топ-ондықтар
2 топ- Бірліктер
Өткен материалдарды пысықтау

1 сағатта неше минут бар?
1 аптада неше күн бар?
1 минутта неше секунд бар?
1 тәулікте неше сағат бар?
1 ғасырда неше жыл бар?
1 жылда неше ай бар?
1 мүшелде неше жыл бар?
1 жылда неше мезгіл бар?
Азайтудың компоненттерін ата?
Қосуды қай амалмен тексеріміз?
Азайтуды ше?
“Кім жылдам”ойыны

а/ Бірліктерді өсу және
кему ретімен жаз
0,1,2,3,4,5,6,7,8,9
9,8,7,6,5,4,3,2,1,0
Күн құшқан айдын көлде жалғыз аққу
Қаңқылдап қанатымен сабалап су,
Таранып қаранады жан-жағына,
Сұлуды тасалама ,көк торғын құс!
ә/ Ондықтарды өсу және кему
ретімен жаз
10,20,30,40,50,60,70,80,90
90,80,70,60,50,40,30,20,10 Ондықтар
б/ Ондықтар мен бірліктерді ата және жаз!

35 46 63 28

онд бірл онд бірл онд бірл онд бірл

19 51 79 94

онд бірл онд бірл онд бірл онд бірл
2. Түсіну. Жаңа сабақ.
Ребус шешу
3.Қолдану
Оқулықпен жұмыс

ОЮЛАР
Әр оюдың өз тапсырмасы бар
42+38 80-38 72+18 90-18

30 8 30 8 10 8 10 8

4+36 40-36

30 6 30 6
2 тапсырма .”Қыз қуу” ойыны

Ұлттық ойындар
Сөз есеп
а/ Мереке қарсаңында бірінші топ 32
қорап,ал екінші топ 8 қорап жасады.
Оның 7-еуін әшекейледі.
Әшекейленбеген қорап нешеу?
ә/ Оқушылар аңдардың 16 мүсінін
және құстардың 4 мүсінін жасады.
Оның 9-ын балабақшаға сыйлады.
Оқушылардың өздерінде неше
мүсін қалды?
Сергіту сәті
Екі көзің не үшін керек?
Жақсыларды көру үшін!
Екі қолың не үшін керек?
Елге көмек беру үшін!
Құлақ деген не үшін керек?
Ақыл-кеңес тыңдау үшін!
Тіл мен жағың не үшін керек?
Ақиқатты айту үшін!
3 тапсырма”Кім тапқыр”ойыны

Ұлттық киімдер
Теңдік тура болатындай етіп,амалдар
таңбасын жіне жақшаларды қой
70 20 7 =57 70 8 3=70

70 80 50 =100 100 60 20=60

80 13 5 =98 39 6 2=35
№4 тапсырма
“Шырша құрастыр” ойыны

Салыстыр
69 см* 6 дм 8 см
7 дм 6 см *67 см
2 дм 8 см *20 см+8 см
5 дм 3 см *50 см +3 см
5 тапсырма
“ Төрт түлік”ойыны

Сиыр лақ
Жылқы Бұзау
Қой құлын
Түйе бота
Ешкі қозы
Өрнек құр және оның мәнін тап

39 бен 20 сандарының қосындысына 1-ді қосу
50 мен а сандарының айырмасынан 4-ті азайту,
мұндағы а-30 ;
70 пен 40 сандарының айырмасынан 7-ні азайту;
53 пен 20 сандарының қосындысына а-ны қосу
мұндағы а-7
6 тапсырма
4. Талдау

Әріпті өрнектер Санды теңсіздіктер Сандық өрнектер

Санды теңісздіктер Теңдеулер
5.Жинақтау “Сөз құрастыр ойыны”

58-10 85-20

25+4 46+4

36+3 18+2 75+5

97-50 55-40 64-4
Венн диаграммасы
Тест сұрақтары
1. 26 неше таңбалы сан?
а/2 ә/1 б/3

2.Тік төрт бұрыштың ұзындығы 3 см,ені 2 см.Оның
периметрін тап?
а/ р =10 см ә/ р=100см б/ р=5 см

3.Уақыт өлшем бірлігін ата?
а/ см ә/ сағат б/ кг

4. Берілген теңдеудегі х-тің мәнін тауып,дұрыс жауабын
белгіле : х+5=70
а/ 90 ә/ 75 б/ 65

5. Амал таңбаларын қой. / 8 4/ =2 / +3 / 2=10
БАҒАЛАУ
Сабаққа жақсы атсалысқан екі топтың
да балаларын мақтап,мадақтау
Үйге тапсырма:
Қосу және азайту
112-113 бет 7 тапсырма

Ұқсас жұмыстар
Теңдік шеш
Сан амалдың нәтижесі екенін көрсету
Оқушылардың өткен сабақтардан
Өзеннен қалай өтт
КЕРІ МАТЕМАТИКА
Көшеде жүру тәртібі
Логикалық ойлауды дамытатын ойындарға сипаттама
Логикалық ойындар
Компьютер құрылғылары
Алгоритмдік тілдің алфавиті, синтаксисі және семантикасы
Пәндер