Ұяң дауыссыздарды белгіле




Презентация қосу
Сабақтың тақырыбы:

2 “Ә” сынып
Қазақ тілім-өз тілім,ана тілім,
Абай,Мұхтар сөйлеген дана тілім.
Қастерлейді ұл-қызың мәңгі сені,
Болашағым,бақытым дара тілім.
• Берілген 123-жаттығуды оқушы
лардан сұрау.
• Бағалау.
• Сөз басындағы л, р әріптерінің
алдында ы,і естілгенмен, олар
жазылмайды: лақ, лауазым, рет, рас.
• Мұғалімнің кіріспе сөзі.

• Бүгінгі сабақ “саяхат”түрінде
өтеді.
Білімділігі:
Дауыссыз л мен р
дыбысын Тәрбиелігі:
қайталау, сауатты да,
білімдерін Дамытушылығы: көркем жазуға
тиянақтау. Сөздік тәрбиелеу.
қорын,тіл байлығын
жетілдіру,ойлау
қабілеттерін
арттыру.
Бірінші бекет “Дауысты дыбыс” бекеті.
Оның қақпасы жабық, аузында құлып тұр.
Оны ашу үшін кілт керек. Кілт қоржында.
Тақтаға шыққан оқушы тапсырманы дұрыс
орындаса, үлкен үйге кіру үшін кілтті алады.

- Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері ?
У дыбысы

И,й дыбыстары Ю дыбысы
Дыбыс және әріп

Я дыбысы
Сұрақтарға дұрыс жауаптар айтылса, үлкен зәулім үйдің
сыртқы есігі ашылады.
– Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Оның түрлері?
Мына суреттегі аңдардың атдарын қатыстырып сөйлем
құраса үш бөлменің біреуінің есігі ашылады.
Келесі бекет бекеті.
• Бұл бекеттің тапсырмасын
орындасақ, бөлменің келесі есігі
ашылады.
- лақ,лебіз,рас,ренжу сөздеріне
дыбыстық талдау жасау.
Соңғы
бекет“Тез,жылдам”бекеті.
- Балалар, бұл бекетте көптеген
қызықтар бар. Әрбірін біз терең
білу үшін тапсырмалар
орындауымыз қажет.
Сергіту сәті
Дәптермен жұмыс
1. Дәптердің тапсырмасы
Күннің жады

124 - жаттығу
Оқулықпен жұмыс

2.Оқулықтың тапсырмасы: 125 - жаттығу
Өз бетінше жұмыс
• Балалар әрі қарай саяхатты жалғастыра ды.
Алдарынан «ақ кептер» ұшып шыға келеді.
Аузында тістеген хаты бар. Бір оқушы хатты
алып оқиды.
• «Құрметті жас саяхатшылар, сендер саяхатқа
бара жатқан “Дыбысқа саяхат” елінен келемін.
Қазір оқулықта берілген
• 127 – жатты ғуды орындап шықсандар
“Дыбысқа саяхат ” еліне жетесіңдер.

127 – жаттығу.
• - Алақай, “Дыбысқа саяхат” еліне жеттік.
Рефлексия.

1. Не білдім?
2. Білемін.
3. Білгім келеді?
Үйге тапсырма

• Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық.
Бүгінгі алған білімді,
Ұмытпай есте сақтап алайық

• 126 – жаттығу. Ереже жаттау.
Бағалау.

5 болсын алар бағамыз,
Біліммен бақыт табамыз.
Өнер-білім көп бақыт
Өсе берсін санамыз.
Тест жұмысы
1.Үнді дауыссыздарды белгіле
А)с, н, ң б)в, г,в, ғ
Ә)к, қ, п в)м, р, у
2.Құрамындаға дыбысы мен әріпі сәйкес келмейтін сөз.
А(алма Б)кітап
Ә)лагерь В)доп
3.Дұрыс жазылған сөді белгіле:
А)сыйлық Б)сыйлқ
Ә)силық В)сйлық
4. Ұяң дауыссыздарды белгіле.
А) в, ғ, ж Б)г, ғ, с
Ә)б, в, л В)к, қ, п.
5.Қай сөйлем дұрыс құрастырылмаған?
А)Асан ағашты суарды Б)Марат доппен
Ә)Ғарышкер ғарышқа ұшты в)Көктем келді.
6.Дұрыс жазылған сөзді тап:
А)абтобус Б)автобс
Ә)автобус В)автубус
7.Қатаң дауыссыздарды белгіле.
А)к, қ, л Б)т, х, щ
Ә)к, б, в, г В)л, м, н
8.Тасымалданбайтын екі буынды сөзді тап.
А)ыдыс Б)айна
Ә)қала В)кеме
9.Жуан дауыстыларды белгіле.
А)а, о, е, ү Б)ы, ұ, і, е
Ә)ә, ө, і, ү В)а, о, ы, ұ
10.Адамның, жануардың ,заттардың атын білдіретін сөздер қай сөз табына
жатады?
А)зат есім Б)сын есім
Ә)сан есім В)етістік
11.Мағыналары қарама-қарсы сөздерді тап:
А)әдемі-сұлу Б)ағайын-туыс
Ә)ыңғайлы-жайлы В)биік- аласа
Тірек сөздер бойынша сабақты тиянақтау.

Ұқсас жұмыстар
Тіл дыбыстары туралы ақпарат
Тіл дыбыстары
Дауыссыз н мен ң
Фонетиканы қайталау
Сауат ашу кезеңіндегі сөйлеммен жұмыс
"Көкпар" білім сайысы
Бастауыш сыныптарда қазақ тілі сабағында фонетиканы оқыту
Миссионерлік бағыттағы қазақ фонетикасының зерттелуі
Фонетика
Мысалдар келтір
Пәндер