Топтық тапсырмалар



БҮГІНГІ КОУЧИНГ САБАҚҚА ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!
№11 Қоскөл орта мектебі
2014 оқу жылы

«Өзгергіңіз келе ме?»
Иә
жоқ

«Өзгеру»
Коучингке қатысушыларға ұшу аппаратын жасауға тапсырма беріледі. Ұшу апаратын жасағаннан кейін әр қатысушы нысанаға тигізіп көреді. Қорытынды жасайды.
Біз өзгеру керек пе?
Нені өзгертер едіңіз?
Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту керек?

«ӘН»
Ән
ТОПҚА БӨЛІНУ

Коучинг тақырыбы:
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту
Коучинг дегеніміз не? Сөзбе - сөз аударғанда - тәлім алу, дайындау, жаттықтыру

Коучинг - адамның нәтижелілігін арттыру мақсатында әлеуетін ашу
Коучинг үйретпейді, ол үйренуге көмек көрсетеді
(Гэллвей, 2000)
Коучинг -адамға қанағаттанушылық сезімін алып келетін мақсаттарға жетуге мүмкіндік беретін ортаны әңгіме және мінез-құлық арқылы құра білу шеберлігі;
Коучинг - басқа адамның оқу және даму процестеріндегі нәтижелілігін көтеру шеберлігі;
Коучинг - бұл адамдардың өмірлерінде, істе, бизнесте немесе қоғамдық істерде жоғары дәрежедегі нәтижелерге
жеткізетін ұзаққа созылған қарым-қатынастар.









Диалог - мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.
Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы.

Мерсердің зерттеуіне сәйкес субъектіге тартылатын әңгімелесудің түрлері

Диалогтік оқытудағы сұрақ қою
Сұрақтардың түрлері:
Төмен дәрежелі
Жоғары дәрежелі
Жабық н\се дұрыс емес
Қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға, талдауға тиіс
Сұрақ қоюдың техникалары
Түрткі болу
Сынақтан өту
Қайта бағыттау
Жауап алу үшін
Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін
Сұрақты қарапайым қою
Өткен материалға оралу
Ойға салу
Дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беру
Толық жауап беру
Ойларын анық білдіру
Идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құру
“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау барысында бағдар беру
Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?”
Сұрақтардың маңызы:
Ынталандырады
Қызығушылығын анықтайды
Зерттеуге ынталандырады
Білімін қалыптастыруға көмектеседі
СТО ықпал етеді
Басқа идеяларды құрметтеуге ықпал етеді
Оқытуды қиындататын қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды

Оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай әрекет түрлері (Рэгг және Браун (2001)
Мұғалімдер:

БЕЙНЕ ФИЛЬМ КӨРСЕТУ
Әңгіменің 3 түрін ажырату, қай бейнефильм
қайсысына жататынын топта талқылау
Топтық тапсырмалар
Әр топқа рольдік ойындар
Әр топ бір-бірін бағалайды

Өзгеріңіз келе ме?
«йә»немесе жоқ

Топқа бөліну кезі
Армандастар әнін айтуда
Топтық тапсырмалар орындауда

Топтар өзара ақылдасуда
Сергіту сәтінен көрініс

РЕФЛЕКЦИЯ
2 жұлдыз, бір тілек
Тілек ағашына тілектерін жазып ілуде
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz