Топтық тапсырмалар


Slide 1

БҮГІНГІ КОУЧИНГ САБАҚҚА ҚОШ КЕЛДІҢІЗДЕР!

№11 Қоскөл орта мектебі

2014 оқу жылы

Slide 2

«Өзгергіңіз келе ме?»

Иә

жоқ

Slide 3

«Өзгеру»

Коучингке қатысушыларға ұшу аппаратын жасауға тапсырма беріледі. Ұшу апаратын жасағаннан кейін әр қатысушы нысанаға тигізіп көреді. Қорытынды жасайды.

Біз өзгеру керек пе?

Нені өзгертер едіңіз?

Оқыту мен оқудағы әдістерді не үшін өзгерту керек?

Slide 4

«ӘН»

Ән

ТОПҚА БӨЛІНУ

Slide 5

Коучинг тақырыбы:

Оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтық оқыту

Коучинг дегеніміз не? Сөзбе - сөз аударғанда - тәлім алу, дайындау, жаттықтыру

Slide 6

Коучинг - адамның нәтижелілігін арттыру мақсатында әлеуетін ашу

Коучинг үйретпейді, ол үйренуге көмек көрсетеді

(Гэллвей, 2000)

Коучинг -адамға қанағаттанушылық сезімін алып келетін мақсаттарға жетуге мүмкіндік беретін ортаны әңгіме және мінез-құлық арқылы құра білу шеберлігі;

Коучинг - басқа адамның оқу және даму процестеріндегі нәтижелілігін көтеру шеберлігі;

Коучинг - бұл адамдардың өмірлерінде, істе, бизнесте немесе қоғамдық істерде жоғары дәрежедегі нәтижелерге

жеткізетін ұзаққа созылған қарым-қатынастар.

Slide 7 Slide 8 Slide 9 Slide 10 Slide 11 Slide 12 Slide 13 Slide 14 Slide 15

Диалог - мұғалімдер балалардың оқуға деген ынтасын оята алатын пәрменді тетік.

Сұрау және топтық жұмыс диалогтік тәсілдің балаларды оқыту сапасын арттыру құралы.

Slide 16

Мерсердің зерттеуіне сәйкес субъектіге тартылатын әңгімелесудің түрлері

Slide 17

Диалогтік оқытудағы сұрақ қою

Сұрақтардың түрлері:

Төмен дәрежелі

Жоғары дәрежелі

Жабық н\се дұрыс емес

Қолдануға, қайта құруға, кеңейтуге, бағалауға, талдауға тиіс

Сұрақ қоюдың техникалары

Түрткі болу

Сынақтан өту

Қайта бағыттау

Жауап алу үшін

Оқушының жауабын түзетуге көмектесу үшін

Сұрақты қарапайым қою

Өткен материалға оралу

Ойға салу

Дұрысын қабылдау, толығырақ жауап беру

Толық жауап беру

Ойларын анық білдіру

Идеяларын дамытуға көмектесетіндей етіп құру

“Сіз мысал келтіре аласыз ба?” тапсырманы орындау барысында бағдар беру

Сұрақты басқа оқушыға қайта бағыттау “Көмектесе алатындар бар ма?”

Сұрақтардың маңызы:

Ынталандырады

Қызығушылығын анықтайды

Зерттеуге ынталандырады

Білімін қалыптастыруға көмектеседі

СТО ықпал етеді

Басқа идеяларды құрметтеуге ықпал етеді

Оқытуды қиындататын қиындықтар мен түсінбестіктерді анықтайды

Slide 18

Оқушылардың жауаптары мен түсініктемелеріне қарай әрекет түрлері (Рэгг және Браун (2001)

Мұғалімдер:

Slide 19

БЕЙНЕ ФИЛЬМ КӨРСЕТУ

Әңгіменің 3 түрін ажырату, қай бейнефильм

қайсысына жататынын топта талқылау

Топтық тапсырмалар

Әр топқа рольдік ойындар

Әр топ бір-бірін бағалайды

Slide 20

Өзгеріңіз келе ме?

«йә»немесе жоқ

Slide 21

Топқа бөліну кезі

Армандастар әнін айтуда

Топтық тапсырмалар орындауда

Slide 22

Топтар өзара ақылдасуда

Сергіту сәтінен көрініс

Slide 23

РЕФЛЕКЦИЯ

2 жұлдыз, бір тілек

Тілек ағашына тілектерін жазып ілуде


Ұқсас жұмыстар
Сабақтың оқыту мақсаты
Музыканың ағзаға әсері
Квадрат теңсіздіктер
Оқушының ойлау
Жұптық Биология жабдықтармен құрылысы және дамыту
Жүмекенқызы сөздер
Оқушыларды ақпараттандыру
Оқытуды ұйымдастырудың сыныптық - сабақтық жүйесінің ерекшеліктері
Масса тақырыбына есептер шығару
Еліктеу сөздер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz