Дарын бекеті


Slide 1

Ел тағдыры - тіл тағдыры

Slide 2

Мақсаты:

1. Оқушыларды өз ана тілінің қадір-қасиетін біліп,

өз ана тілінің көркемдігін сезініп, сөз құдіретін түсініп,

оның адам өміріндегі маңызын ұғынуға үйрету.

2. Тіл әуезділігін, көркемдігін, байлығын, шешендігін көрсететін нақыл сөздер,

мақал-мәтелдер арқылы оқушы дүниетанымын, ой өрісін дамыту.

3. Тіл тазалығын сақтау, мәдениетті сөйлеу, шешендік өнерді оқушы

бойына сіңіре отыра,

ана тіліне сүйіспеншілігін қалыптастыру,

мемлекеттік тіл мәртебесін көтеруге атсалысуға шақыру.

Slide 3

«Тапқырлар»

Slide 4

«Зеректер»

Slide 5

«Ойшылдар»

Slide 6

«Қайырлы таң»

бекеті

Slide 7

ТАНЫСТЫРУ

«Тапқырлар»

«Зеректер»

«Ойшылдар»

Slide 8

«Үміт»

бекеті.

Slide 9

ОТАН ДА ЫСТЫҚ

Slide 10

ТУҒАН ЖЕРГЕ ТІК

Slide 11

Туған жердің де

ЫСТЫҚ, ДЕ ЫСТЫҚ

Slide 12

көтермегенді, тіл көтереді.

Slide 13

ойлағанды тіл

бітіреді.

Slide 14

- көңілдің айнасы

Slide 15

Тіл өткір

Slide 16

Тіл көңілдің -

Slide 17

шаласынан,

сөз шаласы жаман.

Slide 18

«Қайрат»

бекеті

Slide 19

Жуан дауыстыларды көрсет

а, ә, о, е, ұ, ө, ы, ү, і, и

Slide 20

Табиғи жұп күйіндегі заттар:

Аяқ, ыдыс,

көз, фотоальбом,

ақша, құлақ,

мұрын, етік,

қолғап

Slide 21

Қатаң дауыссыздарды көрсет

қ, г, к, п, б, с, т, в, х, ш,

ц, д, н

Slide 22

Мына сөздерге синоним қатар жаса.

Күшті,

Ел,

Үлкен,

Лауазым,

Өң,

Науқас

Slide 23

Орамжапырақтар

сөзжасам

жаса

Slide 24

Қимыл-қозғалыс,

әрекет сөздік

қорларын ата

Slide 25

Тілдік бөлшектерді үлкеннен кішісіне қарай ретімен жаз:

текст, буын, дыбыс, сөз тіркесі, сөз, сөйлем.

Оқушының жауабы.

Дұрыс жауабы

текст,

сөйлем, сөз тіркесі,

сөз,

буын,

дыбыс

Slide 26

«Ғалым»

бекеті.

Slide 27

Тіл туралы Заң қашан

қабылданды?

А) 1987ж. 17 қараша

В) 1989ж. 22 қыркүйек

С) 1990ж. 13 маусым

Д) 1992ж. 15 қазан

Е) 1991ж. 17 қыркүйек

Slide 28

2. Тіл білімінің негізін салған кім?

А) Ш. Уәлиханов

В) М. Жұмабаев

С) А. Байтұрсынов

Д) Ы. Алтынсарин

Е) А. Құнанбаев

Slide 29

3. Қазақ тілі қай тілдер тобына жатады?

А) хинди

В) араб

С) португал

Д) испан

Е) түркі

Slide 30

4. «Ана тілің-арың бұл, ұятың боп

тұр бетте» деген өлең

жолдарының авторы кім?

А) Қ. Мырзалиев

В) Ә. Тәжібаев

С) С. Торайғыров

Д) М. Шаханов

Е) М. Мақатаев

Slide 31

5. Қазақтың ұлы ақыны Абайдың

ән-өлеңдер жинағы қайсысы?

А) «Айтым саған, қаламқас»

В) «Дариға жүрек»

С) «Сөйле, менің жүрегім»

Д) «Асау жүрек»

Е) «Өмір-өзен»

Slide 32

6. Қазақтың балалар әдебиетінің

атасы кім?

А) Ұлы Абай

В) Ы. Алтынсарин

С) М. Жұмабаев

Д ) С. Көбеев

Е) С. Мұратбеков

Slide 33

7. « Паспорт» сөзінің жаңа атауын табыңыз.

А) қағазы

В) куәлік

С) анықтама

Д) міндеттеме

Е) төлқұжат

Slide 34

8. Төмендегі афоризмнің

авторын табыңыз.

А) Ы. Алтынсарин

В) А. Байтұрсынов

С) А. Құнанбаев

Д) М. Өтемісұлы

Е) Бұқар жырау

Slide 35

"Арман"

бекеті.

Slide 36

Тұрақты сөз

тіркестерінің

мәнін аш

Slide 37

Қас пен көздің арасында

(лезде)

Slide 38

Қара қылды қақ жару

( әділ)

Slide 39

Төбе шашы тік тұрды

(шошыды)

Slide 40

Тайға таңба басқандай

(анық)

Slide 41

Аузына құм құйылды

(үндемеу)

Slide 42

Көзге түртсе көргісіз

(қараңғы)

Slide 43

Тонның ішкі бауындай

(тату)

Slide 44

Бет моншағы үзілу

(ұялу)

Slide 45

Жарғақ құлағы

жастыққа тимей

(мазасыздану)

Slide 46

Күн тигізбей өсірген

(мәпелеу)

Slide 47

«Дарын»

бекеті

Slide 48

Шығармашылық.

Өлең, әңгіме құрастыру.

«Ана тілім-ардағым»

Slide 49

«Шешен»

бекеті.

Slide 50

«Жеке бір адам ұлт тілін жасай

алмайды. Тіл - бүкіл халықтың игілігі,

халықпен бірге жасап, бірге дамиды.

Ана тілін жақсы білмейінше сауатты

сөйлеп, сауатты жазып, тіл

байлығын мол қолданбайынша,

шын мәніндегі мәдениетті адам атануға

болмайды».

С. Негимов пікірі. Сондықтан . . .

Әділқазылар жәшікті

ашып

санап болғанша

ән тыңдайық.

Кіршіксіз қардай сақтаңдар,

Қазақтың тілін ғаламат.

Ана тіл - арым, иманым,

Аманат, саған, аманат.

( М. Әлімбаев. )


Ұқсас жұмыстар
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
BROUGHT INTO CONFORMITY ОЙЛАН ТАП БЕКЕТІ
Мәтіндік редакторде кесте құру
Жанармай құю бекеттері мен жер жұмыстарының көлемін есептеу
Ұяң дауыссыздарды белгіле
Озонның физикалық қасиеттері
Соль нотасының сұрағы
SACERS білім беру жағдайларын бағалау
Ұрпақтан ұрпаққа беріліп отыратын талант
ҚҰРМАНҒАЗЫ САҒЫРБАЙҰЛЫ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz