Шығарманың аты




Презентация қосу
Сабақтың мақсаты:
Білімділік - ақынның өмірін шығармасына негіздей
отырып талдау, қайталанбас суреткер
екеніне көңіл бөлу,шығармасына терең
үңілдіру, ән өнерінің құдіретін таныту.
Тәрбиелік – өнерді сүю, әнге құштарлық, өнер
адамдарына деген көзқарастарын
қалыптастыру.
Дамытушылық – қаламгер шығармасының идеясын ашу
үшін, логикалық ойларын дамыту,
өзіндік көзқарас қалыптастыру.
Әміре Қашаубаев
Қарашаның жиырма бесі
Жүсіпбек Аймауытов
“Әнші” әңгімесі
(қорытынды сабақ)
І. топтастыру

Ж.Аймауытов
кім?
Қаламгердің өмірі мен шығармашылығына сатылай
кешенді талдау

Қаламгердің аты-жөні:
Туған жылы:
Туған жері:
Ең алғаш алған білімі:
Семейдегі оқу орны:
Атқарған қызметі:
Шоқтығы биік шығармасы:
Оның басты кейіпкері:
Тақырыбы:
Өмірден өткен уақыты:
Жетек сұрақтар:
І қатарға

1. Ж. Аймауытов кім?
2. Қандай шығармалары бар?
3. Жетішатыр қаласының сипаты, халқының
тұрмысы мен салты.
4. Шәкет үйінің көрінісі.
5. Алғашқы ойын-сауыққа дайындық.
6. Шығармадағы Бержабай кімдер?
7. Әмірқанның әні, оның тыңдаушыларға әсері.
ІІ қатарға

1. Әмірхан әншілік өнерді кімдерден үйренді?
2. Әмірханның мінез-құлқын мәтіндегі қай
жолдардан байқадыңдар?
3. Шығармадағы “шүлеңгір”, “қашаба” сөздерінің
мағынасы қандай?
4. Ән, өнер туралы Әмірқанның өзі не ойлайды?
5. Шығармадағы Әмірқанның басты прототипі кім?
6. Жетішатыр қазіргі қай қала?
7. “Ақтамақ хикаясы” туралы айтыңыз.
Мәтінмен жұмыс

Мәтін Өз пікірім

Әншілердің көбі түр шығарам деп,
әуре болады. Жақсы әнді бұзып
жібереді. Бет – аузын тыржитып,
зорланып, күшеніп отырып салған
ән бола ма? Әнді еркіне жіберіп,
қысылмай салған ғой қызығы.
Әншілердің көбі не мақтан үшін, не
мал табу үшін айтады. Зорланып
айтқан ән дұрыс шығама? Ән
салу көңілден ғой... Мен өзім
көңілденбесем, жақсы айта
алмаймын, айтқымда келмейді.
Мәтінге сатылай кешенді талдау

Шығарманың аты:
Тақырыбы:
Жанр түрі:
Идеясы:
Кейіпкерлері:
Басты кейіпкердің прототипі :
Туған жылы:
Өнері:
Әдеби-теориялық ұғымдар:
Тәрбиелік мәні:
Семантикалық карта 1
“Қымыз Шәуілі Сұлу, паң, -Кәне, ән сал!
әкелейін бе?” қаршығадай үріп ауызға - Нағыз жігіт
– дегендей шап етер, салғандай екенсің!
көзі күлімдей киіктің
карады асығындай
тап етер жігіт

Ұрылар

Шәкет

Әмірқан

Ақтамақ

Дәулетжан
Семантикалық карта 2

Шәкет Ақтамақ Әмірқан Қала Дәулетжан
жігіттері

“Шын
сүйсең,сүй!”-
деді

Менің жүрмеген
жерім, көрмеген
елім бар ма?

Балалар
жоғары
шығыңдар!

Қалжыңға
топас
келетін...

Көл жағалап
кетті
Үйге тапсырма:
“Егер мен жазушы болсам...” тақырыбында
ойтолғау жазып келу

Бағалау

Ұқсас жұмыстар
М.Жұмабаев Батыр Баян поэмасы
"Батыр Баян" поэмасы М.Жұмабаев
Қой шаруашылығы мал шаруашылығының басты саласы
Бағалау парақшасы
М. Дулатұлы - Шешенің балаларын сүюі
Ғабит Мүсірепов «Ананың анасы»
Шығармада көтерілген мәселенің әлеуметтік рөлі туралы құрылымы сақтап, сыни хабарлама жасау
Көркем мәтіндегі авторлық бейне
Арыстан мен тышқан
Ара пен шыбынға мінездеме бер
Пәндер